Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rekonstravus visą liniją, taip pat nutiesus 1435 mm iki Kauno, kelionė, mano vertinimu, turėtų sutrumpėti apie 40-50 minučių. Iš jų apie 15-20 min. sutrumpėtų dėl persėdimo Šeštokuose panaikinimo ir maždaug pusvalandžiu dėl didesnio greičio ruože nuo Kazlų Rūdos iki sienos.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Rekonstravus visą liniją, taip pat nutiesus 1435 mm iki Kauno, kelionė, mano vertinimu, turėtų sutrumpėti apie 40-50 minučių. Iš jų apie 15-20 min. sutrumpėtų dėl persėdimo Šeštokuose panaikinimo ir maždaug pusvalandžiu dėl didesnio greičio ruože nuo Kazlų Rūdos iki sienos.
      O ištiesinus, tai dar tiek pat (jeigu ne daugiau) laiko turėtu susitaupyt

      Comment


        info www.litrail.lt tvarkaraščiuose:

        ... nuo liepos 16 d. iki rugpjūčio 31 d. kasdien, dėl kelio remonto darbų, keleiviai nuo Šeštokų iki Trakiškių bus vežami autobusais su geležinkelio bilietais. Autobusas iš Šeštokų išv. 15.05; Trakiškiai atv. 14.45.
        Jei nuo gegužės vidurio iki liepos vidurio lenkiškas keleivinis traukinys į Šeštokus dar atvažiuodavo atskiromis savaitgalio dienomis, tai dabar pusantro mėnesio (jei ne ilgiau) Lietuvoje jo nepamatysime visai
        P.S.: Še tau "Via Baltica" ir visokios kitokios aferos

        Comment


          Juk tai laikina. O kai prasidės darbai ruože nuo Kazlų Rūdos iki Šeštokų, tai autobusas vežti gali net iš Kazlų rūdos.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Juk tai laikina. O kai prasidės darbai ruože nuo Kazlų Rūdos iki Šeštokų, tai autobusas vežti gali net iš Kazlų rūdos.
            Man atrodo, čia ties antrus bėgius, o ne darys sudvejinimą, tad gal tik atskiromis dienomis gali prireikti autobusų.

            Comment


              Parašė Linas Rodyti pranešimą
              Man atrodo, čia ties antrus bėgius, o ne darys sudvejinimą, tad gal tik atskiromis dienomis gali prireikti autobusų.
              tai, kad esmą reikia kapitaliai renovuoti - patogiau laikinai uždaryti eismą.

              Comment


                Veš autobusais dėl 1520 rekonstrukcijos. Kadangi nuo Šeštokų iki Kazlųū Rūdos kiek didesnis krovininio eismo intensyvumas (prisideda Alytus, o nuo Marijampolės ir šio miesto kroviniai), tai geležinkelio eismas ilgesniam laikui kažin ar bus visiškai nutrauktas. Atskiromis dienomis galbūt traukinys važiuos ir iki Šeštokų.
                Dabar krovininiai traukiniai iš Lenkijos ir į Lenkiją tikriausiai važiuos naktimis.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Juk tai laikina. O kai prasidės darbai ruože nuo Kazlų Rūdos iki Šeštokų, tai autobusas vežti gali net iš Kazlų rūdos.
                  Džiugu, jeigu tikrai laikina... Tikiuosi, kad rudenį lenkiškas keleivinis traukinys vėl atvažinės iki Šeštokų.
                  bet liaudies išmintis sako, jog nėra nieko pastovesnio už laikiną. Iš šią taisyklę 1997 metais patvirtino "LAIKINAS" traukinio Talinas-Šeštokai atšaukimas, 2005 metais "LAIKINAI" nustojo važinėti aširašių ilgius Mockavoje keisdavęs traukinys Varšuva-Vilnius.
                  Kas dabar darysis tarp Marijampolės ir Kazlų Rūdos, kartkartėmis žvilgtelėti galėsiu. Kol kas permainų nematyti.

                  Comment


                    Jei iki žiemos suspės sutvarkyti ruožą tiek, kad nebereikės nutraukinėti eismo, tai atvažiuos. Traukinio kursavimas gi nenutrauktas.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      (...) Traukinio kursavimas gi nenutrauktas.
                      Nenutraukti ir traukinių maršrutai Vilnius-Marcinkonys bei Gardinas-Uzberež. Bet pabandykime traukiniu iš Vilniaus pasiekti Gardiną...

                      P.S.: vis tik turėkime viltį, kad keleivinių traukinių eismas iš Lenkijos į Šeštokus iki žiemos bus atnaujintas...

                      Comment


                        Gardinas tai visai kas kita. Linija oficialiai uždaryta nuo Marcinkonių iki sienos. O čia tik rekonstrukcija.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Gardinas tai visai kas kita. Linija oficialiai uždaryta nuo Marcinkonių iki sienos. O čia tik rekonstrukcija.
                          Tikėkimės, kad lenkiškas keleivinis traukinys šią vasarą į Lietuvą neatvažiuoja dėl geležinkelio atkarpos nuo Mockavos stoties iki sienos rekonstrukcijos.
                          Betgi 2005m. pavasarį skelbta, kd naktinis traukinys Varšuva-Vilnius (su kintamo ilgio aširačiais, kuriuos patrumpindavo arba pailgindavo Mockavos stotyje) laikinai nevažinės dėl vagonų kapitalinio remonto. Tų trijų turėtų maršrutui iš Lenkijos į Lietuvą pritaikytų keleivinių vagonų "remontas" užsitęsė 8 metus...
                          Atminkime, kad Lietuvos geležinkelininkai nevisada skelbia tiesą ir būkime budrūs !

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Tikėkimės, kad lenkiškas keleivinis traukinys šią vasarą į Lietuvą neatvažiuoja dėl geležinkelio atkarpos nuo Mockavos stoties iki sienos rekonstrukcijos.
                            Betgi 2005m. pavasarį skelbta, kd naktinis traukinys Varšuva-Vilnius (su kintamo ilgio aširačiais, kuriuos patrumpindavo arba pailgindavo Mockavos stotyje) laikinai nevažinės dėl vagonų kapitalinio remonto. Tų trijų turėtų maršrutui iš Lenkijos į Lietuvą pritaikytų keleivinių vagonų "remontas" užsitęsė 8 metus...
                            Atminkime, kad Lietuvos geležinkelininkai nevisada skelbia tiesą ir būkime budrūs !
                            Gal nereikia tų fobijų. Geležinkelio remonto darbai akivaizdžiai vyksta, tad prie geriausių norų neįmanoma naudotis tuo ruožu. Šiaip tai įprasta, kad biznis dažnai apie nesėkmes nenori kalbėti atvirai, juk ir parduotuvės retai rašo, kad užsidarys, dažniausiai užkabina užrašą, kad nebedirbs ir viskas.

                            Comment


                              Parašė Linas Rodyti pranešimą
                              Gal nereikia tų fobijų. Geležinkelio remonto darbai akivaizdžiai vyksta, tad prie geriausių norų neįmanoma naudotis tuo ruožu. Šiaip tai įprasta, kad biznis dažnai apie nesėkmes nenori kalbėti atvirai, juk ir parduotuvės retai rašo, kad užsidarys, dažniausiai užkabina užrašą, kad nebedirbs ir viskas.
                              Manau, kad labiau nereikalingas būtų advokatavimas negerų dalykų padariusiai LG valdžiai. Nebent už tai ji pinigus moka ir ataskaitą jai reikia pateikti...
                              Remonto darbai prieš pat demontavimą per didžiausius šalčius vyko Druskininkų geležinkelio linijoje. O kur dar neaiškiomis aplinkybėmis demontuotas Mažekių-Rengės kelias, siauruko aplendimas šiauriniuose Lietuvos rajonuose?
                              Apie artėjantį parduotuvės uždarymą dar primena skelbiamas IŠPARDAVIMAS. Ir skelbimų apie parduotuvės UŽSIDARYMĄ pamatau vis dažniau.

                              Comment


                                Druskininkų linija buvo merdėjanti ir apie jos galimą uždarymą iki faktinio uždarymo buvo ne kartą skelbta. Mažeikių - Rengės linija - politinis uždarymas, kad lenkų valdoma MN nesugalvotų vežti produkcijos per Latvijos uostus.
                                Tuo tarpu ši linija ir traukinys Kaunas - Šeštokai su persėdimu į Varšuvą yra taip pat politikos dalis. Tokio keleivinio traukinio kursavimas seniausiai būtų nutrauktas (kaip kad į Daugpilį, į Rygą), jei ne politika - vartai į Europą ir RailBaltika. Minimalius keleivinius pervežimus būtina išlaikyti būtent dėl politinių niuansų, todėl tam vienam traukiniui joks atšaukimas negresia.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  (...)
                                  Minimalius keleivinius pervežimus būtina išlaikyti būtent dėl politinių niuansų, todėl tam vienam traukiniui joks atšaukimas negresia.
                                  Tikėkime, kad tikrai taip. Apie tą užsiminiau ne kartą. Bet susidaro įspūdis, kad laikiną traukinio nevažinėjimą užtempti stengiamasi...

                                  Prisimenu, 1992 metų pavasarį prastu keliu ("surūdijusiais bėgiais, supuvusiais pabėgiais...") į Šeštokus atvažiavo lenkiška dvivagonė automotrisa (tur būt kažkas panašaus į 630M?), o tų pačių metų liepos 7 d. Šetšokų geležinkeli ostotyje vyko pirmojo traukinio iš Suvalkų sutikimo šventė. Tada geležinkelis nuo Mockavos (ar net nuo Šeštokų?) buvo remontuojamas nurenkant 1435mm bėgius, laikinai paklojant 1520mm kelią, juo leidžiant bėgių klotuvą, kuris paskui save nurinko 1520 mm ir paklojo 1435 mm.
                                  Dabar, kiek žinau, tarp Mockavos ir Lenkijos sienos dirba bėgių klotuvas ant 1435 mm ir dirbama vangiai...

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Tikėkime, kad tikrai taip. Apie tą užsiminiau ne kartą. Bet susidaro įspūdis, kad laikiną traukinio nevažinėjimą užtempti stengiamasi...

                                    Prisimenu, 1992 metų pavasarį prastu keliu ("surūdijusiais bėgiais, supuvusiais pabėgiais...") į Šeštokus atvažiavo lenkiška dvivagonė automotrisa (tur būt kažkas panašaus į 630M?), o tų pačių metų liepos 7 d. Šetšokų geležinkeli ostotyje vyko pirmojo traukinio iš Suvalkų sutikimo šventė. Tada geležinkelis nuo Mockavos (ar net nuo Šeštokų?) buvo remontuojamas nurenkant 1435mm bėgius, laikinai paklojant 1520mm kelią, juo leidžiant bėgių klotuvą, kuris paskui save nurinko 1520 mm ir paklojo 1435 mm.
                                    Dabar, kiek žinau, tarp Mockavos ir Lenkijos sienos dirba bėgių klotuvas ant 1435 mm ir dirbama vangiai...
                                    Tikiu, kad būtų galima dirbti ir greičiau, tačiau yra kaip yra ir traukinys tikrai niekaip nepavažiuos nei plentu, nei žvyrkeliu. Čia apvažiavimo niekaip nepadarysi be milžiniškų investicijų.

                                    Comment


                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Rekonstravus visą liniją, taip pat nutiesus 1435 mm iki Kauno, kelionė, mano vertinimu, turėtų sutrumpėti apie 40-50 minučių. Iš jų apie 15-20 min. sutrumpėtų dėl persėdimo Šeštokuose panaikinimo ir maždaug pusvalandžiu dėl didesnio greičio ruože nuo Kazlų Rūdos iki sienos.
                                        Jau tiksliai žinoma, kad bus Kaunas - Varšuva be persėdimo iškart kai bus baigta RB1?

                                        Comment


                                          Logiškai mąstant - taip. Priešingu atveju 1435 iki Kauno stoties nereikalinga - pakaktų iki Palemono per Rokus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X