Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tą tuščią elektrinį traukinį, kuris važiuodavo po dyzelinio Šeštokai - Vilnius, buvo galima užpildyti šiek tiek pavėlinus, o ne leidžiant iškart po Šeštokų traukinio.
    Nė kiek nesistengdamas užtarti LG, nė kiek nepridengdamas šios įmonės daromų klaidų, pridursiu, kad lėtojo elektrinio traukinio, anksčiau iš Kauno išvykdavusio įkandin dyzeliniam Šeštokai-Vilnius, tvarkaraštis nuo gruodžio 1 d. šiek tiek pakoreguotas buvo: anksčiau išvykdavo 16:45h., dabar - 16:52h(atsisakyta keleto sustojimų). Bet vėl pereidamas į "puolimą", drįstu teigti, kad šį elektrinį traukinį pavėlinti reikėjo dar mažiausia dešimčia minučių, nes traukinio Varšuva-Šeštokai vėlavimo tikimybė didelė, atitinkama išlieka traukinio Šeštokai-Kaunas.
    P.S.:Žinoma, geriausia buvo palikti traukinį Vilnius-Šeštokai-Vilnius, bet dabar jau "kariauti" belieka dėl jo gražinimo keičiant tvarkaraštį 2012 metų vasaros pradžioje (žiemą keleivių vis tiek būna mažiau, tai kaip nors peržiemosime)...

    Comment


      O aš manau, kad nieko LG neatstatinės. Jie tik užkiš greituoju traukiniu nepadoriai didelę skylę - net apie 2,5 val. viduryje dienos tarp Vilniaus ir Kauno. O grįžtantis į Vilnių greitasis traukinys bus priderintas prie Šeštokų traukinio. Tik įdomu, kokiais riedmenimis jie tą skylę užkišinės? Gal jau iki to laiko bus gautas bent vienas naujos partijos dviaukštis? O gal iš pradžių laikinai leis modernizuotą ER9M, o vėliau, kai gaus, - dviaukštį.

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
        kam reikalauti marsruto? tiesiog jis sutrumpintas ,tam kad kazka veztu tusciai bevazinejancios elektrickos, o tuo labiau visur stojancios. viskas apgalvota ,net ir apie maza kaima (30 proc nuolaida) kaip Maksimoje!
        Įdomu, kas GALVOTA nutraukiant susidariusią giją turistams iš Vakarų šalių aplenkiant Baltarusiją pasiekti Rusijos miestą Sankt.Peterburgą
        Kol dyzelinis traukinys Nr 394 iš Šeštokų važinėjo iki Vilniaus, buvo galimybė persėsti į keleivinį Nr 92 Vilnius-Daugpilis-Pytalovo-Sankt.Peterburgas (iki jo išvykimo būdavo likę 20 minučių). Dabar lėtasis elektrinis Nr 884 į Vilnių atvyksta 18:31h., kai 92-asis jau būna nuvažiavęs gal iki Mickūnų.

        Comment


          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Įdomu, kas GALVOTA nutraukiant susidariusią giją turistams iš Vakarų šalių aplenkiant Baltarusiją pasiekti Rusijos miestą Sankt.Peterburgą
          Ir kiek gi tokių ekstremalų būdavo?

          Ir kiek parų trunka tokia kelionė iš "vakarų" (paimkim artimiausią vakarų tašką - Berlyną) iki Peterburgo?

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

            Ir kiek parų trunka tokia kelionė iš "vakarų" (paimkim artimiausią vakarų tašką - Berlyną) iki Peterburgo?
            Ne tiek ir ilgai, nes dauguma traukinių Berlynas-Varšuva važiuoja tik 5 su puse val., tai net įskaitant nakvynę Varšuvoje (kitaip į Lietuvon ryte išvykstantį traukinį spėti neina) 2 parų nesigauna.

            Bet, kad normalūs žmonės taip nevažiuoja tikrai sutinku.

            Ir tiesa, visos užsieninės traukinių tvarkaraščių paieškos (www.bahn.de, rozklad-pkp.pl) vis dar rodo Šeštokai-Vilnius ir apgaudinėja tuos negausius keleivius. LG informuoti kitus apie tvarkaraščio pasikeitimus taigi nelygis.
            kaip?

            Comment


              Gal jau reikia keisti temos pavadinimą?
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Gal jau reikia keisti temos pavadinimą?
                Temos pavadinimą keisti nereikia. Į šoną nenuvažiuota, tik užsimintą apie maršruto tęsinius, bet tai ne tragedija.
                Žinoma, kai kas nepatinka forume rašinėjantiems LG darbuotojams ir jų "advokatams", bet tai jų problemos...
                Pirmas dalykas - iš savo tėvynės į Sankt.Peterburgą per Šeštokus važinėjusius vokietukus vadinti "nemormaliais" ar dar kokiais. Jie paprasčiausiai stengėsi aplenkti pašalinę (jiems nereikalingą ir vizų reikalaujančią) šalį Baltarusiją. Net tokie gal būt LG darbuotojų rašomi epitetai garbės nedaro patiems autoriams. Juk ir lietuviai kažkur iki 1994 metų į Lenkiją mieliau važinėjo per Šeštokus, nors dar buvo maršrutas per Marcinkonis, Gardiną, Kuznicą...

                Praėjusią savaitę pasižvalgiau Kauno geležinkelio stotyje. Kaune skylantis maršrutas Vilnius-Šeštokai neatdrodo taip tragiškai, kaip atskirais atvejais parašyta šioje temoje. Nežinau, iš kur galėjo kilti iliuzija apie šiuo metu važinėjančią automotrisę, jei maršrutu Kaunas-Šeštokai važinėja DR1A. Automotrisę prisimenu kai kada iš Vilniaus į Šeštokus važiavusią 2008-2009 metais, kai buvo uždarytas eismas Kauno tuneliu. Tada keleivių iš Vilniaus į Suvalkiją būdavo nedaug, o per tokią stotį kaip Kaunas1 šis traukinys nevažiavo, iš Kauno į Marijampolę važinėjo kitas traukinys. Po tunelio atidarymo maršrutu Vilnius_Šeštokai važiuojančios automotrisės 620M nemačiau (važinėjau dažnai, nevažiuodamas pavakare dažnai užeidavau į stotis ir traukinį Nr 394 pamatydavau).
                Ketvirtadienį (2011m. gruodžio 15 d.) Kauno geležinkelio stotyje paspoksojau į 16:37h atvykstantį Šeštokai-Kaunas ir 16:52h. išvykstantį elektrinį Kaunas-Naujoji Vilnia. Elektrinis traukinys stovėjo antrame kelyje, "šeštokinis" atvyko į trečią (abu keliai yra abipus antrojo perono). Iš Šeštokų atvykęs dyzelinis traukinys trečiame kelyje liko stovėti - švieslentės rodė jo būsimą išvykimą 17:50h į Kybartus. Iš vieno traukinio į kitą perlipančių keleivių mačiau. Bet nė vienas nekeiksnojo. Persędimas, kaip minėjau, neatrodė taip baisiai kaip rašoma. Va - tik elektrinis traukinys iš Kauno į Vilnių galėtų būti greitasis - toks ER9M į Vilnių nuvežtų greičiau negu anksčiau nuveždavo DR1A. Deja, dabar 16:52h išvykstantis stoviniuoja beveik kiekvienoje stotelėje).
                Penktadienį (gruodžio 16 d.) traukiniu Nr.393 Kaunas-Šeštokai važiavau į Marijampolę.
                Dviaukštis elektrinis traukinys į trečią kelią atvyko, kai dyzelinis į Šeštokus antrame kelyje buvo dar nepastatytas, tai apie persėdimus iš vieno į kitą įspūdžių neliko. Dėl persėdimo svarbiausia - gerai yra suderintas abiejų traukinių stovėjimas po dengtu antruoju peronu. Traukinys Nr.393 Kaunas-Šeštokai išvyksta 3 minutėmis anksčiau negu iki gruodžio 10 d. išvykdavo traukinys Vilnius-Šeštokai, nuo Jūrės grafikas nesikeičia. Važiavimas nuo Kauno iki Jūrės 3 minutėmis prailgintas be reikalo: traukinys į Jūrę atvyko anksčiau ir pastovėjo.

                Comment


                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                  Ne tiek ir ilgai, nes dauguma traukinių Berlynas-Varšuva važiuoja tik 5 su puse val., tai net įskaitant nakvynę Varšuvoje (kitaip į Lietuvon ryte išvykstantį traukinį spėti neina) 2 parų nesigauna.

                  Bet, kad normalūs žmonės taip nevažiuoja tikrai sutinku.

                  Ir tiesa, visos užsieninės traukinių tvarkaraščių paieškos (www.bahn.de, rozklad-pkp.pl) vis dar rodo Šeštokai-Vilnius ir apgaudinėja tuos negausius keleivius. LG informuoti kitus apie tvarkaraščio pasikeitimus taigi nelygis.
                  Vakar Vilniaus stotyje mačiau, kaip šeima iš Rusijos teiravosi apie traukinį į Varšuvą ir galimybę toliau važiuoti į Berlyną. Kažin, ar jie rinksis traukinį iki Varšuvos...

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Vakar Vilniaus stotyje mačiau, kaip šeima iš Rusijos teiravosi apie traukinį į Varšuvą ir galimybę toliau važiuoti į Berlyną. Kažin, ar jie rinksis traukinį iki Varšuvos...
                    Šeima su vaikais? Tikuosi stotyje jiems parodė kur rasti motrisę į Oro Uostą...
                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                    Comment


                      Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                      Šeima su vaikais? Tikuosi stotyje jiems parodė kur rasti motrisę į Oro Uostą...
                      Į Oro Uostą? O kam? Juk jeigu jie teiravosi traukinio į Varšuva/Berliną tai kam jiem traukinys į Oro Uostą? Juk jei neturi bilieto vargiai ar papulsi į tą lektuvą, plius kaina būtų kosminė... Juk pirktu galim sakyt rytojuj, su traukiniu kainos nepalyginsi išeitų žymiai pigiau.

                      Comment


                        Taip, tvarkaraštį su persėdimais ir kaina ranka užrašė LG darbuotoja. Tačiau tikriausiai važiuoti traukiniu jiems atšoko noras, kai nuėjo (o tikriausiai nuėjo) į autobusų stotį...

                        Comment


                          Sveiki, gal kas žinot kada bus vėl atkurtas maršrutas Vilnius-Šeštokai-Vilnius ?
                          Geležinkeliai valdo!

                          Comment


                            AS MANAU KAD TAI JAU ISTORIJA KAZKADA TA MARSRUTA BUVAU ISBANDES KOKIAIS 1993 ZINOT IKI MASKVOS GREICIAU TADA GALIMA BUVO DAVAZIUOTI...APSKRITAI PRIE TOKIOS AUTOMOBILIZACIJOS IR AVIACIJOS GELEZINKELIAMS BELIEKA VEZIOT KELEIVIUS KAIP TAM SIAURUKUI...IS PANEVEZIO I ANYKSCIUS O ZINANT KAD LIETUVOJE GYVENA PALYGINUS SU KOKIA OLANDIJA AR BELGIJA DESIMTIS KARTU MAZIAU GYVENTOJU TAI GELEZINKELIAMS GALIME DET RIEBU KRYZIU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                            Comment


                              Keleivinis pervezimas gelezinkeliais speju vilnius-kaunas dar issilaikys kuri laika bet prie tokios emigracijos speju neilgai....labai neilgai.per keleta metu keleiviu skaicius mazeja kartais cia nekalbu apie gelezinkelius ...pats esu susijes su tuo ir galiu pasakyti dar keletas tokiu metu nieko nebereiks vezt....

                              Comment


                                Parašė AIDAS69 Rodyti pranešimą
                                AS MANAU KAD TAI JAU ISTORIJA KAZKADA TA MARSRUTA BUVAU ISBANDES KOKIAIS 1993 ZINOT IKI MASKVOS GREICIAU TADA GALIMA BUVO DAVAZIUOTI...APSKRITAI PRIE TOKIOS AUTOMOBILIZACIJOS IR AVIACIJOS GELEZINKELIAMS BELIEKA VEZIOT KELEIVIUS KAIP TAM SIAURUKUI...IS PANEVEZIO I ANYKSCIUS O ZINANT KAD LIETUVOJE GYVENA PALYGINUS SU KOKIA OLANDIJA AR BELGIJA DESIMTIS KARTU MAZIAU GYVENTOJU TAI GELEZINKELIAMS GALIME DET RIEBU KRYZIU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                Tik nereikia perdėti. Iki Maskvos nebuvo galima greičiau nuvažiuoti. Automobilizaciją galima apriboti, tik reikia politinės valios. Tiesiog apmokestinti automobilius ir ypač senus laužus. Kai reikės mokėti po 2-3 tūkst. per metus, tai praeis noras ponus vaizduoti.

                                Parašė AIDAS69 Rodyti pranešimą
                                Keleivinis pervezimas gelezinkeliais speju vilnius-kaunas dar issilaikys kuri laika bet prie tokios emigracijos speju neilgai....labai neilgai.per keleta metu keleiviu skaicius mazeja kartais cia nekalbu apie gelezinkelius ...pats esu susijes su tuo ir galiu pasakyti dar keletas tokiu metu nieko nebereiks vezt....
                                Emigraciją, deja, viską veikia. Keleivių VT mažėja ne tiek dėl emigracijos, kiek dėl automobilizacijos. O kaip tai ištaisyti, žiūrėk aukščiau.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tik nereikia perdėti. Iki Maskvos nebuvo galima greičiau nuvažiuoti. Automobilizaciją galima apriboti, tik reikia politinės valios. Tiesiog apmokestinti automobilius ir ypač senus laužus. Kai reikės mokėti po 2-3 tūkst. per metus, tai praeis noras ponus vaizduoti.
                                  Jo lyg kas su senais laužais į Maskvą važinėja. Ir šiaip su tokiu tragišku VT Lietuvai iš kaimų (kur būtent laužų koncentracija didžiausia) pasiekti rajono centrą nebent su arkliais beišeis. Lietuvai su tokiu gyventoju retėjimu kaip tik reiktų skatinti automobilizaciją. Bet temą ne apie tai - tai nebesiplėskim.
                                  Paskutinis taisė copper; 2012.03.04, 10:37.

                                  Comment


                                    Vienu žodžiu nuvažiavot nuo temos "bėgių" - paskutiniuose pranešimuose nieko neradau susijusio su tema. Moderatoriai galėtų būt akylesni.

                                    Comment


                                      Automobilizacijos skatinimas dar niekur ir niekada naudos neatnešė. Kad ir kaip Lietuvoje gyventojų skaičius mažėtų, didmiesčiuose VT važiuoja perpildytas (žinoma, ne visi maršrutai). Jeigu transportas būtų normaliai organziuotas ir miesto centre ribojamas nuosavo transporto eismas, keleivių būtų dar daugiau. Bet taip nėra. Prastas viešojo transporto organizuotumas jau yra neblogas automobilizacijos skatinimas. Kas dėl kaimų, tai priežastis, kodėl daugelis kaimuose gyvenančių piliečių renkasi nuosava transportą, irgi paprasta. Daugelyje gyvenviečių autobusą išvysi tik du kartus per dieną ir tik darbo dienomis. Jeigu autobusai į kaimus kursuotų normaliais tvarkaraščiais, o ne 1-2 kartus per dieną, tai bent dalis gyventojų pagalvotų apie tai, ar verta pirkti automobilį. Taip kad, Lietuvoje, sakyčiau, automobilizacija net labai skatinama. Bet ateityje tai atneš tik žalos, bet ne naudos.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Gal ir nelabai į temą...

                                        Uždaromi Simple Express maršrutai į Varšuvą. Vietoj jų važiuos du autobusai į Berlyną.

                                        Nelabai supratau, tai vietoj trijų reisų liks du? Ir ar tik kaina ne kilstelėta (69 Lt?)
                                        Paskutinis taisė 2Pack; 2012.03.05, 15:15.

                                        Comment


                                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                          Gal ir nelabai į temą...

                                          Uždaromi Simple Express maršrutai į Varšuvą. Vietoj jų važiuos du autobusai į Berlyną.

                                          Nelabai supratau, tai vietoj trijų reisų liks du? Ir ar tik kaina ne kilstelėta (69 Lt?)
                                          Uždaromi du reisai (tik tiek yra) į Varšuvą. Rytinis pro Druskininkus visiškai nutraukiamas, vietoj jo važiuos po pietų pro Kauną į Berlyną. Vakarinis lieka toks pats, tik kad važiuos ne iki Varšuvos, o iki Berlyno. Kaina didesnė greičiausiai dėl to, kad stengiamasi išvengti "trumpų" keleivių, be to gal sezono metu bus kokių nuolaidų...
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X