Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kodėl turėtų važiuoti atskirai, jei gali kartu ir neužimti siūlo? Kodėl turėtų abu važiuoti su veikiančiais varikliais, jei vienas gali tempti kitą ir taupyti kurą?

    Comment


      Kito vilkimas yra taupymas kuro? Kiek L? Vistiek su apkrova kuro deginama daugiau. Tiesiog domiuosi ir tiek.
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        Aišku, kad taupymas. Tiesiog ilgai neišvedinėjant formulių, pasipriešinimas yra didesnis tuomet, kai lokomotyvas veikia kaip traukos riedmuo nei kai jis yra velkamas ar stumiamas. Iš esmės tas pats galioja ir ne tik lokomotyvui. Kadangi yra du vienodi lokomotyvai, tai viskas paprasta. Du veikiantys atskirai turės didesnį pasipriešinimą nei kai vienas vilks kitą.
        O kur dar šilumvežio tuščia eiga, kai stovima stotyje su įjungtu varikliu... Vienu atveju stovi vienas, o kitu atveju stovi du atskirai...
        Paskutinis taisė Al1; 2015.09.01, 16:50.

        Comment


          Paprastai žiūrint - oro pasipriešinimas didžiąja dalimi priklauso nuo priekinio ploto ir salyginai nedaug nuo sąstato ilgio, nes sekantieji vagonai jau yra suformuotame oro "kanale". Taip pat galima taupymas ir ant brigadų skaičiau. Galiausiai, net ir tempiant vieną lokomotyvą, tempiančiojo variklis važiavimo metu vis tiek dirba praktiškai tuščiąja eiga - lokomotyvo masė - ~2-3 pilnai pakrauti vagonai, apkrova nėra didelė. Kartu dar atsižvelgiant, kad variklio efektyvumas prie tuščiosios eigos yra mažesnis nei prie darbinių apsukų ir apkrovos, o kartu nereikia užmaitinti daug papildomų sistemų (pradedant nuo antrojo kompresoriaus, visos elektronikos ir t.t.), taupymas susidaro gana ženklus

          Comment


            Pasipriešinimas bendras, turėjau omenyje, o susideda jis iš oro pasipriešinimo, pasipriešinimo dėl trinties, pasipriešinimo dėl įkalnės, kreivėje ir t.t. Dar tai priklauso nuo oro sąlygų ir kt. Bet tai detalės.

            Comment


              TEM2-2719 ir TEM2-2762 matyt jau paruošti kelionei į Azerbaidžaną.



              Comment


                TEM-2 laukiantys paruošimo kelionei į Azerbaidžaną.



                Ir jau paruošti: 2735, 5703, 2719, 2762.



                Comment


                  Ko gero pirmasis tikras šilumvežis Lietuvoje buvo trofėjinis Dg14-1. Jis 195x metais dirbo Vilniuje depe ir užfiksuotas kino kronikoje, tempiantis dyzelinio traukinio DP-0x vagoną. Dabar nepamenu, kurių metų kronika, kažkurių 5x.



                  Tai vokiškas WR 360 C 14 (gamyklinė serija, o geležinkelių serija Reicho geležinkelyje V36).
                  Nuotrauka:

                  https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2...anichstein.jpg

                  Comment


                    Pora neblogų straipsnių apie Lietuvos geležinkelius:
                    Pinigų traukinys: kaip „Lietuvos geležinkelių“ milijonai plaukia į Rusiją

                    Šarūnas Černiauskas: Kaip Stasys Dailydka mane pirko

                    Comment


                      Ne į šitą temą reikėjo įdėti.
                      Straipsnis apie nieką. Perka ir ką? O iš kur kitus pirkti? Ir vagonus perka, ir dar daug ką perka. Rusofobijos arkliuką pasibalnojo, ir pirmyn... Konkursas? O kokia dar kita firma gali patiekti TEM18 rėmą su vežimėliais ir varikliais? Gal spekuliantus Lietuvoje šerti? Ir taip per formalius viešuosius pirkimus prarandami milijonai dėl užkeltų kainų ir tarpininkų paslaugų, ir sugaišto laiko, kai būtų galima nupirkti tiesiai iš gamintojo ar didmenininko. Perku, žinau, todėl geriau neaiškinkite, jei kas bandys. VP įstatymas yra korupcijos generatorius.
                      Paskutinis taisė Al1; 2016.11.30, 15:25.

                      Comment


                        Viena vertus - LG nelabai iš ko kitko lieka pirkti, jei ne iš rusų (turint omenyje visas standartizacijas ir t.t.). Antra - pasirinktas pirkimo būdas (specialiai sudėliota taip, kad apeitų viešuosius pirkimus) - iš karto rodo, kad ne viskas ten švaru... Ar negalėjo paskelbti viešojo konkurso dalių komplektams - vadinasi nenorėjo

                        Comment


                          Viešieji pirkimai yra peilis valstybinėms (ir savivaldybių) įmonėms. Būtent komercinėms įmonėms, o ne VšĮ ar biudžetinėms organizacijoms. Valstybinės įmonės ir taip yra nelanksčios, tai viešieji pirkimai jas daro dar nelankstesnės. O paskui visokie liberalai bliauna - privatizuoti, neefektyviai dirba ir t.t. Tai būtent viešieji pirkimai tarytum specialiai (o iš tikrųjų specialiai) valstybinės įmonės stato į nevienodą konkurencinę padėtį su privačiomis. Aišku, čia tuoj atsiras sakančių, kad valstybinės ir taip nevienodoje padėtyje, atseit, geresnėje. Nei velnio. Aš sutinku, kad viešieji pirkimai turi būti taikomi toms lėšoms, kurias valstybinės įmonės gauna iš biudžeto, kitų valdiškų ar savivaldybių fondų ar ES. Taip pat stambiems investiciniams pirkimams, įrangai, patalpoms, daliai paslaugų, nesusijusių tieiogiai su veikla ir pan. O, pavyzdžiui, komplektuojančių dalių pirkimas gaminamai produkcijai per viešuosius pirkimus yra visiškas absurdas... Lygiai taip pat ir troleibusų Vilniuje surinkimas yra labai miglotas ir tikriausiai nebus, nes jei visas dalis troleibusų pirkimui reikės pirkti per viešųjų pirkimų mechanizmą, paprasčiau nupirkti naujus gatavus...

                          Comment


                            Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                            Viena vertus - LG nelabai iš ko kitko lieka pirkti, jei ne iš rusų (turint omenyje visas standartizacijas ir t.t.).
                            Iš Rusijos perkamas tik naujai gaminamo šilumvežio "apačia", o "viršus" perkamas iš ES.
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Bet teisinių pažeidimų nerasta. Ar teisė niekam neberūpi?

                              PS
                              Man visuomet įdomu, kodėl (ir kaip) įmonės vakaruose (su valstybiniu kapitalu) sugeba naudoti tarkim vieno modelio transporto priemones, nors akivaizdžiai matosi, kad pirkta skirtingu metu (iš pagaminimo metų, komplektuojančios įrangos). Pvz. Wideroe - Dash8, Finnair - Airbus. Ir niekas nešaukia korupcija.

                              Comment


                                O aš matau, kad valdžia kitus laiko idiotais, daro viską, kad būtų žlugdoma ekonomika ir valstybė, o ją (valdžią) palaikantys akis drasko, nepaisant logikos ir sveiko proto.
                                Dėl kitų šalių - arba yra normalūs įstatymai, arba yra durni įstatymai, bet jie apeinami ir formaliai pagal įstatymus jokios korupcijos nėra. Visgi yra ir ten problemos su pirkimais, ypač to, kad nauja.
                                Tačiau viena, kai perkamas gatavas daiktas, ir visai kas kita, kai valstybinė įmonė turi pirki pagal viešuosius pirkimus kažkokias tai detales ar medžiagas savo gaminamai produkcijai. Įtariu, kad visgi ir Lietuvoje tokiam pirkimui nereikia jokio konkurso, taip kad tas staipsnis tiesiog užsakomasis ir rusofobinis. Nes pagrindinis akcentas būtent kad iš Rusijos įmonės perka. Pirktų iš kitur be konkurso, tai tokių straipsnių nerašytų.
                                Paskutinis taisė Al1; 2016.12.01, 10:10.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Bet teisinių pažeidimų nerasta. Ar teisė niekam neberūpi?

                                  PS
                                  Man visuomet įdomu, kodėl (ir kaip) įmonės vakaruose (su valstybiniu kapitalu) sugeba naudoti tarkim vieno modelio transporto priemones, nors akivaizdžiai matosi, kad pirkta skirtingu metu (iš pagaminimo metų, komplektuojančios įrangos). Pvz. Wideroe - Dash8, Finnair - Airbus. Ir niekas nešaukia korupcija.
                                  Dėl to ir velkamės visų užpakaly, kad viskas pagal įstatymus, o schemų kurpimas pinigų plovimui ir saviakų šelpimui nėra nusikaltimas. Kokio velnio LG reikalinga dukterinė įmonė su milijoniais pelnais? Ar čia reikia būti aklam kad nesudėti 1+1?

                                  Comment


                                    Tai reikia ne pagal įstatymus? Tai apsispręsk pagaliau. Taip, įstatymai blogi, bet jei galima legaliai apeiti, tai kodėl gi ne? Dukterinės įmonės buvo įkurtos ne pinigams plauti, o vykdant LG restruktūrizavimą - veiklų atskyrimą. O tai jau liberalų darbas, jie visur tą stumia. Taip kad nereikia čia sekti pasakų - patys liberalai kurpia korupcines-machinacines schemas, kurios pridengiamos liberalizacija, rinkos skaidrumu, veiklų atskyrimu, privatizacija ir kitokiais gražiais lozungais. Aišku, visi tuo naudojasi, ne tik liberalai, bet jie iniciatoriai.

                                    Comment


                                      Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                                      Dėl to ir velkamės visų užpakaly, kad viskas pagal įstatymus, o schemų kurpimas pinigų plovimui ir saviakų šelpimui nėra nusikaltimas. Kokio velnio LG reikalinga dukterinė įmonė su milijoniais pelnais? Ar čia reikia būti aklam kad nesudėti 1+1?
                                      Turbūt reikia tam pačiam tikslui kaip ir Vilniaus miestui savivaldybės įmonių, Lietuvos energijai dukterinių įmonių ir t.t.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Tiesa pažiūrėjau tik pirmą straipsnį, bet Al1 yra tiesus. Ten rašoma išvis daugiau apie „Transmašholding“, akivaizdu kad politinis straipsnis. Dbr net ir su konkursu iš Rusijos nupirktų, pradėtų sakyti kad konkursas nebuvo švarus.
                                        Truputį dar nukrypsiu: šios politinės demagogijos yra suprantamos, nes ES nėra naudinga, kad būtų perkama ne ES produkcija.

                                        Comment


                                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                          Truputį dar nukrypsiu: šios politinės demagogijos yra suprantamos, nes ES nėra naudinga, kad būtų perkama ne ES produkcija.
                                          Tai Europos sąjunga sumokėjo už straipsnį? Jūs pats tikite tuo ką parašėte? Kiek tų "ne ES lokomotyvų" pardavė į ES?
                                          Čia vietinės intrigos ir tiek.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X