Taip. Tai kaip ir rašiau viršuje, nenusimato nei tiesioginio Vilnius - Marijampolė, nei Kaunas - Klaipėda (kažin ar reikia, bet gal ir galima), nei, kaip diskutavome neseniai šioje temoje, kas kelias valandas kursuojančio Kaunas - Šiauliai.
Man tai didelis klausimas, ar tikrai LTG turi prabangą nurašyti tuos DR1. Suprantu, kad tai seni traukiniai, kurie nepatogūs vyresnems ir žmonėms su negalia, bet ką daryti, jeigu riedmenų taip trūksta? Dabar pusė baterinių bus tiesiog aukojami Marcinkonims aptarnauti.
Perkama 15 traukinių. Visi drakonai link Marcinkonio atkrenta nes keičiami bateriniais. Visi Turmanto link drakonai atkrenta dėl “naujų” Pesa 730ML. Daugiau drakonų nelieka
Klausimai gal ir retoriniai, bet įdomu. Kada pradės statyti įkrovimo vietas bateriniams traukiniams?
Beje į oro uostą elektriniai traukiniai važiuos ar dyzeliniai? Nes į Jašiūnus (Stasylas) tai dyzeliniai turėtų, nors ten tiktų ir su baterijomis.
Ar teko pasižiūrėti kiek pinigų nueina į geležinkelius subsidijomis? Nes nueina, ir gerokai daugiau nei ateina dividendais. Iš 2024 metų veiklos rezultatų:
Tai yra ne subsidijos, o nulis.Dirbantis geležinkleliuiose turi uždirbti "į rankas" min 1000€.
Pirkimas bendras 9 paprasti elektriniai ir 6 bateriniai. Atvažiuos turbūt dar šiais metais, o važiuoti pradės kitais. Jeigu gerai supratau LTG atstovą tai antras 2026 ketvirtis. (Remiuosi į maršrutą Panevėžys - Klaipėda, kur buvo minėtas šitas dalykas)
Labiausiai tikėtina, manau, kad aptarnauti maršrutą Panevėžys–Klaipėda bus paskirti Pesa 630MiL traukiniai, kurie atsilaisvins nuo maršrutų: Kaunas–Šiauliai (atkeliavus bateriniams Štadleriams) bei Vilnius–Šiauliai (kai bus užbaigta ruožo elektrifikacija, tikėtina, aptarnaus Škoda EJ575). Anksčiau LTG Link viešintuose planuose įrengti baterinių traukinių įkrovimo stotelę buvo numatyta ir Panevėžyje, tačiau, remiantis 2024 m. rudenį spaudoje publikuota informacija, įkrovimo stotelę artimiausiu metu numatoma įrengti tik Varėnoje (plačiau – https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...altijos-salyse), tad baterinio Štadlerio paskyrimas maršrutui Panevėžys–Klaipėda bent jau pirminiame baterinių traukinių eksploatacijos etape atkrenta.
Klausimai gal ir retoriniai, bet įdomu. Kada pradės statyti įkrovimo vietas bateriniams traukiniams?
Beje į oro uostą elektriniai traukiniai važiuos ar dyzeliniai? Nes į Jašiūnus (Stasylas) tai dyzeliniai turėtų, nors ten tiktų ir su baterijomis.
Sutartį dėl įkrovimo vietos Varėnoje pasirašė kovo gale, ten daug statybos nėra (~15m "kontaktinė sija" ant poros stulpų ir konteineris elektronikai), tai spėčiau gana greitai turėtų pastatyti. Dėl kitų įkrovimo vietų tai jos tik "numatytos", tai tikriausiai greitu metu nebus. Jei leisti iki Jašiūnų tai reikėtų įkrovimo vietos, nes atstumas truputi per ilgas pirmyn-atgal su vienu įkrovimu paleisti. Nemoku skaičiuot, iki Jašiūnų nereiktų įkrovimo stotelės.
Labiausiai tikėtina, manau, kad aptarnauti maršrutą Panevėžys–Klaipėda bus paskirti Pesa 630MiL traukiniai, kurie atsilaisvins nuo maršrutų: Kaunas–Šiauliai (atkeliavus bateriniams Štadleriams) bei Vilnius–Šiauliai (kai bus užbaigta ruožo elektrifikacija, tikėtina, aptarnaus Škoda EJ575). Anksčiau LTG Link viešintuose planuose įrengti baterinių traukinių įkrovimo stotelę buvo numatyta ir Panevėžyje, tačiau, remiantis 2024 m. rudenį spaudoje publikuota informacija, įkrovimo stotelę artimiausiu metu numatoma įrengti tik Varėnoje (plačiau – https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...altijos-salyse), tad baterinio Štadlerio paskyrimas maršrutui Panevėžys–Klaipėda bent jau pirminiame baterinių traukinių eksploatacijos etape atkrenta.
Jeigu leisti į Šiaulius Škoda EJ575, tai nuo kur juos tada nuimti? Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Trakai, o gal Vilnius - Kena? Variantas gal būtų leisti į Keną Pesa 620M, vietoj Škoda EJ575. Bet nemanau, kad to vieno traukinio užtektų.
Jeigu leisti į Šiaulius Škoda EJ575, tai nuo kur juos tada nuimti? Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Trakai, o gal Vilnius - Kena? Variantas gal būtų leisti į Keną Pesa 620M, vietoj Škoda EJ575. Bet nemanau, kad to vieno traukinio užtektų.
Pratęsdamas savo spekuliacijas manau, kad kažkokia dalis Škodų EJ575, aptarnaujančių Vilnius–Kaunas, galėtų būti pakeista į elektrinius Štadlerius. Galbūt EJ575 nuims ir nuo Vilnius–Kena, kadangi tai yra priemiestinio tipo maršrutas, kurį galėtų aptarnauti Pesos 620M. Manau, kad EJ575 maršrute Vilnius–Kena atrodo šiek tiek per prabangiai, ypač kai nepopuliariais laikais yra vežiojamas oras.
Įdomu, per kiek laiko LTG sugeba galutinėje stotyje apsukti traukinius? Nes jeigu žiūrėti pagal maksimalų efektyvumą, tai pagal dabartinį tvarkaraštį Vilnius-Klaipėda maršrute užtenka keturių traukinių vienetų. Tarkime, elektrifikavus ruožą, bus pridėti keli papildomi traukiniai, dar vienas remonte/rezerve - keli nauji elektriniai išties lieka, tad gal kažkurie Vilnius-Kaunas reisai išties gaus Stadlerį?
Nors šiaip LTG mini tik Vilnius-Klaipėda maršrutą - negi pridės tiek reisų, kad išnaudos visus devynis? O gal populiariausiais reisais į sąstatą sukabins du Stadlerius (ar įmanoma?)
Įmanoma, kažkur buvau skaitęs, kad Stadleriai bus jungiami populiaresniems reisams.
Apsisukti galinėje stotyje labai neskubant realu per 20 min.
10 vagonų į Klaipėdą būtų labai stipru.
Man kyla kitas klausimas. Ar su elektrifikacijos pabaiga pakils greitis maršrute Vilnius - Klaipėda? Nes lyg kažkur girdėjau, kad 160km/h galės važiuoti.
Ar su elektrifikacijos pabaiga pakils greitis maršrute Vilnius - Klaipėda? Nes lyg kažkur girdėjau, kad 160km/h galės važiuoti.
Po elektrifikacijos 160 km/h greičiui bus pritaikytas kontaktinis tinklas. Viršutinė kelio konstrukcija yra pritaikyta tokiam greičiui berods tik ruože Kaišiadorys-Gaižiūnai.
Po elektrifikacijos 160 km/h greičiui bus pritaikytas kontaktinis tinklas. Viršutinė kelio konstrukcija yra pritaikyta tokiam greičiui berods tik ruože Kaišiadorys-Gaižiūnai.
Tai kaip suprantu max ką tikėtis tai reikės važiuoti keliom minutėm mažiau arba atsiras koks dar vienas sustojimas su nepakitusiu laiku?
Pirkimas bendras 9 paprasti elektriniai ir 6 bateriniai. Atvažiuos turbūt dar šiais metais, o važiuoti pradės kitais. Jeigu gerai supratau LTG atstovą tai antras 2026 ketvirtis. (Remiuosi į maršrutą Panevėžys - Klaipėda, kur buvo minėtas šitas dalykas)
Na mes visi suprantame, kad tai yra preliminarios datos tai pirma. O dėl maršruto tai buvo pasakyta, kad jeigu bus priimtas sprendimas daryti, tai įvyks po to, kai gaus jau traukinius.
Comment