Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Drezinos, kranai, kelio mašinos ir kita spec. technika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Kelininkų motorvežis D800 LT. Turi manipuliatorių, gali vežti medžiagas remontui ir įvairius instrumentus bei mechanizmus kartu su darbuotojais, taip pat patempia gan sunkius sąstatus. Mačiau tokį su dvejais kranais, keliomis platformomis ir kokiais 4-iais vagonais (hoperiais-dozatoriais) krautais skalda.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    2011-01-21, 15:52, Kaunas-Šiauliai:

    [vimeo]19048571[/vimeo]
    Klipo pradžioje pravažiuoja man neaiškus traukinys. Gal kas nors iš specų gali pasakyti kokia jo paskirtis?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Plento guzas , batu deze , svarke ten ,paskirtis maisytis ant kelio-trukdyt eismui

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Deja, rusiškai nemoku. O iš „parovozo“ nuotraukų supratau, kad čia tos pagalbinės motrisės. Bet tik kodėl „railfaneurope.net“ apie jas neužsimena?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Automotrisė AS1
    http://www.parovoz.com/newgallery/in...=RU&NO_ICONS=0

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Dar šioks toks klausimas:
    kas čia per riedmuo:
    ir
    .
    Toj svetainėj tai vadina „Railcar AC1“

    P. S. nuotrauka daryta 2003 vasarį.
    Paimta iš „Railfaneurope.net“.

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Įdomus filmavimo rakursas ir nemažai spec. technikos. JAV.


    http://www.youtube.com/watch?v=tzmJd6WGxf8&feature=sub

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Kovilas Rodyti pranešimą
    Mažas pataisymas,
    www.infrabel.be yra Belgijos kompanija, o ne Olandijos
    Video pavadinimas išduoda ir vietą - http://maps.google.com/maps?q=overpelt
    Be to, ant borto matosi Belgijos geležinkelių emblema.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
    Truputis traukinių pornografijos - bėgių keitimo procesas ir naudojama technika Olandijoje. Labai daug mokslinės fantastikos ir transformerių
    Youtube video
    Kodėl jie nedaro, kaip tai įprasta Lietuvoje -- iš anksto surenkamos bėgių atkarpos kartu su pabėgiais ir paskui klojamos, kaip parodyta čia. Atrodytų, taip būtų greičiau ir mažiau terlionės. Dar pasirodė labai keista, kad "sąvaržėlės", kuriomis bėgiai tvirtinami prie pabėgių, dėliojamos rankiniu būdu. Negi neįmanoma automatizuoti?

    Komentuoti:


  • Kovilas
    replied
    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
    Truputis traukinių pornografijos - bėgių keitimo procesas ir naudojama technika Olandijoje. Labai daug mokslinės fantastikos ir transformerių
    Mažas pataisymas,
    www.infrabel.be yra Belgijos kompanija, o ne Olandijos
    Video pavadinimas išduoda ir vietą - http://maps.google.com/maps?q=overpelt
    Paskutinis taisė Kovilas; 2010.07.28, 08:05.

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Truputis traukinių pornografijos - bėgių keitimo procesas ir naudojama technika Olandijoje. Labai daug mokslinės fantastikos ir transformerių

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    http://www.fishki.net/comment.php?id=73034

    Komentuoti:


  • kempas
    replied
    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Gal galit kas papasakot, kas šiais agregatais atliekama?
    Panašu į konvejerį kuris tieks kažkokias birias medžiagas į kaupus.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Va kokį aparačiuką užtrikau "Akmenės cemente"

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


    Gaisriniai vagonai



    Kranas EDK-500



    Ryšių ir automatikos laboratorija



    Kelio matavimo vagonas

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Gal galit kas papasakot, kas šiais agregatais atliekama?

    Komentuoti:


  • skunk
    replied
    Šeštokuose 2010.05.20





    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    ne tik IF'ai taip daro ir ne tik Siauliuose. teko ta pati ir Klaipedoj matyti ir patirti. likus dienai iki apvaziavimo, Klaipedos stoties SCB virsininkas uzmate, kad perdazytos ne visos signalizacijos dezes palei iesmus ir sviesoforus. tai liepe nubegti iki lokomotyvu depo, pasisemti kelis litrus "atrabotkes" ir eit skubiai teplioti, kad blizgetu, kaip naujos. tiesa sakant, tais metais visa komisija labai rupinosi Pauoscio kelyno rekonstrukcija, Klaipedoj po stoti nesislaiste.

    Komentuoti:


  • Joint
    replied
    Kas kaltas tikrai nežinau, gal kas iš forumiečiu turi tikslesnės informacijos. Bet atmest prielaidos, kad IF'as turi pinigų remontui ir nieko nedaro, arba, kad nori nurašyt supjaustymui ir gražiai pasidalint irgi negalima. Bent jau tokia mano nuomonė į tą sliepimą. Kažin ar čia visuose IF'uose ar tik Šiauliai taip daro?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai IF'as kaltas, kad technika sensta? Vėjau kažkokie daromi.

    Komentuoti:

Working...
X