Na bet atrodė, lyg būtų remontuojamas. Gaisro metu berods buvo susproginėje ar išdaužyti priekiniai stiklai. Kam gi būtų debgę brezentu? Vakar depe stovėjo abu rudi LG (ne BČ) TEP'ai, abiejų jų kabinos buvo su priekiniais stiklais. Mačiau iš tolo, bet kad stiklai yra, tai garantuoju.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, kad prieš gerų porą mėnesių sakė, jog 993 "nurengė" šiek tiek, kažkokias geresnes dalis išrinkę buvo. Beje, gal žinantys pasakys, ar tik ne nuo jo aširačius nuėmė ir uždėjo važinėjantiems tepams?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa bet atrodė, lyg būtų remontuojamas. Gaisro metu berods buvo susproginėje ar išdaužyti priekiniai stiklai. Kam gi būtų debgę brezentu? Vakar depe stovėjo abu rudi LG (ne BČ) TEP'ai, abiejų jų kabinos buvo su priekiniais stiklais. Mačiau iš tolo, bet kad stiklai yra, tai garantuoju.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kas tampys keleivinius traukinius? Esamų 8 TEP70(BS) greičiausiai neužteks, tuo labiau, kad nėra labai patikimi tie TEPai. Įdomu, RŽD leistų naudoti jų tranzitiniams traukiniams nesertifikuotus lokomotyvus, jei LG sugalvotų nenaują vakarietišką kokį lokomotyvą perdaryti plačiai vėžei? Gal neturėtų būti labai sudėtinga - štai estams GE lokomotyvai perdaryti buvo.Parašė robertas Rodyti pranešimąTikrai neremontuos. Šiemet visi TEP60 turėtų būti nurašyti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Del TEP60-0993 asiraciu - tikrai taip, visi jau vazineja su kitais lokomotyvais, "paskolinta" daug variklio daliu ir kitu smulkmenu
 o ko pergyvent, pvz siandien keleiviniame eisme 5 vnt. M62K ir nei vienas traukinys neatsauktas, nurasys TEP60, suremontuos Daugpilis visus TEP70 ir BS'us na ir bus mazdaug gerai 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O naujieji ER Siemensai ar bent keli iš jų nebus pritaikyti (jei tai įmanoma) reguliariam darbui su keleiviniais sąstatais?Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąDel TEP60-0993 asiraciu - tikrai taip, visi jau vazineja su kitais lokomotyvais, "paskolinta" daug variklio daliu ir kitu smulkmenu
 o ko pergyvent, pvz siandien keleiviniame eisme 5 vnt. M62K ir nei vienas traukinys neatsauktas, nurasys TEP60, suremontuos Daugpilis visus TEP70 ir BS'us na ir bus mazdaug gerai 
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reguliariai ir darbiniu Vilnius-Klaipėda 120km/h greičiu?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai nors ir dabar visi jie gali dirbti.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai juk važinėjo kurį laiką. Ir viskas gerai buvo: dinamika puiki, stabdžiai puikūs, lok. brigados sąlygos puikios. Tik kaina nežavi.Parašė praetor Rodyti pranešimąReguliariai ir darbiniu Vilnius-Klaipėda 120km/h greičiu?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad TEP'as ir galingesnis, ir skirtas kelieviniams traukiniams. Jo trauka, kylant greiciui, mazeja ne taip greit, kaip SIEMENS'o.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVisgi su ilgu sąstatu TEP'ai greičiau bėgėjasi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Siemens ir TEP60 turi tiek pat galios (apie 3000 AG). Be to Siemens išvysto didesnę traukos jėgą dėl modernios pavaros. Kas kita yra TEP70, kuris net 1000 AG galingesnis.Parašė AB13 Rodyti pranešimąTai kad TEP'as ir galingesnis, ir skirtas kelieviniams traukiniams. Jo trauka, kylant greiciui, mazeja ne taip greit, kaip SIEMENS'o.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.06.13, 17:54.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad ir kaip ten bebūtų, tiek ER20CF, tiek M-62 yra prekiniai lokomotyvai.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSiemens ir TEP60 turi tiek pat galios (apie 3000 AG). Be to Siemens išvysto didesnę traukos jėgą dėl modernios pavaros. Kas kita yra TEP70, kuris net 1000 AG galingesnis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bingo!!! Tu genijus, šito fakto beveik niekas nežinojo...Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimąKad ir kaip ten bebūtų, tiek ER20CF, tiek M-62 yra prekiniai lokomotyvai."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet palygink ilgalaikes traukos greicius ir suprasi, kad Siemens'o traukos jega, esant didesniems greiciams, mazesne, nei TEP'oParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSiemens ir TEP60 turi tiek pat galios (apie 3000 AG). Be to Siemens išvysto didesnę traukos jėgą dėl modernios pavaros. Kas kita yra TEP70, kuris net 1000 AG galingesnis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, genijau Nr. 2, pasirodo, daugelis to nežino arba nesuprantaParašė Kosovo Rodyti pranešimąBingo!!! Tu genijus, šito fakto beveik niekas nežinojo...
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Deja tokios charakteristikos niekas viešai neskelbia.Parašė AB13 Rodyti pranešimąBet palygink ilgalaikes traukos greicius ir suprasi, kad Siemens'o traukos jega, esant didesniems greiciams, mazesne, nei TEP'o
Kam prekiniam lokomotyvui elektropneumatiniai stabdžiai???Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimąTaip, genijau Nr. 2, pasirodo, daugelis to nežino arba nesupranta
Comment
 
Comment