Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kur jūs matote tramvajaus bėgius? Kontaktinio tinklo nėra. Tai geležinkelio privažiuojamasis kelias gatvėje. Kelio ženklai yra.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Kur jūs matote tramvajaus bėgius? Kontaktinio tinklo nėra. Tai geležinkelio privažiuojamasis kelias gatvėje. Kelio ženklai yra.
      Na, visvien egzotiška - geležinkelis, einantis gatvės viduriu. Jei kokioje Indijoje tai normalus reiškinys, tai Europoje visgi kelia nuostabą
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

        Na, visvien egzotiška - geležinkelis, einantis gatvės viduriu. Jei kokioje Indijoje tai normalus reiškinys, tai Europoje visgi kelia nuostabą
        Kažkada Vilniuje berods Algirdo gatvėje irgi buvo geležinkelis viduryje gatvės, tiesa nelabai ilga atkarpa.

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

          Na, visvien egzotiška - geležinkelis, einantis gatvės viduriu. Jei kokioje Indijoje tai normalus reiškinys, tai Europoje visgi kelia nuostabą
          JAV tai irgi visai normalus reiškinys. Ir ne tik privažiuojamosios linijos, ko Europoje visgi pasitaiko, o magistralinės linijos įkaitant ir su keleiviniais (ne turistiniais, o Amtrako ar kitais) traukiniais.

          Comment


            Traukinys (1000mm vežė) Šveicarijoje: https://www.youtube.com/watch?v=wcpPvs83XOM

            Comment


              Parašė lietus Rodyti pranešimą

              Kažkada Vilniuje berods Algirdo gatvėje irgi buvo geležinkelis viduryje gatvės, tiesa nelabai ilga atkarpa.
              Šios linijos Brno mieste atkarpos, einančios gatvės viduriu, ilgis - apie pusantro kilometro
              https://www.google.ru/maps/dir/49.18.../data=!3m1!1e3
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Lietuvoje būtų tik bliovimas ir vėmimas dėl tokių geležinkelio atkarpų. Vien, kiek pamenu, Alytuje buvo trydos dėl geležinkelio per miestą. Bet jis nėjo gatvėmis.

                Comment


                  Ši linija brno mieste - iš stoties (Brno dolní nádraží) į parodą (výstaviště).

                  Comment


                    Tęsiu kelionės iš Budapešto į Varšuvą aprašymą. Pradžia buvo čia

                    https://www.miestai.net/forumas/foru...99#post1584699

                    ir sekančiuose pranešimuose.

                    Taigi, iš Žilinos ČD traukiniu atvykau į Česky Tešiną. Kelios nuotraukos stotyje.
                    Vaizdas nuo pirmojo perono.



                    Privataus vežėjo RegioJet traukinys. Elektrovežis 162-119. Nei elektrovežis, nei vagonai nėra nauji, tai naudoti ČD ar Slovakijos geležinkelių, o vagonai ir galbūt DB ar dar kitų vežėjų, riedmenys, kuriuos susipirko RegioJet.





                    ČD priemiestinė ŠKODA EJ471. ČD serija 971, numeris 054.



                    PKP Cargo elektrovežis ET22-703 su rūdos sąstatu lėtai pravažiavo 6 keliu.



                    Pusvagoniai su rūda.



                    Dar vienas dviaukštis 471-081. Įtariu, kad atskiras serijos numerius turi vagonai, o ne visas traukinys. Motorinis vagonas yra 471 serijos, o galinis bemotoris 971 serijos.



                    Anksčiau buvęs vienas miestas, Tešinas po Antrojo pasaulinio karo buvo padalintas lenkams ir čekams. Dabar tai du miestai, kuriuos skiria Olsos upė. Tarp miestų susisiekimo keleiviniais traukiniais nėra, nors geležinkelis yra. Tiesiog gautųsi didelė kilpa. Iš Tešino į Ciešyną (Lenkijos) važinėja autobusai. Retai. Todėl iš geležinkelio stoties, nuo kurios iki sienos su Lenkija yra 400 m, nuėjau į Lenkiją pėsčias. Iki Ciešyno geležinkelio stoties yra apie 1,8 km. Bet apie ją temoje apie Lenkijos geležinkelius kiek vėliau.
                    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.26, 17:58.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tešinas po Antrojo pasaulinio karo buvo padalintas lenkams ir čekams.
                      Po pirmojo - 1920 metais.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        Iš Žilinos išvykau į Čekiją ČD traukiniu iki Tešino. Tarp abiejų buvusios Čekoslovakijos valstybių yra geras susisiekimas traukiniais. Iš senų laikų. Įskaitant ir užvažiuojančius tarptautinius-priemiestinius su normaliais, o ne plėšikiškais tarifais.
                        Nedidelis tęsinys iš Čekijos bus temoje apie Čekijos geležinkelius.
                        Puikus reportažas! O iš Vengrijos nebus?
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Nebus.

                          Comment


                            Sujungtos temos apie Čekijos ir Slovakijos geležinkelius.
                            Pridėti ir keli pranešimai apie Vengrijos geležineklius.

                            Comment


                              Atsiprasau uz kvaila klausima

                              Norejau paklaust kaip TSRS laikais buvo tikrinamos lokomotyvu brigados ir prekiniai sastatai kertantys valstybes siena tose vietose kur nebuvo oficialiu sienos kirtimo punktu. Pvz Uzgorodas - Velke Kapusany. Tuo ruozu eidavo tik prekes

                              https://en.m.wikipedia.org/wiki/Uzhh...ad-gauge_track
                              Paskutinis taisė Darius555; 2019.04.20, 16:27.

                              Comment


                                Kaip tai nebuvo sienos kirtimo punktų? Jie ten buvo, tik ne keleiviams. Tikrino kaip ir visur kitur.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Kaip tai nebuvo sienos kirtimo punktų? Jie ten buvo, tik ne keleiviams. Tikrino kaip ir visur kitur.
                                  Tai nori pasakyt kad 6000t sastatas paleistas is Uzgorodo ant sienos ribos buvo sustabdomas patikrint masinisto ir jo padejejo pasus? Per google view nematyt jokio pastato toje vietoje. Pastatas matosi tik linijoje Chop - Cierna nad tisou kur mano nuomone vykdoma sienos kirtimo procedura

                                  Comment


                                    Užgorodas - ne pasienio stotis. Pasienio stotis - Čopas. Patikrinimas vyksta pasienio stotyje, o paskui, jei ką, jei siena toli, su mašinistu kartu vyksta ir pasienietis, kuris išlipa prie sienos. Niekas ten 6000 tonų per sieną nevarinėja. Mažiau. Jei reikia, tai ir sustabdo. Jei ką, pats mačiau, kaip beveik ant sienos stovi jau praėję kontrolę Ukrainos sąstatai, laukdami leidimo įvažiuoti į Slovakiją. Ne kitaip buvo ir tarybiniais metais. O pas slovakus, bent jau šiais laikais, yra pasienio patikros postas prie pat sienos, o ne Čiernoje prie Tisos.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.21, 13:50.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Užgorodas - ne pasienio stotis. Pasienio stotis - Čopas. Patikrinimas vyksta pasienio stotyje, o paskui, jei ką, jei siena toli, su mašinistu kartu vyksta ir pasienietis, kuris išlipa prie sienos. Niekas ten 6000 tonų per sieną nevarinėja. Mažiau. Jei reikia, tai ir sustabdo. Jei ką, pats mačiau, kaip beveik ant sienos stovi jau praėję kontrolę Ukrainos sąstatai, laukdami leidimo įvažiuoti į Slovakiją. Ne kitaip buvo ir tarybiniais metais. O pas slovakus, bent jau šiais laikais, yra pasienio patikros postas prie pat sienos, o ne Čiernoje prie Tisos.
                                      As sneku apie tarpstoty Uzgorodas - Velke Kapusany.Paziurek google maps .Tame tapstotyje varineja manau tokius svorius nes linija 1520 eina iki pat Kosice plieno kombinato

                                      https://m.youtube.com/watch?v=SBE-kwqBV4I
                                      Paskutinis taisė Darius555; 2019.08.21, 15:00.

                                      Comment


                                        Tai ten juk aiškiai matosi, kad yra kažkoks tai pasienio postas prieš pat sieną prie Palo miestelio ar kaimo. Taip, ir sustabdo ir kas čia tokio? 6 km. Va, juk Ir Paneriuose kai reikia stabdomi prekiniai praleisti keleivinius, kai iki Vaidotų apie 11 km. Pagrindinės muitinės procedūros ir dokumentų tvarkymas atliekamas Užgorode, o mašinistus patikrina prieš sieną. Ten gal dar paskutinį kartą ir sąstatą apžiūri, kad kokie nors zacepiorai nebandytų prasmukti per sieną.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tai ten juk aiškiai matosi, kad yra kažkoks tai pasienio postas prieš pat sieną prie Palo miestelio ar kaimo. Taip, ir sustabdo ir kas čia tokio? 6 km. Va, juk Ir Paneriuose kai reikia stabdomi prekiniai praleisti keleivinius, kai iki Vaidotų apie 11 km. Pagrindinės muitinės procedūros ir dokumentų tvarkymas atliekamas Užgorode, o mašinistus patikrina prieš sieną. Ten gal dar paskutinį kartą ir sąstatą apžiūri, kad kokie nors zacepiorai nebandytų prasmukti per sieną.
                                          O tu dar pabandyk per street walk Slovakijos puseje paziureti ten prikrautos kruvos vagonu vezimeliu - taip iseina kad ir prekiniams vagonams ten juos pakeicia ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X