Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teko penktadienį važiuot iš Kauno į Šiaulius. Motrisė (M-620) pilna, iki pat Radviliškio daugiau įlipdavo nei išlipdavo. Radviliškyje išlipo kokie 10 keleivių. Reiktų koreguot su šiuo maršrutu - leist didesnį traukinį, o gal padaryt ir kiekvieną dieną.
    Prie Radviliškio prasilenkėm su Šiauliai-Vilnius. Čia važiavo 2 sukabintos vienvagonės motrisės 620M. Ar Vilniuje nebeliko riedmenų? Pesa M-630.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2015.09.13, 13:32.

    Comment


      Taigi 630M tik 3 vnt. Važiuoja į Minską. 3 į Minską nereikia, tai viena dažniausiai važinėja kitais maršrutais, bet jei viena iš trijų sugenda.... LG baido keleivius 620M Pesomis ilguose maršrutuose. Kiek kartų jau kartojau, kad LG užsipirko per daug tų automotrisių, o dar ir panaikino kiek maršrutų (Stasylos, Marijampole (laikinai)), kad Pesas 620M kaišioja net ten, kur jos netinka.

      Comment


        Ir visgi 620M tokiems maršrutams Šiauliai-Vilnius ir Šiauliai-Kaunas netinka (žiauriai nepatogu). Na bet geriau nei nieko.

        Comment


          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
          Ir visgi 620M tokiems maršrutams Šiauliai-Vilnius ir Šiauliai-Kaunas netinka (žiauriai nepatogu). Na bet geriau nei nieko.
          Tikrai Kaunas-Šiauliai maršrutu nėra tiek keleivių, kad reikėtų leisti 3 vagonų traukinį.

          Comment


            Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
            Tikrai Kaunas-Šiauliai maršrutu nėra tiek keleivių, kad reikėtų leisti 3 vagonų traukinį.
            Iš kur esi tikras, kad nėra tiek keleivių? Ar važiavai?
            Esu važiavęs ne kartą ir manau, kad reikia leisti ne vienvagonę, kur iš tiesų yra keleivių kankinimas. Kažkodėl kitais maršrutais leidžia trivagones, kur užpildymas vos 1/3.

            Comment


              Mačiau, kiek išlipo iš Kaunas-Šiauliai prieš kelias sav. Tikrai ne trys vagonai keleivių.

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Mačiau, kiek išlipo iš Kaunas-Šiauliai prieš kelias sav. Tikrai ne trys vagonai keleivių.
                Prieš kelias sav. dar galėjo būti rugpjūtis. Su studentais padidėjo srautai.

                Comment


                  Ir pagal pavienius atsitiktinius stebėjimus galima susidaryti klaidingą nuomonę.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Mačiau, kiek išlipo iš Kaunas-Šiauliai prieš kelias sav. Tikrai ne trys vagonai keleivių.
                    Pridėkime ir komfortą tokiam atstumui.

                    Comment


                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                      Pridėkime ir komfortą tokiam atstumui.
                      Manau, jog iš tų 50 važiuojančių pilną maršrutą nuo Kauno iki Šiaulių, apie tai pagalvojate kokie 2-3. Visi kaip važiavo, taip ir toliau važiuoja. Priešingu atveju tas maršrutas seniai vežiotų orą ir būtų nuimtas.
                      Nuima traukinį - negerai, siunčia motrisę - kurios sąnaudos gerokai mažesnės - vėl negerai. Chebra, pasiskaitykit keleivių vežimo pradžiamokslį - kokios yra trijų vagonų traukinio sąnaudos ir, pvz., PESOS. Nes pagal jūsų pamąstymus, siųsti 3 vagonų sąstatą, užpildytą iki 50 proc., tikrai ekonomiška.
                      Taip, gal mokslo metų metu studentų važiuoja daugiau (reikia analizuoti poreikį), tačiau paanalizuokite LG keleivių vežimo duomenis - nuo rugsėjo mėn. bendras keleivių skaičius išlieka beveik toks pats arba paauga nedaug.
                      Dabar dar dėl Kaunas-Šiauliai - atsiminkite, kad tam traukiniui dar reikia grįžti į Kauną. Ar jis atgal toks pat perpildytas ir nėra kur sėdėti (sekmadieniais atvirkščiai)?

                      Comment


                        kas liecia Kaunas -Siauliai. Uzimtumas yra vienpusis, atgal vaziuoja penktadieniais apie 15 keleiviu. Palaukit spalio, -truputis studentu atkris. be to tai buvo Siauliu miesto dienos. nedarom isvadu is vieno karto. triju vagonu traukinys tikrai netureas ka ten vezti.

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                          kas liecia Kaunas -Siauliai. Uzimtumas yra vienpusis, atgal vaziuoja penktadieniais apie 15 keleiviu. Palaukit spalio, -truputis studentu atkris. be to tai buvo Siauliu miesto dienos. nedarom isvadu is vieno karto. triju vagonu traukinys tikrai netureas ka ten vezti.
                          Prieš tokias šventes kaip Lapkričio 1-oji, Kalėdos, Velykos į Šiaulius ir po jų atgal į Kauną trigvagonis traukinys vežti tikrai turės ką.

                          Comment


                            Didziauskiais keleiviu skaicius, buves pries ir posventiniame laikotarpyje buvo 109 keleiviai.. Mano manymu leisti ilga traukini visu marsrutu yra ekonomiskai nenaudinga. Is mi eto skaiciaus yra keleiviu su nemokamais bilietais vaikams, kurie nesuteikia sed.vietos

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              Didziauskiais keleiviu skaicius, buves pries ir posventiniame laikotarpyje buvo 109 keleiviai.. Mano manymu leisti ilga traukini visu marsrutu yra ekonomiskai nenaudinga. Is mi eto skaiciaus yra keleiviu su nemokamais bilietais vaikams, kurie nesuteikia sed.vietos
                              Pats imk ir pasivėžink su PESA 2,5 valandos su 6 metų vaiku ant kelių. Tada pakalbėsim.

                              Comment


                                Tai, kad vienvagones PESOS nera blogai, kaip suprantu, ten blogai tik, kad sedynes kietos. Jas pakeitus, butu puikus transportas.

                                Comment


                                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                                  Pats imk ir pasivėžink su PESA 2,5 valandos su 6 metų vaiku ant kelių. Tada pakalbėsim.
                                  Vazineju is radviliskio i rokiski kas dvi savaites su 3 mazais vaikais. Super smagu vaikams, gali pavaikscioti. Kur nepatogumai? Manau nereikia but stambiam, nrs tame ir problemos

                                  Comment


                                    Prie ko čia tas stambumas, jei normalių žmonių kojos remiasi sėdint priešais. Šios automotrisės neskirtos ilgiems maršrutams. Tuo labiau tiems, kurie laikomi greitaisiais. Traukiniui su sustojimais visose stotelėse dar iš bėdos galima leisti, bet ne daugiau. Kada LG ims galvoti apie adekvatų komfortą maršrutuose? Ar principas toks - galima veisti visokių maršrutų, o riedmenys vistiek bus vienodi ir galima plėšti pinigus už 2 klasę, o leisti 3 klasės riedmenis, ar naudoti 3 klasės riedmenis ekspresiniams maršrutams... Jei lyginti su autobusais, tai tolygu miesto autobuso paleidimui į tolimą tarpmiestį. Nors Lietuvoje yra keli vežėjai kurie kartais tai praktikuoja, bet kai kurie iš tų maršrutų yra labiau skirti pavežimui tarp kaimų, visgi tai sudaro lašą jūroje lyginant kiek yra maršrutų Lietuvoje. Ir visi jie aptarnaujami minkštaisiais autobusais, prie kurių galima priskirti ir mikrobus, nes naudojami su minkštomis sėdynėmis.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Prie ko čia tas stambumas, jei normalių žmonių kojos remiasi sėdint priešais. Šios automotrisės neskirtos ilgiems maršrutams. Tuo labiau tiems, kurie laikomi greitaisiais. Traukiniui su sustojimais visose stotelėse dar iš bėdos galima leisti, bet ne daugiau. Kada LG ims galvoti apie adekvatų komfortą maršrutuose? Ar principas toks - galima veisti visokių maršrutų, o riedmenys vistiek bus vienodi ir galima plėšti pinigus už 2 klasę, o leisti 3 klasės riedmenis, ar naudoti 3 klasės riedmenis ekspresiniams maršrutams... Jei lyginti su autobusais, tai tolygu miesto autobuso paleidimui į tolimą tarpmiestį. Nors Lietuvoje yra keli vežėjai kurie kartais tai praktikuoja, bet kai kurie iš tų maršrutų yra labiau skirti pavežimui tarp kaimų, visgi tai sudaro lašą jūroje lyginant kiek yra maršrutų Lietuvoje. Ir visi jie aptarnaujami minkštaisiais autobusais, prie kurių galima priskirti ir mikrobus, nes taipogi naudojami su minkštomis sėdynėmis.
                                      Kiekvienas renkasi pagal savo kisene. Tegu to patogumo nebuna, jo Lg niekada ir nebus bet pigiau nei su masina ar autobusu.

                                      Comment


                                        O kodėl jo niekada LG turi nebūti???
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                          Kiekvienas renkasi pagal savo kisene. Tegu to patogumo nebuna, jo Lg niekada ir nebus bet pigiau nei su masina ar autobusu.
                                          Su tokiu mąstymu LG tik atbaido keleivius. Kokie, nafig, keleiviai, netrukdykite krovinių vežti. Su mašina šiais laikais pigiau išeina, ypač jei važiuojama dviese ir daugiau. Už autobusą nedaug pigiau, o komforto mažiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X