Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuotraukose matosi dvikelis ruožas ir pervažos budėtojo namukas

    Comment


      Kaži kam reikia rašyt , kad mašinistas blaivus

      http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...vyra-59-532937
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
        Kaži kam reikia rašyt , kad mašinistas blaivus

        http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...vyra-59-532937
        neblaivumas yra sunkinanti aplinkybė, būtina pažymėti faktą

        Comment


          Aš irgi manau neverta. Lokomotyvas ne dviratis. Nesustabdysi ar blaivus, ar girtas. Tuo labiau neapvažiuosi.

          PS
          Auto atveju teismai priima sprendimą, kad jei nelaimės atveju negalima išvengti įvykio, neblaivus netampa automatiškai kaltu. Kaltas sau, neblaivus sau (jei jie nesutampa). Jei ir kaltas, ir neblaivus - tuomet blogai.

          Comment


            Klaipėdos jūrų uoste – dar vieno darbininko žūtis ant bėgių

            http://lietuvosdiena.lrytas.lt/nelai...-ant-begiu.htm
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              Plungės rajone traukinys kliudė iš krūmų staiga iššokusį žmogų

              http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...mogu-59-536806


              Gal ir per žiauriai rašau , bet žmogeliui nepavyko...
              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                Iš Kauno į Vilnių vykęs keleivinis traukinys antradienio vakarą netoli Lentvario mirtinai sužalojo du žmones.

                Comment


                  Straipsnis apie du žuvusius prie Lentvario. Pagal straipsnį mano nuomone pretekstas atleisti mašinistą , nes jam jau pensija netoli... Vos ne taip , kad kaltas.

                  http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...engs-59-572457

                  O kaip su tuo tada kur berods prie Švenčionių ar kur (nepamenu) numušė ir net nestodamas nulėke,nes nematė...
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Jiems tik kad parašyt... Čia keliuose nesugeba sustabdyt ir nepražudyt žmogaus automobilis, o ką kalbėt apie keliasdešimt tonų sveriantį traukinį lekiantį tokiu pat greičiu kaip ir automobilis. Žuvusieji patys kalti, juk galima eiti ir šalia bėgių jei neranda kelio. O mašinisto kaltinti nereikėtų, ir smerkti nereikėtų "kad grabas artėja" - tą juk norėjo pasakyti straipsnio autorius. Norėtų pasiūlyti išmesti mašinistą be pragyvenimo šaltinio iki pensijos likus dar 2 metams, mat versle įprasta penkiasdešimtmečius mesti iš darbo...
                    Mašinistus reikia ruošti psichologiškai, kad per gyvenimą bus bent vienas ar keli savižudžiai.
                    kk3

                    Comment


                      Parašė Haski Rodyti pranešimą
                      Jiems tik kad parašyt... Čia keliuose nesugeba sustabdyt ir nepražudyt žmogaus automobilis, o ką kalbėt apie keliasdešimt tonų sveriantį traukinį lekiantį tokiu pat greičiu kaip ir automobilis. Žuvusieji patys kalti, juk galima eiti ir šalia bėgių jei neranda kelio. O mašinisto kaltinti nereikėtų, ir smerkti nereikėtų "kad grabas artėja" - tą juk norėjo pasakyti straipsnio autorius. Norėtų pasiūlyti išmesti mašinistą be pragyvenimo šaltinio iki pensijos likus dar 2 metams, mat versle įprasta penkiasdešimtmečius mesti iš darbo...
                      Mašinistus reikia ruošti psichologiškai, kad per gyvenimą bus bent vienas ar keli savižudžiai.
                      Aš visiškai nesuprantu, kur šioje vietoje yra mašinisto kaltė - paspaudus avarinius stabdžius mašinistas lieka tik keleivis, o žmonių ten būti neturėjo. Arba bent jau galėjo eidami laikytis tinkamos krypties ir eiti prieš traukinį... Aišku, tikriausiai nėra tiksliai užfiksuoto momento, kada jis garsinį signalą įjungė, tada manau visiškai taptų aišku, kad jis laiku pamatė ir pan, bet šiaip jis visiškai nieko negalėjo pakeisti

                      Comment


                        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                        Aišku, tikriausiai nėra tiksliai užfiksuoto momento, kada jis garsinį signalą įjungė, tada manau visiškai taptų aišku, kad jis laiku pamatė ir pan, bet šiaip jis visiškai nieko negalėjo pakeisti
                        Viena iš priežasčių, kodėl lokomotyvuose montuoja vaizdo kameras, yra ta, kad būtų galima pasakyti: "mašinistas pamatė, iškart padavė signalą, panaudojo stabdymą".
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          Klub-U sistema tam ir naudojama, kad užfiksuoti eilę traukinio parametrų, tame tarpe , metrų tikslumu
                          parodo kada švilpta , stabdyta ir t.t.
                          P.S. Vievyje vėl mirtinai traumavo žmogų.
                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                          Comment


                            Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                            Klub-U sistema tam ir naudojama, kad užfiksuoti eilę traukinio parametrų, tame tarpe , metrų tikslumu
                            parodo kada švilpta , stabdyta ir t.t.
                            Bet KLUBas neparodo, kada žmogus atsistojo ant bėgių - prieš pat traukinį arba iš anksto.
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                              Klub-U sistema tam ir naudojama, kad užfiksuoti eilę traukinio parametrų, tame tarpe , metrų tikslumu
                              parodo kada švilpta , stabdyta ir t.t.
                              P.S. Vievyje vėl mirtinai traumavo žmogų.
                              Nežinojau, kad KLUB'as fiksuoja ne vien "mechaninius" parametrus (greitį, galią ir pan), bet ir pasignalizavimus

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Viena iš priežasčių, kodėl lokomotyvuose montuoja vaizdo kameras, yra ta, kad būtų galima pasakyti: "mašinistas pamatė, iškart padavė signalą, panaudojo stabdymą".
                                O ar montuoja vaizdo "registratorius", kad stebėtų kelią?
                                O taip tai, jei nestabdytų vargu ar kas liktų iš lavono.

                                Idėja pamąstymams - ar įmanoma, kaip kažką panašaus bando automobiliuose, sumontuot kompiuterizuotą sistemą kuri, ilgu matymo atstumu, daug didesniu nei mato žmogus iš kabinos, stebėtų kelią ir infraraudoną spinduliuotę ar kitokius pakitimus ore, kuriuos keltų ant bėgių einantis žmogus, jei tokius aptiktus duotų signalą mašinistui. Bet atsižvelgus į faktą kad nuo traukinių žūsta labai mažai žmonių nei automobilių, tokia idėja dienos šviesos ko gero niekada neišvis.
                                Paskutinis taisė Haski; 2016.01.28, 21:36.
                                kk3

                                Comment


                                  Traukinyje Vilnius-Klaipėda mirė žmogus

                                  Kelionės incidento liudininkas pasakojo, kad vagone buvo labai karšta, jis spėjo, kad temperatūra galėjo siekti 35 laipsnius. Traukinio palydovai vėdinimo neįjungė, o langų atidaryti nepavyko.
                                  „Aš pats prašiau, kad įjungtų ventiliavimo sistemą, bet jie sakė, kad tai yra brangu ir valdžia to neleidžia. Pabandžiau atidaryti langus, bet jie atsirakina tik su specialiu raktu. Negalėjau net langų atidaryti, buvome kaip ir įkalinti, kaip kokioje pirtyje“, – pasakojo keleivis, kurio nenustebino, kad žmogui pasidarė bloga, nes ir jam pačiam ir kitiems bedrakeleiviams buvo silpna nuo karščio, pakilo spaudimas.
                                  Įdomu, kokia temperatūra išties buvo tame vagone? Jei tikrai 30C+, tai ar nevertėtų LG keisti savo "tinkamai veikiančias" vėdinimo sistemas į tokias, kurios bent jau nekeltų pavojaus keleivių gyvybei? Ir, aišku, imtis atitinkamų priemonių prieš tuos, kurie buvo atsakingi už pavojų žmonių gyvybei keliančių vagonų sertifikavimą.

                                  Kitas dalykas, kurį pastebiu jau ne pirmą kartą, kad ir miestų viešąjame transporte (konkrečiai, Vilniaus autobusuose) dažnai nėra adekvataus vėdinimo. Pripirktą bele kokių senų autobusų, kuriuose nėra kondicionierių ir nesidarinėja langai (arba darinėjasi tik keli langai, ko nepakanka užtikrinti normlaiam vėdinimui), ko pasekoje važiavimas tokiu VT tampa pragarišku temperatūrai lauke būnant ties +25C. Nekalbant apie +30C. Ir tai kažkodėl nelaikoma problema. Iš serijos "ai nieko tokio" arba "galima pakentėti". Reiktų tokius dalykus traktuoti rimčiau. Nėra adekvataus vėdinimo ir galimybės susidaryti skersvėjui? Tokios transporto priemonės/vagono naudoti negalima. End of story.
                                  Paskutinis taisė John; 2016.05.10, 19:53.

                                  Comment


                                    /\ Apie kokį keitimą galima kalbėti, kai net neleidžia dabartinių įjungti?

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      /\ Apie kokį keitimą galima kalbėti, kai net neleidžia dabartinių įjungti?
                                      Tokius dalykus galima labai greit sutvarkyti įvedus (ar tiesiog enforcinus?) saugumo standartų kontrolę bei, svarbiausia, atsakomybės taikymą konkretiems asmenims. Visos su tuo susijusios problemos būtų išspręstos jau rytoj.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Tokius dalykus galima labai greit sutvarkyti įvedus (ar tiesiog enforcinus?) saugumo standartų kontrolę bei, svarbiausia, atsakomybės taikymą konkretiems asmenims. Visos su tuo susijusios problemos būtų išspręstos jau rytoj.
                                        Tai be abejo. Kažkokios normos man atrodo ir taip egzistuoja. Bent Vilniuje tai lyg buvo kažkoks skandelėlis kilęs dėl temperatūrų transporte.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Tai be abejo. Kažkokios normos man atrodo ir taip egzistuoja. Bent Vilniuje tai lyg buvo kažkoks skandelėlis kilęs dėl temperatūrų transporte.
                                          Čia ir yra didžiausia problema. Mentaliteto sąlygotas atsainus požiūris į sveikatos ir saugumo (health&safety) normų laikymąsi ir jų įgyvendinimą. Ypač kai su tuo susijęs visuomenės saugumas. Dažnai viskas apsiriboja numojimu ranka ir "ai nu ką padarysi" arba dar durnesniu "taigi nėra pinigų". O problemos sprendimas turėtų būti labai paprastas ir konkretus: blogai vėdinamos viešojo transporto priemonės negali išvažiuoti į gatves. Taip, rytoj pusė Vilniaus autobusų negalėtų išvažiuoti į gatves, bet poryt jau vežinėtų nauji autobusai arba jiems būtų sumontuoti darinėjami langai. O traukinių palydovai neaiškintų, kad negali įjungti AC, nes "brangu". Lietuva juk ne kokia Rusija ar Zimbabvė, kur tokie dalykai turėtų kelti problemas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X