Ir apskritai klausimas ar apsimoka investuoti kiekvienais metais po 1,400,000 eur. Ta prasme kiek yra keleivių, kurie iki šiol nepirkdavo bilietų, nes per sunku būdavo nusipirkti ir dabar pirks, nes kažkaip palengvins pirkimą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Gal šiuo metu pilnai neapsimoka, bet tendencija tokia, kad kasos su kasininkais palaipsniui nyks. Tai gal tie 1,4 mln per metus ir nėra taip jau daug? Jeigu elektroninis bilietų pardavimas pakeis pusę (o ilgainiui kokius 90 proc.) kasininkų kai bus paleista sistema, tai jau čia susitaupys nemažai ant etatų išlaikymo.Parašė Gator Rodyti pranešimąIr apskritai klausimas ar apsimoka investuoti kiekvienais metais po 1,400,000 eur. Ta prasme kiek yra keleivių, kurie iki šiol nepirkdavo bilietų, nes per sunku būdavo nusipirkti ir dabar pirks, nes kažkaip palengvins pirkimą?
Comment
-
Iš kur čia vis tokios pasikartojančios nesąmonės? Pats dirbu programuojančioje įmonėje, yra tik 1 administratorė, 1 finansininkė, 1 direktorius, daugiau visi programuotojai/devopsai/dizaineriai/supportas.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO jei atsiakius jaunesniojo stažuotojo vyresniojo patarėjo kavos asistento paslaugų; paliekam jam tik sumuštinių asistentą ir asmeninųį trenerį?
Nieko negaliu manyti nei komentuoti, nes nieko apie ją nežinau. Pradžiai bent būtų įdomu žinoti, kas per sistema, kuo parašyta ir pan.Tu tikrai manai kad Fima prastūmė sistemą, kuri neveikia?
Comment
-
Ką LG gauna iš šio pirkimo backend pusės sunku pasakyti iš tokio minimalaus pranešimo, tai gali būti ir pati jo esmė, bet kam tada reikalinga realiai paslaugos nuoma vos 5 metams?..Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNes dabartinė sistema gaidys. Traukiniobilietas.lt veikia itin prastai, tenka gerokai palaukt kol pavyksta nusipirkti. Konduktorių su dabartiniais aparatais, kurie lūžinėja daugiau nei veikia irgi gaila. Nauja sistema bus tiek keleiviams, tiek automatams, tiek konduktoriams, taip pat bus planavimo įrankiai ir moduliai, kurie informuos stotyse numatytus statyti informacinius tv (kitas pirkimas).
O šiaip per metus nesu susidūręs su tavo minimomis bėdomis, el. būdu pirkti visada paprasta, įskaitant ir iš telefono, konduktoriams pdf patikrinti tai tikrai netrukdydavo, jokių ten stočių laukti visiškai nereikėdavo.
- 4 patinka
Comment
-
Gali būti, bet reikia įsivaizduoti ir paslaugos mąstą. Tai nėra vienkartinis produkto sukūrimas, tai yra nuolatinis jo atnaujinimas ir tobulinimas visą paslaugos teikimo laikotarpį, prisiimant visą atsakomybę dėl sistemos darbo nepertraukiamumo, duomenų apsaugos ir t.t. ir t.t.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Yra linksma istorija apie tai, kaip aviadispečerių pranešimų perdavimas buvo atsitiktinai parašytas Emacs Lisp'u.
Nesena istorija su Citybee parodė kuo gali baigtis panašios klaidos.Paskutinis taisė Perfect; 2021.03.13, 15:38.
- 1 patinka
Comment
-
Nebūtinai perkama dėl pajamų auginimo, gali būti orientuota ir į išlaidų optimizavimą - tubūt tai yra pigiau negu esamos sistemos priežiūra + reikalingos investicijos į atnaujinimus/integracijas + turėtų sumažėti poreikis bilietų pardavėjų kasose. Iš viešai pateiktos informacijos sunku įvertinti, bet kažkaip pasitikiu dabartine vadovybe ir įmonės priežiūra, kad tokie sprendimai dabar nepriimami neturint pagrindo ar neįvertinus alternatyvų.Parašė Gator Rodyti pranešimąIr apskritai klausimas ar apsimoka investuoti kiekvienais metais po 1,400,000 eur. Ta prasme kiek yra keleivių, kurie iki šiol nepirkdavo bilietų, nes per sunku būdavo nusipirkti ir dabar pirks, nes kažkaip palengvins pirkimą?
- 3 patinka
Comment
-
Manau, kad 5 metams dėl to, kad bus kuriama nauja sistema geležinkeliams (tiksliau pritaikoma estų esama sistema), todėl nėra įsipareigojama ilgam dėl visa ko. Bet garantuoju, kad sutartyje yra galimybė pratęsti.Parašė bato_usai Rodyti pranešimąbet kam tada reikalinga realiai paslaugos nuoma vos 5 metams?..
Comment
-
Mažose stotyse kasų senai nėra. Kasininkai negalės išnykti, nes dalį bilietų operacijų galima atlikti tik kasoje (pvz dalis tarptautinių traukinių, bilieto keitimas ar pan.). Aišku, tai yra reglamentuojama ir tas reglamentas gali būti keičiamas. Bet pvz Roma Termini užpernai vis dar dirbo daug kasų, nors po visą stotį pristatyta bilietų pardavimo automatų. Man irgi teko bilietus pirkti kasoje, nes bankas neleido terminale už juos atsiskaityti kortele.Parašė Perfect Rodyti pranešimąGal šiuo metu pilnai neapsimoka, bet tendencija tokia, kad kasos su kasininkais palaipsniui nyks. Tai gal tie 1,4 mln per metus ir nėra taip jau daug? Jeigu elektroninis bilietų pardavimas pakeis pusę (o ilgainiui kokius 90 proc.) kasininkų kai bus paleista sistema, tai jau čia susitaupys nemažai ant etatų išlaikymo.
Be to,Vilniaus stotyje net ir didžiausio piko metu nesu matęs kad dirbtų visos kasos.Taip kad sutaupymas etatų sąskaita yro nominalus - kasininkai neždirba po 4k / mėn, stotyje, o dėl stoties darbo grafiko turi būti bent 2 kasininkai.
- 1 patinka
Comment
-
Tai, kad ir dabar galima pirkti internetu.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Gal šiuo metu pilnai neapsimoka, bet tendencija tokia, kad kasos su kasininkais palaipsniui nyks. Tai gal tie 1,4 mln per metus ir nėra taip jau daug? Jeigu elektroninis bilietų pardavimas pakeis pusę (o ilgainiui kokius 90 proc.) kasininkų kai bus paleista sistema, tai jau čia susitaupys nemažai ant etatų išlaikymo.
Čia klausimas ne internetu vs kasininkės, o naujas internetu vs senas internetu.
- 1 patinka
Comment
-
Turbūt skaičiuojamas optimalus laikas abiems pusėms sutarties ilgiui. Gal 10 metų sutartis būtų pigesnė, bet yra rizika kad po 5 metų bus geresnis sprendimas rinkoje o tu dar 5 metus turėsi mokėti pagal esamą sutartį už technologiškai pasenusią paslaugą. Trumpesnis laikas nepalankus tiekėjui, nes yra fiksuoti įrangos kaštai, kurie gali neatsipirkti jeigu LTG nuspręs pakeisti tiekėją po kelių metų.Parašė bato_usai Rodyti pranešimąKą LG gauna iš šio pirkimo backend pusės sunku pasakyti iš tokio minimalaus pranešimo, tai gali būti ir pati jo esmė, bet kam tada reikalinga realiai paslaugos nuoma vos 5 metams?..
- 1 patinka
Comment
-
Visiškai nepakeis, bet 90 proc. pakeis. Dar atsižvelgiant, kad keleivių skaičius geležinkeliuose palaipsniui auga, tai ir sistema pakeistų ir tuos žmones, kuriuos reikėtų papildomai priimti į darbą. Antras dalykas, kad kasų darbo laikas nėra tik 40 val per savaitę, tai etatų, reikalingų aptarnauti vieną kasą skaičius yra didesnis nei 1.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Mažose stotyse kasų senai nėra. Kasininkai negalės išnykti, nes dalį bilietų operacijų galima atlikti tik kasoje (pvz dalis tarptautinių traukinių, bilieto keitimas ar pan.). Aišku, tai yra reglamentuojama ir tas reglamentas gali būti keičiamas. Bet pvz Roma Termini užpernai vis dar dirbo daug kasų, nors po visą stotį pristatyta bilietų pardavimo automatų. Man irgi teko bilietus pirkti kasoje, nes bankas neleido terminale už juos atsiskaityti kortele.
Be to,Vilniaus stotyje net ir didžiausio piko metu nesu matęs kad dirbtų visos kasos.Taip kad sutaupymas etatų sąskaita yro nominalus - kasininkai neždirba po 4k / mėn, stotyje, o dėl stoties darbo grafiko turi būti bent 2 kasininkai.Paskutinis taisė Perfect; 2021.03.13, 16:14.
Comment
-
Todėl visada yra pigiau paimti ir pritaikyti esamą sistemą nei kurti naują. Rangovas neturi sukūręs geležinkeliui ir pardavimo terminalams pritaikytos sistemos, todėl ir kyla klausimas ar jis bus pajėgus ją sukurti ir palaikyti. Galima prisiminiti su paskutine LG bilietų pardavimo sistemos paleidimu buvusias problemas, bet kažkodėl vėl lipama į tokį pat vežimą.Parašė Perfect Rodyti pranešimąGali būti, bet reikia įsivaizduoti ir paslaugos mąstą. Tai nėra vienkartinis produkto sukūrimas, tai yra nuolatinis jo atnaujinimas ir tobulinimas visą paslaugos teikimo laikotarpį, prisiimant visą atsakomybę dėl sistemos darbo nepertraukiamumo, duomenų apsaugos ir t.t. ir t.t.
Antras momentas: SaaS savaime nėra blogai, blogai yra tai, kad konkrečiai užduočiai sukurtas ir apmokėtas produktas yra pozicionuojamas kaip SaaS. Tinkamas pavyzdys: aš užsakau ir apmoku pvz ."Zoom" programos kūrimą kontorai 'Interstelllar Calls and Telegraph Inc" ir ji šį produktą pradeda platinti kitiems kaip SaaS. Pasibaigus aptarnavimo sutarčiai aš neturiu man sukurto ir mano apmokėto produkto (nes kontora jo neturėjo kol aš neapmokėjau jo sukūrimo) ir tolimesnė šio produkto naudojimo kaina man yra nežinoma. Jei prisireikia man būtinų pakeitimų (pvz pailginti brūkšnelio trukmę Morzės kode, nes esant ilgesniam ryšio kanalui jis priimamas kaip taškas), išrašoma kelių puslapių sąskaita, nes "didelio masto pakeitimai yra aktualūs tik vienam naudotojui'.
Suprantu jei tai būtų privati kompanija - ji gali investuotojų pinigus leisti kaip tik nori.
Bet šiuo atveju tai yra valstybinė kontora, keleivių vežimas yra dotuojamas (su to viskas ok) ir tai, ką jie išleidžia neaiškioms paslaugoms, yra mano uždirbti pinigai.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.03.13, 17:19.
- 1 patinka
Comment
-
Ok, skaičiuojam LG stotis, kuriose veikia kasos IR dirba daugiau kaip 2 kasininkai. Jei pavyks per visą tinklą surinkti 100 žmonių, tai bus sutaupyta (@1500€ / mėn) 1,8M € per metus.Parašė Perfect Rodyti pranešimąVisiškai nepakei, bet 90 proc. pakeis. Dar atsižvelgiant, kad keleivių skaičius geležinkeliuose palaipsniui auga, tai ir sistema pakeistų ir tuos žmones, kuriuos reikėtų papildomai priimti į darbą. Antras dalykas, kad kasų darbo laikas nėra tik 40 val per savaitę, tai etatų, reikalingų aptarnauti vieną kasą skaičius yra didesnis nei 1.
Comment
-
Šiai dienai tokios bilietų sistemos kūrimas tik LG būtų neefektyvus pinigų taškymas, nes tokios sistemos reikia ir teatrams, muziejams ir kitoms valstybės valdomom mokamom paslaugom. Bet ar biurokratams svarbu efektyvumas ? Kaip būtu smagu toje pačioje sistemoje pirkti bilietą traukiniui į Klaipėda -> Keltui per marias -> Delfinariumui !!!!
- 1 patinka
Comment
-
E-sveikata nebuvo kurta žmonėms, ten buvo Langaičio ir konservatorių afera pinigms įsisavinti. Aš kalbu apie realiai veikiančią sistemą skirta ne pinigams įsisavinti, o žmonėms naudotis. Pvz. yra E-varzytines, be smulkių trūkumų pukiai veikianti sistema.Parašė digital Rodyti pranešimąNebūtų, nes valstybės užsakyta sukurti bendra bilietų sistema gautųsi šūdas. Pažiūrėkite į visokias e-sveikatas ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
Įskaičiuota viskas.Parašė Briedis Rodyti pranešimąĮ tą 7 mln. eur. sumą įskaičiuoti ir bilietų pardavimo automatai stotyse?
- 1 patinka
Comment
-
Nebūtų vis tiek. Ten daug problemų su viešaisiais pirkimais, laimi savi, kurie kiša š - visokius microsoftus ir oraclus.Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąE-sveikata nebuvo kurta žmonėms, ten buvo Langaičio ir konservatorių afera pinigms įsisavinti. Aš kalbu apie realiai veikiančią sistemą skirta ne pinigams įsisavinti, o žmonėms naudotis. Pvz. yra E-varzytines, be smulkių trūkumų pukiai veikianti sistema.
Comment
-
Teatrai ar muziejai parduoda bilietus per jau sukurtas sistemas - Tiketa ar panašios. Šis LG pirkimas man primena tuos laikus, kai lėktuvo ar kelto bilietą galėjai įsigyti tik kelionių agentūroje ar vežėjo kasose. Plius LG ne tik investuoja į produkto sukūrimą, bet ir lieka be nieko pasibaigus sutarties galiojimui - kaip kad pvz atsitiko su greičio kontrolės kameromis. Pasikartosiu:mano (2rna) galva, LG turi sukurti API specifikaciją bilieto pirkimui, o jų pardavima organizuoja tie, kam tai įdomu. Ir to užtektų, nereikia susigalvoti papildomų problemų. Kiek OT;bet susiję: jei nori kontoroje pasistatyti kavos aparatą darbuotojams ar lankytojams, organizuoji konkursą kavos aparato pastatymui, o ne išnuomoji plotą kavos aparatui.Tas pats ir su LG: jis turi norėti gauti (sic!) pinigus už keleivių pervežimą, o ne pirkti juostas bilietų aparatams.Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąŠiai dienai tokios bilietų sistemos kūrimas tik LG būtų neefektyvus pinigų taškymas, nes tokios sistemos reikia ir teatrams, muziejams ir kitoms valstybės valdomom mokamom paslaugom. Bet ar biurokratams svarbu efektyvumas ? Kaip būtu smagu toje pačioje sistemoje pirkti bilietą traukiniui į Klaipėda -> Keltui per marias -> Delfinariumui !!!!
- 1 patinka
Comment
Comment