Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    5701 ir 1031 Rygoje: https://trainpix.org/photo/219176/

    Comment


      Perdažomas kažkoks manevrinis, gal ČME.

      Comment


        Parašė zorro Rodyti pranešimą
        perdažomas kažkoks manevrinis, gal Čme.
        tem tmh.

        Comment


          Vilniaus depe, tikriausiai TGM'ai, atvaryti remontui.
          007, 2144 ir dar kažkoks.

          Comment


            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Vilniaus depe, tikriausiai TGM'ai, atvaryti remontui.
            007, 2144 ir dar kažkoks.
            ar tikrai depe, o ne vlrd?

            Comment


              A vlrd ne depas?
              Vilniaus lokomotyvų remonto depas

              Comment


                Ten juodas TEM2 iš Lenkijos, privatininko CTL Logistics.

                Comment


                  " 007" yra Jūrų krovinių kompanijos "Bega" TGM6A-2154, o šalia kitos uosto kompanijos "Klaipėdos Smeltė" TGM4A-2144. Kapitaliniams remontams atvaryti.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment



                    (iš lrytas.lt)

                    Čia ne Lenkijos modernizuoti šilumvežiai?
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                      Čia ne Lenkijos modernizuoti šilumvežiai?
                      Čia buvę LG šilumvežiai, kurie buvo ruošiami Azerbaidžanui, bet užstrigo Lietuvoje.

                      Comment


                        Alytus, buvusio grūdų produktų kombinato (dabar "Kauno grūdai") manevriniai šilumvežiai TGM23B-3216 ir TGM23B-2522. Tikriausiai dar dažymas gamyklinis. Bet antrasis, jau matosi, gerokai paardytas (vidurių tikriausiai nėra ar dalis jų išimta). Nors ir pirmasis ne garantija, kad kitoks. Ilgą laiką stovėjo "depe" po stogu. Bet jau kelis metus stovi išvaryti iš jo.

                        Paskutinis taisė Al1; 2019.09.19, 22:02.

                        Comment


                          Vilniaus lokomotyvų remonto depas (šiais metais tapęs LTG Tech) modernizavo TEM2UМ-1000 šilumvežį, nupirktą iš Estijos privatininko. Dabar šis šilumvežis priklausys Lietuvos geležinkeliams.

                          https://vlrd.lt/lt/ltg-tech-igyvendi...u-ir-greiciau/
                          Paskutinis taisė Al1; 2021.07.02, 13:51.

                          Comment


                            Ir papildymui dar, Vilniaus lokomotyvų remonto depas turi savo poreikiams TEM2-996. Dabar, kai modernizavo TEM2UM-1000, tikriausiai jį ir naudos savo poreikiams, o 996 arba parduos, arba irgi modernizuos...

                            Comment


                              TEM2UM-1000 turi savo užsakovą, o TEM2-996 turi, ko gero, vieną kelią - į metalo laužą.

                              Comment


                                Tai kodėl TEM2UM-1000 apipavidalino kaip LTG? Kas užsakovas? Privatininkas? Bent UIC kodas tai Lietuvos. Aišku, VLRD likvidavus, dabar nėra prasmės turėti savo manevrinį lokomotyvą, kai galima imti iš bendro katilo.

                                Comment


                                  Žalieji kilometrai
                                  LTG TECH
                                  TEM2UM-1000




                                  LTG Tech įgyvendino unikalų lokomotyvo atnaujinimą: važiuos tvariau ir greičiau

                                  https://vlrd.lt/lt/ltg-tech-igyvendi...u-ir-greiciau/

                                  Comment


                                    Vilniuje prie depo galima matyti kelis (ne vienu metu, bet tai vieną, tai kitą) geltonai nudažytus suremontuotus ČME3 (originalius) ir M62. Visi šilumvežiai Lietuvos geležinkelių. Jokių užrašų kam jie priklauso nėra. UIC kodas lietuviškas, užrašas saugotis kontaktinio tinklo irgi lietuviškas.
                                    Kam jie skirti? LTG infai? Ar jau parduoti ir suremontuoti kokiam privatininkui?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Vilniuje prie depo galima matyti kelis (ne vienu metu, bet tai vieną, tai kitą) geltonai nudažytus suremontuotus ČME3 (originalius) ir M62. Visi šilumvežiai Lietuvos geležinkelių. Jokių užrašų kam jie priklauso nėra. UIC kodas lietuviškas, užrašas saugotis kontaktinio tinklo irgi lietuviškas.
                                      Kam jie skirti? LTG infai? Ar jau parduoti ir suremontuoti kokiam privatininkui?
                                      Buvo planuojama perduoti LTG Cargo Ukraina, bet...

                                      Comment


                                        Bet remontas tęsiamas toliau. Jei užrašai lietuviški, tai matyt liks Lietuvoje. Tik kam jie čia pačiai LTG reikalingi nemodernizuoti (ČME3) ir M62 reikalingi? Tuo labiau, kad pervežimai krito. Ir dar geltoni - dažytų įprastinėmis spalvomis. M62, aišku, galima permesti ant 1435 mm. Bet su ČME3 per sudėtinga.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2022.05.12, 08:39.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Bet remontas tęsiamas toliau. Jei užrašai lietuviški, tai matyt liks Lietuvoje.
                                          Užrašai lietuviški, nes priklauso LTG Cargo. O jų remontai jau sustabdyti - užbaiginėjami tik tie, kurie buvo paskutinėje remonto stadijoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X