Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Kabotažiniai pervežimai Europos Sąjungoje jau seniai draudžiami. Bet kad ši direktyva galėjo ir traukiniams- tik neseniai sužinojau.
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    O kas blogo nutiktų, jeigu šio maršruto traukiniu atsirastų galimybė nuvažiuoti iš Šeštokų į Mockavą?
    Jei LG traukinys važinėtų maršrutu Vilnius-Mockava, PKP traukinys maršrutu Varšuva-Mockava, tai būtų galimybė trasukiniu važiuoti iš Šeštokų į Mockavą arba iš Mockavos į Šeštokus. Dabar bilietai tarp šių stočių neparduodami (bent bilietų kasose), o "zuikiu" nevažiuosi...

    Comment


      Parašė alm Rodyti pranešimą
      Tarkim EC Praha-Berlynas (lyg čekų, bet nesu tikras). Tiek www.bahn.de gali nusipirkt bilietą į tą patį traukinį atkarpoje Vokietijoje Dresdenas-Berlynas, tiek www.cd.cz gali pirkt Čekijoje atkarpai Praha-Usti nad Labem. Nu nėra jokios principinės problemos.
      Nežinau, ar tai ką nors patvirtins ar paneigs, bet dar vienas pavyzdys: traukinys Warszawa-Berlin express. Lenkijoj galima pirkti bilietus kelionei Lenkijoje, per db.de galima pirkti bilietus kelionei Vokietijoje pvz., Frankfurt a. Oder - Berlin. Atkarpoje Warszawa-Frankfurt a. O. traukia PKP lokomotyvas, likusioje - DB. Konduktoriai taip pat atitinkamai, kurioj šaly važiuojama.

      Comment


        O vagonai kieno? Jei traukinys yra sudarytas iš abiejų šalių geležinkelių vagonų, tuomet galimas keleivių vežimas ir abiejų šalių viduje atitinkamuose vagonuose. Jei ne - jokių vidaus pervežimų, išskyrus toje šalyje, kurios geležinkelių vagonai. Pavyzdžiui, tarp Prahos ir Niurnbergo, kiek teko matyti, kursuoja traukiniai su abiejų šalių geležinkelių vagonais. Todėl ir galima vežti keleivius vidaus maršrutais. Galiausiai abi šalys susitaria, kaip dotuoti pervežimus. O Lietuva su Lenkija dėl to tikrai nesutars. Lenkijoje visi tarptautiniai PKP maršrutai yra dotuojami. Gal dėl to lenkai ir visą sąstatą iš Suvalkų į Šeštokus gainioja. Nes taip PKP gauna daugiau dotacijų (pagal vagonų ridą), o lokomotyvas labai jau ženkliai daugiau kuro nesuryja.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          O vagonai kieno? Jei traukinys yra sudarytas iš abiejų šalių geležinkelių vagonų, tuomet galimas keleivių vežimas ir abiejų šalių viduje atitinkamuose vagonuose. Jei ne - jokių vidaus pervežimų, išskyrus toje šalyje, kurios geležinkelių vagonai.
          Tų pavyzdžių yra daug - va dar vienas kur pats važiavau. Fotografuota Austrijoje, o keleiviai šitu kiekvienam kaime stojančiu traukiniu važiavo tiek Vokietijoje, tiek Austrijoje. Nu tikrai nėra tam DB dyzeliniame traukinyje jokių austriškų vagonų.
          http://www.miestai.net/forumas/showp...0&postcount=86

          Taip pat nebuvo jokių problemų važiuot Vokietijos viduje Liuksemburgo geležinkelių traukiniu be jokių DB vagonų Tryras-Liuksemburgas, kur tikrai buvo keleivių kurie iki sienos išlipo.
          kaip?

          Comment


            Matyt, uždrausta apskritai, bet jei yra tarpvyriausybinis susitarymas - galima. Mes su savo kaimynais susitarti nesugebame.
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
              Matyt, uždrausta apskritai, bet jei yra tarpvyriausybinis susitarymas - galima. Mes su savo kaimynais susitarti nesugebame.
              Galbūt. Arba yra kokios nors išimtys maršrutams, skirtiems pasienio regionų aptarnavimui. O Vilnius - Varšuva nėra joks pasienio maršrutus aptarnaujantis traukinys. Kaip ir visi Lietuvoje važiuojantys tarptautiniai autobusai.

              Comment


                Reisui Suwalki.Šeštokai užtektu motrisės. Tik reik susitarti su Lenkija kad viena diena jie važiuoja, kita - mes. Priderinti motrisu reisus pri traukiniu abiejuose galuose... na ir Lietuvai reik įsigyti siaurą motrisę...
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Galbūt. Arba yra kokios nors išimtys maršrutams, skirtiems pasienio regionų aptarnavimui. O Vilnius - Varšuva nėra joks pasienio maršrutus aptarnaujantis traukinys. Kaip ir visi Lietuvoje važiuojantys tarptautiniai autobusai.
                  Irgi ne. Dar vienas pvz. ICE Frankfurtas-Amsterdamas, niekas netrukdo juo važiuot Olandijoje Utrechtas-Amsterdamas (tik Olandijos geležinkelių puslapyje rašo jog reiks primokėti, bus brangiau nei standartinė kaina). Manau sutiksi, kad ICE traukinyje nei vagonai, nei lokomotyvai olandiškais nekeičiami. Ir kad tai ne pasienio maršrutas.

                  Apskritai niekur nesu matęs traukinio kuriame kažkurioje atkarpoje nebūtų galima nusipirkt bilieto važiavimui dėl kažkokių taisyklių.

                  Gal būtų metas pripažinti, jog praktikoje yra kitaip nei teigi.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                    Reisui Suwalki.Šeštokai užtektu motrisės. Tik reik susitarti su Lenkija kad viena diena jie važiuoja, kita - mes. Priderinti motrisu reisus pri traukiniu abiejuose galuose... na ir Lietuvai reik įsigyti siaurą motrisę...
                    Brangus malonumas bus. Nes tada LG motrisė kartą į dieną nuvažiuos į Suvalkus ir atgal, kitą dieną - stovės. Neekonomiška, pigiau lenkams sumokėti pinigus, kad jie kasdien važinėtų.
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Diskutuota, ar mūsų vežėjams verta pratęsti tarpvalstybinius susitarimus dėl kabotažinių vežimų, ar juos uždrausti remiantis Europos Sаjungos reglamentais. Vežėjai vieningai nutarė - esant tokiai padėčiai, šalies keleivių vežėjai dėl kabotažo patiria daugiau nuostolių nei gauna naudos.

                      Priimtas sprendimas nuo š. m. balandžio 1 d. Lietuvos keleivių vežėjų įmonėms, turinčioms maršrutus į kaimynines valstybes, neimti vežti keleivių tarp kitos šalies miestų (Estijoje ir Latvijoje). Taip pat to paties negalės daryti ir kaimyninių šalių keleivių vežėjai mūsų šalies teritorijoje.
                      http://www.tp.cargo.lt/content.php?num_id=81

                      Comment


                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                        Irgi ne. Dar vienas pvz. ICE Frankfurtas-Amsterdamas, niekas netrukdo juo važiuot Olandijoje Utrechtas-Amsterdamas (tik Olandijos geležinkelių puslapyje rašo jog reiks primokėti, bus brangiau nei standartinė kaina). Manau sutiksi, kad ICE traukinyje nei vagonai, nei lokomotyvai olandiškais nekeičiami. Ir kad tai ne pasienio maršrutas.

                        Apskritai niekur nesu matęs traukinio kuriame kažkurioje atkarpoje nebūtų galima nusipirkt bilieto važiavimui dėl kažkokių taisyklių.

                        Gal būtų metas pripažinti, jog praktikoje yra kitaip nei teigi.
                        Galbūt traukiniuose galioja kiek kita tvarka nei autobusų tarptautiniame susisiekime. Ir įtariu, dėl ko autobusų tarptautiniame susisiekime uždėti tokie apribojimai. Būtent dėl Rytų Europos ES šalių. Nes jų autobusai vežtų gerokai pigiau nei Vakarų šalių geležinkeliai ar autobusai. Ir vien tik apsisaugojant nuo jų "nesveikos" konkurencijos buvo įvestos tokios direktyvos. Tiesa sakant, Vakarų Europos šalims tas nelabai aktualu, nes ten visas pagrindinis tarptautinis susisiekimas autobusais nelabai ir vyksta, išskyrus pasienio regionus.


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Brangus malonumas bus. Nes tada LG motrisė kartą į dieną nuvažiuos į Suvalkus ir atgal, kitą dieną - stovės. Neekonomiška, pigiau lenkams sumokėti pinigus, kad jie kasdien važinėtų.
                        Iš esmės Lenkija ir išlaiko susisiekimą su Lietuva, nes PKP gauna dotacijas. O Lietuvos pusė nieko nenori investuoti ir tik svaigsta apie RailBaltic'ą. Viskas. Geležinkelių keleiviai prarasti amžinai ir niekaip jų nepavyks susigrąžinti liberaliomis rinkos priemonėmis.

                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Diskutuota, ar mūsų vežėjams verta pratęsti tarpvalstybinius susitarimus dėl kabotažinių vežimų, ar juos uždrausti remiantis Europos Sаjungos reglamentais. Vežėjai vieningai nutarė - esant tokiai padėčiai, šalies keleivių vežėjai dėl kabotažo patiria daugiau nuostolių nei gauna naudos.

                          Priimtas sprendimas nuo š. m. balandžio 1 d. Lietuvos keleivių vežėjų įmonėms, turinčioms maršrutus į kaimynines valstybes, neimti vežti keleivių tarp kitos šalies miestų (Estijoje ir Latvijoje). Taip pat to paties negalės daryti ir kaimyninių šalių keleivių vežėjai mūsų šalies teritorijoje.
                          http://www.tp.cargo.lt/content.php?num_id=81
                          Na va. Iš straipsnio aišku, kad jei yra tarpvalstybinės sutartys, tai kabotažas galimas. Jei ne, tai ne. Taip ir su geležinkeliais Vakarų Europoje turbūt panaši situacija. O tarpvalstybinės sutartys tai ir įsipareigojimai, kompensavimo mechanizmai ir kt. Kaip matyti, Lietuva ir Latvija neranda bendros kalbos dėl traukinio į Rygą. O su Lenkija irgi būtų sunku rasti kalbą. Lietuva, įtariu, nenorės jokių dotacijų mokėti. Jai gera ir tokia tvarka, kokia yra dabar, kai Lenkija dengia PKP išlaidas. Bet ar amžinai tai tęsis. Ar nebus taip, kad Lenkija nusipjaus ir uždarys traukinių maršrutą, o kaip kompensaciją, kad Lietuvos lenkai nebūtų nuskriausti, paleis PKP autobusą nuo Suvalkų per Kauną į Vilnių, suderintą su traukiniu Varšuva - Suvalkai.

                          Comment


                            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                            Diskutuota, ar mūsų vežėjams verta pratęsti tarpvalstybinius susitarimus dėl kabotažinių vežimų, ar juos uždrausti remiantis Europos Sаjungos reglamentais. Vežėjai vieningai nutarė - esant tokiai padėčiai, šalies keleivių vežėjai dėl kabotažo patiria daugiau nuostolių nei gauna naudos.

                            Priimtas sprendimas nuo š. m. balandžio 1 d. Lietuvos keleivių vežėjų įmonėms, turinčioms maršrutus į kaimynines valstybes, neimti vežti keleivių tarp kitos šalies miestų (Estijoje ir Latvijoje). Taip pat to paties negalės daryti ir kaimyninių šalių keleivių vežėjai mūsų šalies teritorijoje.
                            http://www.tp.cargo.lt/content.php?num_id=81
                            Nu plem, gi pirmam cituojamo straipsnio sakiny rašoma:
                            Sausio 24-аjа asociacijos „Linava“ salėje rinkosi šalies didžiųjų autobusų parkų vadovai.
                            Automobiliai ir geležinkeliai - skirtingi dalykai, jiems galioja ES skirtingos direktyvos, ir jokios tiesioginės analogijos čia nėra. Užuot būrus iš kavos tirščių (turbūt, gal, matyt, mačiau taip, pusbrolio kaimynas pasakojo kad anaip), reikia imti tų geležinkelio direktyvų tekstus ir skaityti.

                            Comment


                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Nu plem,
                              Taigi nieks dar tų reglamentų neparodė. Todėl ir spėliojama, ar su geležinkeliais ne tas pats, kas ir su autobusais.

                              Comment


                                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                Taigi nieks dar tų reglamentų neparodė. Todėl ir spėliojama, ar su geležinkeliais ne tas pats, kas ir su autobusais.
                                Įvedžiau į Google "Third railway package", pirma nuoroda:

                                http://ec.europa.eu/transport/rail/packages/2007_en.htm

                                The third railway package adopted in October 2007 introduced open access rights for international rail passenger services including cabotage by 2010. Operators may pick up and set down passengers at any station on an international route, including at stations located in the same Member State. Furthermore, the third railway package introduced a European driver licence allowing train drivers to circulate on the entire European network (the certification of cross-border drivers is foreseen as from 2009 and of all other drivers as from 2011). The drivers will have to meet basic requirements concerning their educational level, age, physical and mental health, specific knowledge and practical training of driving skills. Last but not least, the third railway package strengthened the rail passengers' rights. While long-distance travellers will enjoy a wider range of rights, minimum quality standards (non-discrimination of handicapped travellers or persons with reduced mobility, liability in case of accidents, availability of train tickets and personal security of passengers in stations) will have to be guaranteed to all passengers on all lines.
                                Žemiau pateiktos nuorodos į pačius dokumentus (daug raidžių)

                                Comment


                                  Vadinasi tas galioja tik apie metus. O iki tol buvo draudžiama vežti kitos šalies teritorijoje. Bet galbūt kai kurios išimtys buvo. Bet kokiu atveju iš to jokios naudos, nes LG tikrai neužsiims keleivių vežimu į Varšuvą kol nebus RailBaltikos.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Viskas. Geležinkelių keleiviai prarasti amžinai ir niekaip jų nepavyks susigrąžinti liberaliomis rinkos priemonėmis.
                                    Nieko jie neprarasti, tiesiog iki šiol nepakankamai investuojama į naujus riedmenis ir tankesnius tvarkaraščius. Atsiras sąnaudų mažinimas ir investicijos - atsiras ir keleivių.
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      Ar traukinys veš už 30-40 Lt kaip autobusai? Abejoju. O investuoti gali tik valstybė. Bet jai tai nerūpi. Visas VT jai nerūpi, ką čia jau kažkoks traukinių maršrutas. Tuo labiau, kad elitas valdžioje lėktuvais ir skraido.

                                      Comment


                                        Papildant diskusiją dėl kabotažinių vežimų - LG traukiniu Vilnius-S. Peterburgas keleivius vežti vietos maršrutu Rėzeknė-Daugpilis leidžiamas (bent LDZ puslapyje yra nurodytos bilietų kainos), tačiau kaina astronominė.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2011.10.21, 10:43.

                                        Comment


                                          Kaina astronominė ir tarp Vilniaus ir Daugpilio. Virš šimto litų! Todėl ir kursuoja latvių autobusas panašiu metu - ryte į Vilnių, o vakare iš Vilniaus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X