Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    nes kituose šilumvežiuose kitokia sandara. Jei pneumo blokas būtų įrengtas arčiau dyzelio, problemos manau nebūtų, bet dabar pačiame priekyje ir jokios izoliacijos.

    Comment


      Na tai viskas paprasta - statyti šildytuvą (gal elektrinį, gal nuo aušinimo sistemos).

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Na tai viskas paprasta - statyti šildytuvą (gal elektrinį, gal nuo aušinimo sistemos).
        Arba oro džiovintuvą (tokį, koks stovi TEP70BS'e).

        Comment


          Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimą
          Sveiki,
          Turbut LT-1 ir VLRD jau girdėjo apie ČME-3M šilumvežių priekinės dalies pneumatikos blokų problematišką eksploataciją Klaipėdoje. Dėl drėgno klimato Klaipėdos Draugystės stotyje užšąla pneumatikos bloko vožtuvai, taip šilumvežis kartu su sąstatu lieka be stabdžių. Sąstatai sudaryti iš 60-70 vagonų ir tam, kad stabdžių magistralės būtų užpildytos reikia daug oro. Imant iš aplinkos drėgną orą susidaro kondensatas tiek oro rezervuaruose tiek vamzdynuose. Kaip praktika rodo, to kondensato užtenka, kad vožtuvas užšaltų ir darbai sustotų.
          Kokių turite pasiūlymų, kaip būtų galima apšildyti pneumatikos bloką?
          klausimas tikrai ne i foruma, bet reikia bandyti mastyt kaip padeti (jau mastau antra diena)
          na pradziai pasukti ciaupus i "ziemos" padeti (sildymo rezimas), jeigu yra tokia problema daryti kondensato nuleidima ne karta i pamaina, o dazniau.. pacio modulio apsiltinimas mazai ka duotu, nes oras sistemoj cirkuliuoja dideliu greiciu ir todel jis budamas saltu ir dregnu nespetu susisildyt sistemoj.
          bet ar tikrai visus vagonus pajungiat ant oro, nes kiek teko girdet, tai buna kad tik puse sastato pajungia, kad greiciau daryti manevrus?
          idomu, kad vilniuj praetais metais buvo tokiu paciu problemu, bet priezastis buvo visur viena - pamirstama pasukti ciaupo rankenele i tesinga padeti...
          del bloko apsiltinimo vis delto, tai LTB-3 jegomis vargu ar ka nors galima padaryti, tik kaip prikisti vatos i moduli norint tureti sildma varianta, reikia daryti taip kaip buvo padaryta lokomotyve TEM TMH-001, deti visus ciaupus su pasildymu (nors ten ir kita stabdziu sistema), taciau tai is esmes keicia lokomotyvo konstrukcija ir zenkliai daugiau kainuoja.
          idejos apie papildomus sildytuvus tik teorines, nes is kur paimti energija? permest laidus po grindim?

          Comment


            TEM TMH-007



            Veiksmas surinkimo ceche, paridenamas vežimėlis į TEM TMH-008 (stovi toliau)

            Comment


              Kas ten per "štanga" virš 007 kapoto?

              P.S. 007 - Bondo mašina?

              Comment


                Lietuviškas Bondo lokomotyvas

                Comment


                  O is kur uskes vezimelius perkat?
                  Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Kas ten per "štanga" virš 007 kapoto?

                    P.S. 007 - Bondo mašina?
                    tiesiog eilės numeris
                    ta štanga -antena.
                    vežimėliai iš Rusijos.

                    Comment


                      kuom skiriasi nuo ČME-3M ?

                      Comment


                        O kokio ryšio antena ant galinio kapoto? Nes dabar esamo ryšio yra ant priekinio ir ant stogo.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Ant stogo yra dvi skirtingo ryšio antenos: GSM-R ir trumpųjų bangų analoginio ryšio. Ant kapoto yra ilgųjų bangų analoginio ryšio.

                          Comment


                            Parašė sknts Rodyti pranešimą
                            Ant stogo yra dvi skirtingo ryšio antenos: GSM-R ir trumpųjų bangų analoginio ryšio. Ant kapoto yra ilgųjų bangų analoginio ryšio.
                            Tai ant priekinio ir galinio kapotų po anteną yra, ant priekinio troselis kaip ir ant visų kitų lokomotyvų, o čia dar standi ant galinio.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Kadangi vienas TEM'as jau važiuoja i Klaipėda, butų labai gerai gauti TP-2,TP-3 ir ER-1 technologines kortas )
                              Paskutinis taisė Gelezinkelietis; 2010.12.29, 09:09.

                              Comment


                                Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimą
                                Kadangi vienas TEM'as jau važiuoja i Klaipėda, butų labai gerai gauti TP-2,TP-3 ir ER-1 technologines kortas )
                                taigi LT-2 dalyvavo TEM TMH apmokymuose

                                Comment


                                  TEM TMH-009



                                  TEM TMH-010



                                  TEM TMH-011

                                  Comment


                                    Ir visus juos paims LG?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ir visus juos paims LG?
                                      taip, tai LG užsakymas...

                                      Comment


                                        Lokomotyvo TEM TMH-011 vežimėliai





                                        Lokomotyvas TME1-001 (BČ) UAB VLRD teritorijoje

                                        Comment


                                          Tai baltarusiai TEM-TMH pavadinoTMЭ1? Ar čia jų pačių naujasis kūrinys?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X