Parašė Darius555
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
O kaip i VLRD buna nugabenamas TEM-2 vaziuoja savo eiga, ar kabinamas prie sastato. Ir kam IAE reikalingi 4 silumveziai?Parašė specialistas Rodyti pranešimąTechnines priežiūras atlieka patys, tam turi licencija. Einamuojų ir kapitalinių remonto paslaugas dažniausiai perka UAB "Vilniaus lokomotyvų remonto depas".
Comment
-
Galiu as ten fotkinti,nes ten mano giminaitis,dirba apsauga,tad butu gerai
lokomotyvai stovi kitur,jei nematei ,tada nežinau.JO vienas IAE lokomotyvas Vilniuje jau gal 2men.Pameginsiu begiais nueiti į IAE su slapta kamera fotkinsiu
o Dūkšte galima fotkinti jos Technika,lokomotyvus,kranus,vagonus?ir net branduolini kura kai ji atveža iš Vilniaus?
Paskutinis taisė Siemens; 2009.07.16, 20:55.
Comment
-
Tai jei giminaitis dirba nufotkink man ir I-ojo reaktoriaus kontroles kambaryParašė Siemens Rodyti pranešimąGaliu as ten fotkinti,nes ten mano giminaitis,dirba apsauga,tad butu gerai
lokomotyvai stovi kitur,jei nematei ,tada nežinau.JO vienas IAE lokomotyvas Vilniuje jau gal 2men.Pameginsiu begiais nueiti į IAE su slapta kamera fotkinsiu 
Comment
-
Iš Dūkšto geležinkelio stoties IAE šilumvežiai transportuojami kaip krovinys (kabinami prie sąstato), prieš tai spec. komisijai įvertinus jų techninę būklę.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO kaip i VLRD buna nugabenamas TEM-2 vaziuoja savo eiga, ar kabinamas prie sastato. Ir kam IAE reikalingi 4 silumveziai?
Ką jie IAE veikia, sunku pasakyti. Branduolinį kurą iš Dūkšto pasiima labai retai. Tik keletą kartų per metus.
Comment
-
Nu ,kad ne žinok,net jokia komisija nebūvo,TEM2U atvarė kitas TEM2U,ir ji paliko Dūkšte vieną,tada vakare atvare Čme ir prisikabino ir išveže.Parašė specialistas Rodyti pranešimąIš Dūkšto geležinkelio stoties IAE šilumvežiai transportuojami kaip krovinys (kabinami prie sąstato), prieš tai spec. komisijai įvertinus jų techninę būklę.
Ką jie IAE veikia, sunku pasakyti. Branduolinį kurą iš Dūkšto pasiima labai retai. Tik keletą kartų per metus.
Comment
-
Bent jau formaliai tikrai turėjo. Be komisijos surašyto tam tikro dokumento lokomotyvas iš Dūkšto geležinkelio stoties tikrai nebūtų išleistų. Tarp kitko šią apžiūrą komisija gali atlikti ir pačioje IAE.Parašė Siemens Rodyti pranešimąNu ,kad ne žinok,net jokia komisija nebūvo,TEM2U atvarė kitas TEM2U,ir ji paliko Dūkšte vieną,tada vakare atvare Čme ir prisikabino ir išveže.
Comment
-
Ko gero jam atlieka kapitalinį remontą, kuris ilgai trunka.Parašė Siemens Rodyti pranešimąNu tai vat,bet kodel jis taip ilgai dar Vilniuje TEM2U???
Comment
-
Nepigiau butu IAE samdyti LG kad ir tas pats Svencioneliu CME-3 vaziuotu i IAE juk kas diena tikrai jie ten nedirba o stovi uzgesinti kiek kainuoja visa tai (masinistui alga, 4 griozdai ant "kiemo" ,aisku dar kuras cisternose kuris kelia gaisro pavoju)Parašė specialistas Rodyti pranešimąKo gero jam atlieka kapitalinį remontą, kuris ilgai trunka.
Comment
-
Jeigu jie yra ir visi naudojami, reiškia reikalingi. O kam - ne mums spręsti. Yra žmonės, kurie dirba tą darbą.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNepigiau butu IAE samdyti LG kad ir tas pats Svencioneliu CME-3 vaziuotu i IAE juk kas diena tikrai jie ten nedirba o stovi uzgesinti kiek kainuoja visa tai (masinistui alga, 4 griozdai ant "kiemo" ,aisku dar kuras cisternose kuris kelia gaisro pavoju)
Comment
-
LG ČME3ME-7179, Radviliškio prirašymo. Bugenių geležinkelio stotis, Dapšių kaimas, Mažeikių rajonas. Fone matosi "Mažeikių naftos" fragmentas, o manevrinis į įmonės teritoriją stumia pakrovai paruoštas cisternas.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą7179... Nematytas... Vietos irgi nepažįstu. Klaipėda?
Comment
-
na buvau jau minejes apie penzeline "modernizacija",Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąBuvau pamiršęs, kad aną pirmadienį Radviliškio depo ceche pro langą pamačiau stovintį raudonai nudažytą TEM2. "Modernizacija teptukais"?
na visai is bedos atrodo , jei is toli ziuri
tik VDV pakurto dar nemaciau, dabar jau bame stoviDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment

Comment