Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Siaip masinistai nlb vertina ju. Visi praso kad duotu paprasta 70. pats optimaliausias variantas. Lietuviai paskubejo su siais pirmaisiais numeriais. reikejo palaukt kol patobules. Pvz. pas baltarusus yra jau 81 ir 82nr. buvau ilipes,tai tikrai daug apgalvotai padaryta........

    Comment


      Parašė padejejas Rodyti pranešimą
      Siaip masinistai nlb vertina ju. Visi praso kad duotu paprasta 70. pats optimaliausias variantas. Lietuviai paskubejo su siais pirmaisiais numeriais. reikejo palaukt kol patobules. Pvz. pas baltarusus yra jau 81 ir 82nr. buvau ilipes,tai tikrai daug apgalvotai padaryta........
      O kodėl prašo paprasto TEP'o?
      Patikimesnis ar tiesiog patogiau dirbti?

      Comment


        Parašė padejejas Rodyti pranešimą
        Siaip masinistai nlb vertina ju. Visi praso kad duotu paprasta 70. pats optimaliausias variantas. Lietuviai paskubejo su siais pirmaisiais numeriais. reikejo palaukt kol patobules. Pvz. pas baltarusus yra jau 81 ir 82nr. buvau ilipes,tai tikrai daug apgalvotai padaryta........
        Gal gali trumpai papasakoti kokie BS trukumai, ar kondicionierius yra jame?

        Comment


          Nors bs ir galingesni,bet daznai ju kompai durniuoja,manevrus atlikti sudinai,letai surinkineja schema pirmos pozicijos. o tep 70 paprastas variantas.....viskas normaliai su juo........)) ir trauka gera ir t.t. Buvau tep70bs 82nr tai ten jau daro zmoniskiau. Jau ir klimato kontrole yea. o pas mus kolorifelis tik bs bus geas silumvezis man taip atrodo (kai iseis koks 200nr).Progresa daro

          Comment


            Parašė padejejas Rodyti pranešimą
            manevrus atlikti sudinai,letai surinkineja schema pirmos pozicijos
            Kodėl manevrus blogai atlikti?

            Gal galima plačiau apie tą schemą?

            Comment


              na schemos neturiu. velniai zino ko ten taip......

              Comment


                Keturi TEP60, iš kurių priekinis 286, dešiniau ČME3M-6762 ir 6750
                Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.26, 02:06.

                Comment


                  Tie TEP60 jau nevazinejantys...

                  Comment


                    Parašė robertas Rodyti pranešimą
                    Tie TEP60 jau nevazinejantys...
                    Bet vienas iš jų perdažytas, reiškia po remonto Daugpilyje.
                    Greitai sugriuvo, matyt remonto kokybė neypatinga

                    Comment


                      Parašė robertas Rodyti pranešimą
                      Kažin. Paskutinį kartą mačiau TEP60 su traukiniu iš Klaipėdos liepos ar rugpjūčio mėnesį. Nuo tada iki šiol pastoviai būna TEP70/TEP70BS.
                      Tada man pasisekė, šeštadienį, vasario 21 d. važiavau iš Vilniaus į Šiaulius su G19 8.40., traukė TEP60-0926. O įdomiausia, kai sekmadienį su G18 iš Šiaulių 8.36 grįžau atgal vėl traukė tas pats TEP60-0926, reiškia Klaipėdoje jis nakvojo, ar stovėjo rezerve, t.y. negrįžo iš Klaipėdos su vakariniu. Padariau keletą fotkių, vakare pabandysiu įdėti..

                      Comment


                        Forume buvo mineta, kad ruosiamasi du Siemensus "priristi" prie keleiviniu traukiniu tempimo. Kokia situacija dabar?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Forume buvo mineta, kad ruosiamasi du Siemensus "priristi" prie keleiviniu traukiniu tempimo. Kokia situacija dabar?
                          Kol kas važinėja 4 TEP60, reikalai dėl Siemensų kol kas stovi vietoje.

                          Comment


                            O kas šiaip butų geresnio, TEP'ai ar Siemensai tempti keleivinius vagonus?
                            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                            Comment


                              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                              O kas šiaip butų geresnio, TEP'ai ar Siemensai tempti keleivinius vagonus?
                              Graziau atrodytu traukinys su Siemensu

                              Comment


                                Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                ... šeštadienį, vasario 21 d. važiavau iš Vilniaus į Šiaulius su G19 8.40., traukė TEP60-0926. O įdomiausia, kai sekmadienį su G18 iš Šiaulių 8.36 grįžau atgal vėl traukė tas pats TEP60-0926, reiškia Klaipėdoje jis nakvojo, ar stovėjo rezerve, t.y. negrįžo iš Klaipėdos su vakariniu. ...
                                &iuo klausimu tyli didesni už mane geležinkelio žinovai, pasinaudodajant „tarnybine padėtimi“ forume mėgstantys parodyti daugiau arogancijos (ypač prieš tokius „vidutiniokus diletantus“ kaip aš)...
                                Tai pabandysiu spėti.
                                Visa „paslaptis“ čia dvylikos valandų darbo dienoje.
                                Iš Vilniaus greitasis Nr.19 išvyksta 8:40h, tai mašinistui darbo diena prasideda 8h, ar dar anksčiau. Traukinys Nr.20 į Vilnių grįžta 21:42h, tai darbas baigtųsi 22 h ar dar vėliau. Taigi, mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, ne trumpesnis nei darbas, susijęs su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Į Klaipėdą traukinys atvyksta 13:47h., tai ilsėtis Klaipėdoje reikia ne mažiau kaip 3 valandas, o po tiek laiko (17:00h) traukinys G22 (pavadintas vakariniu)išvyksta iš Klaipėdos į Vilnių. Taip kad iš Vilniaus G19 traukinį „vairavusiems“ žmonėms ir jų „vairuotai“ technikai grįžti į Vilnių dar anksti, tenka laukti ryto ir „parvairuoti“ traukinį Nr. 18. O vakarinį G22 į Vilnių veda žmonęs, atvedę rytinį G17 (iš Vilniaus išvažiavę 6:30h).
                                Liaudies išmintis sako, kad klysti žmogiška, tai gal ir aš suklydau? Bet gi kai ką praktiškai pamatė Vitas2.

                                Comment


                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  &iuo klausimu tyli didesni už mane geležinkelio žinovai, pasinaudodajant „tarnybine padėtimi“ forume mėgstantys parodyti daugiau arogancijos (ypač prieš tokius „vidutiniokus diletantus“ kaip aš)...
                                  Tai pabandysiu spėti.
                                  Visa „paslaptis“ čia dvylikos valandų darbo dienoje.
                                  Iš Vilniaus greitasis Nr.19 išvyksta 8:40h, tai mašinistui darbo diena prasideda 8h, ar dar anksčiau. Traukinys Nr.20 į Vilnių grįžta 21:42h, tai darbas baigtųsi 22 h ar dar vėliau. Taigi, mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, ne trumpesnis nei darbas, susijęs su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Į Klaipėdą traukinys atvyksta 13:47h., tai ilsėtis Klaipėdoje reikia ne mažiau kaip 3 valandas, o po tiek laiko (17:00h) traukinys G22 (pavadintas vakariniu)išvyksta iš Klaipėdos į Vilnių. Taip kad iš Vilniaus G19 traukinį „vairavusiems“ žmonėms ir jų „vairuotai“ technikai grįžti į Vilnių dar anksti, tenka laukti ryto ir „parvairuoti“ traukinį Nr. 18. O vakarinį G22 į Vilnių veda žmonęs, atvedę rytinį G17 (iš Vilniaus išvažiavę 6:30h).
                                  Liaudies išmintis sako, kad klysti žmogiška, tai gal ir aš suklydau? Bet gi kai ką praktiškai pamatė Vitas2.
                                  Visiškai teisus. Mašinistas ir jo padėjėjas taip pat žmonės ir po įtempto bei atsakingo darbo jiems po kelionės reikia tinkamai pailsėti.

                                  Comment


                                    Pasitaisymas

                                    Ačiū specialistui už pripažinimą, bet truputėlį pasitaisysiu.

                                    Mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, lygus pusei darbo laiko (ne visam), susijusio su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Bet toliau viskaip lyg kaip yra... Nuo ~14h. iki ~16:30h ta pusė dar nepraeina.

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Ačiū specialistui už pripažinimą, bet truputėlį pasitaisysiu.

                                      Mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, lygus pusei darbo laiko (ne visam), susijusio su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Bet toliau viskaip lyg kaip yra... Nuo ~14h. iki ~16:30h ta pusė dar nepraeina.
                                      Gal už tai yra kokie nors apmokami viršvalandžiai?

                                      Comment


                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Ačiū specialistui už pripažinimą, bet truputėlį pasitaisysiu.

                                        Mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, lygus pusei darbo laiko (ne visam), susijusio su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Bet toliau viskaip lyg kaip yra... Nuo ~14h. iki ~16:30h ta pusė dar nepraeina.
                                        Mašinisto ir jo padėjėjo darbo laikas susideda iš traukinio valdymo, manevravimo stotyje, lokomotyvo priėmimo bei pridavimo laiko, kuris negali viršyti 12 val.

                                        Comment


                                          Na jau is depo isriedejo sutvarkytas tep 70bs- 005. ( po ilgos pertraukos)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X