nes kituose šilumvežiuose kitokia sandara. Jei pneumo blokas būtų įrengtas arčiau dyzelio, problemos manau nebūtų, bet dabar pačiame priekyje ir jokios izoliacijos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Arba oro džiovintuvą (tokį, koks stovi TEP70BS'e).Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa tai viskas paprasta - statyti šildytuvą (gal elektrinį, gal nuo aušinimo sistemos).
Comment
-
klausimas tikrai ne i foruma, bet reikia bandyti mastyt kaip padeti (jau mastau antra diena)Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimąSveiki,
Turbut LT-1 ir VLRD jau girdėjo apie ČME-3M šilumvežių priekinės dalies pneumatikos blokų problematišką eksploataciją Klaipėdoje. Dėl drėgno klimato Klaipėdos Draugystės stotyje užšąla pneumatikos bloko vožtuvai, taip šilumvežis kartu su sąstatu lieka be stabdžių. Sąstatai sudaryti iš 60-70 vagonų ir tam, kad stabdžių magistralės būtų užpildytos reikia daug oro. Imant iš aplinkos drėgną orą susidaro kondensatas tiek oro rezervuaruose tiek vamzdynuose. Kaip praktika rodo, to kondensato užtenka, kad vožtuvas užšaltų ir darbai sustotų.
Kokių turite pasiūlymų, kaip būtų galima apšildyti pneumatikos bloką?
na pradziai pasukti ciaupus i "ziemos" padeti (sildymo rezimas), jeigu yra tokia problema daryti kondensato nuleidima ne karta i pamaina, o dazniau.. pacio modulio apsiltinimas mazai ka duotu, nes oras sistemoj cirkuliuoja dideliu greiciu ir todel jis budamas saltu ir dregnu nespetu susisildyt sistemoj.
bet ar tikrai visus vagonus pajungiat ant oro, nes kiek teko girdet, tai buna kad tik puse sastato pajungia, kad greiciau daryti manevrus?
idomu, kad vilniuj praetais metais buvo tokiu paciu problemu, bet priezastis buvo visur viena - pamirstama pasukti ciaupo rankenele i tesinga padeti...
del bloko apsiltinimo vis delto, tai LTB-3 jegomis vargu ar ka nors galima padaryti, tik kaip prikisti vatos i moduli
norint tureti sildma varianta, reikia daryti taip kaip buvo padaryta lokomotyve TEM TMH-001, deti visus ciaupus su pasildymu (nors ten ir kita stabdziu sistema), taciau tai is esmes keicia lokomotyvo konstrukcija ir zenkliai daugiau kainuoja.
idejos apie papildomus sildytuvus tik teorines, nes is kur paimti energija? permest laidus po grindim?
Comment
-
tiesiog eilės numerisParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKas ten per "štanga" virš 007 kapoto?
P.S. 007 - Bondo mašina?

ta štanga -antena.
vežimėliai iš Rusijos.
Comment
-
Tai ant priekinio ir galinio kapotų po anteną yra, ant priekinio troselis kaip ir ant visų kitų lokomotyvų, o čia dar standi ant galinio.Parašė sknts Rodyti pranešimąAnt stogo yra dvi skirtingo ryšio antenos: GSM-R ir trumpųjų bangų analoginio ryšio. Ant kapoto yra ilgųjų bangų analoginio ryšio.
Comment
-
Kadangi vienas TEM'as jau važiuoja i Klaipėda, butų labai gerai gauti TP-2,TP-3 ir ER-1 technologines kortas
)
Paskutinis taisė Gelezinkelietis; 2010.12.29, 09:09.
Comment
-
taigi LT-2 dalyvavo TEM TMH apmokymuoseParašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimąKadangi vienas TEM'as jau važiuoja i Klaipėda, butų labai gerai gauti TP-2,TP-3 ir ER-1 technologines kortas
)
Comment





Comment