Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41

    Comment


      #42
      Praha Hlavny Nadraži?

      Comment


        #43
        nezinau, kaip kitose Cekijos vietose, bet Hradec Kralovy apskrityje susidare ispudis, kad kur galima vaziuoti gelezinkeliu, ten autobusai nevazineja. pas mus stengiamasi viska asfaltu pasiekt. o ten zmones daugiau i viesu transportu naudojasi. daznai keleiviai viliojami nuolaidomis - pvz, perkant bilieta i abi puses, nebutina tikslaus laiko nurodyti - tik diena. taigi, grizdamas as galiu rinktis is keleto traukiniu. nuolaidos grupems taikomos jau nuo 3 zmoniu.
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #44
          Parašė statyba Rodyti pranešimą
          Praha Hlavny Nadraži?
          Hlavni

          Comment


            #45
            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
            Hlavni
            et geri prisiminimai... pakartosim vel kada butinai

            Comment


              #46
              Ej471

              Brand new EMU class 471 in new corporate ČD scheme on trials.

              All photos taken by (c) Werf. www.k-report.net
              Attached Files
              www.locomods.eu
              www.youtube.com/ianto1983

              Comment


                #47
                Ne visai tie patys. Bet mūsiškiai pagaminti adaptuojant čekiškus rusiškai vėžei ir kitiems reikalavimams.

                Comment


                  #48
                  Ej471

                  Train accident in Ústí nad Labem

                  http://translate.google.com/translat...hv&sl=cs&tl=lt
                  www.locomods.eu
                  www.youtube.com/ianto1983

                  Comment


                    #49
                    Parašė ianto1983 Rodyti pranešimą
                    /\
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #50
                      Slovakija - geležinkeliai Aukštuosiuose Tatruose

                      Sveiki.

                      Trumpas fotoreportažas iš Slovakijos, Aukštųjų Tatrų papėdės. Geležinkelio schema šiame regione: http://en.wikipedia.org/wiki/File:TE...%BD_scheme.svg 



                      Dyzelinė automotrisa nuolat (~1 val. intervalais) kursuojanti tarp Velka Lomnica esančios stoties Studeny Potok ir Tatranska Lomnica. Vidus labai tvarkingas, naujos LCD švieslentės, pranešimai skelbiami slovakiškai, vokiškai ir angliškai. Kelionės trukmė ~10 min., maršrute yra 2 stotelės, kuriose stojama pagal pageidavimą (nuspaudus mygtuką). Tiesa konduktorė nemokėjo angliškai, bet susikalbėjom: ji slovakiškai, aš rusiškai .




                      Tatrų elektrinis geležinkelis (beje, naudojama 1000 mm pločio vėžė):
                      Tatranska Lomnica:





                      Stary Smokovec:


                      Tatranska Polianka:
                      Vaizdas link Stary Smokovec:


                      Vaizdas link Štrbske Pleso:


                      Traukinys laukia prasilenkimo:


                      Prasilenkimas:


                      Traukinio vidus:





                      Kelionės kainos:
                      Studeny Potok - Tatranska Lomnica 0,40 EUR.
                      Tatranska Polianka - Tatranska Lomnica su persėdimu Stary Smokovec 0,64 EUR.

                      Tatrų elektrinio geležinkelio traukiniuose nėra konduktorių. Automate arba stoties kasoje nusipirktą bilietą reikia pažymėti įlipus į traukinį.

                      Tiek info.

                      Comment


                        #51
                        kaip tik pries keleta dienu ten buvau ir filmavau Ispudziai nepakartojami - tarsi Sveicarijoje ! Smagu prisiminti !

                        Comment


                          #52
                          Parašė Mindasas Rodyti pranešimą
                          Traukinio vidus:
                          Atvaizdas


                          Atvaizdas
                          Ką man tos sėdynės primena... DR1Am

                          Comment


                            #53
                            Parašė Mindasas Rodyti pranešimą
                            Sveiki.

                            Trumpas fotoreportažas iš Slovakijos, Aukštųjų Tatrų papėdės. Geležinkelio schema šiame regione: http://en.wikipedia.org/wiki/File:TE...%BD_scheme.svg 



                            Dyzelinė automotrisa nuolat (~1 val. intervalais) kursuojanti tarp Velka Lomnica esančios stoties Studeny Potok ir Tatranska Lomnica. Vidus labai tvarkingas, naujos LCD švieslentės, pranešimai skelbiami slovakiškai, vokiškai ir angliškai. Kelionės trukmė ~10 min., maršrute yra 2 stotelės, kuriose stojama pagal pageidavimą (nuspaudus mygtuką). Tiesa konduktorė nemokėjo angliškai, bet susikalbėjom: ji slovakiškai, aš rusiškai .
                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Tatrų elektrinis geležinkelis (beje, naudojama 1000 mm pločio vėžė):
                            Tatranska Lomnica:
                            Atvaizdas


                            Atvaizdas



                            Stary Smokovec:
                            Atvaizdas


                            Tatranska Polianka:
                            Vaizdas link Stary Smokovec:
                            Atvaizdas


                            Vaizdas link Štrbske Pleso:
                            Atvaizdas


                            Traukinys laukia prasilenkimo:
                            Atvaizdas


                            Prasilenkimas:
                            Atvaizdas


                            Traukinio vidus:
                            Atvaizdas


                            Atvaizdas



                            Kelionės kainos:
                            Studeny Potok - Tatranska Lomnica 0,40 EUR.
                            Tatranska Polianka - Tatranska Lomnica su persėdimu Stary Smokovec 0,64 EUR.

                            Tatrų elektrinio geležinkelio traukiniuose nėra konduktorių. Automate arba stoties kasoje nusipirktą bilietą reikia pažymėti įlipus į traukinį.

                            Tiek info.
                            Beje, ar tik ne jus buvot su 2 masinom Lietuvos veliaveles pasikabine autobusu stotyje Stary Smokovec pasistate)?

                            Comment


                              #54
                              Parašė statyba Rodyti pranešimą
                              Beje, ar tik ne jus buvot su 2 masinom Lietuvos veliaveles pasikabine autobusu stotyje Stary Smokovec pasistate)?
                              Ne, ne mes, bet tas mašinas irgi matėme

                              Comment


                                #55
                                Parašė Mindasas Rodyti pranešimą
                                Ne, ne mes, bet tas mašinas irgi matėme
                                Na va koks mazas tas pasauli ir kiek pilna lietuviu jame

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Ką man tos sėdynės primena... DR1Am

                                  Atvaizdas
                                  Tai gal tas sėdynes pirko iš tos pačios gamyklos kur ir DR1Am traukiny įdėjo...?
                                  Nes labai panašios tos sėdynės... tik tai nėra rankenų...

                                  Comment


                                    #57
                                    Martin, Slovakia



                                    Sastatas CD, loko. ZSR.

                                    Comment


                                      #58
                                      Praha-Smíchov stotyje.







                                      Praha-Hostivař stotis (Hostivarž, nors "r" nelabai girdisi).



                                      ČD pusvagonis.



                                      Hoperis iš Prancūzijos.



                                      Priemiestinis elektrinis traukinys.



                                      Manevravo su trimis pusvagoniais akmens anglies.



                                      Paskutinis taisė Al1; 2011.09.25, 20:33.

                                      Comment


                                        #59
                                        Berounas. Miestas yra už maždaug 30 km nuo Prahos. Čia sueina kelios geležinkelio linijos. Pro Berouną važiuoja traukiniai į Pilzeną, Karlovus Varus, Vokietijon. Stambokas geležinkelių mazgas. Miestas įsikūręs Berounkos ir Litavkos santakoje. Geležinkelis iš Prahos didžiąją dalimi eina palei Berounką, iš abiejų pusių ribojamą uolų.

                                        Priemiestinis S7 linijos traukinys. Liniją aptarnauja tik EJ475. Piko metu važiuoja sukabinti du sąstatai. Važiuoja maždaug kartą per valandą, piko metu porą kartų. Pristatinėti neverta.



                                        EJ575 interjeras identiškas čekiškam variantui.



                                        Stotyje stovėjo pora elektrovežių.



                                        Traukinys į Niurnbergą. ČD lokomotyvas su pašto taupomosios kasos reklama. Traukinys buvo sudarytas iš dviejų ČD vagonų sąstato gale ir berods trijų privačios vokiečių kompanijos "Alex" vagonų.





                                        Modernizuotas šilumvežis. ČD šilumvežiams ir kai kuriems kitiems motoriniams riedmenims suteikia moterų vardus. Vardai suteikiami ne serijai, o individualiai traukos riedmeniui.



                                        Tas pats traukinys iš kito galo.



                                        Dvitrauka pravažiavo prekinis traukinys.



                                        Jo gale vadonas-tepluškė...



                                        Stotyje vyko krova.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2011.09.25, 21:13.

                                        Comment


                                          #60
                                          Elektrovežis prikabinamas prie keleivinių vagonų.





                                          Smulkiems kroviniams ar į peroną atvežti ar iškrovus iš traukinio nuvežti į sandėlį. Beje, peronuose yra krovininiai liftai. Vienas tolumoje kitame perone matosi.



                                          Pravažiavo elektrovežis.



                                          Dar vienas keleivinis traukinys traukiamas šilumvežio.





                                          Bus daugiau.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2011.09.25, 21:04.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X