Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Drezinos, kranai, kelio mašinos ir kita spec. technika
Collapse
X
-
Talpa: 12 keleivių, konstrukcinis greitis 80km/hParašė Eimantas Rodyti pranešimąTai kelininkų technika. Vežioja darbininkus, arba išvis dviese važiuoja kokių smulkių remonto darbų atlikti. Privirinti kokią iešmo rodyklę ir panašiai ("svarkės" kabelis apvyniotas ant autosankabos). Valdymas kaip automoblio, mech. pavarų dėžė.
Klaipėdoje dvi tokios yra.
Komentuoti:
-
Tai kelininkų technika. Vežioja darbininkus, arba išvis dviese važiuoja kokių smulkių remonto darbų atlikti. Privirinti kokią iešmo rodyklę ir panašiai ("svarkės" kabelis apvyniotas ant autosankabos). Valdymas kaip automoblio, mech. pavarų dėžė.
Komentuoti:
-
Jau seniai norėjau paklausti: kam skirtos šios motrisės? Tokių mačiau Panevėžyje ir Jonavoje. Pernai liepą ar rugpjūtį važiuodamas traukiniu iš Kauno į Jonavą netyčia užtaikiau ant vokiečių railfanų grupelės (tai jau esu aprašęs šiame forume, berods temoje "Kelionė traukiniu"). Jų buvo 5 ar 6; išlipo Jonavoje ir persėdę į štai tokią motrisę nuvažiavo Kėdainių kryptimi.Parašė Zorro Rodyti pranešimąLentvaris
Motrisė AS-1A 2253

Taigi kam šios motrisės skirtos? Kiek keleivių į jas telpa? Kiek jos gali nuvažiuoti? Kiek LG jų turi ir kam jas naudoja? Ar galima jas pritaikyti komerciniam reguliariam keleivių vežimui į labai atokias vietas (pvz.: Radviliškis-Pagėgiai, Šiauliai-Joniškis, Utena-Švenčionėliai arba Mažeikiai-Naujoji Akmenė)?
Komentuoti:
-
Nuoroda neveikia. Bet kažin, ar svarbu dabar..Parašė sleader Rodyti pranešimąTen tame puslapyje kažkaip susikeitė nuotraukos. Nes kai rašiau, tai nepamenu tiksliai kas buvo nuotraukoje, bet tikrai apie kitokią mašiną klausiau
berods nuorodoje turejo but http://gallery.balticrailpics.net/al...s/IMG_7245.jpg
Komentuoti:
-
Ten tame puslapyje kažkaip susikeitė nuotraukos. Nes kai rašiau, tai nepamenu tiksliai kas buvo nuotraukoje, bet tikrai apie kitokią mašiną klausiauParašė robertas Rodyti pranešimąNuėjus į šią nuorodą, pamatau AGV mašinos nuotrauką, o jau sekančiame pranešime Eimantas tvirtina, kad pas mus tokių nėra. Netiesa.
Atvaizdas
LG IF technika.
berods nuorodoje turejo but http://gallery.balticrailpics.net/al...s/IMG_7245.jpgPaskutinis taisė sleader; 2009.05.26, 20:18.
Komentuoti:
-
"...modernus kelio taisymo mašinų kompleksas, kurį sudaro austrų firmos „Plasser und Theurer“ pagrindinė kelio taisymo mašina 09-32CSM, kurios privalumas tas, kad valdant kompiuteriu automatiškai atstatoma taisyklinga kelio geometrija, kelio stabilizavimo mašina DGS ir kelio balasto planiravimo mašina BDS-200." Daugiau: http://www.mokslasirtechnika.lt/moks...modern-ja.html

Fotografuota Vilniaus stotyje 2006-ųjų rudenį.
Komentuoti:
-
Nuėjus į šią nuorodą, pamatau AGV mašinos nuotrauką, o jau sekančiame pranešime Eimantas tvirtina, kad pas mus tokių nėra. Netiesa.Parašė sleader Rodyti pranešimąMūsų geležinkeliečiai turi kanors panašaus kaip šis ?
http://gallery.balticrailpics.net/di...album=7&pos=13


LG IF technika.
Komentuoti:
-
Nerealus aparatas.
Čia moderniau netgi už NASA kosminius erdvėlaivius.
Komentuoti:
-
EDK kažkoks, tos pačios gamyklos iš Rytų Vokietijos, kaip ir pagalbinių traukinių kranai.Parašė r08n Rodyti pranešimąOriginaliai atrodo. Savos gamybos?
Komentuoti:
-
-
ВПРС-500
Daugiau jokių komentarų
Komentuoti:
Šitą reikėjo į Šiaip linksma dėt

Komentuoti: