Nuotraukose matosi dvikelis ruožas ir pervažos budėtojo namukas
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaži kam reikia rašyt , kad mašinistas blaivus
 
 http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...vyra-59-532937Neskubėk ir nespėsi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 neblaivumas yra sunkinanti aplinkybė, būtina pažymėti faktąParašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKaži kam reikia rašyt , kad mašinistas blaivus
 
 http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...vyra-59-532937
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš irgi manau neverta. Lokomotyvas ne dviratis. Nesustabdysi ar blaivus, ar girtas. Tuo labiau neapvažiuosi.
 
 PS
 Auto atveju teismai priima sprendimą, kad jei nelaimės atveju negalima išvengti įvykio, neblaivus netampa automatiškai kaltu. Kaltas sau, neblaivus sau (jei jie nesutampa). Jei ir kaltas, ir neblaivus - tuomet blogai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Klaipėdos jūrų uoste – dar vieno darbininko žūtis ant bėgių
 
 http://lietuvosdiena.lrytas.lt/nelai...-ant-begiu.htmNeskubėk ir nespėsi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Plungės rajone traukinys kliudė iš krūmų staiga iššokusį žmogų
 
 http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...mogu-59-536806
 
 
 Gal ir per žiauriai rašau , bet žmogeliui nepavyko...Neskubėk ir nespėsi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Straipsnis apie du žuvusius prie Lentvario. Pagal straipsnį mano nuomone pretekstas atleisti mašinistą , nes jam jau pensija netoli... Vos ne taip , kad kaltas.
 
 http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...engs-59-572457
 
 O kaip su tuo tada kur berods prie Švenčionių ar kur (nepamenu) numušė ir net nestodamas nulėke,nes nematė...Neskubėk ir nespėsi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jiems tik kad parašyt... Čia keliuose nesugeba sustabdyt ir nepražudyt žmogaus automobilis, o ką kalbėt apie keliasdešimt tonų sveriantį traukinį lekiantį tokiu pat greičiu kaip ir automobilis. Žuvusieji patys kalti, juk galima eiti ir šalia bėgių jei neranda kelio. O mašinisto kaltinti nereikėtų, ir smerkti nereikėtų "kad grabas artėja" - tą juk norėjo pasakyti straipsnio autorius. Norėtų pasiūlyti išmesti mašinistą be pragyvenimo šaltinio iki pensijos likus dar 2 metams, mat versle įprasta penkiasdešimtmečius mesti iš darbo...
 Mašinistus reikia ruošti psichologiškai, kad per gyvenimą bus bent vienas ar keli savižudžiai.kk3
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš visiškai nesuprantu, kur šioje vietoje yra mašinisto kaltė - paspaudus avarinius stabdžius mašinistas lieka tik keleivis, o žmonių ten būti neturėjo. Arba bent jau galėjo eidami laikytis tinkamos krypties ir eiti prieš traukinį... Aišku, tikriausiai nėra tiksliai užfiksuoto momento, kada jis garsinį signalą įjungė, tada manau visiškai taptų aišku, kad jis laiku pamatė ir pan, bet šiaip jis visiškai nieko negalėjo pakeistiParašė Haski Rodyti pranešimąJiems tik kad parašyt... Čia keliuose nesugeba sustabdyt ir nepražudyt žmogaus automobilis, o ką kalbėt apie keliasdešimt tonų sveriantį traukinį lekiantį tokiu pat greičiu kaip ir automobilis. Žuvusieji patys kalti, juk galima eiti ir šalia bėgių jei neranda kelio. O mašinisto kaltinti nereikėtų, ir smerkti nereikėtų "kad grabas artėja" - tą juk norėjo pasakyti straipsnio autorius. Norėtų pasiūlyti išmesti mašinistą be pragyvenimo šaltinio iki pensijos likus dar 2 metams, mat versle įprasta penkiasdešimtmečius mesti iš darbo...
 Mašinistus reikia ruošti psichologiškai, kad per gyvenimą bus bent vienas ar keli savižudžiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viena iš priežasčių, kodėl lokomotyvuose montuoja vaizdo kameras, yra ta, kad būtų galima pasakyti: "mašinistas pamatė, iškart padavė signalą, panaudojo stabdymą".Parašė mskapss Rodyti pranešimąAišku, tikriausiai nėra tiksliai užfiksuoto momento, kada jis garsinį signalą įjungė, tada manau visiškai taptų aišku, kad jis laiku pamatė ir pan, bet šiaip jis visiškai nieko negalėjo pakeisti
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet KLUBas neparodo, kada žmogus atsistojo ant bėgių - prieš pat traukinį arba iš anksto.Parašė rakolioux Rodyti pranešimąKlub-U sistema tam ir naudojama, kad užfiksuoti eilę traukinio parametrų, tame tarpe , metrų tikslumu
 parodo kada švilpta , stabdyta ir t.t.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinojau, kad KLUB'as fiksuoja ne vien "mechaninius" parametrus (greitį, galią ir pan), bet ir pasignalizavimusParašė rakolioux Rodyti pranešimąKlub-U sistema tam ir naudojama, kad užfiksuoti eilę traukinio parametrų, tame tarpe , metrų tikslumu
 parodo kada švilpta , stabdyta ir t.t.
 P.S. Vievyje vėl mirtinai traumavo žmogų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O ar montuoja vaizdo "registratorius", kad stebėtų kelią?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąViena iš priežasčių, kodėl lokomotyvuose montuoja vaizdo kameras, yra ta, kad būtų galima pasakyti: "mašinistas pamatė, iškart padavė signalą, panaudojo stabdymą".
 O taip tai, jei nestabdytų vargu ar kas liktų iš lavono.
 
 Idėja pamąstymams - ar įmanoma, kaip kažką panašaus bando automobiliuose, sumontuot kompiuterizuotą sistemą kuri, ilgu matymo atstumu, daug didesniu nei mato žmogus iš kabinos, stebėtų kelią ir infraraudoną spinduliuotę ar kitokius pakitimus ore, kuriuos keltų ant bėgių einantis žmogus, jei tokius aptiktus duotų signalą mašinistui. Bet atsižvelgus į faktą kad nuo traukinių žūsta labai mažai žmonių nei automobilių, tokia idėja dienos šviesos ko gero niekada neišvis.Paskutinis taisė Haski; 2016.01.28, 22:36.kk3
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Traukinyje Vilnius-Klaipėda mirė žmogus
 
 Kelionės incidento liudininkas pasakojo, kad vagone buvo labai karšta, jis spėjo, kad temperatūra galėjo siekti 35 laipsnius. Traukinio palydovai vėdinimo neįjungė, o langų atidaryti nepavyko.Įdomu, kokia temperatūra išties buvo tame vagone? Jei tikrai 30C+, tai ar nevertėtų LG keisti savo "tinkamai veikiančias" vėdinimo sistemas į tokias, kurios bent jau nekeltų pavojaus keleivių gyvybei? Ir, aišku, imtis atitinkamų priemonių prieš tuos, kurie buvo atsakingi už pavojų žmonių gyvybei keliančių vagonų sertifikavimą.„Aš pats prašiau, kad įjungtų ventiliavimo sistemą, bet jie sakė, kad tai yra brangu ir valdžia to neleidžia. Pabandžiau atidaryti langus, bet jie atsirakina tik su specialiu raktu. Negalėjau net langų atidaryti, buvome kaip ir įkalinti, kaip kokioje pirtyje“, – pasakojo keleivis, kurio nenustebino, kad žmogui pasidarė bloga, nes ir jam pačiam ir kitiems bedrakeleiviams buvo silpna nuo karščio, pakilo spaudimas.
 
 Kitas dalykas, kurį pastebiu jau ne pirmą kartą, kad ir miestų viešąjame transporte (konkrečiai, Vilniaus autobusuose) dažnai nėra adekvataus vėdinimo. Pripirktą bele kokių senų autobusų, kuriuose nėra kondicionierių ir nesidarinėja langai (arba darinėjasi tik keli langai, ko nepakanka užtikrinti normlaiam vėdinimui), ko pasekoje važiavimas tokiu VT tampa pragarišku temperatūrai lauke būnant ties +25C. Nekalbant apie +30C. Ir tai kažkodėl nelaikoma problema. Iš serijos "ai nieko tokio" arba "galima pakentėti". Reiktų tokius dalykus traktuoti rimčiau. Nėra adekvataus vėdinimo ir galimybės susidaryti skersvėjui? Tokios transporto priemonės/vagono naudoti negalima. End of story.Paskutinis taisė John; 2016.05.10, 20:53.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokius dalykus galima labai greit sutvarkyti įvedus (ar tiesiog enforcinus?) saugumo standartų kontrolę bei, svarbiausia, atsakomybės taikymą konkretiems asmenims. Visos su tuo susijusios problemos būtų išspręstos jau rytoj.Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Apie kokį keitimą galima kalbėti, kai net neleidžia dabartinių įjungti?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai be abejo. Kažkokios normos man atrodo ir taip egzistuoja. Bent Vilniuje tai lyg buvo kažkoks skandelėlis kilęs dėl temperatūrų transporte.Parašė John Rodyti pranešimąTokius dalykus galima labai greit sutvarkyti įvedus (ar tiesiog enforcinus?) saugumo standartų kontrolę bei, svarbiausia, atsakomybės taikymą konkretiems asmenims. Visos su tuo susijusios problemos būtų išspręstos jau rytoj.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia ir yra didžiausia problema. Mentaliteto sąlygotas atsainus požiūris į sveikatos ir saugumo (health&safety) normų laikymąsi ir jų įgyvendinimą. Ypač kai su tuo susijęs visuomenės saugumas. Dažnai viskas apsiriboja numojimu ranka ir "ai nu ką padarysi" arba dar durnesniu "taigi nėra pinigų". O problemos sprendimas turėtų būti labai paprastas ir konkretus: blogai vėdinamos viešojo transporto priemonės negali išvažiuoti į gatves. Taip, rytoj pusė Vilniaus autobusų negalėtų išvažiuoti į gatves, bet poryt jau vežinėtų nauji autobusai arba jiems būtų sumontuoti darinėjami langai. O traukinių palydovai neaiškintų, kad negali įjungti AC, nes "brangu". Lietuva juk ne kokia Rusija ar Zimbabvė, kur tokie dalykai turėtų kelti problemas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai be abejo. Kažkokios normos man atrodo ir taip egzistuoja. Bent Vilniuje tai lyg buvo kažkoks skandelėlis kilęs dėl temperatūrų transporte.
 Comment






Comment