Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Stoja Šeštokai-Varšuva trims minutėms, bet durų neatidarinėja.
    Gal kas gali paaiškinti, kodėl traukinys stoja Mockavoje, nors ten negalima nei įlipti, nei išlipti? Jei jau stoja 3 minutėms, pageidaujantys galėtų pirkti bilietą iki Mockavos, ten išlipti ar įlipti - esamo sustojimo laiko (3 min.) tam pakaktų.

    Comment


      Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
      Gal kas gali paaiškinti, kodėl traukinys stoja Mockavoje, nors ten negalima nei įlipti, nei išlipti? Jei jau stoja 3 minutėms, pageidaujantys galėtų pirkti bilietą iki Mockavos, ten išlipti ar įlipti - esamo sustojimo laiko (3 min.) tam pakaktų.
      O tai niekaip nesusiję su pasirinktiniu pasienio tikrinimu, kuris liko ir po Lietuvos ir Lenkijos įstojimo į Šengeno erdvę? Galbūt specialiai pagal grafiką sustojama 3 minutėm, kad pasieniečiai, esant reikalui, galėtų traukinio keleivių dokumentus patikrinti. Mockavą gi yra paskutinė stotis prieš įvažiavimą į Lenkiją. Ar traukiniams šios taisyklės negalioja?
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Man irgi absurdiškai atrodo kartkartinis dokumentų tikrinimas šiais laikais, kai yra Šengenas, kertant sieną. Kas slapstosi ar bėga nuo teisėsaugos, gali laisvai kirsti sieną bet kur pėsčias ar automobiliu lauko keliuku... Tik mulkiai sieną kirs per oficialius pasienio postus... Negi dėl jų reikia gaišti laiką?

        Comment


          kitai metais per euro čempa garantuotai tikrins dokus. taip buvo Austrijoje per futbolo čampa 2008, t.y. laikinai grąžinta pasienio kontrolė!!

          Comment


            Na, tai kai reikia, tuomet gali ir tikrinti, o ne kasdien stabdyti traukinį.

            Comment


              Tai, kad Mockavoj nei pasieniečių nei muitininkų seniai lyg nėra.

              Comment


                Mobilūs ekipažai gali tikrinti, jei yra reikalas. Bet traukinio dėl to bet kur nesustabdysi. Visgi jei nėra reikalo tikrinti, tai gal nereikia nuolat sustojinėti.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Mobilūs ekipažai gali tikrinti, jei yra reikalas. Bet traukinio dėl to bet kur nesustabdysi. Visgi jei nėra reikalo tikrinti, tai gal nereikia nuolat sustojinėti.
                  Būtent todėl ir yra grafike įrašytas privalomas sustojimas 3 minutėms. Jei pasieniečiai traukinio nusprendža netikrinti- tai ir išvažiuoja jis po tų 3 minučių. Jei atlieka pasirinktinį tikrinimą- tai traukinys pajudės tik tada, kai pasieniečiai praneš LG dispečeriui, kad tikrinimas baigtas.
                  Visgi nesistemingi tikrinimai reikalingi, nes Šengenas nepanaikino sienų (tik kontrolę kertant panaikino), tad kelionė į Lenkiją nėra prilyginama kelionei iš Pašilaičių į Lazdynus. O per sieną gali vykti ir nelegalūs migrantai, ir kontrabanda, ir nusikaltėliai, ir kitos įvairaus plauko blogybės. Joms būtina kažkaip pastoti kelią.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Visgi nesistemingi tikrinimai reikalingi, nes Šengenas nepanaikino sienų (tik kontrolę kertant panaikino), tad kelionė į Lenkiją nėra prilyginama kelionei iš Pašilaičių į Lazdynus. O per sieną gali vykti ir nelegalūs migrantai, ir kontrabanda, ir nusikaltėliai, ir kitos įvairaus plauko blogybės. Joms būtina kažkaip pastoti kelią.
                    Bet ar ne per daug naivus būdas gaudyti kontrabandą ir nelegalus? Kodėl tas pats patikrinimas negalėtų būti atliekamas sodinant į traukinį Šeštokuose, jeigu vis tiek traukinys nestoja Mockavoje? Beje, neteko girdėti, kad nelegalai (nepainiokite su neobolševikais ir kitus asmenis atvykstančius į Lietuvą/ES su konkrečiais politiniais tikslais) rinktųsi Lietuvą kaip tranzitinę valstybę keliaudami per ją traukiniais. Dažniausiai nelegalus sienos kirtimas vykdomas pėsčiomis. Ir kodėl keliasdešimt keleivių privalo kasdien gaišti laiką vien dėl kelių įtariamų nelegalų/kontrabandininkų???
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Sienos niekas nesaugo ir ją gali kirsti bet kur. Tai koks tikslas tikrinti dokumentus oficialiuose kirtimo postuose?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Sienos niekas nesaugo ir ją gali kirsti bet kur. Tai koks tikslas tikrinti dokumentus oficialiuose kirtimo postuose?
                        Štai čia pritariu. Geriau jau pasieniečiai patruliuotų palei visą sienos liniją, o ne stovėtų kaip mūra tik prie svarbiausių kelių, nes tik durnelis bandys kirsti sieną su Latvija, pvz: per ViaBalticą, važiuodamas vogtu automobiliu. Bet koks daugmaž mąstantis pilietis žūtbūt bandys apvažiuoti žvyrkeliu ar vietinės reikšmės keliuku.

                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Bet ar ne per daug naivus būdas gaudyti kontrabandą ir nelegalus? Kodėl tas pats patikrinimas negalėtų būti atliekamas sodinant į traukinį Šeštokuose, jeigu vis tiek traukinys nestoja Mockavoje? Beje, neteko girdėti, kad nelegalai (nepainiokite su neobolševikais ir kitus asmenis atvykstančius į Lietuvą/ES su konkrečiais politiniais tikslais) rinktųsi Lietuvą kaip tranzitinę valstybę keliaudami per ją traukiniais. Dažniausiai nelegalus sienos kirtimas vykdomas pėsčiomis. Ir kodėl keliasdešimt keleivių privalo kasdien gaišti laiką vien dėl kelių įtariamų nelegalų/kontrabandininkų???
                        Ką tos 3 minutės reiškia?? Juk vistiek pasieniečiai, pagal statistiką, tikrina tik kas 100-ąjį keleivį, kertantį sieną. vadinasi, maždaug 1 sąstatas iš 10 yra patikrinamas, jei ne dar mažiau.
                        O šiaip ir traukiniais nusikaltėliai gali bandyti prasmukti.
                        Jokiu būdu nepalaikau nuolatinės kontrolės ES viduje, bet bent jau minimali, pasirinktina kontrolė būtina, kad nusikaltėliai Europos viduje nesijaustų kaip namie.
                        Tikrinti Šeštokuose- irgi variantas.
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.12.14, 21:31.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė vytautas8 Rodyti pranešimą
                          Tai, kad Mockavoj nei pasieniečių nei muitininkų seniai lyg nėra.
                          tikrai nėra, lenkai kaskart su šuniuku (arba be jo) praeina per traukiniį Trakiszki stotyje, bet nieko netikrina

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Specialiai žiūrėjau Suvalkuose kaip ten vyksta iš tikrųjų. Suvalkuose jau stovi vagonai, į kuriuos lipa žmonės. O Šeštokų traukinys nuvažiuoja kitu keliu į aklakelį, šioje nuotraukoje matyti:
                            Atvaizdas


                            tada pristumia tuos tris Šeštokų vagonus prie kitų ir jie sukabinami.
                            Tada lokomotyvas greitai pervažiuoja į kitą sąstato galą.
                            Visas procesas netrunka 15 min.
                            ...
                            Panašų procesą rodo filmukas
                            http://www.youtube.com/watch?v=Ww5km...eature=related
                            Tik kai vagonai iš aklikelio stumiami prie likusio sąstato, kitame gale įžiūriu jau prisikabinusį šiulumvežį (lyg tai SU45). Vagonai prikabinami, ir traukinys jau tuoj gali važiuoti...

                            Comment


                              Paskaičius įdomu pasidarė: koks krovinių sąstatų judėjimas į Lenkiją? Kur keičiami aširačiai? Mockavoje? Dabar kiek girdėjau didins krovinių srautą į Lenkiją LG. Negi perkrovinės Mockavoje?

                              Comment


                                Krovinių judėjimas yra minimalus, aširačių, kiek žinau, niekas nekeičia, kroviniai tiesiog perkraunami Šeštokuose arba Mockavoje.

                                Comment


                                  Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                  O bilietus pirkai abu Vilniaus stoty? Gal visgi žinai kiek atskirai Vilnius - Varšuva ir Varšuva - Budapeštas kainavo? Fotografijų nėra miegomojo?
                                  Dabar Tiksliai nepasakysiu, bet į Varšuvą patys įsivaizduojat, apie 80, o Varšuva-Budapeštas apie 380 (buvo šešiavietėj kupė 50 Lt pigesnių). Dėl nuotraukų, deja. Buvo kriauklė kupė, iš ryto davė kavos ir ragelį. Ir bandė su mumis vengriškai šnekėt

                                  Comment


                                    Pora nuotraukų iš vokiečių geležinkelio fanų kelionės į Lietuvą 2007 m. gegužę.
                                    Mockava

                                    LG V120-300 tempia traukinį Šeštokai - Varšuva.



                                    PKP ST44-788 su keleiviniu-krovininiu traukiniu tarp Mockavos ir sienos.



                                    Nuotraukos iš http://www.bahn-halle.de/index.php?o...d=110&Itemid=1

                                    Comment


                                      Kokiame ruože buvo daryta pirmoji nuotrauka?

                                      Comment


                                        Mockava iš Lenkijos pusės.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Pora nuotraukų iš vokiečių geležinkelio fanų kelionės į Lietuvą 2007 m. gegužę.
                                          Mockava
                                          LG V120-300 tempia traukinį Šeštokai - Varšuva.
                                          Atvaizdas
                                          Tai ne Šeštokai - Varšuva. Tai buvę LG vagonai važiuoja į Slovakiją po jų pardavimo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X