Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Taip, tai yra viena medalio pusė. O dar yra kita medalio pusė - infrastruktūrinė. Ne bėgių remonto, o tranzitinio srauto (tiek krovinių, bet ypač keleivių) kontrolės ir saugumo. Kas apmoka, tarkim, keleivinio traukinio lydėjimą sraigtasparniu? Įtariu, kad Rusija už tai moka, už visą ta supraprastintą tranzito sistemos administravimą irgi ji moka. Lietuvai, ne LG. Nes elementari logika sako - o s kakogo perepoju Lietuva turi pati mokėti už visą tai? Rusijai reikia supaprastinto tranzito - visi kaprizai už jūsų pinigus.
-
OK, kiek jie moka? Pagala kokią sutartį? - grynais ar pavedimu?Parašė Al1 Rodyti pranešimąRusijai reikia supaprastinto tranzito - visi kaprizai už jūsų pinigus.
- 1 patinka
Comment
-
Įtarimai prieš faktus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, tai yra viena medalio pusė. O dar yra kita medalio pusė - infrastruktūrinė. Ne bėgių remonto, o tranzitinio srauto (tiek krovinių, bet ypač keleivių) kontrolės ir saugumo. Kas apmoka, tarkim, keleivinio traukinio lydėjimą sraigtasparniu? Įtariu, kad Rusija už tai moka, už visą ta supraprastintą tranzito sistemos administravimą irgi ji moka. Lietuvai, ne LG. Nes elementari logika sako - o s kakogo perepoju Lietuva turi pati mokėti už visą tai? Rusijai reikia supaprastinto tranzito - visi kaprizai už jūsų pinigus.
Rusijos supaprastinto tranzito schemą apmoka ES.
Comment
-
Pagal trišalę sutarti tarp ES, Lietuvos ir Rusijos dėl Kaliningrado tranzito. Be to Rusija ne kartą prašė Lietuvos gerinti keleivinio tranzito sąlygas. Ir Lietuva jas gerino. Kodėl turėtų tai daryti už savo lėšas? Kremliaus agentų kažkaip nesudaro dėl to. Kodėl ES turi apmokėti Rusijos tranzitą? Nesąmonė. ES finansavo pradiniame etape, Lietuvai stojant į ES, tranzitinio koridoriaus įrengimą. Bet ES labdaros nedaro, tuo labiau Rusijai. Todėl tikriausiai Rusija su ES buvo atskirai sutarusios dėl apmokėjimo Lietuvai per ES. ES šiuo atveju ir tikriausiai vėliau yra kaip tarpinė tarp Rusijos ir Lietuvos, kuri garantuoja tranzito koridoriaus funkcionavimą ir reikiamą finansavimą, nes bukai Lietuva su Rusija su didele tikimybe nesusitartų...Parašė Aleksio Rodyti pranešimąOK, kiek jie moka? Pagala kokią sutartį? - grynais ar pavedimu?
Comment
-
Kas konkrečiai pagerėjo? - pasikeitimai pandemijos metu neužskaitomi.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBe to Rusija ne kartą prašė Lietuvos gerinti keleivinio tranzito sąlygas. Ir Lietuva jas gerino.
Aaaa.... Tikriausiai...Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl tikriausiai Rusija su ES buvo atskirai sutarusios dėl apmokėjimo Lietuvai per ES
Comment
-
Toks biudžetas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl ES turi apmokėti Rusijos tranzitą?
https://www.rferl.org/a/potential-eu.../30446003.html
- 1 patinka
Comment
-
Kai ES uždės sankcijas Batkos trąšoms - kryptis į vakarus jau nebus aktualiParašė Al1 Rodyti pranešimą
Kiek Rusija jau investavo į tranzitinį koridorių? Kodėl ji turėtų investuoti dar iš naujo ir dar kelis kartus ilgesniame koridoriuje Latvijoje + Lietuvoje? Tų kelių keleivinių traukinių praleidimui pilnai pakanka esamo geležinkelio, kuris dabar jau greitai dar ir patuštės dėl to, kad Baltarusija pagreitintai perves savo krovinius į Rusijos uostus...
Comment
-
Daugybė dalykų eiliniam keleiviui ar stebėtojui nėra matomi. Prie ko čia pandemija? Paskutinis, kiek pamenu, pagerinimas turėjo būti susijęs su keleivių kontrole Vilniaus stotyje. Čia neskaitant stoties patikros punkto rekonstrukcijos.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas konkrečiai pagerėjo? - pasikeitimai pandemijos metu neužskaitomi.
Aaaa.... Tikriausiai...
Dar kartą kartoju, kad tas lėšas ES gali po to atgauti iš Rusijos. Tiesiog, kad išengti Lietuvos saviveiklos, tai daro ES. Rusijai reikia užtikrinto tranzito, ES nereikia Lietuvos ir Rusijos tarpusavio hemorojaus ir rizikų sudarymo. ES su Rusija tarpusavyje visai kitaip kalba nei Lietuva su Rusija.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kalba eina apie tranzito koridorių tik į Kaliningradą ir iš jo ir tik Rusijos prekinių ir keleivinių traukinių. Jokių kitų šalių traukiniai į tą tranzitą nepatenka.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
Kai ES uždės sankcijas Batkos trąšoms - kryptis į vakarus jau nebus aktuali
O kas nuo to pralaimės? Lietuva - geležinkeliai neteks ženklaus krovinių srauto, o Klaipėdos uostas taip pat. Lietuva gatava mokėti tokią kainą už Baltarusijos vidaus reikalus?Paskutinis taisė Al1; 2021.05.27, 08:05.
Comment
-
Baltarusijos vidaus reikalai yra jų reikalai. Kada nors vienaip ar kitaip išsispręs.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuva gatava mokėti tokią kainą už Baltarusijos vidaus reikalus?
Bet kai vidaus reikalai tampa tarptautinius terorizmu - reikia kažka daryti.
"First they came for the socialists, and I did not speak out — because I was not a socialist."
Rišam šį nukrypimą, baltarusius Lietuvos traukiniuse galima suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų.
Comment
-
Nepaisant to, konkrečiai Baltarusijos aspektas šioje temoje yra OT.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBaltarusijos piliečių dabar daugiau Lietuvoje nei rusų iš Rusijos ir traukiniais jie važinėja.
Comment
-
OK, kas neleidžia dotuoti dabartinius geležinkelius?Parašė Edd Rodyti pranešimątikiuosi kad RBII bus finansiškai naudingas, tačiau net jei tiesiogiai neneš finansinės naudos, jis bus dotuojamas, vis tiek jis reikalingas, nes reikia žiūrėti ir į netiesioginę naudą.
Comment
-
Nesupratau klausimo, kas neleidžia? Keleivių vežimas ir yra dotuojamas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąOK, kas neleidžia dotuoti dabartinius geležinkelius?
Comment
-
Nežinau kiek, google tavo draugas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKiek pinigų valstybė davė 2019-2020 (neskaitant lengvatininkų kompensavimo)?
Edit, pagooglinau:
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...bes-subsidijosPernai keleivių vežimui „LTG Link“ gavo beveik 36 mln. eurų subsidiją. Valstybė nuo 2018-ųjų kompensuoja keleivių vežimo geležinkeliais nuostolius, o dotacijos suma priklauso nuo įmonės sumokamų dividendų. Iki tol įmonė didelių dividendų nemokėdavo, bet pati kompensuodavo keleivių vežimo nuostolius.Paskutinis taisė Edd; 2021.05.27, 23:44.
Comment
-
AB „Lietuvos geležinkeliai" yra valstybinė įmonė. Ir? Ką tu čia išvis bandai pasakyti?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO Geležinkeliai valstybei davė 38 mln.
Comment
-
Po mano parašymo kad RBII galėtų būti dotuojama ir tai būtų OK, Aleksio bandė pasakyti kad kažkas trukdo dotuoti šiandien, tai pateikiau faktus kad keleivių vežimas šiandien ir yra dotuojamas, ir gan didele suma, nes jis yra nuostolingas. O iš kokių pinigų dotuojama ne esmė, faktas kad dotuojama.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTą, kad nieko geležinkeliai už keleivių vežimą negauna iš valstybės. Tiksliau, ką uždirba ir sumoka biudžetui, tą ir atgauna. Kol kas. O pritruks biudžete pinigų, ir negrąžins valstybė dalies tų lėšų.
Comment
Comment