Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai galutinis terminas, kai pilnai užbaigiami visi numatyti darbai. Bet eismas gali vykti, tik greitis bus apribotas.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai galutinis terminas, kai pilnai užbaigiami visi numatyti darbai. Bet eismas gali vykti, tik greitis bus apribotas.
      taip pat, kaip amzinai apribotas Sestokai - Mockava, pagreitejes net iki 60 km/h ))) ?

      Comment


        Parašė statyba Rodyti pranešimą
        taip pat, kaip amzinai apribotas Sestokai - Mockava, pagreitejes net iki 60 km/h ))) ?
        O tu matei, koks ten kelias? Įdomu, kaip traukinys gali greičiau nei 60 km/h įsilėkti, kai kreivė ant kreivės.

        Comment


          O kas trukdė ištiesint?

          Comment


            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
            O kas trukdė ištiesint?
            Ko gero reikiamų sklypų paėmimai, kas yra didžiausia Lietuvoj problema tiesiant naujus kelius ar geležinkelius...

            Comment


              Ištiesinus kreives žemės būtų likę daugiau, kurią būtų galima atiduot kaip kompensaciją

              Comment


                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                Ištiesinus kreives žemės būtų likę daugiau, kurią būtų galima atiduot kaip kompensaciją
                būtent. Kažkaip LG visad žymiai lengviau rast pasiteisinimų, lyg patys išlieka visad teisūs ir auksiniai...

                kas dabar bus nuo Marijampolės iki sienos net spėliot nereikia, dyzeliukas dabar maksimaliai ir tik vietom išspaudžia 60 km/h, tad jei turėsim 70 km/h (o ir tai dar didžiulis klaustukas) - bus RAIL BALTICA "pasiekimas"..

                Užtat ES skirti pinigai įsisavinti, paskirstyti įmonėlėms, kurios pavaldžios LG ir visiems gerai - visi laimingi. Štai tokia LG politika...

                Comment


                  na bet kokiu atveju kapitalinio remonto reikėjo ir jei tam reikalui buvo gautos lėšos - puiku.

                  Comment


                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                    Ištiesinus kreives žemės būtų likę daugiau, kurią būtų galima atiduot kaip kompensaciją
                    Tik darbų kaina išaugtų, nes:
                    1. Už visus notarus, kadastrus, registrus, geodezijas mokėtų LG;
                    2. Jonas, su kurio mainomasi žemėmis, paprašytų šiek tiek primokėti, nes "nauja žeme bus už 200m nuo dabartinės, man bus nepatogu ir pan."
                    3. Naujam šeimininkui reikės atiduoti pilnai rekultivuotą teritoriją (be jokių užterštumų, pylimų ir t.t.)
                    4. Naujas pylimas būtų daromas nuo nulio, o tai kainuoja.
                    5. Kol nauja linija nebus įvesta į eksploataciją, senosios ardymo darbai nebus daromi, o tai reiškia, kad Jonas kurį laiką neturės nei senosios, nei naujosios žemės (o tai vėl reikalauja kompensacijų).
                    Taip kad ne viskas čia paprasta. Tuo labiau, kad visiems šitiems finansinėms operacijoms ES pinigų nelabai ir duotų. Tokios realijos.
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Šiandien teko važiuoti Kaunas - Šeštokai. Džiugu matyti pilnai užsėstą trivagonį DRakoną, o galutinėje stotelėje - Šeštokuose išlipo net 49, iš jų 6 dviratininkai

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Tik darbų kaina išaugtų, nes:
                        1. Už visus notarus, kadastrus, registrus, geodezijas mokėtų LG;
                        2. Jonas, su kurio mainomasi žemėmis, paprašytų šiek tiek primokėti, nes "nauja žeme bus už 200m nuo dabartinės, man bus nepatogu ir pan."
                        3. Naujam šeimininkui reikės atiduoti pilnai rekultivuotą teritoriją (be jokių užterštumų, pylimų ir t.t.)
                        4. Naujas pylimas būtų daromas nuo nulio, o tai kainuoja.
                        5. Kol nauja linija nebus įvesta į eksploataciją, senosios ardymo darbai nebus daromi, o tai reiškia, kad Jonas kurį laiką neturės nei senosios, nei naujosios žemės (o tai vėl reikalauja kompensacijų).
                        Taip kad ne viskas čia paprasta. Tuo labiau, kad visiems šitiems finansinėms operacijoms ES pinigų nelabai ir duotų. Tokios realijos.
                        Na taip, tokia realija. Tačiau su tokiu požiūriu progreso nebus ir Vakarų Europoje nebūtų buvusi nutiesta nė viena greitaeigė linija, nei Lietuvoje - Via Baltica.
                        Ir kam šiuos kapitalinio remontus darbus vadinti skambiu "RailBatica" linijos tiesimu.
                        Šiaip džiugu, kad apskritai darbai pajudėjo iš mirties taško.

                        Comment


                          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                          Na taip, tokia realija. Tačiau su tokiu požiūriu progreso nebus ir Vakarų Europoje nebūtų buvusi nutiesta nė viena greitaeigė linija, nei Lietuvoje - Via Baltica.
                          Ir kam šiuos kapitalinio remontus darbus vadinti skambiu "RailBatica" linijos tiesimu.
                          Šiaip džiugu, kad apskritai darbai pajudėjo iš mirties taško.
                          Realija tokia, kad dar prieš pradedant masinį sklypų grąžinimą savininkams ar paveldėtojams reikėjo pagalvoti apie naujus reikalingus kelius ir geležinkelius, pasikeitus Lietuvos geopolitinei situacijai. Ir rezervuoti valstybei žemę numatomose naujos Rail Baltikos ir Via Baltikos trasose. Via Baltikai iškart palikti ploto kaip autostradai.

                          Bet kas padaryta, tas padaryta.

                          Comment


                            1992m. liepos 7 d. atsiradusiame amršrute "Į Europą per Šeštokus" kol kas neišvengiamas persėdimas Ųeštokuose. Jo techniškai išvengti kol kas neįmanoma. persėdimas Kaune išvengiamas, bet 2011m. gruodžio 11 d. įvestas ir jis. Keleivių nepesitenkinimą pastebiu ir suprantu.
                            Tuo tarpu pastebėjau, kad tiesioginius maršrutus su autobusų keitimais (kurie keleivius priverčia persėsti) pamėgo keleivių vežėjai autobusais. Antai su persėdimais Kaune yra maršrutai Palanga-Druskininkai, Šiauliai-Druskininkai-Šiauliai-Vilkaviškis, Mažeikiai-Alytus, Vilnius-Skuodas... Tvarkaraščiuose apie tokį persėdimą nėra jokių perspėjimų (www.litrauil.lt apie persėdimus Kaune ir Šeštokuose perspėja). Ir nelabai lengva būna iš Šiaulių 4:00h išvažiavusiems keleiviams Kaune ~6:50h atsibusti ir kabanotis į kitą autobusą)...
                            Prieš autobusų marštutų su persėdimais plėtrą forume parašiau nemažai.Deja, atsiranda "advokatų". Gal būt, tai forume rašinėjantys patys vežėjai ar jų atstovai...
                            Traukiniu važiuojant persėdimus Kaune ir Šeštokuose (kaip sakoma) persėdimus kentėti galima. Autobusais - reikalas kitas...

                            Comment


                              Jeigu neklystu, tai didinant išorinio bėgio pakylą galima pasiekti nemažą greitį net ir kreivėse 600m spindulio. Supaprastintais skaičiavimais sudarytas traukos grafikas nuo kreivių skaičiaus irgi lyg ir nepriklauso, viską lemia nuolydžiai.

                              Comment


                                Keletas šiandienos nuotraukų iš Mockava - Trakiškės linjos:






                                ST44-1109


                                Paskutinis taisė vytautas8; 2015.03.30, 11:48.

                                Comment


                                  Kiek maždaug kilometrų jau atnaujinta?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kiek maždaug kilometrų jau atnaujinta?
                                    Apie 1 - 1,5 km.

                                    Comment


                                      Nuo Mockavos ar nuo sienos?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Nuo Mockavos ar nuo sienos?
                                        Keista bet kaškodėl pradėta nuo vidurio link sienos, nuotraukoj kur važiuoja šilumvežis maždaug ties stulpu nuo ten prasideda. Mockavos stotį taip pat atnaujinama.
                                        Paskutinis taisė vytautas8; 2013.06.16, 21:23.

                                        Comment


                                          Žinoma gerai, kad rekonstrukcija vyksta, bet deja ta rekonstrukcija nelabai ką padės jeigu niekas nebus tiesinama, bent jau pagal kelionės trumpinimą tai tikrai nemanau kad labai ten to laiko bus sutaupoma...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X