Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    LG vietoje 630M galėtų tokius pirkti.

    Comment


      #82
      Nepirks, nes jie neatitinka paskelbtų sąlygų: kiekvienas vagonas turi turėti savo vežimėlius (šie gi turi bendrą), maks. greitis 140 km/h (šių 120 km/h), Sėdimų vietų skaičius ne mažiau 140 (šiuose 120). Be to šis traukinys nėra sertifikuotas 1520 mm, o 630M jau yra. LG žymiai geriau turėti unifikuotus riedmenis - vėl 630M naudai. Tiesa, 630M irgi nėra skirtas 140 km/h, bet gal patobulinus ištemps iki tokio greičio.

      Comment


        #83
        Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
        railway is for 1435/1520?
        1435
        www.locomods.eu
        www.youtube.com/ianto1983

        Comment


          #84
          Parašė ianto1983 Rodyti pranešimą
          1435
          But there are two pairs of rails? For what?

          Comment


            #85
            Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
            But there are two pairs of rails? For what?
            Trial rails in Škoda Plzeň factory, 1000mm (Cagliary tram), 1435mm and 1520mm (Riga Trams).
            www.locomods.eu
            www.youtube.com/ianto1983

            Comment


              #86
              Teko pavažiuoti Intercity traukiniu Slovakijoje. Bilietus galima įsigyti internetu ir atsispausdinti pačiam. Maždaug 350 km kelionė iš Bratislavos į Popradą antra klase kainavo 16 eur, truko nepilnas 4 valandas. Kainodaros nesupratau - kitai savaitės dieną tas pats reisas mačiau kainavo 18 eur. Lėtesni traukiniai buvo dar šiek tiek pigesni.

              Bratislavos stotis atrodo nekaip, viduje dar baisiau


              Traukinys traukiamas elektrovežio


              Vagonai atrodo gan senoviški, bet gal restauruoti, nes tikrai tvarkingi


              Viduje tvarkinga ir gana patogu


              Maksimalus švieslentėje matytas greitis buvo 155 km/h
              kaip?

              Comment


                #87
                Vakar Bratislavoje (Slovakija) kaktomuša susidūrė du keleiviniai traukiniai:

                http://tivi.azet.sk/video/1438196/zr...d-bolesti.html

                Comment


                  #88
                  LEO Express tinklalapis:
                  http://www.le.cz/

                  Comment


                    #89
                    Elektrinių traukinių EJ471, skirtu Moravijos Silezijos kraštui, krikštas.
                    2012.09.22
                    http://www.vlaky.net/zeleznice/sprav...-nova-vozidla/

                    Comment


                      #90
                      Gal kas supranta kaip su tom nuolaidom grupems Slovakijoje? Virs 6 zmoniu, maziau nei 6 zmones - Google translate painiai kazkaip:

                      http://www.slovakrail.sk/index.php?id=zlavy-pre-skupiny

                      Kad uzsiskaitytu "MINI grupe" turi but nors vienas jaunesnis nei 18 metu keleivis?
                      Kai virs 6 zmoniu - pirmas moka 100% likusiems 25% nuolaida?

                      (Gal Slovakijos gelezinkelius prie Cekijos temos prijungt vertetu?)
                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                      Comment


                        #91
                        Aciu! prazioplinau angliska
                        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                        Comment


                          #92
                          Teko keliauti Slovakijoje po Tatrų kalnus. Manau daug kas ten lankosi, nes tai yra populiari tarp lietuvių vietovė tiek vasaros maršrutams po kalnus, tiek slidinėti žiemą.

                          Juose veikia 35 km ilgio elektrifikuotas Tatrų geležinkelis (angl. Tatra Electric Railway; slov. Tatranská elektrická železnica). Vėžė - 1000 mm, įtampa 1,500 V DC.
                          Didžiausias aukštis - 1,350 m (4,430 ft) Štrbské Pleso miestelyje. Žemiausias - pagrindinėje jungtyje su Slovakijos geležinkeliais 670 m Poprad-Tatry stotyje. Kitos pagrindinės stotys - Štrba (jungtis su įprastu geležinkeliu); Stary Smokovec; Štrbske Pleso; Tatranska Lomnica (jungtis su įprastu geležinkeliu).

                          Geležinkelis manyčiau išskirtinis tuo, kad juo naudojasi tiek vietiniai gyventojai vykti savo reikalais, tiek turistai ( pirmieji dažniausiai nesinaudoja jei būna išpūstos turistinės kainos; antrieji - jei paprasčiau naudotis savo/išsinuomota mašina). Beje, turistų patogumui jie gali atvykti iki jungiamosios Poprad stoties iš Prahos per 6 val. 23 min.

                          Bėgių kelias - vienbėgis, su pralankomis atskirose stotyse (pvz., Tatranska Polianka; Pod Lesom). Nustebino, kad naktį leidimas judėti pralankos stotyje duodamas geležininkelininko su žaliu prožektoriumi.

                          Riedmenys - keliolika trijų dalių keleivinių traukinių (keleivinis vagonas su valdymo kabina, tarpinė techninė dalis, dar vienas vagonas su valdymo kabina). Esant dideliam srautui, t.y. beveik kiekvieną reisą, jie gali būti sudvejinami. Durys po vienerias iš kiekvienos pusės kiekviename vagone (atsidaro į tą pusę, kurioje yra peronas). Vagonuose yra numatytos vietos vežti dviračius arba slides.

                          Bilietų kainodaros sistema (su 50 proc. nuolaidos galimybe) - dienai 4 eur; trims - 8 eur; savaitei 14 eur; mėnesiui 16 eur. Kitas variantas - pagal atstuma. Pvz. vienkartinė kelione 3-6 km atstumu 1 eur. Bilietų stotys dirba nuo ~6 iki ~14 val. mažose stotyse ir visą darbo laiką didelėse.

                          Darbo laikas nuo ~4.30 iki ~23 val. rečiausiai kas valandą.

                          Didžiausia "sąsaja" su Lietuva - manau kažkas panašaus galėtų būti ateityje Klaipėda - Palanga - Kretinga - Šventoji. Aišku išsprendus Palangos atraktyvumo turistams žiemą, Palangos oro uosto skrydžių plėtros; draustinių aprobojimų ir privačių žemių paėmimo klausimus. Nes daugybės patogiais atstumais esančių stotelių sistema tiesiog leidžia apsieiti be mašinos (ir išvengti klausimų parkavimas nakvynės vietoje, parkavimas prie pliažo; įvažiavimo kamščiai klausimų).

                          Vėliau sukelsiu nuotraukas.

                          Comment


                            #93
                            Teko važiuoti. Greita ir labai patogu. Palikome mašiną Stary Smokovec mokomoje aikštelėje, visą dieną prasimalėm trasomis po kalnus ir pavakaryje nusileidę kitame miestelyje (nepamenu dabar koks) parvažiavome atgal prie savo mašinos. Traukinuko teko laukti gal 20min.

                            Comment


                              #94
                              čekija

                              Comment


                                #95
                                Nedidelis fotoreportažas iš Slovakijos, iš Žilinos.

                                Į Slovakiją patekau iš Vengrijos. Iš Budapešto paskutiniu priemiestiniu traukiniu, išvystančiu jau po 1 val. nakties, atvažiavau į Komaromą (maždaug 80 km nuo Budapešto). Miestas yra prie Dunojaus, kuris skiria šioje vietoje Vengriją nuo Slovakijos. Kitoje upės pusėje yra Komarno miestas. Austrijos-Vengrijos imperijos laikais tai buvo vienas miestas. Pėsčiomis perėjau tiltu Dunojų ir nuėjau į Komarno geležinkelio stotį. Abiejų miestų stotys nutolusios maždaug 2,5 km. Yra geležinkelio tiltas, bet lygtai keleivinio susisiekimo nėra ar jis menkas. Krovininiai traukiniai važiuoja. Iki man reikalingo traukinio buvo apie 3 valandas. Geležinkelio stotis buvo visiškai tuščia, tačiau keleivių laukimo salė dirbo. Pirmasis priemiestinis rytinis traukinys buvo į Bratislavą. Slovakijoje yra du keleivinių traukinių operatoriai: valstybiniai geležineliai ZSSK ir čekų privatininkas RegioJet. Komarno - Bratislavos linijoje dominuoja RegioJet, valstybinių geležinkelių traukiniai tarp Komarno ir Bratislavos važiuoja tik berods 2 kartus ir netiesioginiu maršrutu. Taigi pirmasis rytinis traukinys iš Komarno buvo į Bratislavą buvo RegioJet dyzelinis traukinys, kuris išvažiavo tik su keliais keleiviais dar net neprašvitus (liepos vidurys).
                                Man reikėjo į Žiliną, o tiesioginių traukinių iš Komarno nėra. Arba per Bratislavą su persėdimu joje, arba nebūtinai. Bet kokiu atveju ir iš Bratislavos į Žiliną reikia važiuoti su 2-3 persėdimais (bent jau mano vykimo laiku buvo tik tokia galimybė). Tačiau Slovakijoje gerai suderinti persėdimai. Todėl į Žiliną aš važiavau su 3 persėdimais ir ne per Bratislavą. Bilietą pirkau internetu Slovakijos geležinkelių puslapyje ir tai buvo vienas bilietas visam maršrutui su persėdimais. RegioJet turi savo atskiras kasas stotyse ir bilietų pardavimą internetu, todėl buvo prieinami persėdimai su bendru bilietu tik tarp valstybinių geležinkelių traukinių.
                                Pirmi du traukiniai buvo priemiestiniai - du vagonai ir elektrovežis. Kiti - tolimojo vidinio susisiekimo traukiniai. Persėdimui mano atveju buvo skirta nuo 4 iki 10 min. skirtingose stotyse. Bet kokiu atveju viskas vyko labai sklandžiai. Tik vienas traukinys pora minučių pavėlavo atvykti. Persėdimai vyko viename perone, nereikėjo lakstyti per bėgius (tegul ir perėjose). Maždaug 220-240 km pavyko nuvažiuoti per 3 val. 59 min. už 11,5 Eur.

                                Nuotraukos iš Žilinos stoties. Žilinoje dominuoja valstybinių geležinkelių keleiviniai traukiniai. RegioJet maršrutų yra tik keletas. RegioJet traukinių Žilinoje net nemačiau.
                                Atvyksta vietinis ar priemiestinis traukinys. Tik du vagonai. Elektrovežis 361-102.



                                Šilumvežis 757-018.



                                Dvivagonė automotrisė 913-031.



                                Šilumvežis 721-056.



                                Keleiviniai vagonai aklikelyje.



                                Trivagonis 671-010. Beje, Čekijos ir Slovakijos dviaukštės Škodos skiriasi bent jau serija. Bet tikriausiai ir daugiau kuo.

                                Paskutinis taisė Al1; 2017.09.19, 06:44.

                                Comment


                                  #96
                                  Žilinos stoties pastato centrinė dalis iš miesto pusės. Įėjimas kiek kairiau. Tarp jo ir gatvės yra kioskai ir požeminė perėjos per gatvę vestibiulis.



                                  Vaizdas iš vakarų pusės.



                                  Atvyksta traukinys su elektrovežiu 361-103 priekyje. Kairėje matosi dvi iš trijų mergų, kažkokių neaiškių gočių, emo lezbijiečių...



                                  811-027 automotrisė.



                                  Krovininis traukinys su dviejų sekcijų elektrovežiu 131-059.



                                  Vaizdas nuo pirmojo perono į rytus.



                                  Iš Žilinos išvykau į Čekiją ČD traukiniu iki Tešino. Tarp abiejų buvusios Čekoslovakijos valstybių yra geras susisiekimas traukiniais. Iš senų laikų. Įskaitant ir užvažiuojančius tarptautinius-priemiestinius su normaliais, o ne plėšikiškais tarifais.
                                  Nedidelis tęsinys iš Čekijos bus temoje apie Čekijos geležinkelius.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2017.09.19, 06:45.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Trivagonis 671-010. Beje, Čekijos ir Slovakijos dviaukštės Škodos skiriasi bent jau serija. Bet tikriausiai ir daugiau kuo.

                                    ČD 471 serija yra nuolatinės srovės (3kV), ZSSK 671 serija - dvisisteminė (3kV DC; 25kV 50Hz AC).

                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      #98
                                      Antrasis pagal dydį Čekijos miestas Brno, traukinys važiuoja tramvajaus bėgiais
                                      https://www.facebook.com/33357164678...25214/?fref=ts
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Antrasis pagal dydį Čekijos miestas Brno, traukinys važiuoja tramvajaus bėgiais
                                        https://www.facebook.com/33357164678...25214/?fref=ts
                                        Atrodo įdomiai galbūt yra daugiau info, kodėl ir kaip tai vyko?

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                          Atrodo įdomiai galbūt yra daugiau info, kodėl ir kaip tai vyko?
                                          Į parodą važiavo. Visgi norėčiau kur nors pasižiūrėti ir traukinio iškėlimo kranu ant bėgių procesą.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X