Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai važiuok autobusu. Bet tau ir autobusu bus blogai.

    Comment


      Su tokiu mąstymu ir gavosi Lietuvoje visiškas VT krachas, kokio nėra nei vienoje ES šalyje, į kurią (ES) Lietuva taip rovėsi...

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
        Vazineju is Radviliskio i Rokiski kas dvi savaites su 3 mazais vaikais. Super smagu vaikams, gali pavaikscioti. Kur nepatogumai? Manau nereikia but stambiam, nrs tame ir problemos
        Kaip LG darbuotojas važinėji nemokamai, tai mokiųjų keleivių interesus reikėtų suprasti kitaip...

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Su tokiu mąstymu LG tik atbaido keleivius.
          Nerijus savo pranešimais visada puikiai iliustruoja supuvusį tarybinių laikų LG požiūrį į keleivius ir aptranavimo kokybę. Kai tik matau jo pranešimą taip iškart kraupu darosi, kad iš tiesų LG taip galvoja.

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
            Vazineju is radviliskio i rokiski kas dvi savaites su 3 mazais vaikais. Super smagu vaikams, gali pavaikscioti. Kur nepatogumai? Manau nereikia but stambiam, nrs tame ir problemos
            Nepalyginami dalykai, kur į Rokiškį važiuoja 20-30 keleivių, o kur į Šiaulius užpildytos visos sėdimos vietos + 10 stovinčių.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Nerijus savo pranešimais visada puikiai iliustruoja supuvusį tarybinių laikų LG požiūrį į keleivius ir aptranavimo kokybę. Kai tik matau jo pranešimą taip iškart kraupu darosi, kad iš tiesų LG taip galvoja.
              Tai laukinio liberalizmo mąstymas. Tarybiniai laikai ne prie ko. Tada taip nebuvo. Tolimojo susisiekimo traukinys - vagonai plackartiniai, sėdimi ar kupė skirtingo komforto su lokomotyvu ir atitinkama kaina. Vietinis - dyzeliukas ar elekrinis, dar anksčiau vagonai su mediniais suolais ar seni plackartai su lokomotyvu, vėlgi už atitinkamą priemiestinę kainą. Ir traukiniai važinėjo, o ne buvo naikinami, nes trukdo kroviniams... .

              Comment


                Tai gal ir automobilizacijos lygis buvo gerokai mažesnis ir kelių tinklas ne tokios lygio, kaip dabar. Galų gale ir gyventojų buvo daugiau.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai laukinio liberalizmo mąstymas. Tarybiniai laikai ne prie ko. Tada taip nebuvo. Tolimojo susisiekimo traukinys - vagonai plackartiniai, sėdimi ar kupė skirtingo komforto su lokomotyvu ir atitinkama kaina. Vietinis - dyzeliukas ar elekrinis, dar anksčiau vagonai su mediniais suolais ar seni plackartai su lokomotyvu, vėlgi už atitinkamą priemiestinę kainą. Ir traukiniai važinėjo, o ne buvo naikinami, nes trukdo kroviniams... .
                  Ne liberalizmas dėtas į tokį požiūrį į keleivius bei rinkodarą: ai, gerai kaip yra, kam nepatinka tegul renkasi autobusą.
                  Net ir liberalizme požiūris į aptarnavimą ir rinkodarą yra aukščiausiame lygyje, stengiamasi visai pritraukti klientus.
                  O tas požiūris, kad "gerai kaip yra, nepatinka, tegul renkasi kitką" yra būtent tarybinių laikų rinkodaros ir aptarnavimo nebuvimas.

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Tai gal ir automobilizacijos lygis buvo gerokai mažesnis ir kelių tinklas ne tokios lygio, kaip dabar. Galų gale ir gyventojų buvo daugiau.
                    Kelių tinklas nuo to laiko ypatingai nepasikeitė, jei lyginame 80-90 ir dabar. Kai kurie kokybiniai kelių pokyčiai dabar pilnai kompensavosi anuomet mažesniais transporto srautais. Gyventojų skaičius ne prie ko. Labiau jau aktualu keleivių skaičius. Bet kad jis toks menkas dabar yra būtent automobilizacijos pasekmė, o automobilizacija iššaukė būtent laukinis kapitalizmas (viskas turi duoti pelną, jei jo nėra - nėra reikalo dirbti) ir požiūris į keleivius, kurį čia demonstruoja kai kurie asmenys.

                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Ne liberalizmas dėtas į tokį požiūrį į keleivius bei rinkodarą: ai, gerai kaip yra, kam nepatinka tegul renkasi autobusą.
                    Net ir liberalizme požiūris į aptarnavimą ir rinkodarą yra aukščiausiame lygyje, stengiamasi visai pritraukti klientus.
                    O tas požiūris, kad "gerai kaip yra, nepatinka, tegul renkasi kitką" yra būtent tarybinių laikų rinkodaros ir aptarnavimo nebuvimas.
                    Būtent liberalizmas - keleivių pervežimas neduoda pelno, todėl nafig jis, kuo daugiau ir greičiau užsilenks, tuo mažiau trukdys pelningai veiklai. Kadangi valdiška įmonė negali tiesiai šviesiai visko iš karto užraukti, tai daroma viskas, kad tik keleiviai patys rinktųsi kitas transporto rūšis. O valstybė nesikiša. Anuomet to nebūtų leidusi valdžia.

                    Comment


                      Parašė Gintaras663
                      Asmeniškai pats jau traukiniais nebevažiuoju iš/į Vilnių, jei tik važiuoju tai tik autobusu. Nors prieš metus ir daugiau gan dažnai traukiniais važiuodavau .
                      Nelabai aišku kokiu maršrutu nebevažiuojate traukiniu. Asmeniškai aš dažnokai naudojuosi maršrutu Vilnius-Kaunas, tai jame maždaug nuo 2005-2006 metų jau nebeesu važiavęs autobusu, renkuosi tiktai traukinius (ir tik I klasę). Kiek rečiau vykstu maršrutu Vilnius-Šiauliai ir jame renkuosi tiktai traukinius (gaila čia nėra I klases). Šiuose maršrutuose autobusai visiškai nekonkurencingi traukinių atžvilgiu nei greičiu, nei komfortu.
                      Automobilizacijos liga kažkaip nesusirgau, nors esu automobilių transporto inžinierius ir turiu puikų 209 AG automobilį VOLVO. Juo dažniausiai naudojuosi tais maršrutais kur negaliu nuvykti traukiniu. Tik vengiu tų reisų kuriais važiuoja PESA.

                      Comment


                        Skaitau Al1 pranešimus ir džiaugiuosi, kad dar yra blaiviai mąstančių žmonių. Tarpmiestiniai reisai dar kažkiek gyvi, bet, lyginant su 30 metų prieš laikais, priemiestinis transportas visiškai sužlugdytas. Negaliu kalbėti už kitus miestus, bet pažiūrinėkite, koks susisiekimas yra, pvz., Šiauliai-Akmenė ir pan. Autobusas - vienui vienintelis per dieną. O LG su pasityčiojimu Ventos miestelio stotelę vadina Akmenės. Anksčiau net tokie miesteliai kaip ta pati Akmenė turėjo tiesioginį susisiekimą su Latvija, o dabar tik svaigstame apie traukinius Vilnius-Daugpilis kaip apie utopiją. Ir nesakykite, kad taip "kapitalizme" nebūna, neva, tokie reisai nepasiteisina ir t.t., ir t.t. Dažnai sakau, kad jeigu paslaugos gyventojams kuriamos pagal darnios visuomemės principus, patys esame kalti, kad dabar derinamės ne pagal žmogų, o pagal verslą. Jokiu būdu neaukštinu ir nė kiek nepasisakau už socializmą. Aš tik teigiu, kad kapitalizmas, o šiuo atveju, liberalizmas VT, žemina žmogų.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Būtent liberalizmas - keleivių pervežimas neduoda pelno, todėl nafig jis, kuo daugiau ir greičiau užsilenks, tuo mažiau trukdys pelningai veiklai. Kadangi valdiška įmonė negali tiesiai šviesiai visko iš karto užraukti, tai daroma viskas, kad tik keleiviai patys rinktųsi kitas transporto rūšis. O valstybė nesikiša. Anuomet to nebūtų leidusi valdžia.
                          Liberalizmas yra tai, kad "jei nepelninga - reikia uždaryti", "rinka pati sureguliuos" ir panaši filosofija. Tiesiog nedotuoti, nes "rinka pati nuspręs". Bet ne tai, kad specialiai žlugdyti ar nesistengti pritraukti keleivių, nesirūpinti marketingu ir tt.
                          Du skirtingus dalykus painioji.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Liberalizmas yra tai, kad "jei nepelninga - reikia uždaryti", "rinka pati sureguliuos" ir panaši filosofija. Tiesiog nedotuoti, nes "rinka pati nuspręs". Bet ne tai, kad specialiai žlugdyti ar nesistengti pritraukti keleivių, nesirūpinti marketingu ir tt.
                            Du skirtingus dalykus painioji.
                            Ponuli, apie kokį liberalizmą Jūs kalbate ? Pvz. Prancūzijoje, maršrutais, kuriais važiuoja TGV, nevažinėja autobusai, neskraido lėktuvai. Ten yra laikoma, kad jeigu valstybė padarė milžiniškas investicijas, jokio liberalizmo negali būti. Manau, kad ir LG padarė nemažas investicijas šioje srityje, ar ne ? Tokių atvejų yra kiekvienoje ES šalyje.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Liberalizmas yra tai, kad "jei nepelninga - reikia uždaryti", "rinka pati sureguliuos" ir panaši filosofija. Tiesiog nedotuoti, nes "rinka pati nuspręs". Bet ne tai, kad specialiai žlugdyti ar nesistengti pritraukti keleivių, nesirūpinti marketingu ir tt.
                              Du skirtingus dalykus painioji.
                              O specialiai žlugdyti - kapitalizmo dėsnis. To socializme nebuvo, nes tokia veikla buvo laikoma kenkėjiška, sabotažu, ir, aišku, nusikalstama. Kapitalizme tai tik vienas iš būdų padidinti pelną - jei kažkaip negalima tiesiogiai atsisakyti nuostolingos, bet reikalingos visuomenei veiklos, reikia ją padaryti dar nuostolingesnę, diskredituoti visuomenės akyse ir tada panaikinti. Taigi, nereikia čia kaišioti tarybiškumo, kur juo net nekvepia.

                              Comment


                                Sovietmečiu geležinkelis pirmiausiai buvo skirtas karinėms reikmėms, antroje vietoje buvo pramoninės reikmės, o keleivių vežimas buvo paskutinėje vietoje. Nuo to laiko niekas juose ir nepasikeitė, išskyrus tai, kad visiškai neliko poreikio jį naudoti karinėms reikmėms. Nes jeigu pažiūrėsime kur buvo tais laikais tiesiami geležinkeliai, tai tik į pramonės objektus. O ten kur buvo didelis keleivinių traukinių poreikis, bet beveik nebuvo pramonės niekas net negalvojo geležinkelio tiesti. Jeigu į Druskininkus geležinkelis nebūtų buvęs lenkų nutiestas, tai nė vienas Lietuvos kurortas jo ir neturėtų, kaip ir dabar neturi. Keleivių komfortas išvis buvo paskutinėje vietoje, traukiniai važinėjo perkrauti ir labai dažnai nepalankiu keleiviams grafiku. Ir nieks net negalvojo padidinti vagonų skaičiaus arba dažninti traukinių kursavimą. Greitis irgi palyginus su vakarų kapitalistinėmis valstybėmis buvo super lėtas, bet geležinkelių modernizuoti, tam, kad keleiviai būtų vežami greičiau niekas net nemąstė, kokiu greičiu važiavo po karo toks visus tuos 45 metus ir liko. Būtent toks požiūris į keleivį ir atbaidė visus potencialius keleivius, bei paskatino automobilizaciją.

                                Comment


                                  Automobilizaciją paskatino ir elementarus maršrutų uždarymas.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Automobilizaciją paskatino ir elementarus maršrutų uždarymas.
                                    Kiek pamenu žmonės intensyviai pradėjo automobilizuotis jau nuo 1992 metų. Kai bent jau geležinkelyje nė vienas maršrutas netik, kad nebuvo uždarytas, bet net atsirado Vilnius-Varšuva per Gardiną.

                                    Comment


                                      Kai kieme stovėjo po du žigulius ir tris zazus, tai natūralu, kad didelė automobilizacija turėjo įvykti, neatsižvelgiant į geležinkelio serviso kokybę, bet pvz. Skuodo-Klaipėdos, Klaipėdos-Šilutės maršrutų keleiviams neliko nieko kito, kaip sėstis į automobilius ar rinktis autobusus.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Na, automobilizacija labiau susijusi su ekonominiais/socialiniais aspektais, žmonės paprasčiausiai norėjo turėti, tai, apie ką tarybiniais laikais, kaikurie tik svajodavo. Lėšų tuomet trūko daug kam, tad naturalu, kad VT vystymasis ir jo finansavimas nebuvo prioritetas. Kiti bando taikyt Latvijos ir Lenkijos pavyzdį, VT ten gal ir geresnis, bet apskritai, turim kitose srityse kurkas stipresnių pusių.

                                        Comment


                                          Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                          Nelabai aišku kokiu maršrutu nebevažiuojate traukiniu. Asmeniškai aš dažnokai naudojuosi maršrutu Vilnius-Kaunas, tai jame maždaug nuo 2005-2006 metų jau nebeesu važiavęs autobusu, renkuosi tiktai traukinius (ir tik I klasę). Kiek rečiau vykstu maršrutu Vilnius-Šiauliai ir jame renkuosi tiktai traukinius (gaila čia nėra I klases). Šiuose maršrutuose autobusai visiškai nekonkurencingi traukinių atžvilgiu nei greičiu, nei komfortu.
                                          Automobilizacijos liga kažkaip nesusirgau, nors esu automobilių transporto inžinierius ir turiu puikų 209 AG automobilį VOLVO. Juo dažniausiai naudojuosi tais maršrutais kur negaliu nuvykti traukiniu. Tik vengiu tų reisų kuriais važiuoja PESA.
                                          Būtent - PESA atbaido visus tolimesnių reisų keleivius... juos galima leisti tik į priemiestį

                                          Comment

                                          Working...
                                          X