Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Drezinos, kranai, kelio mašinos ir kita spec. technika
Collapse
X
-
Darbininkai iešmus valė, sumesdami sniegą į šoną, o tas DGKu savo kaušu pakraudavo į priekabą ir išveždavo.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTurėtų sniego valytuvai darbuotis šiomis dienomis.
Paskutinis taisė Zorro; 2012.01.24, 20:47.
Komentuoti:
-
-
Įdomu senuosius kur dės, parduos turbūt, gal mažesnieji infrastruktūros padaliniams atiteks.
KIROW KRC 1600
http://www.youtube.com/watch?v=KvgmQIS3qXIPaskutinis taisė Eimantas; 2012.01.18, 17:40.
Komentuoti:
-
LG perka naują geležinkelio kraną.
2011-11-18 AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ ir jungtinės veiklos sutarties pagrindu susivieniję grupės nariai UAB ,,Litmotas“ ir „Kirow Ardelt GmbH“ (Vokietija) pasirašė projekto „Eismo saugumo užtikrinimo programa (ekstremalių ir krizinių situacijų geležinkelyje valdymo sistemos atnaujinimas)“. geležinkelio krano pirkimo sutartį. Tiekėjas įsipareigojo dviejų metų laikotarpyje pagaminti ir pristatyti naujos kartos hidraulinį 160 t. keliamosios galios geležinkelio kraną KRC 1600.
Sutarties vertė - 5.582.000,00 Eurų be PVM (6 754 220,00 Eurų su PVM).
Projektą numatoma finansuoti ES Europos regioninės plėtros fondo ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ lėšomis.
Komentuoti:
-
Neseniai rašiau apie sniego valymo mašinos dingimą.
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=102
Tai va, atsirado. Ir dar kaip nauja.
SDP Nr.522 (pagaminta 1961 m.)
Komentuoti:
-
Vasarą gal tik bandymai dar buvo. O šį mėnesį jau mačiau Klaipėdoje važiavo kartu su senuoju vagonu, ryšių laboratorija berods.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąPristatyta birželio mėnesį, apie tai jau buvo rašyta ir paskutiniame žurnalo "BRM" numeryje.
Vasara, matyt, del to kalta....
Tik kazkieka keista, kad sios kelio matavimo mashinos vasara niekad nepastebejau vaziuojant, nors M62 su iprastiniu kelio matavimo vagonu vaziuojant (ir Kauno stotyje manevruojant arba stovint infrastrukturos aklikelyje) maciau daug kartu.
Beje, spalio 14 d. anksti ryta ir vakare tame pat kelyje EM140 stovejo kartu su senuoju kelio matavimo vagonu. Ryta arciau stoties buvo EM140, diena aklikelis buvo tuscias, vakare i stoties puse buvo senasis vagonas.
Anksciau kelio matavimo kelionese prie kelio matavimo vagono prisijungdavo tame kelio ruoze dirbantis silumvezis (su tame ruoze vazinejancia lokomotyvo brigada), kaip dabar bus? Vilniuje bus paruostas visoje Lietuvoje vesti EM140 galintis masinistas ar Siauliu regione aptarnaus Radviliskio masinistas?
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąAustrijoje pagaminta kelio kontrolės mašina EM140.
http://www.lrytas.lt/-13081347541306...4%85-em140.htm
Kelio kontrolės mašina Vilniaus geležinkelio stotyje pristatyta trečiadienį (spalio 12 d.), o penktadienį (spalio 14 d.) du kartus mačiau Kaune.
Komentuoti:
-
Austrijoje pagaminta kelio kontrolės mašina EM140.
http://www.lrytas.lt/-13081347541306...4%85-em140.htm
Kelio kontrolės mašina Vilniaus geležinkelio stotyje pristatyta trečiadienį (spalio 12 d.), o penktadienį (spalio 14 d.) du kartus mačiau Kaune.
Komentuoti:
Komentuoti: