Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Kiek teko važiuoti, tai jei neskaityti visokių grybų švenčių, didžioji dalis keleivių į Marcinkonis važiuoja iš Varėnos, o ne Vilniaus. Tai maršruto išskaidymas į du Vilnius-Varėna ir Varėna-Marcinkonys su greito persėdimo tarp jų galimybe būtų optimali schema aptarnauti šį ruožą su BEMU.Na dabar (neskaitant pandemijos) į Marcinkonis galima važiuoti visai patogiai, be ilgų stovėjimų Varėnoje. Tai jei prisidės sustojimas Varėnoje, kuris truks 15-20 minučių į kiekvieną pusę, tai nekažką. Turbūt ženkliai kristų maršruto populiarumas.
Comment
-
Išskaidymas - nesąmonė. Varėnoje niekas automotrisės nelaikys. Bus taip: reisai į Varėną su akumuliatoriais, reisai į Marcinkonis su Pesomis. Taip pat ir su Šilute klausimas. Radviliškis - Klaipėda priemiestiniam susisiekimui numatytas tik elektrinis traukinys. O Klaipėdoje laikyti specialiai dėl Šilutės akumuliatorinį traukinį būtų nesąmonė. Tuo labiau, kad pilnai užtenka ir Pesos talpos. Kam leisti dvigubai didesnį traukinį? Analogiškai, Mažeikiai, Panevėžys. Nėra keleivių ir nebus. Nes pirmiausia reikia keisti valstybės transporto politiką, o ne pirkti traukinius.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.29, 16:37.
Comment
-
Manau, kad realistiškai tas įmanoma tik Baltarusijoje pasikeitus režimui. Kitu atveju būtų nemažos investicijos į ruožą, kuriuo gali nuvažiuoti į šalį, į kurią reikia vizos ir kurį Baltarusija gali uždaryti po kokio eilinio Lukašenkos psichozės paūmėjimo.Parašė John Rodyti pranešimą
Planavimas labai sąlyginis. Karts nuo karto kokių nors asmeninių PR motyvų vedinas tai vienas, tai kitas susisiekimo ministras apie tai užsimena. Paskutinis toks "planuotojas" buvo Narkėvičius. Kitas, berods, pijokas Sinkevičius, kai buvo susisiekimo ministru. Realiai tokių planų turbūt nėra.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Laikyti ir nereikia. Tiesiog po rytinio reiso Vilnius-Varėna, traukinys daro kelis reisus Varėna-Marcinkonys-Varėna ir ryte važiuoja Varėna-Vilnius.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIšskaidymas - nesąmonė. Varėnoje niekas automotrisės nelaikys.
Comment
-
Ar Gardinas nėra beviziame režime? Investicijos šiaip būtų minimalios, trūkstamas ruožas trumpas, o trasa jau yra, nereiktų nieko kasti, statyti tunelių ir kirsti miškų. Plius nuo Gardino nebetoli Balstogė nuo kurios važiuoja greitas traukinys iki Varšuvos, tai ateityje galbūt būtų paleistas ir traukinys nuo Vilniaus ne tik iki Druskininkų ar Gardino, bet ir iki Varšuvos, kas būtų pigiau ir trumpesnis atstumas nei važiuoti RB lankais per Kauną.Parašė index Rodyti pranešimą
Manau, kad realistiškai tas įmanoma tik Baltarusijoje pasikeitus režimui. Kitu atveju būtų nemažos investicijos į ruožą, kuriuo gali nuvažiuoti į šalį, į kurią reikia vizos ir kurį Baltarusija gali uždaryti po kokio eilinio Lukašenkos psichozės paūmėjimo.
Tai tikėkimės ateityje ministrai nebebus geriantys ir sugebės kažką suplanuoti. Iki šiol su planavimu tikrai ne kažką buvo, jei nesugebama paleisti net tokių maršrutų kaip Vilnius - Ryga, nors yra visa infrastruktūra tam puikiai tinkama (beje, net dar trumpesniu keliu nei planuojama RB II pro Kauną ir Panevėžį).Parašė John Rodyti pranešimą
Planavimas labai sąlyginis. Karts nuo karto kokių nors asmeninių PR motyvų vedinas tai vienas, tai kitas susisiekimo ministras apie tai užsimena. Paskutinis toks "planuotojas" buvo Narkėvičius. Kitas, berods, pijokas Sinkevičius, kai buvo susisiekimo ministru. Realiai tokių planų turbūt nėra.Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.29, 17:08.
Comment
-
Pagal atstumą, taip. Dar ir Kauno dydžio Gardinas būtų prijungtas. Bet pirma reikia, kad dingtų vienas ūsuotas trukdis iš Minsko ir Baltarusijos neprisijungtų Rusija.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar Gardinas nėra beviziame režime? Investicijos šiaip būtų minimalios, trūkstamas ruožas trumpas, o trasa jau yra, nereiktų nieko kasti, statyti tunelių ir kirsti miškų. Plius nuo Gardino nebetoli Balstogė nuo kurios važiuoja greitas traukinys iki Varšuvos, tai ateityje galbūt būtų paleistas ir traukinys nuo Vilniaus ne tik iki Druskininkų ar Gardino, bet ir iki Varšuvos, kas būtų pigiau ir trumpesnis atstumas nei važiuoti RB lankais per Kauną.

Nes tik dėl geležinės uždangos ir eina Rail Baltica per aplinkui Suvalkų koridoriumi.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Koks dar rytinis Marcinkonys-Vilnius? - jie yra tik popiet. Ir trintis Varėnoje nereikia - pakanka pereiti iš Vilniaus traukinio į Marcinkonių ir pirmyn. - nebent ryte tie 0,1 keleivio bus priversti laukti pakrovimo pabaigos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGausis nei ekologiška, nei ekonomiška. Be to rytinis reisas Marcinkonys - Vilnius? Galiausiai, nelieka tiesioginio susisiekimo, o vykstantiems į Marcinkonis reikės trintis Varėnoje, kol traukinys pasikraus.
Comment
-
Veikianti ir naudojama jungtis per Palemoną ir Kalnėnus.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąSakykit, o numatoma jungtis tarp Kauno ir Siauliu (Kedainiu), cia tiesi jungtis per Jonava? Senos jungties atnaujinimas (ar tokia buvo?) ar kazkas susije su RB? Nes dabar Siauliai is Kauno pasiekiami lanku su persedimu Kaisiadoryse.
Comment
-
Na keleiviniuose tvarkarasciuose tokio marsruto nera. Reikia suprast, kad su pirkimais bus gaivinamas ir intensyvinimas eismas sia kryptimi. Gerai.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Veikianti ir naudojama jungtis per Palemoną ir Kalnėnus.
Comment
-
Dėl Skuodo, tai be šansų,nes speicialiai dėl kėleivių pervežimo bėgius tvarkyt būtų pinigų mėtymas į balą ir šiuo maršrutu išvis naudotusi mažai ir būtų žiauriai nuostolingas, dėl Šiauliai-Joniškis reiktu pamėgint ir įvertinti šį maršrutą, ir būtų nebloga idėją paleisti maršrutą Klaipėda-Tauragė-Šiauliai.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąĮdomu, naujiems maršrutams amen? Galėtų paleisti traukinį Šiauliai - Joniškis, Klaipėda - Darbėnai - (Skuodas: kai sutvarkys bėgius) ir žinoma linija Radviliškis - Pagėgiai, bet jeigu teisingai suprantu, naujų DMU nebus, o dabartinės 620M turės būti nurašytos dėl nepritaikymo neįgaliesiems.
- 1 patinka
Comment
Comment