Parašė Aleksio
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagerinti galima, bet tai nekonkurencinga. Nes SA133 komfortas netinkamas 4 val. kelionei. Be to reikia traukinių kasdien, o ne tik savaitgaliais. Todėl vienintelis variantas - LG nuomoja iš PKP ar nusiperka vagonus, leidžia juos iki Suvalkų su prikabinimu prie "Ančios". Suvalkuose jokio persėdimo. Taip pat LG savo M62, kurie dirba ant 1435 mm modernizuoja, kad galėtų šildyti vagonus, ir su juo važinėja iki Suvalkų iš Kauno. Bet tai tik vienas traukinys. O reikalingas dar ir naktinis, norint gerai konkuruoti su autobusais. Tai čia, deja, tik vienintelis variantas - LG perka dyzelinį 1435 mm vėžės traukinį su 2 ir 1 klasės sėdynėmis. Traukinys turi turėti galimybę būti pritaikytas ateityje važinėti 1520 mm vėže. Gal Pesa 730ML galėtų būti pagrindu, ir jos pagrindu pagaminti traukinį, tinkamą ir 1435 mm vežei. Betgi sakau, kad LG ir valdžia nesuinteresuota, jie laukia RB kaip išganymo, neva tada viskas savaime išsispręs, net ir keleivių vežimas nebus nuostolingas... Naivuoliai, arba durniai.Paskutinis taisė Al1; 2018.02.11, 15:12.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Arba galima modernizuoti 15km nuo Marcinkonių iki valstybės sienos ir paleisti traukinį į Gardiną, o iš ten yra teisioginis į Varšuvą, Krokuvą kiekvieną dieną. Trumpiausias ir greičausias susisiekimas, o ne pornografija per Kauną su biliakiek persėdimu. Be to, kaip supratau, dabar per Porėcę galima keliauti be vizos.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O ar tranzitu galima be vizos važiuoti? Be to, bevizis tai nereiškia, kad tiesiog pasiimi pasą ir važiuoji. Vis tiek reikia pirkti draudimą, spec. leidimą išsiimti, kas kainuoja. Be to, dvi pasienio kontrolės ir persėdimas Gardije kažin ar prideda patrauklumo. Nemanau, kad toks variantas būtų patrauklus vilniečiams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visą tai kai jūs parašėte tėra tik biurokratiniai formalumai. Draudimus ir visus kitus dalykus galima įtraukti į bilieto kainą, padaryti specialią nuolaidą kad bilietas daug nekainuotų. Galima ir be kontrolės, tik suorganizuoti panašia sistemą kaip Vilniuje - tikrinti stotyje arba traukinio važiavimo metu. Tai yra tik įstatymai, kurie gali būti keičiami. O tai yra naudingiau, nes ir teisioginis traukinys į Gardiną būtų, taip pat trumpesnė kelionė į Varšuvą. O Baltarusija nori bendradarbiauti Vilniaus - Gardino kryptimi, tik Lietuva nenori.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ar tranzitu galima be vizos važiuoti? Be to, bevizis tai nereiškia, kad tiesiog pasiimi pasą ir važiuoji. Vis tiek reikia pirkti draudimą, spec. leidimą išsiimti, kas kainuoja. Be to, dvi pasienio kontrolės ir persėdimas Gardije kažin ar prideda patrauklumo. Nemanau, kad toks variantas būtų patrauklus vilniečiams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Geležinkelį atstatyti galima už kelis tūkstančius? Vienas momentas - politinis - kam tada iš viso RB, jei bus geležinkelis per Baltarusiją.Parašė Petr Rodyti pranešimą
 Visą tai kai jūs parašėte tėra tik biurokratiniai formalumai. Draudimus ir visus kitus dalykus galima įtraukti į bilieto kainą, padaryti specialią nuolaidą kad bilietas daug nekainuotų. Galima ir be kontrolės, tik suorganizuoti panašia sistemą kaip Vilniuje - tikrinti stotyje arba traukinio važiavimo metu. Tai yra tik įstatymai, kurie gali būti keičiami. O tai yra naudingiau, nes ir teisioginis traukinys į Gardiną būtų, taip pat trumpesnė kelionė į Varšuvą. O Baltarusija nori bendradarbiauti Vilniaus - Gardino kryptimi, tik Lietuva nenori.
 Gali į bilieto kainą įtraukti ką nori, bet bilieto kaina irgi išaugs. Autobusai kainuoja 14-21 Eur., kartais būna ir po 5 Eur. Traukinys niekaip nekainuos 20 eurų, kainuos daugiau. O jei draudimas ir t.t. Be to reikia įrengti pasienio patikros postą. Tai irgi kainuoja. Ne LG, bet valstybei. Be to iš Gardino į Bialystoką yra tik 1 traukinys per dieną. Ir jis niekaip mums netinkamas. O savo traukinį leisti su 2 vagonais bus kosminė kaina. Todėl, deja, nieko neišeis.
 Paskutinis taisė Al1; 2018.02.11, 19:02.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, už kelis tukstančius. Ne tik keleiviniams, bet ir krovininiams. Tai o kuo traukinys yra netinkamas? Traiukinys siaip ir nėra skirtas bomžų ar studentų vėžimui ir neturi būti labai pigus. Kiek tas draudimas kainuoja - 2 eurus? 40 eurų su trauikinių į Varšuvą sakyčiau normali kaina, galima akcijinius bilietus po 20 eurų pardavinėti. Posto nereikia, nes kontrolė gali lipti į traukinį ir tikrinti jame. PKP Intercity tarp kitko kaip tik ir leidžia du vagonus, jiems kažkaip ne kosmosas. Nepatinka du vagonai, tegul tariasi su RŽD, pvz. su traukiniu Peterburgas - Kaliningradas. Peterburgas ir taip verkia, kad beveik nėra traukinių į Europą iš jo. O čia LG pasiūlys prikabinti vagonus iki Gardino (toliau iki Varšuvos). Nepatinka vagonai, tai tegul ekspresinės Pezos važinėja. Ir taip traukinių į Varėną per mažai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų poreikis, būtų ir vagonai.Parašė Petr Rodyti pranešimąNepatinka du vagonai, tegul tariasi su RŽD, pvz. su traukiniu Peterburgas - Kaliningradas. Peterburgas ir taip verkia, kad beveik nėra traukinių į Europą iš jo. O čia LG pasiūlys prikabinti vagonus iki Gardino (toliau iki Varšuvos).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matom kaip su poreikiu ir vagonais jau Klaipėdos maršrute... LG tuo nesuinteresuoti, bet spaudai juk reikia pasigirti o ir liaudžiai suteikt iliuziją, jog kažkas vyksta - kitaip tariant duokim duonos ir žaidimų, o kad jų nepakanka - čia jau pačių keleivių problemaParašė Aleksio Rodyti pranešimąBūtų poreikis, būtų ir vagonai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Už 40 eurų galima ir lėktuvu nuskristi. Ir automobiliu nuvažiuoti. Autobusas veža už 14-21 eurą, kartais nuo 5 Eurų kainos prasideda. Ir tai ne visada būna pilni. Jei traukiniu būtų galima už 40 eurų per 3 val nuvykti, galbūt. Bet ne per 8 val. Su RŽD nesitars, nes Lietuvos politika dabar kokia pats žinai. Dar kartą kartoju, kad dėl pasienio kontrolių (net dviejų) kelionės laikas per Gardiną, net jei linija stebūklingai ir pigiai atsistatytų, būtų beveik toks pats, kaip per Kauną. Nes per Gardiną reikia visą liniją nuo Senųjų Trakų modernizuoti, kad būtų padidintas greitis. Baltarusijoje nuo sienos iki Gardino irgi, įtariu, greitis apie 60 km/h. Nes tai užkampio linija ir daugybę metų į jos palaikymą ir BČ kišo minimumą.Parašė Petr Rodyti pranešimąTaip, už kelis tukstančius. Ne tik keleiviniams, bet ir krovininiams. Tai o kuo traukinys yra netinkamas? Traiukinys siaip ir nėra skirtas bomžų ar studentų vėžimui ir neturi būti labai pigus. Kiek tas draudimas kainuoja - 2 eurus? 40 eurų su trauikinių į Varšuvą sakyčiau normali kaina, galima akcijinius bilietus po 20 eurų pardavinėti. Posto nereikia, nes kontrolė gali lipti į traukinį ir tikrinti jame. PKP Intercity tarp kitko kaip tik ir leidžia du vagonus, jiems kažkaip ne kosmosas. Nepatinka du vagonai, tegul tariasi su RŽD, pvz. su traukiniu Peterburgas - Kaliningradas. Peterburgas ir taip verkia, kad beveik nėra traukinių į Europą iš jo. O čia LG pasiūlys prikabinti vagonus iki Gardino (toliau iki Varšuvos). Nepatinka vagonai, tai tegul ekspresinės Pezos važinėja. Ir taip traukinių į Varėną per mažai.
 
 Kuo dabar važiuojanti SA133 netinkama? Tai priemiestinis traukinys. Su atitinkamu komforto lygiu. 4 val. kelionei toks traukinys netinkamas. Ir dar kartą - dabar iš Gardino į Lenkiją važinėja tik vienas traukinys. Ta pati "Ančia", nuo kurios Bialystoke atkabinami vagonai ir jie važiuoja į Gardiną, o pats traukinys važiuoja į Suvalkus. Įvertinus viską, gautųsi, kad tiek pat užtruktų kelionė lanku per Kauną su prikabinamais vagonais prie "Ančios" ir kelionė per Gardiną su dviem pasienio kontrolėm ir lokomotyvų keitimais ir t.t. Bet per Šeštokus viskas yra, o per Gardiną reikia geležinkelį atstatyti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl jie turi būti suinteresuoti, jei pervežimai nuostolingi, o valstybė nesumoka. Autobusai irgi neveža į nuostolį. Nuostolinga - uždaroma. Jei savivaldybė susimoka, tada ir veža. Su tokia valstybės politika per maždaug 10-12 metų (nuo 1990 m.) ir priėjome iki totalios automobilizacijos ir viešojo transporto tragiškos padėties. Deja.Parašė statyba Rodyti pranešimą
 Matom kaip su poreikiu ir vagonais jau Klaipėdos maršrute... LG tuo nesuinteresuoti, bet spaudai juk reikia pasigirti o ir liaudžiai suteikt iliuziją, jog kažkas vyksta - kitaip tariant duokim duonos ir žaidimų, o kad jų nepakanka - čia jau pačių keleivių problema
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia apie Gardiną prabilot. Tai įdomus faktas tai, kad tuos "Grodno visa free" leidimus agentūros techniškai gali išduot nemokamai - jos tiesiog išsiunčia duomenis į pasienį apie turistą (nors aš net tuo abejoju). O jei vien už leidimą prašomi 5, 10 ar 15 EUR, tai čia grynai agentūros uždarbis. Čia insider info iš Baltarusijos O visa tai rodo pakankamai gerą BY nusiteikimą incoming turizmo požiūriu. Tai, manau, ir apie Gardino tranzitą būtų galima kalbėtis. O visa tai rodo pakankamai gerą BY nusiteikimą incoming turizmo požiūriu. Tai, manau, ir apie Gardino tranzitą būtų galima kalbėtis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet suprask, kad pasienio patikra niekur nedings. O ji užtims apie 2 val. bendrai ant abiejų sienų. Ir ką mes iš to turime? Iš Gardino traukinių į Lenkiją tik 1. Reikia tartis trims šalims, o tai sunkiau nei dviems ir dar ES, nes atpuola sienos patikros procedūros ir kita biurokratija. Be to geležinkelio liniją reikia atstatyti. Ir valstybė į ją nekiš nei cento, nes kitaip sušlubuoja panacėjinis RB projektas.
 Comment




Comment