Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Ar yra Lietuvoje tokiu keliu (dvigubo standarto) kaip sitie?
    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=55383&LNG=RU
    Taip. Nuo Šeštokų į Lenkijos pusę. Foto

    #2
    Geležinkelis Kazlų Rūda - Šeštokai - Trakiškiai (>Alytus)

    Viena gražiausių Lietuvos geležinkelių stočių:



    Sakoma, kad tame bokšte senais laikais buvo įrengtas vandens rezervuaras, iš kurio paduodavo vandenį garvežiams.

    Comment


      #3
      Taip, tikrai viena gražiausių geležinkelio stočių Lietuvoje. Tai - Marijampolės stotis.
      Graži tai graži, bet kiek jos remontui buvo pinigų išleista... Šiaip dėl to netgi šioks toks skandalas buvo kilęs, nes išleista buvo labai daug...

      Comment


        #4
        Parašė John

        Butu idomu suzinoti, kur gi yra sita stotis ir koks jos vardas

        Atrodo Marijampolės stotis( jei neklystu )
        Не мы такиe, жизнь такaя...

        Comment


          #5
          Geležinkelis Kazlų Rūda-Šeštokai-Alytus / Trakiškiai

          Parašė x21 Rodyti pranešimą
          Tai kad tikrai jis pirmas... prie caro statytas... St.Peterburg - Warszawa...
          Kažkiek anksčiau statyti baigta jo atšaka iš Lentvario į Kybartus(Klaraliaučių).
          Trečiame XX amžiaus dešimtmetyje toks likimas nutraukė kitą geležinkelį St.Peterburg-Warszawa linijos apylanką Varėna-Alytus-Šeštokai-Suvalkai-Augustavas-Gardinas. Tada trūkį padarė demarkacinė linija tarp Varėnos ir Artilerijos, kažkiek vėliau - tiltas per Nemuną Alytuje, po antrojo pasaulinio karo - tarp Šeštokų ir Suvalkų. Sovietmečiu dažnai matydavau žole apaugusius ir aprūdijusius bėgius iš Šešokų į Mockavą, kartais netgi pavykdavo pašokti už Mockavos, ir nesinorėjo tikėti, kad kažkada tais bėgiais važinės traukiiai. Ir šiandieną važinėja, nors ne tiek kiek norėtųsi (1992.07.07 Šetokuose pranašauti keleiviniai traukiniai į Berlyną, Paryžių...).

          Comment


            #6
            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Kažkiek anksčiau statyti baigta jo atšaka iš Lentvario į Kybartus(Klaraliaučių).
            Trečiame XX amžiaus dešimtmetyje toks likimas nutraukė kitą geležinkelį St.Peterburg-Warszawa linijos apylanką Varėna-Alytus-Šeštokai-Suvalkai-Augustavas-Gardinas. Tada trūkį padarė demarkacinė linija tarp Varėnos ir Artilerijos, kažkiek vėliau - tiltas per Nemuną Alytuje, po antrojo pasaulinio karo - tarp Šeštokų ir Suvalkų. Sovietmečiu dažnai matydavau žole apaugusius ir aprūdijusius bėgius iš Šešokų į Mockavą, kartais netgi pavykdavo pašokti už Mockavos, ir nesinorėjo tikėti, kad kažkada tais bėgiais važinės traukiiai. Ir šiandieną važinėja, nors ne tiek kiek norėtųsi (1992.07.07 Šetokuose pranašauti keleiviniai traukiniai į Berlyną, Paryžių...).

            Taigi, matyt tu traukiniu i Berlyna, Paryziu niekada ir nebebus is Sestoku. RailBaltica Sestokus aplenks, galbut Marijampoles neaplenks?

            Comment


              #7
              Alytaus geležinkelis

              Stabdis

              Išsišakojimas

              Lokomotyvas,tokie kas 3-4 h kursuoja

              Iš priekio

              Stotis

              Viadukas per kelią Alytus-Simnas-Kalvarija

              Ką reiškia šis ženklas?

              Buvo pagrindinė linija,o dabar telikę ~300m

              Tai tiek šiam kartui.

              Comment


                #8
                Tustuma ir nykuma Alytaus stotyje, 2006 m.


                Silumvezis TEM2-5114 Alytuje, 2006 m.


                Senoji Alytaus gelezinkelio stotis Gardino gatveje, 2006 m. Per 9 metus (linija isardyta 1997 m.) perone uzaugo berzeliai. Gamta atsiima savo...
                Paskutinis taisė Romas; 2009.10.17, 10:45. Priežastis: Kopija iš temos "Geležinkelių fotografavimas"

                Comment


                  #9
                  Jo... dabar tik peržiūrau filmuotą medžiagą tarp Alytaus ir Šeštokų... Balvonai Alytaus politikai, kokį ruožą prarado. Pagal grožį jis ne ką nenusileidžia saurukui...

                  Comment


                    #10
                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Jo... dabar tik peržiūrau filmuotą medžiagą tarp Alytaus ir Šeštokų... Balvonai Alytaus politikai, kokį ruožą prarado. Pagal grožį jis ne ką nenusileidžia saurukui...
                    Važinėdavau vaikystėje ir vėliau medinuku tuo ruožu... Patys geriausi prisiminimai
                    Tikiuosi neišardė...

                    Comment


                      #11
                      Parašė railman Rodyti pranešimą
                      Važinėdavau vaikystėje ir vėliau medinuku tuo ruožu... Patys geriausi prisiminimai
                      Tikiuosi neišardė...
                      Tarp Alytaus ir Sestoku tai neisarde. Bet dabar tai privaziuojamasis kelias.

                      Tiesa, ne visai i tema. Kaip budavo Sestokuose su garveziu (kai dar keleiviniai traukiniai vazinejo tempiami garveziu): keisdavo garvezi ar tas pats garvezys apsisukdavo trikampyje???

                      Comment


                        #12
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tarp Alytaus ir Sestoku tai neisarde. Bet dabar tai privaziuojamasis kelias.

                        Tiesa, ne visai i tema. Kaip budavo Sestokuose su garveziu (kai dar keleiviniai traukiniai vazinejo tempiami garveziu): keisdavo garvezi ar tas pats garvezys apsisukdavo trikampyje???
                        Taip, teisingai. Šeštokų stotyje yra garvežių apsisukimo trikampis, jame ir apsisukdavo patys garvežiai. Tas trikampis ir dabar dar yra neišardytas.

                        Comment


                          #13
                          Tai keleivinis traukinys stovedavo apie 20 min...

                          Comment


                            #14
                            Taip, stovėdavo, kiek tiksliai laiko nežinau. Beje, ir dyzeliniai D1 "Kaunas-Alytus" Šeštokuose stovėdavo apie 10-15 min. iki pat tol, kol buvo nutrauktas keleivinis susisiekimas ruože Šeštokai - Alytus.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                              Taip, stovėdavo, kiek tiksliai laiko nežinau. Beje, ir dyzeliniai D1 "Kaunas-Alytus" Šeštokuose stovėdavo apie 10-15 min. iki pat tol, kol buvo nutrauktas keleivinis susisiekimas ruože Šeštokai - Alytus.
                              Kol vakarinis traukinys Kaunas-Alytus ir rytinis Alytus-Kaunas važinėdavo sudarytas iš garvežio (ne šilumvežio) ir kelių siauralangių vagonų, Šeštokuose stovėdavo apie pusvalandį.
                              geležinkelis iš Šeštokų į Alytų neišardytas, bet tėra kaip privažiuojamasis kelias, o tokiu keleiviniai traukinaii važinėti negali (bent ne vienas forumo narys taip yra rašęs). O gaila, nes kažkada buvo taip patogu. Ir vaizdelis į Giluičio ežerą tarp Giluičių ir Simno stotelių yra ne ką nusileidžiantis nuo Kauno HES-o.

                              Comment


                                #16
                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Kol vakarinis traukinys Kaunas-Alytus ir rytinis Alytus-Kaunas važinėdavo sudarytas iš garvežio (ne šilumvežio) ir kelių siauralangių vagonų, Šeštokuose stovėdavo apie pusvalandį.
                                geležinkelis iš Šeštokų į Alytų neišardytas, bet tėra kaip privažiuojamasis kelias, o tokiu keleiviniai traukinaii važinėti negali (bent ne vienas forumo narys taip yra rašęs). O gaila, nes kažkada buvo taip patogu. Ir vaizdelis į Giluičio ežerą tarp Giluičių ir Simno stotelių yra ne ką nusileidžiantis nuo Kauno HES-o.
                                Užvakar važiavau mašina iš Marijampolės į Druskininkus, tai Krosnoje ir Simne matėsi sukrautos rietuvės naujų gelžbetoninių pabėgių. Gal ruošiamasi ruožą Šeštokai-Alytus atnaujinti?

                                Comment


                                  #17
                                  Alytuje yra nemažai pramonės įmonių, kurioms yra reikalingas geležinkelis. Tikėtina, kad geležinkelis iki Alytaus bus išsaugotas ir atnaujintas. Norėtųsi kada nors tame ruože ir vėl keleivinius traukinius pamatyti...

                                  Comment


                                    #18
                                    Savaitgalį važiuojant Alytaus - Kalvarijos - Marijampolės kryptimi nuo kelio Alytus - Simnas - Kalvarija teko matyti daug naujų gelžbetoninių pabėgių, sudėtų prie Šeštokų - Alytaus geležinkelio, nuo Šeštokų iki Krosnos. Ar tai tik eilinis remontas, kapitalinis remontas ar kelio rekonstrukcija? Ar planuojama ruožą remontuoti iki pat Alytaus? Gal kas turite daugiau duomenų?
                                    Paskutinis taisė 2Pack; 2008.11.03, 16:34.

                                    Comment


                                      #19
                                      Na va foto iš Šešotkų - Alytaus linijos:


                                      Krosnos stotis:

                                      http://www.parovoz.com/gallery/LT/20081111_167985.jpg

                                      Mergalaukio stotis

                                      http://www.parovoz.com/gallery/LT/20081111_167987.jpg
                                      Paskutinis taisė udrius; 2008.11.14, 10:48.

                                      Comment


                                        #20
                                        [QUOTE=udrius;300685]Na va foto iš Šešotkų - Alytaus linijos:


                                        Labai ačiū, tikrai puikios nuotraukos. Tačiau turiu vieną klausimą žinantiems. Šių metų lapkričio 2 dieną važiuodamas per Krosnos viaduką į abi puses nuo jo kiek akys užmatė mačiau baltuojant naujus gelžbetoninius pabėgius. Atrodo, kad kelias bus atnaujinamas ištisai ? Nejaugi tokia rekonstrukcija bus atliekama privažiuojamajam keliui ? O gal bus vėl normalus ruožas ? Parašykit, jei kas žinot..

                                        Comment

                                        Working...
                                        X