Jeigu LG nebus skrudžai (keleivių vežiojimas jiems vargu ar duoda daug pelno), pamačius paklausą padidins vietų skaičių. Kaip pradžiai visai logiška, kad paleido mažiau. Tiria paklausą. Nors tokiu metu (Kalėdos/Naujieji) gauti duomenys manau rodys vieną iš metinių paklausos pikų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją
Collapse
X
-
My sweet summer child, kaip 2015 metais LG pradėjo prekiaut bilietais internetu, Vilnius-Klaipėda maršrute prieš kelias dienas būna išpirkti visi bilietai savaitgaliais, o vasarą ir darbo dienomis. Ką LG padarė, tai sumažino vietų skaičių.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąJeigu LG nebus skrudžai (keleivių vežiojimas jiems vargu ar duoda daug pelno), pamačius paklausą padidins vietų skaičių. Kaip pradžiai visai logiška, kad paleido mažiau. Tiria paklausą. Nors tokiu metu (Kalėdos/Naujieji) gauti duomenys manau rodys vieną iš metinių paklausos pikų.
- 4 patinka
Comment
-
būtent. Paleistų bent po 50 vietų iš abiejų pusių, jau būtų šiokia tokia pažanga. Idealiausiu atveju turėtų sistema veikti taip, kad iš abiejų pusių būtų galimas pirkimas iki pilno traukinio užpildymo. Nes dabar bus atvejų, kai traukinyje sėdės 60 žmonių, iš abiejų pusių rodys soldoutą, o kiti keleiviai tikrai nevargs pirkdami bilietus per dvi svetaines (nepamirškim, kad tokiu atveju kaina gaunasi ženkliai didesnė - Vilnius-Mockava 15.20€, Mockava-Varšuva 21.63€).
Comment
-
Nevargs yra viena, bet didesnė problema, kad beveik niekas net nežinos, kad galima atskirai pirkti.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
būtent. Paleistų bent po 50 vietų iš abiejų pusių, jau būtų šiokia tokia pažanga. Idealiausiu atveju turėtų sistema veikti taip, kad iš abiejų pusių būtų galimas pirkimas iki pilno traukinio užpildymo. Nes dabar bus atvejų, kai traukinyje sėdės 60 žmonių, iš abiejų pusių rodys soldoutą, o kiti keleiviai tikrai nevargs pirkdami bilietus per dvi svetaines (nepamirškim, kad tokiu atveju kaina gaunasi ženkliai didesnė - Vilnius-Mockava 15.20€, Mockava-Varšuva 21.63€).
O dėl atskiros kainos tai nustebino tokia didelė antrai daliai per Lenkiją, juk buvo čia kalbėta, kad net pigesni bilietai Lenkijoj atskirai perkant, bent jau Varšuva-Krokuva daliai.
Comment
-
Mes su bendradarbiais planuojam pasidaryti tokį mini workationą traukiniu iki Krokuvos, tai dabar turim melstis, kad tik vienas dar žmogus pirks bilietą tą dieną, kai norėsim, jei norėsim visi 25 važiuotiParašė Ignalina Rodyti pranešimąGrįžtant prie šio maršruto. Šiandien pasileido bilietai sausio 2-ai dienai. Situacija tokia:
01-02 Varšuva - Vilnius perkant LTG svetainėje - likusi 1 vieta. Ieškant bilietų dviems, pasitinka toks vaizdas:

Tai kaip įmanoma taip išreklamavus maršrutą, paleisti 26 vietas, kurias per kelias valandas išperka?
O šiaip tai jo, bent jau pats bet kokiu atveju per dvi sistemas pirksiu, nes lenko kortą turiu ir pigiau bus man.
Comment
-
Lenkijos viduje yra dinaminė kainodara. Pigiausiai esu matęs 19 zlotų nuo Trakiškių, brangiausiai berods apie 119. Kartais nuo Suvalkų būna pigiau, kartais nuo Trakiškių. Nuo Bialystoko paprastai dar labiau atpinga - nes prisiduria papildomi vagonai.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Nevargs yra viena, bet didesnė problema, kad beveik niekas net nežinos, kad galima atskirai pirkti.
O dėl atskiros kainos tai nustebino tokia didelė antrai daliai per Lenkiją, juk buvo čia kalbėta, kad net pigesni bilietai Lenkijoj atskirai perkant, bent jau Varšuva-Krokuva daliai.
Beje, kodėl lenkų traukinys talpina tik 200 keleivių? Kiek vagonų važiuos nuo Mockavos? Ne 7? Ir kiek maždaug vietų yra antros klasės vagone?
- 1 patinka
Comment
-
Net ne dalį, o daugumą. Tarptautiniam susisiekimui yra 52 vietos, vietiniam - 78.Parašė voyage Rodyti pranešimąPanašu, kad šiame traukinyje LTG dalį vietų palieka ir vietiniam susisiekimui. Įvedus į paiešką Vilnius-Marijampolė gruodžio 19d., sistema rodo du pasirinkimus. Traukinio nr. 23 - yra vietų. O 23/143 tarptautiniame - išparduota.
- 1 patinka
Comment
-
Man bilietas tokiu variantų kainuotų 21,63€ (nes LTG aš galiu važinėti nemokamai), bet aš vistiek važiuosiu automobiliu/autobusu (jeigu man reikia į Varšuvą) arba skrisiu (jeigu man reikia kažkur toliau).Parašė Ignalina Rodyti pranešimądabar bus atvejų, kai traukinyje sėdės 60 žmonių, iš abiejų pusių rodys soldoutą, o kiti keleiviai tikrai nevargs pirkdami bilietus per dvi svetaines (nepamirškim, kad tokiu atveju kaina gaunasi ženkliai didesnė - Vilnius-Mockava 15.20€, Mockava-Varšuva 21.63€).
Comment
-
Šaunuolis, tą jau supratom, gali nesikartoti.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMan bilietas tokiu variantų kainuotų 21,63€ (nes LTG aš galiu važinėti nemokamai), bet aš vistiek važiuosiu automobiliu/autobusu (jeigu man reikia į Varšuvą) arba skrisiu (jeigu man reikia kažkur toliau).
- 5 patinka
Comment
-
O aš pakartotinai paraginsiu visus nevažinėti geležinkeliais.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąŠaunuolis, tą jau supratom, gali nesikartoti.
- 1 patinka
Comment
-
Ten pas jus geležinkeliuose visi tokią nuomonę turi?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO aš pakartotinai paraginsiu visus nevažinėti geležinkeliais.

- 1 patinka
Comment
-
Aš tik pakartosiu, kad esi visiškai teisus ir kad tai pati tiksliausia iš visų išsakytų nuomonių šioje temoje so far.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO aš pakartotinai paraginsiu visus nevažinėti geležinkeliais.

Comment
-
Nes reikia saugoti savo sveikatą, o LTG traukiniuose tai padaryti yra labai sunku, todėl rinkites kitą transportą.Parašė digital Rodyti pranešimąKodėl?
- 1 patinka
Comment
-
O kam išvis pardavinėti vietas vietiniam susisiekimui? Galima gi tiesiog bilietus be vietų pardavinėti. Suprasčiau dar jei vagonai būtų, bet kai Pesa...Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Net ne dalį, o daugumą. Tarptautiniam susisiekimui yra 52 vietos, vietiniam - 78.
Comment
-
Gal pateiksi statistiką żuvusių kiekio LTG traukiniuose ir automobiliuose?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNes reikia saugoti savo sveikatą, o LTG traukiniuose tai padaryti yra labai sunku, todėl rinkites kitą transportą.
Kodėl šis trolis neužrakinamas nuo infrastrktūros temų?
- 4 patinka
Comment
-
Szanowna Pani, Szanowny Panie,
Mano šiandieninė patirtis:
iš LT pusės bilietų reikiamoms dienoms nėra.
ICC pardavimai: iš Mockavos neparduodam internetu, ateik į kasą. O jei važiuojam iš Suwalki - prašom, kiek bilietų reikia?
Toliau, ICC duoda 15 min bilieto apmokėjimui. Nespėjai - rezervacija atšaukiama, rink maršrutą iš naujo. ICC (tiksliau per Przelewy24) galima apmokėti GooglePay. Cool, ane? Man neveikė. -2 rezervacijos, žr. aukščiau.
Lieka banko kortelė. ACHTUNG: patvirtinimas per 3DS (3D Secure), pasirūpinkit jog visi JScript'ai būtų ijungti. -2 rezervacijos, žr. aukščiau
Ir jei baisiai tingisi keltis ryte ir norisi pusryčių bei krakowiankos, iš Krokuvos yra dar 2 traukiniai į Suwalki, ~11:30 ir ~13:40, paskutinė koja IC 81102 21:15@Suwalki.
Ir dar, kai renkant maršrutą per ICC, jis leidžia nurodyti intervalus persėdimui. Pasirinkus 1 val jis duos tik tuos maršrutus, kurie palieka nuo 1 iki 2 valandų (sekantis intervalas pasirinkime) persėdimui, bet nerodys tarkim su 2,5 val persėdimu.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.12.05, 18:25.
- 1 patinka
Comment
-
Ne visi, bet dauguma, kuri tiesiogiai remontuoja ir eksploautuoja riedmenis. Aukščiausi vadovai gyvena savo "bunkeryje" (visai kaip vienas plikas senis) ir nežino realios situacijos, nes "pokazucha" ne tik kad nedingo, bet vis stiprėja ir stiprėja.Parašė acetonas Rodyti pranešimąTen pas jus geležinkeliuose visi tokią nuomonę turi?
Comment
Comment