Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teko Vokietijoj važiuot su LINT41 (berods) - RA2 tipo didelis dyzelinis tramvajus. Irgi pasižymi triukšmingumu ir kukliu komfortu palyginus su "tikrais" traukiniais.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Teko Vokietijoj važiuot su LINT41 (berods) - RA2 tipo didelis dyzelinis tramvajus. Irgi pasižymi triukšmingumu ir kukliu komfortu palyginus su "tikrais" traukiniais.
      Važiuojant neilgai atstumais (kaip iš Vilniaus į Keną, iš Kauno į Kazlų Rūdą, iš Šiaulių į Mažeikius ...) didelio komforto nė nereikia. Kai maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėjo TEP60 su prikabinamais klasinio tipo vagonais, juo važiuojant iš Vilniaus į Lentvarį, iš Kaišiadorių į Kauną, iš Kauno į Jūrę, iš Marijampolės į Kalvariją to komforto (ir dar kai ko) būdavo per daug.

      Comment


        Na taip - tie patys LINT41 naudojami "žemiausio" lygio regioninėse linijose. Atstumai ir kelionės trukmė nedidelė, tai ir komforto daug nereikia.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Ilgai laukus RA2 važiavimų Kauno kryptimi ir toliau į Suvalkiją, liepos 23 d. įvyko beveik anšlagas.

          Į traukinį Vilnius-Šeštokai įsėsti sugalvojau Palemone. Stoties prieigose pašiurpau pamatęs stovintį trijų vagonų RA2 (nusigandau, gal mano laikrodis vėluoja, gal jau pavėlavau į Šeštokų traukinį). Bet nuogąstavau be reikalo.
          Dyzelinio traukinio RA2-039 reisas buvo bandomasis. Kiek perone pro langus mačiau, salonuose nuo krėslų dar nenulupinėtos polietileno plėvelės. Ant langų užklijuota informacija skelbė Mityščiuose (prie Maskvos) pagaminto traukinio eksportą į Lietuvą. Keli vyrai analizavo traukinio važiavimą iš Vilniaus Palemoną, aptarė tolesnį važiavimą į Šeštokus (priekin praleidus keleivinį). Kažkodėl buvo sureikšminamas traukinio įsibėgėjimo (pagreičio) klausimas (greitesnį nei DR1A, o ką bekalbėti apie senukus D1 įsibėgėjimą pastabėjau pora dienų anksčiau su RA2 važiuodamas iš Marijampolės į Kauną).
          Pėsčiųjų viaduku per geležinkelį vaikščioję Palemono gyventojai į stovintį naują traukinį reagavo įvairiai: vieni žvilgsnio nenukreipė kad ir skubėdami, kiti galvos nepasuko kad ir vos vos šlepsėdami (tokia jau realybė, „Kaunas yra Kaunas“).
          Pažintį su RA2 039 laikinai nutraukė rytiniame Palemono stoties gale pasirodęs Vilniaus-Šeštokų DR1A.
          Kai DR1A atvyko į Marijampolės geležinkelio soties 1-ą kelią, 2-ame stovėjo prieš 15 minučių iš Kauno atvažiavęs RA2 (dviejų vagonų). Didelio siurprizo nepajutau, nes prieš porą dienų juo važiavau. Bet išlipęs iš stoties eiti neskubėjau: vis tik į naują traukinį paspoksoti norėjosi. Juo labiau – kai žinojau apie galimą bandomojo RA2 039 važiavimą įkandin. Ir neapsigavau: praėjus 15 minučių (liepos 23 d. ~14:15 val.)
          Marijampolės geležinkelio stotyje susitiko du nauji dyzeliniai traukiniai RA2 .
          Įvykis neeilinis, bet stotyje paparacių nesimatė.
          Bandomuoju reisu į Šeštokus važiavęs RA2 Marijampolėje pastovėjo kelias minutes: išvažiavo, kai keleivinis jau buvo pasiekęs Kalvariją.
          Dviejų vagonų RA2 iš Marijampolės į Kauną išvažiavo pagal tvarkaraštį – 15:58 val., bandomasis RA2 039 Marijampolės stotį nesustodamas pravažiavo ~16:30 val. Kiek suprantu, sustoti jam teko Vinčuose: reikėjo praleisti iš Kauno 15:55h. reisu Nr.687 į Marijampolę išvažiavusią automotrisą AR2.
          Liepos 24 d. iš Kauno 12:35h į Marijampolę važiavo jau ne RA2, o senukas D1. Iš Vilniaus į Šeštokus kaip įprasta važiavo DR1A, o Kaune turimas (nežinia kuriam laikui) RA2 17:20h. išvažiavo į Kybartus. Nuvažiavęs į Kybartus, šis traukinys nakvoja...
          Pačiu piko metu būdingam keleivių srautui dviejų vagonų traukinys į Kybartus mažokas. Tai matėsi, tą pačią nuomonę išgirdau dviem liepos 23 d. dviem RA2 susitikus Marijampolės geležinkelio stotyje.
          Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.12, 20:13.

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Ilgai laukus RA2 važiavimų Kauno kryptimi ir toliau į Suvalkiją, liepos 23 d. įvyko beveik anšlagas.

            Į traukinį Vilnius-Šeštokai įsėsti sugalvojau Palemone. Stoties prieigose pašiurpau pamatęs stovintį trijų vagonų RA2 (nusigandau, gal mano laikrodis vėluoja, gal jau pavėlavau į Šeštokų traukinį). Bet nuogąstavau be reikalo.
            Dyzelinio traukinio RA2-039 reisas buvo bandomasis. Kiek perone pro langus mačiau, salonuose nuo krėslų dar nenulupinėtos polietileno plėvelės. Ant langų užklijuota informacija skelbė Mityščiuose (prie Maskvos) pagaminto traukinio eksportą į Lietuvą. Keli vyrai analizavo traukinio važiavimą iš Vilniaus Palemoną, aptarė tolesnį važiavimą į šeštokus (priekin praleidus keleivinį). Kažkodėl buvo sureikšminamas traukinio įsibėgėjimo (pagreičio) klausimas (greitesnį nei DR1A, o ką bekalbėti apie senukus D1 įsibėgėjimą pastabėjau pora dienų anksčiau su RA2 važiuodamas iš Marijampolės į Kauną).
            Pėsčiųjų viaduku per geležinkelį vaikščioję Palemono gyventojai į stovintį naują traukinį reagavo įvairiai: vieni žvilgsnio nenukreipė kad ir skubėdami, kiti galvos nepasuko kad ir vos vos šlepsėdami (tokia jau realybė, „Kaunas yra Kaunas“).
            Pažintį su RA2 039 laikinai nutraukė rytiniame Palemono stoties gale pasirodęs Vilniaus-Šeštokų DR1A.
            Kai DR1A atvyko į Marijampolės geležinkelio soties 1-ą kelią, 2-ame stovėjo prieš 15 minučių iš Kauno atvažiavęs RA2 (dviejų vagonų). Didelio siurprizo nepajutau, nes prieš porą dienų juo važiavau. Bet išlipęs iš stoties eiti neskubėjau: vis tik į naują traukinį paspoksoti norėjosi. Juo labiau – kai žinojau apie galimą bandomojo RA2 039 važiavimą įkandin. Ir neapsigavau: praėjus 15 minučių (liepos 23 d. ~14:15 val.)
            Marijampolės geležinkelio stotyje susitiko du nauji dyzeliniai traukiniai RA2 .
            Įvykis neeilinis, bet stotyje paparacių nesimatė.
            Bandomuoju reisu į Šeštokus važiavęs RA2 Marijampolėje pastovėjo kelias minutes: išvažiavo, kai keleivinis jau buvo pasiekęs Kalvariją.
            Dviejų vagonų RA2 iš Marijampolės į Kauną išvažiavo pagal tvarkaraštį – 15:58 val., bandomasis RA2 039 Marijampolės stotį nesustodamas pravažiavo ~16:30 val. Kiek suprantu, sustoti jam teko Vinčuose: reikėjo praleisti iš Kauno 15:55h. reisu Nr.687 į Marijampolę išvažiavusią automotrisą AR2.
            Liepos 24 d. iš Kauno 12:35h į Marijampolę važiavo jau ne RA2, o senukas D1. Iš Vilniaus į Šeštokus kaip įprasta važiavo DR1A, o Kaune turimas (nežinia kuriam laikui) RA2 17:20h. išvažiavo į Kybartus. Nuvažiavęs į Kybartus, šis traukinys nakvoja...
            Pačiu piko metu būdingam keleivių srautui dviejų vagonų traukinys į Kybartus mažokas. Tai matėsi, tą pačią nuomonę išgirdau dviem liepos 23 d. dviem RA2 susitikus Marijampolės geležinkelio stotyje.

            Vakar buvau Marijampoleje pafotografuoti. Ech, diena pavelavau.

            Comment


              Beja, gal kas girdėti apie PESA'os automatrises, gal jau žinoma konkretesnė data kada jos pasirodys LT?

              Comment


                Jau kelias savaites Kaisiadoriu stoties kelyje stovi galinis D1 traukinio vagonas. Be numeriu - visi nuplesti, viduje irgi. Taciau likusi lentele su uzrasu
                "Ганц-Маваг Будапешт 1978". Vaikai dauzo langus, spalvotuju metalu rinkejai isplesineja kabelius, vamzdelius ir t.t. Matyti ir bomzai nakvoja, nes viduje maciau skuduru...
                Idomu, kodel ji cia paliko. O vagonas buvo glaistyti pradetas... Nors kai kur kiaurai prarudije...

                Comment


                  Čia tai DR1A-300 Lietuvos Geležinkeliu tiesiog ispudingai pavaro ir kodel dūmai eina dar pro apačia?pažiurekite------->http://www.youtube.com/watch?v=cp7xX...eature=related

                  Comment


                    Sveiki, nors ir pavėluotai, bet noriu pasidalinti matytais vaizdais ir patirtais įspūdžiais.

                    2008-06-22 Maršrutu Vilnius - Ignalina, traukinys Nr. D896 (išvykimo laikas iš Vilniaus 14:00, atvykimo į Ignaliną - 15:49) važiavo RA-2 (94 24 90-03 302-7).

                    Kelionės metu buvo šiokių tokių keistenybių, pvz. buvo du konduktoriai, bet jie vaikščiojo abu iš karto; antra - mašinistas dažnai naudojo garsinį signalą, nors anksčiau važiuojant šiuo maršrutu su DR1A taip nebūdavo. Ir galų gale, traukinys naujas, bet informacinė sistema dar buvo tinkamai nesuderinta: išorėje neveikė švieslentės, viduje data būdavo rodoma rusiškai. Galų gale, aš asmeniškai šiek tiek nusivyliau šiuo LG pirkiniu, nes man su modernizuotu DR1A važiuoti buvo maloniau, nes jis buvo gerokai tylesnis ir mažiau jautėsi kelio nelygumai. Beje, tikėjausi rasti čia kondicionierių, tačiau netgi to nebuvo.

                    Pridedu kelias nuotraukas, darytas Ignalinos stotyje:







                    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.08.31, 20:43.

                    Comment


                      Beje, gal kas galėtų papasakoti plačiau apie šiuos D1-567 ir D1-509, stovinčius N.Vilnios elektrodepe. Ar jie laukia "geresnių laikų" ar tiesiog nėra kur padėti. Ir ne tik šie, tokių D1 ten kaži kiek...

                      Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.08.31, 20:31.

                      Comment


                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        Sveiki, nors ir pavėluotai, bet noriu pasidalinti matytais vaizdais ir patirtais įspūdžiais.

                        2008-06-22 Maršrutu Vilnius - Ignalina, traukinys Nr. D896 (išvykimo laikas iš Vilniaus 14:00, atvykimo į Ignaliną - 15:49) važiavo RA-2 (94 24 90-03 302-7).

                        Kelionės metu buvo šiokių tokių keistenybių, pvz. buvo du konduktoriai, bet jie vaikščiojo abu iš karto; antra - mašinistas dažnai naudojo garsinį signalą, nors anksčiau važiuojant šiuo maršrutu su DR1A taip nebūdavo. Ir galų gale, traukinys naujas, bet informacinė sistema dar buvo tinkamai nesuderinta: išorėje neveikė švieslentės, viduje data būdavo rodoma rusiškai. Galų gale, aš asmeniškai šiek tiek nusivyliau šiuo LG pirkiniu, nes man su modernizuotu DR1A važiuoti buvo maloniau, nes jis buvo gerokai tylesnis ir mažiau jautėsi kelio nelygumai. Beje, tikėjausi rasti čia kondicionierių, tačiau netgi to nebuvo.
                        Kiekvienas naujas gaminys (kai jame persistengiama ekonomiškai įdiegti naujas technologijas) kažkiek apvilia, - ne naujiena. D1 (ar D ?) kažkada labai apvylė trankomų metalinių šiukšlių dėžių dangtelių triukšmais vagono salone, ką ER-9P – baisiniu baladojimusi ir triukšmingais pneumatinės sistemos kompresoriais. Baladojasi ir D1A ir ER9M. Pastarojo vagonuose tiesiog „užknisa“ dūzgesys elektros spintose, kompresoriai – taip pat triukšmingi. Užtai gerokai tyliau yra senuke D1.
                        Kas liečia RA2 švieslentes, tai gal jose iš tikrųjų gedimas buvo, o gal nedegė dėl mašinisto (aišku, ir dėl jo padėjėjo – jį kaltinčiau daugiau) aplaidumo, o gal ir nepatyrimo kaip su tokia technika dirbant neseniai. Dėl datos rašymo tai jokio kaltinimo nemesčiau, nes kaip datą dabar teisingai rašyti, ginčytis galima be galo (principu „diena-mėnuo-metai“ parašytų pamatau dažnai). Įžiūriu RA2 minusą – dėl priekio nuožulnumo gana toli nuo priekinio lango įmontuota švieslentė matoma blogai, saulėtą dieną netgi atrodo, kad joje niekas nedega. Šioje temoje esu rašęs, kad RA2 variklis įmontuotas po grindimis (ne patalpoje, kaip pas D1 ir DR1A), todėl lauke (kai durys atidarytos – ir viduje) girdėti toks triukšmas. Nelygų važiavimą per bėgių sandūras taip pat esu pastebėjęs ir paminėjęs. Tokio „daikčiuko“ kaip oro kondicionierius traukinyje nė neįsivaizduoju. Jo nėra netgi tokiame lėktuve kaip „kukurūzininkas“ An-2.
                        Traukiniui garsinis signalas privalomas ties kiekvienu ženklu su pavaizduotu „klaksonu“ (dūdele). Pavyzdžiui, artėjant pervažai, pėsčiųjų perėjai, darbų vykdymo vietai ir pan. Ženklo reikalavimų nesilaikymas – nusižengimas galiojančioms taisyklėms. Deja, toks pažeidimas labai paplitęs, nors nustatytos tvarkos laikytis vis primena traukinių užvažiavimai ant pėsčiųjų ir vis pasitaikančios avarijos pervažose, po tokių įvykių sutrinkantis traukinių eismas ir kt. Ne kartą pastebėjau, kad garsinio signalo atžvilgiu sąžiningumu pasižymi į Šeštokus atvažiuojantys Lenkijos mašinistai. Garsinis signalas taip pat privalomas ir nesant minėto ženklo, kai pagelžkelėje yra žmonių. Vasarą pakeliui į Ignaliną jų būti galėjo.
                        Vokiškas pirkinys tikriausiai būtų geresnis už rusišką, bet ten panaši technika gaminama 1435mm vėžės bėgiams, ją 1520mm vėžei perdirbti sunkumų susidaro.

                        Nuotraukoje: dyzeliniai traukiniai D1-749 и RА2-020 (tiesa, ne Lietuvoje) http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                        Paskutinis taisė Vitas; 2008.09.09, 01:01.

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Beje, gal kas galėtų papasakoti plačiau apie šiuos D1-567 ir D1-509, stovinčius N.Vilnios elektrodepe. Ar jie laukia "geresnių laikų" ar tiesiog nėra kur padėti. Ir ne tik šie, tokių D1 ten kaži kiek...
                          Kadangi fotografuota birzeli, tai berods dalis siu D1 jau supjaustyti i metalo lauza liepos men.

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Sveiki, nors ir pavėluotai, bet noriu pasidalinti matytais vaizdais ir patirtais įspūdžiais.

                            2008-06-22 Maršrutu Vilnius - Ignalina, traukinys Nr. D896 (išvykimo laikas iš Vilniaus 14:00, atvykimo į Ignaliną - 15:49) važiavo RA-2 (94 24 90-03 302-7).

                            Kelionės metu buvo šiokių tokių keistenybių, pvz. buvo du konduktoriai, bet jie vaikščiojo abu iš karto; antra - mašinistas dažnai naudojo garsinį signalą, nors anksčiau važiuojant šiuo maršrutu su DR1A taip nebūdavo. Ir galų gale, traukinys naujas, bet informacinė sistema dar buvo tinkamai nesuderinta: išorėje neveikė švieslentės, viduje data būdavo rodoma rusiškai. Galų gale, aš asmeniškai šiek tiek nusivyliau šiuo LG pirkiniu, nes man su modernizuotu DR1A važiuoti buvo maloniau, nes jis buvo gerokai tylesnis ir mažiau jautėsi kelio nelygumai. Beje, tikėjausi rasti čia kondicionierių, tačiau netgi to nebuvo.

                            Pridedu kelias nuotraukas, darytas Ignalinos stotyje:
                            Vaziuojant dyzeliniais traukiniais DR1A ar D1 ne pirmame vagone, garsinio signalo nesigirdi. Vaziuojant priekiniame motoriniame jis girdisi, bet silpnai. Tuo tarpu vaziuojant elektriniu traukiniu garsinis signalas girdisi visuose vagonuose gana gerai. Gi RA2 garsinis signalas girdisi visuose vagonuose pakankamai gerai. Gal del to ir susidaro toks ispudis, kad per daug signalizuoja.
                            Vaziuojant DR1A ar tuo labiau D1 motoriniame vagone variklio triuksmas irgi nera toks jau zemas. RA2 variklis po grindimis, todel labiau jauciasi ir variklio vibracijos. Jei variklis butu atskiroje vagono dalyje virs vagono remo, turbut RA2 butu tylesnis. RA2 is tiesu "kietokas" yra ir kelio nelygumai juntami.
                            Kondicionieriai yra tik masinistu kabinoje. Tikrai keista, kodel neuzsake su kondicionieriais salone.
                            Siaip as manau, kad RA2 labiau tiktu marsrutams iki 100 km, Pavyzdziui, Vilnius - Kena.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Seniai norejau paklausti apie pirmuosius elektrinius traukinius Lietuvoje. Ar tai buvo ER9P? Kiek vagonu sudare sastatai - 8, 10, ar 12? Dabartiniai ER9M buvo 8, 10 ar 12 vagonu perkami?
                              Siuo metu eksloatuojami keli motoriniai vagonai turi numeri ER9M-XXX-09. Zinant el. traukiniu vagonu numeracija ir galima vagonu skaiciu traukinyje (lyginis, nuo 4 iki 12), iseina, kad nauji traukiniai buvo 10 vagonu minimum.
                              Tikrai prisimenu, kad 1976 metais Lietuvoje ER9P ir ER9M važinėjo iš 8 vagonų. Į numeraciją nesigilinau, nelabai jau ir ką prisiminsi apie tai. Bet gerai prisimenu, kad D1 (o gal ir D)Vilniaus mazge būdavo iš 4 vagonų, Radviliškio mazge - iš 3, taigi elektrinį traukinį pagal vagonų kiekį vadindavome dvigubai ilgesniu nei dyzelinis, nors D1 vagono ilgis didesnis nei ER9M.
                              Kiek prisimenu, Minske ER9P būdavo 10 vagonų. Gal būt tarp Vilniuje ir Minske buvusių elektrinių traukinių depų kažkoks tai ryšys buvo (gal būt traukinių remonte), todėl su vagonų kažkaip gavosi (kaip dabar visiška maišalynė su numeracija LG traukinių D1). Taip pat įdomu, kur dingo prikabinamieji vagonai , kai iš 8 vagonų LG elektriniuose liko 6, dar vėliau - 4 vagonai?
                              Girdėjau gandų, kad dyzelinius trauknius D1 Vengrijoje gamindavo iš 6 vagonų, bet į Lietuvą (o gal ir į visą TSRS ?) petekdavo iš keturių.

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Tikrai prisimenu, kad 1976 metais Lietuvoje ER9P ir ER9M važinėjo iš 8 vagonų. Į numeraciją nesigilinau, nelabai jau ir ką prisiminsi apie tai. Bet gerai prisimenu, kad D1 (o gal ir D)Vilniaus mazge būdavo iš 4 vagonų, Radviliškio mazge - iš 3, taigi elektrinį traukinį pagal vagonų kiekį vadindavome dvigubai ilgesniu nei dyzelinis, nors D1 vagono ilgis mažesnis nei ER9M.
                                Kiek prisimenu, Minske ER9P būdavo 10 vagonų. Gal būt tarp Vilniuje ir Minske buvusių elektrinių traukinių depų kažkoks tai ryšys buvo (gal būt traukinių remonte), todėl su vagonų kažkaip gavosi (kaip dabar visiška maišalynė su numeracija LG traukinių D1). Taip pat įdomu, kur dingo prikabinamieji vagonai , kai iš 8 vagonų LG elektriniuose liko 6, dar vėliau - 4 vagonai?
                                Girdėjau gandų, kad dyzelinius trauknius D1 Vengrijoje gamindavo iš 6 vagonų, bet į Lietuvą (o gal ir į visą TSRS ?) petekdavo iš keturių.
                                Taip, as irgi ka tik radau informacija, kad ER9P Lietuvoje buvo 3 traukiniai po 8 vagonus. Dabar ju jau nebera.
                                Is Baltarusijos negalejo patekti atskiri vagonai i Lietuva, nes Baltarusijos gelezinkeliai buvo atskiri, o mes priklauseme Pabaltijo gelezinkeliams. Latvijoje ir Estijoje nuolatine itampa, taip pat ir Kalinigrado srityje, o pas mus kintama.
                                Todel, ziurint i numeracija, gaunasi, kad galejo buti ir 10 vagonu sastatai - galbut tik keli, o like - 8. As esu mates siemet tik du skirtingus vagonus su numeriu 09. Del 12 as irgi abejoju. Turbut kad tokiu nebuvo.
                                Veliau, mazinant vagonu skaiciu traukinyje, matomai bemotorius prikabinamus i metalo lauza pridave.
                                Kas liecia 09 numeri. Galejo buti dar ir toks variantas: papildomas vagonas buvo pagamintas veliau, pagal spec. uzsakyma, galbut del gedimu nurasius viena is esamu traukinio vagonu. Jis turejo jau ekslpoatuojamo astuonvagonio traukinio numeri, o, kad nebutu painiavos, jo numeris sastate buvo 09. Taciau toks vagonu dagaminimas matyt galejo buti dar iki 1990 m.

                                Beje, Estijoje ER2K eksploatuojami ir 3 vagonu sastatais. Nors gamintojo numatytas minimalus vagonu skaicius - 4. Perdare patys ar Rygoje.

                                D1 visada buvo 4 vagonu is gamyklos. D buvo triju vagonu. Todel ir Radviliskyje tik D galejo buti 3 vagonu. D1 eksploatuoja kaip 3 ar net 2 vagonu tik siuo metu. Beje, dar siemet teko matyti (pora kartu) D1 sudaryta is 4 vagonu ne depe, o marsrute.
                                Sesiu vagonu buvo DP-0x traukiniai.
                                Ganz-MAVAG gamykla savo laiku gamino ivairius traukinius ivairioms salims.
                                Geras puslapis www.Ganzdata.hu. Gamyklines brosiuros apie visus sios gamyklos traukinius - pradedant nuo treciojo 20 a. desimtmecio iki pat kokiu 1987 ar 88 metu.

                                Comment


                                  Forume pries kazkie tai laiko buvi ideta sena tarpukario reklamine nuotrauka su MAN automotrise. Ar jos buvo tikrai nupirktos ir eksploatuojamos Lietuvoje? O gal ta nuotrauka toje nuotraukoje pavaizduota tik planuota pirkti automotrise. Taciau taip ir nenupirktos.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Forume pries kazkie tai laiko buvi ideta sena tarpukario reklamine nuotrauka su MAN automotrise. Ar jos buvo tikrai nupirktos ir eksploatuojamos Lietuvoje? O gal ta nuotrauka toje nuotraukoje pavaizduota tik planuota pirkti automotrise. Taciau taip ir nenupirktos.
                                    Idedu sumazinta anksciau forume buvusia motrises nuotrauka.




                                    Ar tokie "stebuklai" buvo nuprikti ar ne?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Idedu sumazinta anksciau forume buvusia motrises nuotrauka.

                                      Ar tokie "stebuklai" buvo nuprikti ar ne?
                                      Kiek girdėjau, tai tokie stebuklai buvo, tik nežinau ar jie buvo renkami lietuvoje ar atvežami iš užsienio. Beje, siaurojo geležinkelio matrisas prieškarinėje Lietuvoje gamino Kaune. Paskutinę šią matrisą 1996 metais supjaustė Lietuvos geležinkeliai.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Idedu sumazinta anksciau forume buvusia motrises nuotrauka.




                                        Ar tokie "stebuklai" buvo nuprikti ar ne?
                                        Truputis prisiminimų iš asmeninės praeities

                                        Mano senelis tarpukario laikais (ir vėliau) tarnavo geležinkelyje. Paskutiniuosius kelis metus iki Vilniaus krašto grąžinimo, buvo Vievio gel. stoties viršininku. Iš jo pasakojimų atsimenu, kad iš Kauno, tuometinės sostinės, iki Vievio kursavo itin greitos (iki 100 km/h) vieno vagono automotrisės. Tad gaima spręsti, kad jos buvo nupirktos.
                                        Paskutinė stotelė prie Lenkijos demarkacinės linijos buvo Balceriškės.
                                        Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                                        Comment


                                          Rytoj jei kas is ryto nuvyks i Mockava, pamatys labai idomiu vaizdeliu (ypac daugumai cia besilankanciu, svaigstanciu tik apie keleiviu pervezimus )
                                          Paskutinis taisė LT-1; 2008.09.05, 06:31.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X