Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Planuose buvo grąžinti, tačiau viską sugadino tai, kad Latvija įvedė taisyklę, kad reikia registruoti visų atvykstančiųjų informaciją (kaip dabar yra su autobusais), o dėl traukinių suderinti tokios procedūros neišėjo.

    Comment


      Parašė dtb Rodyti pranešimą
      Planuose buvo grąžinti, tačiau viską sugadino tai, kad Latvija įvedė taisyklę, kad reikia registruoti visų atvykstančiųjų informaciją (kaip dabar yra su autobusais), o dėl traukinių suderinti tokios procedūros neišėjo.
      Ar negalima tiesiog pardavinėti vardinius bilietus į Daugpilį visiems?

      Comment


        O jei pirks traukinyje? Nėra techninių galimybių. Tikriausiai net ir kasose. Bet kas iš to, jei ta informacija turi patekti latviams?

        Comment


          Į Palangą traukiniu?

          https://www.tv3.lt/naujiena/video/10...nga-su-palanga

          Comment


            Neilgam atnaujintas, vėl nutraukiamas susisiekimas su Lenkija traukiniais. Nuo liepos 10 d. traukiniai laikinai (kiek ilgai) nevažiuos.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Neilgam atnaujintas, vėl nutraukiamas susisiekimas su Lenkija traukiniais. Nuo liepos 10 d. traukiniai laikinai (kiek ilgai) nevažiuos.
              Galėtų bent motrisę Kaunas - Marijampolė - Šeštokai palikt vietiniams keleiviams, nes Šeštokai ir vėl lieka be susisiekimo...

              Comment


                Planuojama keleiviniu traukiniu kitąmet sujungti Vilnių ir Varšuvą

                Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz6YIj0fQVV

                Comment


                  8 valandos? Koks čia maršrutas bus?

                  Comment


                    Įprastas. Tikriausiai bus prikabinami vagonai prie traukinio iki Suvalkų, kurie važiuos iki Kauno. Toliau bus persėdimas Kaune.

                    Comment


                      kas gali vaziuoti tokiu traukiniu?

                      Comment


                        Jei persėdimas Kaune, tai kam vadinti Vilnius-Varšuva, o ne Kaunas-Varšuva? Ar Vilnius-Kaunas bus irgi specialus traukinys tik šito maršruto aptarnavimui? Ir kaip su keičiamos vėžės traukiniais? Negali būti tokių keletas nupirkta?

                        Comment


                          o tas railbatikos traukinys dar vaziuoja?

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            o tas railbatikos traukinys dar vaziuoja?
                            Ne, gi korona.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Jei persėdimas Kaune, tai kam vadinti Vilnius-Varšuva, o ne Kaunas-Varšuva? Ar Vilnius-Kaunas bus irgi specialus traukinys tik šito maršruto aptarnavimui? Ir kaip su keičiamos vėžės traukiniais? Negali būti tokių keletas nupirkta?
                              O kokie kiti variantai? Kintamos vežės - gali būti. PKP Cargo nupirko vėžės keitimo įrangos SUW2000 techninė dokumentaciją ir teises iš bankrutavusios kompanijos, kuri sukūrė SUW2000. Tik ar iki kitų metų vidurio PKP turės tokius vagonus. Įranga tai Mockavoje yra, bet iš kur paimti vagonus. LG jų neturi, PKP IC turi kelis, kuriuos naudojo traukiniuose į Kijevą.

                              Comment


                                Visgi kintamos vėžės vagonų naudojimas susidurtų su techninėmis ir organizacinėmis problemomis. Mockavoje nėra personalo, kuris galėtų aptarnauti įrenginį. Jį reikėtų iš kažkur tai vežioti. Iš kur? Tikriausiai iš Kauno. Kiek tai kainuotų? Nepaisant vėžimėlių ratų greito susiaurinimo ar paplatinimo, reikėtų keisti sankabas vagonų galuose. Tai užtruktų irgi ne mažiau nei pusvalandį. Be to nėra reikiamos įrangos, personalo Mockavoje.
                                Yra dar vienas jau grynai politinis momentas - o kam tada iš viso tą RB reikėjo tiesti, jei traukiniai ir anksčiau galėjo važiuoti (ir važiavo, bet trumpai ) su vėžės keitimu Mockavoje.
                                Todėl vis dėlto traukinys bus su persėdimu Kaune.
                                Dabar traukinys Varšuva - Suvalkai važiuoja maždaug 4 val. 50 min. Kaunas - Suvalkai važiuoja 2 val. 30-40 min. Galėtų važiuoti ir dar trumpiau, apie 2 val, jei būtų įrengta signalizacija ir blokuotė RB linijoje ir nebūtų prasilenkimo Trakiškėse, kuris suryja apie 10-20 min. Grubiai imant išeitų apie 8 val. tarp Varšuvos ir Kauno, įskaitant laiką Suvalkuose, skirtą vagonų atkabinimui, prikabinimui (tam užtektų 15 minučių) ir dar 15-20 minučių rezervo grafike dėl galimų vėlavimų.
                                Iki Vilniaus niekaip neišeitų. Nes prie 8 val dar reikia pridėti 1,5 val. į (iš) Vilnių su bent 15 minučių persėdimu Kaune.
                                Paskutinis taisė Al1; 2020.09.18, 08:20.

                                Comment


                                  Tai taip naglai meluoja apie 8 valandas iki Vilniaus?

                                  Comment


                                    Nelabai suprantu skaičiavimo. Jei Varšuva - Suvalkai 4.50h, Suvalkai - Kaunas 2.30h (su galimybe trumpinti iki 2h), tai gaunasi bendrai ~7h. Pridedant kelionę iki Kauno, 1-1.15h kaip tik ir gaunasi 8h.

                                    Comment


                                      Tai čia ir yra kai valdininkai, nesusigaudantys realijose, skaičiuoja ant popieriaus. Pirma, neaišku, ar kelionės laikas Lenkijoje napailgės dėl RB darbų tarp Malkinios ir Belostoko. Antra, Suvalkuose reikia 15 minučių vagonų atkabinimu, prikabinimui, šilumvežio pervažiavimui. Trečia. Kaune reikia bent 15 minučių persėdimui. Ketvirta, ar tikrai iki kitų metų vidurio RB linijoje atsiras blokuotė ir signalizacija. Jei ne, tai lieka 2,5 val. Penkta, ar tikrai bus suderinta su ekspesu, o ne su paprastu traukiniu į Vilnių?
                                      Ir dar, koks bus realus laikas, o ne ant popieriaus, nes, kaip žinome, vėlavimai Lenkijoje nereti.
                                      Kur galimybė sutaupyti laiko? Tai, kaip minėjau, jei Lietuvoje bus įrengta blokuotė ir signalizacija, jei Lenkija paremontuos ruožą nuo Suvalkų iki sienos, kad greitis būtų bent 70 km/h, jei Lenkije kažkaip sugebės organizuoti eismą RB tiesimo metu ženkliai nemažinant greičio.Arba padidinus jį iki maksimalaus jau nutiestose atkarpose. Galbūt iki 8,5 val ir galima būtų ištempti.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2020.09.18, 09:24.

                                      Comment


                                        https://www.lrt.lt/en/news-in-englis...rsaw-next-year
                                        Rašo direct (be persedimų)

                                        Comment


                                          Žurnalistai kaip visada nieko nesuprato arba tie, kas kalbėjo irgi nieko nesuprato. Tiesioginis gali būti ir su persėdimu, jei tai suderintas persėdimas. Nu nėra gi techninių galimybių tiesioginiam susisiekimui su Vilniumi. Jei naudoti vėžės keitimą, tai nafig ta RB reikalinga buvo tiesti? O iš tikrųjų ji ir nereikalinga, seniai buvo galima rekonstruoti esamą geležinkelį iki pat Talino ir nupirkus Talgo traukinius, organizuoti keleivių vežimą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X