Nors TEP60 serijos silumveziai baigti gaminti 1993 m.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lietuva pirko TEP70 1994-ais metais? Galvojau jie CCCP palikimasParašė Eimantas Rodyti pranešimąVisi keturi naudojami, kitap ir būti negali, nes dar TEP60 naudojami, o mūsiškiai TEP70 yra 1994 metų gamybos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąLietuva pirko TEP70 1994-ais metais? Galvojau jie CCCP palikimas
Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai vistiek nesueina galai. TEP70 šilumvežiai (dabartiniai LG) buvo pagaminti 1993-1994 metais. Tai kaip suprantu, LG juos įsigijo iš kitos šalies geležinkelių arba tiesiai iš gamyklos. Ir klausimas, kada juos įsigijo.Parašė specialistas Rodyti pranešimąIki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kaip atsirado Lietuvoje TEP70 "is salono" 1994 metais. Uz kokias lesas jie buvo pirkti zinant anuometine finansine situacijaParašė specialistas Rodyti pranešimąIki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nenorejo atiduot, nes Pabaltijo gelezinkeliu apygardos valdzia buvo RygojeParašė specialistas Rodyti pranešimąIki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
))
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal kas is dirbanciuju galetu paaiskint kuris is TEP70 (ir kodel) naudojamas Vilniaus depe juodu dumu uzdangai gaminti? Kelias dienas vaziavau pro sali, tai stovedamas depe dumyjo kaip garvezys, naudojantis labai prastas anglis
)) Dazymo schemos nemaciau, nes per D1'us ir DR1A'us matesi tik stogas
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai panasu, kad dyzelina pila kibirais su nepakankamu oro kiekiu. Tik keista kad tai tesiasi ne viena diena. Gerai dar, kad nebando jo tikrinti patalpoje, nes paskui labai ilgai vedint reiketuParašė specialistas Rodyti pranešimąNuojauta kužda, kad tai TEP70-0335. Šis šilumvežis turi problemų su turbokompresoriumi, tiksliau su oro padavimo į turbokompresorių sklende. Kai trūksta deguonies, vidaus degimo variklis pradeda gaminti dūmų užsklandas.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
o jei dar tiksliau tai su ribiniu VDV isjungeju, cia nieko bendro su dumingumu neturi, tiesiog isjungejas (sklende) prie 8-9 pozicijos kartais suveikia, o VDV tiesiog gesta.Parašė specialistas Rodyti pranešimąNuojauta kužda, kad tai TEP70-0335. Šis šilumvežis turi problemų su turbokompresoriumi, tiksliau su oro padavimo į turbokompresorių sklende. Kai trūksta deguonies, vidaus degimo variklis pradeda gaminti dūmų užsklandas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visiškai taip ir buvo, bet turėta omenyje ne tik maršrutas Klaipėda-Vilnius, bet ir Vilnius-Druskininkai (firminis traukinys "Dainava").Parašė specialistas Rodyti pranešimą4 naujus TEP70 įsigijo tiesiai iš gamyklos "Kolomenskij zavod" už savo lėšas. Beveik tuo pačiu metu įsigijo ir 6 naujus 2M62U.
Keleivinių lokomotyvų įsigijimo tikslas buvo aprūpinti trauka naujai atidaromus maršrutus tarp Vilniaus ir Klaipėdos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Estu GoRail turi lyg ir tris TEP70: 0237, 0,236 - sis buvo patyres avarija Talino stotyje, 0320. Daugiau keleviniu silumveziu Estijoje lyg ir nera.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąGal žinote, kiek pas latvius ir pas estus TEP70 važinėja?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Dainava" tuo metu jau buvo mirštantis maršrutas. Pagrindinis jo tikslas buvo nuvežti ir parvežti iš Druskininkų poilsiautojus, atvykusius iš Sankt-Peterburgo ir Maskvos. Po nepriklausomybės, su Rusija ir Baltarusija įsigaliojus vizų rėžimui, norinčių iš šių valstybių keliauti traukiniu į Druskininkus nebeliko. Juo labiau, kad į Druskininkus geležinkeliu galima buvo nukeliauti tik per Baltarusiją.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąVisiškai taip ir buvo, bet turėta omenyje ne tik maršrutas Klaipėda-Vilnius, bet ir Vilnius-Druskininkai (firminis traukinys "Dainava").
Dėl tų pačių priežasčių traukiniai Peterburgas-Varšuva ir Maskva-Berlynas taip pat pasuko kitais keliais.
Tad naujų TEP70 lokomotyvų įsigijimas tikrai nebuvo orientuotas į "Dainavą".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dainava numirė apie 2001-2002 metus, o 1994 m. jis tik užgimdinėjoParašė specialistas Rodyti pranešimą"Dainava" tuo metu jau buvo mirštantis maršrutas. Pagrindinis jo tikslas buvo nuvežti ir parvežti iš Druskininkų poilsiautojus, atvykusius iš Sankt-Peterburgo ir Maskvos. Po nepriklausomybės, su Rusija ir Baltarusija įsigaliojus vizų rėžimui, norinčių iš šių valstybių keliauti traukiniu į Druskininkus nebeliko. Juo labiau, kad į Druskininkus geležinkeliu galima buvo nukeliauti tik per Baltarusiją.
Dėl tų pačių priežasčių traukiniai Peterburgas-Varšuva ir Maskva-Berlynas taip pat pasuko kitais keliais.
Tad naujų TEP70 lokomotyvų įsigijimas tikrai nebuvo orientuotas į "Dainavą".
.
							
						
Comment
 
							
						
Comment