Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip tai iššaukia, bet net ir tokiu atveju tai neturėtų būti argumentas jo neįjungti.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKondicionieriaus (jeigu jis yra sumontuotas vagone ir techniškai tvarkingas) įjungimas neiššaukia papildomų išlaidų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ką ten, jau išsigynė LG prieš kameras, jie nekalti, vagone neva 21'C buvo...
 
 Kas jau kas, bet su temperatūra jų vagonuose tikrai ne kažkas. Ypač pavasarį, kaip dabar, langų neleidžia atidaryti , jie būna užrakinti, o jei atrakinti, tai būtinai atsiras nepatenkintų bumbančių sušalėlių... O pats traukinys pusę dienos prabūna saulėje, paskui važiuoja į peroną žmonių susirinkt.. Viduj nežmoniškas karštis.
 
 Reikalus pataisė nauji traukiniai, pirmas traukinys tikrai vėdinamas buvo dviaukščiai elektriniai, berods viduje karštą vasaros dieną buvo 22'C - tikra pasaka palyginus su lauko, ir vėliau su perkaitintu dyzeliu kuriais namo tekdavo važiuot...kk3
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 +30C karštis be normalios oro cirkuliacijos gali sukelti labai rimtą diskomfortą. Kai kuriems gal tiek tetrūksta iki rimtesnių problemų. Net sėdint kambary/ofise prie kompo, temperatūrai pasiekus kokius +24C, net esant cirkuliacijai, jau kyla diskomfortas ir tenka jungti AC. Temperatūra patalpoje be skersvėjo neturėtų būti aukštesnė, nei +21-22C. Jeigu patalpoje ar vagone, kur normaliai neatidaryti langai ir nesusidaro skersvėjis (ar bent jau gera cirkulaicija), temperatūra siekia +30C ar daugiau, tai yra labai rimta problema tokioje patalpoje esantiems žmonėms ir visiškai tikėtina, kad tai gali sukelti sveikatos problemas.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa galėjo langą išmušti jei jau žmogus miršta.
 
 Antras dalykas - paduotų į teismą, ateitų į protą LG. 30'c karštis nežudo, matyt buvo gerokai daugiau.Paskutinis taisė John; 2016.05.10, 23:24.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebent prie išlaidų priskirti kondicionieriaus techninį aptarnavimą.Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai iššaukia
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O iš kur gaunama elektros energija?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNebent prie išlaidų priskirti kondicionieriaus techninį aptarnavimą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš povagoninio generatoriaus. Generatorių suka vagono ratai.Parašė John Rodyti pranešimąO iš kur gaunama elektros energija?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nejau negauna elektros iš šilumvežio?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIš povagoninio generatoriaus. Generatorių suka vagono ratai.
 
 O kur dedama generatoriaus sugeneruota energija, jei ji nepanaudojama? Negi jis nuolat be reikalo sukasi, kai jo generuojamos elektros niekas nenaudoja?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 LG eksploatuojami vagonai elektrą apšvietimui gamina patys (galima pasakyti taip). Nuo lokomotyvo galima tiekti elektrą tik šildymo sistemai, bet Vilnius-Klaipėda traukinuose tai nedaro (ne visi turi šilumvežiai tam yra pritaikyti, taip pat infrastruktūra neelektrifikuotuose ruožuose neleidžia).Parašė John Rodyti pranešimąNejau negauna elektros iš šilumvežio?
 Akumuliatorius krauna. O kai pakrautas - tiesiog sukasi (nors elektra, nors ir nedideliais kiekiais, vartojama nuolat - pvz: "arbatinukai" yra elektriniai).Parašė John Rodyti pranešimąO kur dedama generatoriaus sugeneruota energija, jei ji nepanaudojama? Negi jis nuolat be reikalo sukasi, kai jo generuojamos elektros niekas nenaudoja?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebuvo ten jokių 35 laipsnių. Tačiau oras sausas, tai ir 25-27 laipsniai yra daug. O širdininkui to pakanka. Yra tekę važiuoti iš Klaipėdos pavasarį, prieš kelis metus. Jau nebešildė. Iš pradžių buvo 25, paskui daėjo iki 27, nors reisas buvo vakarinis. Žodžiu, buvo pragaras. Bet čia dar nieko. Pernai Ukrainoje prisivažinėjau esant didesniam karščiui ir neatidaromiems langams... O naktis Varšuvoje grįžtant iš Ukrainos buvo irgi linksma. Naktį lauke buvo karščiau nei naktiniame VT...
 Jei ką, yra vagonų šildymo ir ventiliavimo taisyklės. O šiaip tai žmonės turėtų būti aktyvesni - palydovę galima buvo priversti atidaryti langą, prigrasinant, panaudojant jėgą, išdaužiant langą, sustabdant traukinį stop kranu. Ale bijo, kad nubaus. Tai tegul miršta.
 Šiuo atveju kalta yra tik palydovė. Todėl ją turėtų giminės paduoti į teismą ir nuteisti dėl žmogžudystės. Tai būtų pamoka ir jai, kai instrukcijos ar kt. yra aukščiau už žmogiškumą, ir kitiems palydovams.Paskutinis taisė Al1; 2016.05.11, 08:07.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=72602708
 
 Kodėl krovininis važiavo per tunelį (per miestą), o ne per užtvanką?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne naujiena. Per naktį šia atkarpa išgirstu važiuojant 2-3 prekinius traukinius.Parašė zn76 Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=72602708
 
 Kodėl krovininis važiavo per tunelį (per miestą), o ne per užtvanką?
 Comment





Comment