Tai važiuok autobusu. Bet tau ir autobusu bus blogai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Kaip LG darbuotojas važinėji nemokamai, tai mokiųjų keleivių interesus reikėtų suprasti kitaip...Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąVazineju is Radviliskio i Rokiski kas dvi savaites su 3 mazais vaikais. Super smagu vaikams, gali pavaikscioti. Kur nepatogumai? Manau nereikia but stambiam, nrs tame ir problemos
Comment
-
Nerijus savo pranešimais visada puikiai iliustruoja supuvusį tarybinių laikų LG požiūrį į keleivius ir aptranavimo kokybę. Kai tik matau jo pranešimą taip iškart kraupu darosi, kad iš tiesų LG taip galvoja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu tokiu mąstymu LG tik atbaido keleivius.
Comment
-
Nepalyginami dalykai, kur į Rokiškį važiuoja 20-30 keleivių, o kur į Šiaulius užpildytos visos sėdimos vietos + 10 stovinčių.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąVazineju is radviliskio i rokiski kas dvi savaites su 3 mazais vaikais. Super smagu vaikams, gali pavaikscioti. Kur nepatogumai? Manau nereikia but stambiam, nrs tame ir problemos
Comment
-
Tai laukinio liberalizmo mąstymas. Tarybiniai laikai ne prie ko. Tada taip nebuvo. Tolimojo susisiekimo traukinys - vagonai plackartiniai, sėdimi ar kupė skirtingo komforto su lokomotyvu ir atitinkama kaina. Vietinis - dyzeliukas ar elekrinis, dar anksčiau vagonai su mediniais suolais ar seni plackartai su lokomotyvu, vėlgi už atitinkamą priemiestinę kainą. Ir traukiniai važinėjo, o ne buvo naikinami, nes trukdo kroviniams... .Parašė Gator Rodyti pranešimąNerijus savo pranešimais visada puikiai iliustruoja supuvusį tarybinių laikų LG požiūrį į keleivius ir aptranavimo kokybę. Kai tik matau jo pranešimą taip iškart kraupu darosi, kad iš tiesų LG taip galvoja.
Comment
-
Ne liberalizmas dėtas į tokį požiūrį į keleivius bei rinkodarą: ai, gerai kaip yra, kam nepatinka tegul renkasi autobusą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai laukinio liberalizmo mąstymas. Tarybiniai laikai ne prie ko. Tada taip nebuvo. Tolimojo susisiekimo traukinys - vagonai plackartiniai, sėdimi ar kupė skirtingo komforto su lokomotyvu ir atitinkama kaina. Vietinis - dyzeliukas ar elekrinis, dar anksčiau vagonai su mediniais suolais ar seni plackartai su lokomotyvu, vėlgi už atitinkamą priemiestinę kainą. Ir traukiniai važinėjo, o ne buvo naikinami, nes trukdo kroviniams... .
Net ir liberalizme požiūris į aptarnavimą ir rinkodarą yra aukščiausiame lygyje, stengiamasi visai pritraukti klientus.
O tas požiūris, kad "gerai kaip yra, nepatinka, tegul renkasi kitką" yra būtent tarybinių laikų rinkodaros ir aptarnavimo nebuvimas.
Comment
-
Kelių tinklas nuo to laiko ypatingai nepasikeitė, jei lyginame 80-90 ir dabar. Kai kurie kokybiniai kelių pokyčiai dabar pilnai kompensavosi anuomet mažesniais transporto srautais. Gyventojų skaičius ne prie ko. Labiau jau aktualu keleivių skaičius. Bet kad jis toks menkas dabar yra būtent automobilizacijos pasekmė, o automobilizacija iššaukė būtent laukinis kapitalizmas (viskas turi duoti pelną, jei jo nėra - nėra reikalo dirbti) ir požiūris į keleivius, kurį čia demonstruoja kai kurie asmenys.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTai gal ir automobilizacijos lygis buvo gerokai mažesnis ir kelių tinklas ne tokios lygio, kaip dabar. Galų gale ir gyventojų buvo daugiau.
Būtent liberalizmas - keleivių pervežimas neduoda pelno, todėl nafig jis, kuo daugiau ir greičiau užsilenks, tuo mažiau trukdys pelningai veiklai. Kadangi valdiška įmonė negali tiesiai šviesiai visko iš karto užraukti, tai daroma viskas, kad tik keleiviai patys rinktųsi kitas transporto rūšis. O valstybė nesikiša. Anuomet to nebūtų leidusi valdžia.Parašė Gator Rodyti pranešimąNe liberalizmas dėtas į tokį požiūrį į keleivius bei rinkodarą: ai, gerai kaip yra, kam nepatinka tegul renkasi autobusą.
Net ir liberalizme požiūris į aptarnavimą ir rinkodarą yra aukščiausiame lygyje, stengiamasi visai pritraukti klientus.
O tas požiūris, kad "gerai kaip yra, nepatinka, tegul renkasi kitką" yra būtent tarybinių laikų rinkodaros ir aptarnavimo nebuvimas.
Comment
-
Nelabai aišku kokiu maršrutu nebevažiuojate traukiniu. Asmeniškai aš dažnokai naudojuosi maršrutu Vilnius-Kaunas, tai jame maždaug nuo 2005-2006 metų jau nebeesu važiavęs autobusu, renkuosi tiktai traukinius (ir tik I klasę). Kiek rečiau vykstu maršrutu Vilnius-Šiauliai ir jame renkuosi tiktai traukinius (gaila čia nėra I klases). Šiuose maršrutuose autobusai visiškai nekonkurencingi traukinių atžvilgiu nei greičiu, nei komfortu.Parašė Gintaras663Asmeniškai pats jau traukiniais nebevažiuoju iš/į Vilnių, jei tik važiuoju tai tik autobusu. Nors prieš metus ir daugiau gan dažnai traukiniais važiuodavau .
Automobilizacijos liga kažkaip nesusirgau, nors esu automobilių transporto inžinierius ir turiu puikų 209 AG automobilį VOLVO. Juo dažniausiai naudojuosi tais maršrutais kur negaliu nuvykti traukiniu. Tik vengiu tų reisų kuriais važiuoja PESA.
Comment
-
Skaitau Al1 pranešimus ir džiaugiuosi, kad dar yra blaiviai mąstančių žmonių. Tarpmiestiniai reisai dar kažkiek gyvi, bet, lyginant su 30 metų prieš laikais, priemiestinis transportas visiškai sužlugdytas. Negaliu kalbėti už kitus miestus, bet pažiūrinėkite, koks susisiekimas yra, pvz., Šiauliai-Akmenė ir pan. Autobusas - vienui vienintelis per dieną. O LG su pasityčiojimu Ventos miestelio stotelę vadina Akmenės. Anksčiau net tokie miesteliai kaip ta pati Akmenė turėjo tiesioginį susisiekimą su Latvija, o dabar tik svaigstame apie traukinius Vilnius-Daugpilis kaip apie utopiją. Ir nesakykite, kad taip "kapitalizme" nebūna, neva, tokie reisai nepasiteisina ir t.t., ir t.t. Dažnai sakau, kad jeigu paslaugos gyventojams kuriamos pagal darnios visuomemės principus, patys esame kalti, kad dabar derinamės ne pagal žmogų, o pagal verslą. Jokiu būdu neaukštinu ir nė kiek nepasisakau už socializmą. Aš tik teigiu, kad kapitalizmas, o šiuo atveju, liberalizmas VT, žemina žmogų.
Comment
-
Liberalizmas yra tai, kad "jei nepelninga - reikia uždaryti", "rinka pati sureguliuos" ir panaši filosofija. Tiesiog nedotuoti, nes "rinka pati nuspręs". Bet ne tai, kad specialiai žlugdyti ar nesistengti pritraukti keleivių, nesirūpinti marketingu ir tt.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent liberalizmas - keleivių pervežimas neduoda pelno, todėl nafig jis, kuo daugiau ir greičiau užsilenks, tuo mažiau trukdys pelningai veiklai. Kadangi valdiška įmonė negali tiesiai šviesiai visko iš karto užraukti, tai daroma viskas, kad tik keleiviai patys rinktųsi kitas transporto rūšis. O valstybė nesikiša. Anuomet to nebūtų leidusi valdžia.
Du skirtingus dalykus painioji.
Comment
-
Ponuli, apie kokį liberalizmą Jūs kalbate ? Pvz. Prancūzijoje, maršrutais, kuriais važiuoja TGV, nevažinėja autobusai, neskraido lėktuvai. Ten yra laikoma, kad jeigu valstybė padarė milžiniškas investicijas, jokio liberalizmo negali būti. Manau, kad ir LG padarė nemažas investicijas šioje srityje, ar ne ? Tokių atvejų yra kiekvienoje ES šalyje.Parašė Gator Rodyti pranešimąLiberalizmas yra tai, kad "jei nepelninga - reikia uždaryti", "rinka pati sureguliuos" ir panaši filosofija. Tiesiog nedotuoti, nes "rinka pati nuspręs". Bet ne tai, kad specialiai žlugdyti ar nesistengti pritraukti keleivių, nesirūpinti marketingu ir tt.
Du skirtingus dalykus painioji.
Comment
-
O specialiai žlugdyti - kapitalizmo dėsnis. To socializme nebuvo, nes tokia veikla buvo laikoma kenkėjiška, sabotažu, ir, aišku, nusikalstama. Kapitalizme tai tik vienas iš būdų padidinti pelną - jei kažkaip negalima tiesiogiai atsisakyti nuostolingos, bet reikalingos visuomenei veiklos, reikia ją padaryti dar nuostolingesnę, diskredituoti visuomenės akyse ir tada panaikinti. Taigi, nereikia čia kaišioti tarybiškumo, kur juo net nekvepia.Parašė Gator Rodyti pranešimąLiberalizmas yra tai, kad "jei nepelninga - reikia uždaryti", "rinka pati sureguliuos" ir panaši filosofija. Tiesiog nedotuoti, nes "rinka pati nuspręs". Bet ne tai, kad specialiai žlugdyti ar nesistengti pritraukti keleivių, nesirūpinti marketingu ir tt.
Du skirtingus dalykus painioji.
Comment
-
Sovietmečiu geležinkelis pirmiausiai buvo skirtas karinėms reikmėms, antroje vietoje buvo pramoninės reikmės, o keleivių vežimas buvo paskutinėje vietoje. Nuo to laiko niekas juose ir nepasikeitė, išskyrus tai, kad visiškai neliko poreikio jį naudoti karinėms reikmėms. Nes jeigu pažiūrėsime kur buvo tais laikais tiesiami geležinkeliai, tai tik į pramonės objektus. O ten kur buvo didelis keleivinių traukinių poreikis, bet beveik nebuvo pramonės niekas net negalvojo geležinkelio tiesti. Jeigu į Druskininkus geležinkelis nebūtų buvęs lenkų nutiestas, tai nė vienas Lietuvos kurortas jo ir neturėtų, kaip ir dabar neturi. Keleivių komfortas išvis buvo paskutinėje vietoje, traukiniai važinėjo perkrauti ir labai dažnai nepalankiu keleiviams grafiku. Ir nieks net negalvojo padidinti vagonų skaičiaus arba dažninti traukinių kursavimą. Greitis irgi palyginus su vakarų kapitalistinėmis valstybėmis buvo super lėtas, bet geležinkelių modernizuoti, tam, kad keleiviai būtų vežami greičiau niekas net nemąstė, kokiu greičiu važiavo po karo toks visus tuos 45 metus ir liko. Būtent toks požiūris į keleivį ir atbaidė visus potencialius keleivius, bei paskatino automobilizaciją.
Comment
-
Kiek pamenu žmonės intensyviai pradėjo automobilizuotis jau nuo 1992 metų. Kai bent jau geležinkelyje nė vienas maršrutas netik, kad nebuvo uždarytas, bet net atsirado Vilnius-Varšuva per Gardiną.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAutomobilizaciją paskatino ir elementarus maršrutų uždarymas.
Comment
-
Na, automobilizacija labiau susijusi su ekonominiais/socialiniais aspektais, žmonės paprasčiausiai norėjo turėti, tai, apie ką tarybiniais laikais, kaikurie tik svajodavo. Lėšų tuomet trūko daug kam, tad naturalu, kad VT vystymasis ir jo finansavimas nebuvo prioritetas. Kiti bando taikyt Latvijos ir Lenkijos pavyzdį, VT ten gal ir geresnis, bet apskritai, turim kitose srityse kurkas stipresnių pusių.
Comment
-
Būtent - PESA atbaido visus tolimesnių reisų keleivius... juos galima leisti tik į priemiestįParašė Vitas2 Rodyti pranešimąNelabai aišku kokiu maršrutu nebevažiuojate traukiniu. Asmeniškai aš dažnokai naudojuosi maršrutu Vilnius-Kaunas, tai jame maždaug nuo 2005-2006 metų jau nebeesu važiavęs autobusu, renkuosi tiktai traukinius (ir tik I klasę). Kiek rečiau vykstu maršrutu Vilnius-Šiauliai ir jame renkuosi tiktai traukinius (gaila čia nėra I klases). Šiuose maršrutuose autobusai visiškai nekonkurencingi traukinių atžvilgiu nei greičiu, nei komfortu.
Automobilizacijos liga kažkaip nesusirgau, nors esu automobilių transporto inžinierius ir turiu puikų 209 AG automobilį VOLVO. Juo dažniausiai naudojuosi tais maršrutais kur negaliu nuvykti traukiniu. Tik vengiu tų reisų kuriais važiuoja PESA.
Comment
Comment