Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    O kame čia stebuklas su tais elektriniais traukiniais? kas trukdo kabint 10 ar daugiau vagonų?
    EMU paprastai būna tam tikros konfigūracijos. Dažniausiai 3-4 vagonų. Jeigu reikia daugiau, sukabinami keli EMU ir gaunasi 6 ar 8 (ar net 12) vagonų.

    Būna ir 8 bei netgi 16 vagonų EMU, bet tai, kieki žinau, galioja tik HSR traukiniams. Bet tai jau iš principo visiškai kita sritis.

    Comment


      Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
      O kame čia stebuklas su tais elektriniais traukiniais? kas trukdo kabint 10 ar daugiau vagonų?
      Poreikio nėra. Be to motorinis vagonas yra tik vienas. 4 vagonų traukiniui tikriausiai reikėtų abiejų galinių motorinių. 7 vagonų traukiniui turbūt vienas prikabinamas turėtų būti motorinis, 10 vagonų - du prikabinami motoriniai.

      Comment


        Motorinis vagonas ER9M-378-04 Lentvaryje.

        Comment


          Ar EJ575-007 jau važinėja? Kada bus gauti 008 ir 009? Turėjo lygtai iki šių metų pabaigos būti.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Ar EJ575-007 jau važinėja? Kada bus gauti 008 ir 009? Turėjo lygtai iki šių metų pabaigos būti.
            008 (dvivagonis) važinėja.
            Vieną dieną prabuvau Kaune arti geležinkelio, tai pastebėjau, kad į Vilnių ER9M išvažiavo tik 4:52 ir 10:55h.
            Kitais "3 klasės" traukinių išvykimo laikais buvo dviaukščiai.

            Comment


              Dar į Vilnių išvyksta 17:22 ir kartais 18:48 kai nėra dviauksčio laisvo, O 20:14 iš Vilniaus nakvoti Kaune, aišku kartais pasitaiko dviaukštis šiuo laiku nes priklauso koks traukinys iš Kauno buna 10:55 tai tas pats ir atvyksta 20:14 nakvoti.

              Comment


                Šiandien Kauno geležinkelio stotyje mačiau paskutinį dviaukštį traukinį 009. Kaip mačiau jis vežė darbininkus.

                Comment


                  Chebra,gal kas galit paaiškinti , kodėl tam EJ-575 pajudant iš vietos pradeda cypti toks specifinis garsas "py,pyy,pyyy,pyyyyyy"? Tarsi Nokia 3310
                  Tik nepastebėjau , ar iš ten kur pantografas yra toje jo "galvoje",ar iš tos kur nėra jo...
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Čia būtų turbūt arčiausias dalykas pavaros perjungimui lokomotyve, kiek suprantu keičiamas srovės dažnis, tam, kad būtų pasiekiamas didžiausias galimas energijos panaudojimo našumas.
                    Va geeras pavyzdys didesnio dažnių diapazono https://www.youtube.com/watch?v=jeRYuEDD8SA

                    Comment


                      Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
                      Čia būtų turbūt arčiausias dalykas pavaros perjungimui lokomotyve, kiek suprantu keičiamas srovės dažnis, tam, kad būtų pasiekiamas didžiausias galimas energijos panaudojimo našumas.
                      Va geeras pavyzdys didesnio dažnių diapazono https://www.youtube.com/watch?v=jeRYuEDD8SA
                      Apie tai ir kalbėjau. Ačiū
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Gaila, kad nėra gerų šito EJ-575 garso įrašų, gal reikės, kada susiveikt profesionalų mikrofoną ir pačiam įrašyt, nes tikrai turbūt geriausias lietuvoj dirbančios technikos skleidžiamas garsas, toks modernumo garsas.

                        Comment


                          Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
                          Gaila, kad nėra gerų šito EJ-575 garso įrašų, gal reikės, kada susiveikt profesionalų mikrofoną ir pačiam įrašyt, nes tikrai turbūt geriausias lietuvoj dirbančios technikos skleidžiamas garsas, toks modernumo garsas.
                          Aš užvakar stotyje sumaniau pasedėti ant suoliuko ir palaukt kol jis išvažiuos , nu tikrai įdomus garsas
                          Neskubėk ir nespėsi.

                          Comment


                            2013 m.

                            EJ575-006 Kaune

                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Kaune, EJ575-006.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kaune, EJ575-006.

                                Atvaizdas
                                Nepykit, kolegos, bet ar neatsibosta jums tas Skodas Vagonkas fotografuoti ir dėlioti tas pačias foto... ?

                                Comment


                                  O koks pasirinkimas? Buvo laiko prieš išvykimą, buvo fotoaparatas (kurį ne visada gi vežiojuosi), buvo geras oras, buvo nufotografuota kas papuolė.

                                  Comment


                                    ER9M mašinisto darbo vieta:

                                    My Flickr
                                    My Trainpix

                                    Comment


                                      ER9m 390

                                      Comment


                                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                        Nepykit, kolegos, bet ar neatsibosta jums tas Skodas Vagonkas fotografuoti ir dėlioti tas pačias foto... ?
                                        Prisipažinsiu, kad Kauno geležinkelio stotyje būnant jau ima nusibosti matyti tuos pačius dviaukščius elektrinius... PESA irgi pasitaiko netaip dažnai, DR1A -dar rečiau, ER9M jaunas mėnulis, keleivinių traukinių su TEP-ais nepamatai išvis, ir prekinis koks su M62 ar 2M62... Nors imk ir į Kaišiadoris ar net į Vilnių važiuok pamatyti retesnių traukinių...
                                        Taigi, forumiečiai fotografuoja ką pamato... Gal džiaukimės, kad keli žmonės dar fotografuoja... Nes man tai pradėti ūpo nėra, o kai kurie žmonės šį pomėgį nutraukė...

                                        Comment


                                          Elektrinių traukinių depe pirmą kartą atliekamas kapitalinis remontas Škodai EJ 575 - 001, kuri jau yra nuvažiavus apie 1 milijoną kilometrų. Darbai baigti apie 70 proc.
                                          My Flickr
                                          My Trainpix

                                          Comment

                                          Working...
                                          X