Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Bet ar yra prasmė?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTurbūt "modifikuos" traukinį, kuris dabar važiuoja į Šiaulius. Tačiau, turint omenyje, kad antrųjų kelių statyba tęsis turbūt iki rudens, tai didesnę dienų dalį traukinys vis tiek bus trumpinamas iki Šiaulių...
Ar pakaks keleivių ruože iš Šiaulių į Klaipėdą? Tuo labiau, kad dubliuos dyzelinį Radviliškis-Klaipėda.Paskutinis taisė Salvijus; 2015.03.12, 12:10.
Comment
-
Manau, kad keleivių tarp Šiaulių ir Klaipėdos šiuo ekspresu bus mažai, ir jis turėtų dar stoti Kretingoje (nuo čia arčiausia į Palangą).Parašė Salvijus Rodyti pranešimą(...)
Ar pakaks keleivių ruože iš Šiaulių į Klaipėdą?
Comment
-
Taigi jau dabar skelbiama, kad ekspresas kai kuriomis dienomis trumpinamas iki Šiaulių. Nemanau, kad iki vasaros darbai pasislinks iki tiek, kad vasarą trumpinimų nebus. Bent jau pirmojoje jos dalyje tikriausiai bus.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVargu, nes pagrindiniai darbai jau atlikti. Nebent Telšiai - Lieplaukė pradės raustis.
Comment
-
iš kur tokios žinios ? Galėtų grįžti naktinė Klaipėda - vasaros sezone tai būtu puikus dalykas ! Vakare vėlai tiems - kas nori prie jūros būt anksti ryte, o iš Klaipėdos - anksti ryte galėtų grįžti į VilniųParašė Aleksio Rodyti pranešimąVasaros sezoną planuojama paleisti dar vieną traukinį iki Klaipėdos (iš viso bus 4).
Comment
-
Impossible šiais laikais - projektų projektai, žemės paėmimo procedūros, gal ir turėsime tą geležinkelį 2060-aisiais, kai kiekvienas turės asmeninę skraidyklę ir nebereikės geležinkelių.Parašė dr-rox Rodyti pranešimąToks utopinis pamąstymas, bet jei jau tiesia naujus bėgius, būt galima nuo Ketingos iki Palangos padaryti liniją ir Palangoj pastatyti stotį geležinkelio, atrodo ten nėra. Tai ypač vasarą maršrutas būtų gyvesnis ir nebereiktų išlipus Kretingoj gaudyt taksi ar autobusus.
Comment
-
Pamenu ir aš savo naktinius važinėjimus... Tiesą sakant, jų nevengiu ir dabar, jei tik galimybė tolėliau važiuoti naktį yra... Išsimiegojimas prastesnis nei namuose, bet nakvynė svetur ne ką geresnė: geras poilsis kainuoja, tai taupydami pinigus apsiribojame, kaip sakoma, nakvoti kur pakliuvo, kad nors keletą valandų nusnausti, tai ne ką geriau kaip traukinyje.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKaži ar su naktine kas bevažiuotų, nebe tie laikai. Dabar žmonės nori greitai ir patogiai. Kiek pamenu vargindavo toks naktinis važiavimas.
Beje, naktinis autobusas iš Vilniaus į Palangą ir atgal yra. Iš Vilniaus jis išvyksta 23:00h, į Palangą nuveža 4:30h.
Comment
-
Gal daugiau keleivių bus traukiniui važiuojant atgal ?Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKą tik atvykau į Klaipėdą G21 - 4 vagonai pustuščiai (5-10 žmonių kiekvienam vagone).
Comment
-
Sutvarkyti autobusu susisiekima kur kas paprasciau, nei kad tiesti gelezinkelio saka i besiplecianti kurorta. Juolab, kad diena atvaziavus visad laukia autobusas, o vaziuojant velyvuoju galima iki Klaipedos vaziuoti ir is ten su autobusu pasiekti Palanga.
Parašė dr-rox Rodyti pranešimąToks utopinis pamąstymas, bet jei jau tiesia naujus bėgius, būt galima nuo Ketingos iki Palangos padaryti liniją ir Palangoj pastatyti stotį geležinkelio, atrodo ten nėra. Tai ypač vasarą maršrutas būtų gyvesnis ir nebereiktų išlipus Kretingoj gaudyt taksi ar autobusus.
Comment
-
"Busturas", matyt, bando konkuruoti su rytiniu traukiniu - keičia laiką ir mažina kainą
http://busturas.lt/lt/naujienos/387-...auliai-vilnius
Comment
-
"Busturas" pigina keliones ne tik į Vilnių, bet ir į Klaipėdą: http://busturas.lt/lt/naujienos/388-...nemis-kainomis
Comment
-
Velykų ketvirtadienio (balandžio 2 d.) vakarą 18:20h dviaukštis dvivagonis elektrinis traukinys Nr.EJ879 (paprastasis, visur stojantis) atvažiavo (į prestižinį pirmą kelią) apytuštis, o po 19 minučių (18:39h) į vieną iš aklikelių atvyko ekspresas Nr EJ761. Šis trivagonis, kaip sakoma, paleido masinį desantą (keleivių išlipo masė).
Taigi, ne pirmą kartą pastebime, kokie traukiniai populiariausi važiuoti iš Vilniaus į Kauną, nors ekspreso bilieto kaina 20 Lt, paprastojo - tik 16 Lt (kainą vaizdumo dar nurodau litais).
Vardan komforto pinigų negaila !
Comment
-
Ekspresas kainuoja ne 20, 22 litusParašė Vitas Rodyti pranešimąVelykų ketvirtadienio (balandžio 2 d.) vakarą 18:20h dviaukštis dvivagonis elektrinis traukinys Nr.EJ879 (paprastasis, visur stojantis) atvažiavo (į prestižinį pirmą kelią) apytuštis, o po 19 minučių (18:39h) į vieną iš aklikelių atvyko ekspresas Nr EJ761. Šis trivagonis, kaip sakoma, paleido masinį desantą (keleivių išlipo masė).
Taigi, ne pirmą kartą pastebime, kokie traukiniai populiariausi važiuoti iš Vilniaus į Kauną, nors ekspreso bilieto kaina 20 Lt, paprastojo - tik 16 Lt (kainą vaizdumo dar nurodau litais).
Vardan komforto pinigų negaila !
. O taip pat nereikia pamiršti, kad iš Vilniaus jie išvyksta 16.45/17.30, t.y. eksperesas turi daugiau potencialių keleivių.
Comment
Comment