Siaip masinistai nlb vertina ju. Visi praso kad duotu paprasta 70. pats optimaliausias variantas. Lietuviai paskubejo su siais pirmaisiais numeriais. reikejo palaukt kol patobules. Pvz. pas baltarusus yra jau 81 ir 82nr. buvau ilipes,tai tikrai daug apgalvotai padaryta........
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
O kodėl prašo paprasto TEP'o?Parašė padejejas Rodyti pranešimąSiaip masinistai nlb vertina ju. Visi praso kad duotu paprasta 70. pats optimaliausias variantas. Lietuviai paskubejo su siais pirmaisiais numeriais. reikejo palaukt kol patobules. Pvz. pas baltarusus yra jau 81 ir 82nr. buvau ilipes,tai tikrai daug apgalvotai padaryta........
Patikimesnis ar tiesiog patogiau dirbti?
Comment
-
Gal gali trumpai papasakoti kokie BS trukumai, ar kondicionierius yra jame?Parašė padejejas Rodyti pranešimąSiaip masinistai nlb vertina ju. Visi praso kad duotu paprasta 70. pats optimaliausias variantas. Lietuviai paskubejo su siais pirmaisiais numeriais. reikejo palaukt kol patobules. Pvz. pas baltarusus yra jau 81 ir 82nr. buvau ilipes,tai tikrai daug apgalvotai padaryta........
Comment
-
Nors bs ir galingesni,bet daznai ju kompai durniuoja,manevrus atlikti sudinai,letai surinkineja schema pirmos pozicijos. o tep 70 paprastas variantas.....viskas normaliai su juo........
)) ir trauka gera ir t.t. Buvau tep70bs 82nr tai ten jau daro zmoniskiau. Jau ir klimato kontrole yea. o pas mus kolorifelis tik
bs bus geas silumvezis man taip atrodo (kai iseis koks 200nr
).Progresa daro
Comment
-
Kodėl manevrus blogai atlikti?Parašė padejejas Rodyti pranešimąmanevrus atlikti sudinai,letai surinkineja schema pirmos pozicijos
Gal galima plačiau apie tą schemą?
Comment
-
Bet vienas iš jų perdažytas, reiškia po remonto Daugpilyje.Parašė robertas Rodyti pranešimąTie TEP60 jau nevazinejantys...
Greitai sugriuvo, matyt remonto kokybė neypatinga
Comment
-
Tada man pasisekė, šeštadienį, vasario 21 d. važiavau iš Vilniaus į Šiaulius su G19 8.40., traukė TEP60-0926. O įdomiausia, kai sekmadienį su G18 iš Šiaulių 8.36 grįžau atgal vėl traukė tas pats TEP60-0926, reiškia Klaipėdoje jis nakvojo, ar stovėjo rezerve, t.y. negrįžo iš Klaipėdos su vakariniu. Padariau keletą fotkių, vakare pabandysiu įdėti..Parašė robertas Rodyti pranešimąKažin. Paskutinį kartą mačiau TEP60 su traukiniu iš Klaipėdos liepos ar rugpjūčio mėnesį. Nuo tada iki šiol pastoviai būna TEP70/TEP70BS.
Comment
-
Kol kas važinėja 4 TEP60, reikalai dėl Siemensų kol kas stovi vietoje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąForume buvo mineta, kad ruosiamasi du Siemensus "priristi" prie keleiviniu traukiniu tempimo. Kokia situacija dabar?
Comment
-
Graziau atrodytu traukinys su SiemensuParašė kaskas Rodyti pranešimąO kas šiaip butų geresnio, TEP'ai ar Siemensai tempti keleivinius vagonus?
Comment
-
&iuo klausimu tyli didesni už mane geležinkelio žinovai, pasinaudodajant „tarnybine padėtimi“ forume mėgstantys parodyti daugiau arogancijos (ypač prieš tokius „vidutiniokus diletantus“ kaip aš)...Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą... šeštadienį, vasario 21 d. važiavau iš Vilniaus į Šiaulius su G19 8.40., traukė TEP60-0926. O įdomiausia, kai sekmadienį su G18 iš Šiaulių 8.36 grįžau atgal vėl traukė tas pats TEP60-0926, reiškia Klaipėdoje jis nakvojo, ar stovėjo rezerve, t.y. negrįžo iš Klaipėdos su vakariniu. ...
Tai pabandysiu spėti.
Visa „paslaptis“ čia dvylikos valandų darbo dienoje.
Iš Vilniaus greitasis Nr.19 išvyksta 8:40h, tai mašinistui darbo diena prasideda 8h, ar dar anksčiau. Traukinys Nr.20 į Vilnių grįžta 21:42h, tai darbas baigtųsi 22 h ar dar vėliau. Taigi, mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, ne trumpesnis nei darbas, susijęs su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Į Klaipėdą traukinys atvyksta 13:47h., tai ilsėtis Klaipėdoje reikia ne mažiau kaip 3 valandas, o po tiek laiko (17:00h) traukinys G22 (pavadintas vakariniu)išvyksta iš Klaipėdos į Vilnių. Taip kad iš Vilniaus G19 traukinį „vairavusiems“ žmonėms ir jų „vairuotai“ technikai grįžti į Vilnių dar anksti, tenka laukti ryto ir „parvairuoti“ traukinį Nr. 18. O vakarinį G22 į Vilnių veda žmonęs, atvedę rytinį G17 (iš Vilniaus išvažiavę 6:30h).
Liaudies išmintis sako, kad klysti žmogiška, tai gal ir aš suklydau? Bet gi kai ką praktiškai pamatė Vitas2.
Comment
-
Visiškai teisus. Mašinistas ir jo padėjėjas taip pat žmonės ir po įtempto bei atsakingo darbo jiems po kelionės reikia tinkamai pailsėti.Parašė Vitas Rodyti pranešimą&iuo klausimu tyli didesni už mane geležinkelio žinovai, pasinaudodajant „tarnybine padėtimi“ forume mėgstantys parodyti daugiau arogancijos (ypač prieš tokius „vidutiniokus diletantus“ kaip aš)...
Tai pabandysiu spėti.
Visa „paslaptis“ čia dvylikos valandų darbo dienoje.
Iš Vilniaus greitasis Nr.19 išvyksta 8:40h, tai mašinistui darbo diena prasideda 8h, ar dar anksčiau. Traukinys Nr.20 į Vilnių grįžta 21:42h, tai darbas baigtųsi 22 h ar dar vėliau. Taigi, mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, ne trumpesnis nei darbas, susijęs su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Į Klaipėdą traukinys atvyksta 13:47h., tai ilsėtis Klaipėdoje reikia ne mažiau kaip 3 valandas, o po tiek laiko (17:00h) traukinys G22 (pavadintas vakariniu)išvyksta iš Klaipėdos į Vilnių. Taip kad iš Vilniaus G19 traukinį „vairavusiems“ žmonėms ir jų „vairuotai“ technikai grįžti į Vilnių dar anksti, tenka laukti ryto ir „parvairuoti“ traukinį Nr. 18. O vakarinį G22 į Vilnių veda žmonęs, atvedę rytinį G17 (iš Vilniaus išvažiavę 6:30h).
Liaudies išmintis sako, kad klysti žmogiška, tai gal ir aš suklydau? Bet gi kai ką praktiškai pamatė Vitas2.
Comment
-
Pasitaisymas
Ačiū specialistui už pripažinimą, bet truputėlį pasitaisysiu.
Mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, lygus pusei darbo laiko (ne visam), susijusio su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Bet toliau viskaip lyg kaip yra... Nuo ~14h. iki ~16:30h ta pusė dar nepraeina.
Comment
-
Gal už tai yra kokie nors apmokami viršvalandžiai?Parašė Vitas Rodyti pranešimąAčiū specialistui už pripažinimą, bet truputėlį pasitaisysiu.
Mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, lygus pusei darbo laiko (ne visam), susijusio su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Bet toliau viskaip lyg kaip yra... Nuo ~14h. iki ~16:30h ta pusė dar nepraeina.
Comment
-
Mašinisto ir jo padėjėjo darbo laikas susideda iš traukinio valdymo, manevravimo stotyje, lokomotyvo priėmimo bei pridavimo laiko, kuris negali viršyti 12 val.Parašė Vitas Rodyti pranešimąAčiū specialistui už pripažinimą, bet truputėlį pasitaisysiu.
Mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, lygus pusei darbo laiko (ne visam), susijusio su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Bet toliau viskaip lyg kaip yra... Nuo ~14h. iki ~16:30h ta pusė dar nepraeina.
Comment
Comment