Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Negalima mašinistams trukdyti. Mane turbūt labai greitai užknistų šis realybės šou, kai valdant traukinį tave nuolatos kažkas stebi.
    Autobusų vairuotojai visada taip važinėja...

    Comment


      #22
      Truputį skiriasi darbo specifika.
      Kad labiau suprastumėte:
      prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
      Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
      Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
      Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.

      Comment


        #23
        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
        Truputį skiriasi darbo specifika.
        Kad labiau suprastumėte:
        prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
        Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
        Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
        Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.
        Prisiminiau neblogą video, apie septynias mašinisto klaidas. Deja, rusiškai.

        Comment


          #24
          Teko su tuo Vogtlandbahn važiuoti. Tai - privati keleivių vežimo geležinkelio įmonė. Eksploatuoja tik vieno arba dviejų vagonų automotrises (dabar nepasakysiu tiksliai kokias). Kur daugiau keleivių - eina dviejų vagonų arba dviejų + vieno motrisės, kur mažíau - vieno vagono. Lyginant su Deutsche Bahn, Vogtlandbahn yra labai pigus.

          Comment


            #25
            ne veltui sakoma, kad taisyklės ir instrukcijos geležinkelyje parašytos krauju.

            Comment


              #26
              Naujasis čekų gaminys ČD 380:



              ir



              jei tiesą rašo, 0-200 km/h "padaro" per 30 s.

              Šiap graži mašina.

              Comment


                #27
                triukšmingas sakyčiau.

                šiaip pas juos tam testavimo centre ir taip stovi kažkoks lokomotyvas galintis 200 km/h pasiekti.
                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                Comment


                  #28
                  Parašė aesde Rodyti pranešimą
                  triukšmingas sakyčiau.
                  Škia, nematęs natūroje elektrovežio visi taip ūžia.

                  Comment


                    #29
                    Parašė robertas Rodyti pranešimą
                    Škia, nematęs natūroje elektrovežio visi taip ūžia.
                    mačiau ir ne vieną. ir visi jie man buvo labai triukšmingi.

                    teisybės dėlei galiu pasakyti, kad matyta technika buvo tik vakarinė, rusiškų elektrovežių nors ir esu matęs, bet tai buvo per seniai. nepamenu.

                    nors dabar galvoju, kad ispaniškas greitasis traukinukas CAF Alvia nepasirodė labai triukšmingai
                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                    Comment


                      #30
                      teko pagyvent Cekijoj, ten, kur nebuvo elektrifikuotos linijos. Kuncice-nad-labem stoties pastatas - seniai remonto nemates. gelezinkeliams priklause tik didesne dalis pirmo auksto. sioje stotyje buvo atsisakojimas i Vrchlaba - apie 4 km atsaka. Vrchlaboj yra skodu oktaviju gamykla, savaitgaliais daznai tekdavo matyti po 1 - 2 autoveziu vagonu sastatus stotyje. pacios stotys atrode varganai, todel viduje zmones laukdavo tik kai budavo labai prastas oras ar salta. keleivius veziodavo keturkampe motrisa (kolegos nuotraukoje - kur panasaus nudazimo, kaip nubluke LG "medinukai", 1 psl, 11 ir 12 foto is virsaus.). viena karta per diena atvykdavo triju vagonu traukinys is Hradec Kralovy. ( pro Kuncice-nad-labem traukiniai vaziuodavo gerokai dazniau - matyt, pagrindinis kelias.). gera ispudi paliko daznas motrisos kursavimas - kas 40 - 50 miniciu diena. pakankamai laiko nueiti i parduotuve, apsipirkti ir, ilgai nelaukiant, vaziuoti atgal. vaziuoti teko ivairiu laiku. ta 4km atstuma motrisa vezdavo 10 - 20 zmoniu, kelis syk pasitaike pilna.
                      kaina uz 4 km - 10 kronu. perkant i abi puses - 16kronu. perkant daugiau, kaip tris bilietus i viena puse - po 7 kronas. (1 krona - apie 0,12 - 0,13 LTL)
                      Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.27, 21:50. Priežastis: pataisymas
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        #31
                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                        Truputį skiriasi darbo specifika.
                        Kad labiau suprastumėte:
                        prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
                        Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
                        Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
                        Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.
                        O tai iesmo nesulauze?, ar nedariedejo? Papaskok placiau

                        Comment


                          #32
                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Nu nelabai panašu. Ten 240 "Laminatka".



                          Dar pora, tada, gaila stoties viduje tamsu buvo ir nekas gavosi. Ten vienoje iškaboje Restoranas parašyta. Nuotraukose ta pati Karlovy Vary stotis. Įsivaizduojat kaip gražiai ji atrodo atvykusiems vokiečių turistams
                          Atvaizdas


                          Atvaizdas
                          Karlovy Vary stotis... Aš apšalęs...
                          Beje, radau namuose pašto ženklą su čekišku elektrovežiu:

                          http://intl.parovoz.com/newgallery/?ID=4804&LNG=RU

                          Comment


                            #33
                            radau foto įdomią įmetu. Jei buvo nepykit nestebiu šios temos

                            Šaltinis nežinomas.
                            Paskutinis taisė LinS; 2009.06.22, 10:33.

                            Comment


                              #34
                              Parašė LinS Rodyti pranešimą
                              radau foto įdomią įmetu. Jei buvo nepykit nestebiu šios temos Atvaizdas
                              Šaltinį reikėjo nurodyt, iš kur nuotraukos
                              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                              Comment


                                #35
                                /\ radau tarp krūvos atseit juokingu foto pramoginiam puslapy taigi šaltinis nežinomas.
                                Tačiau vedamas smalsumo išnagrinėjau labai neaiškų užrašą ant stoties sienos: Pusztaszabolcs. Tai yra miestas Vengrijoje. Tada pasitelkiau google ir ką radau dar:

                                (Nuotraukos is google maps:http://www.panoramio.com/photo/883147)


                                Paskutinis taisė LinS; 2009.06.22, 10:52.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė LinS Rodyti pranešimą
                                  radau foto įdomią įmetu. Jei buvo nepykit nestebiu šios temos Atvaizdas


                                  Šaltinis nežinomas.
                                  Vengru gamintas,eksperimentas.

                                  Comment


                                    #37
                                    Pora nuotraukų iš Brno miesto.

                                    1. Brno mieste pastebėti traukiniai


                                    2. To paties miesto tramvajai...
                                    "Nenormaliai reaguoti į nenormalią padėtį yra normalu." - V.E.Frankl

                                    Comment


                                      #38

                                      Comment


                                        #39




                                        Paskutinis taisė Nikas; 2009.08.21, 18:43.

                                        Comment


                                          #40
                                          teko su tokia automotrise vaziuoti toje pacioje Cekijoje. Na gelda ir tiek stojanti bilekiek kartu kas kilometra ar pora Tik privalumas tas, jog rajonines jos puikiai pritaikytos prie greitesniu tarpmiestiniu traukiniu. Kaip kad pas mus butu analogas (nors taip nera) Klaipeda-Vilnius, o automotrises kas valanda veztu keleivius is Skuodo, Silutes, ar iviairiu Klaipedos mikrorajonu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X