Parašė x21
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)
Collapse
X
-
Geležinkelis Kazlų Rūda-Šeštokai-Alytus / Trakiškiai
Kažkiek anksčiau statyti baigta jo atšaka iš Lentvario į Kybartus(Klaraliaučių).Parašė x21 Rodyti pranešimąTai kad tikrai jis pirmas... prie caro statytas... St.Peterburg - Warszawa...
Trečiame XX amžiaus dešimtmetyje toks likimas nutraukė kitą geležinkelį St.Peterburg-Warszawa linijos apylanką Varėna-Alytus-Šeštokai-Suvalkai-Augustavas-Gardinas. Tada trūkį padarė demarkacinė linija tarp Varėnos ir Artilerijos, kažkiek vėliau - tiltas per Nemuną Alytuje, po antrojo pasaulinio karo - tarp Šeštokų ir Suvalkų. Sovietmečiu dažnai matydavau žole apaugusius ir aprūdijusius bėgius iš Šešokų į Mockavą, kartais netgi pavykdavo pašokti už Mockavos, ir nesinorėjo tikėti, kad kažkada tais bėgiais važinės traukiiai. Ir šiandieną važinėja, nors ne tiek kiek norėtųsi (1992.07.07 Šetokuose pranašauti keleiviniai traukiniai į Berlyną, Paryžių...).
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKažkiek anksčiau statyti baigta jo atšaka iš Lentvario į Kybartus(Klaraliaučių).
Trečiame XX amžiaus dešimtmetyje toks likimas nutraukė kitą geležinkelį St.Peterburg-Warszawa linijos apylanką Varėna-Alytus-Šeštokai-Suvalkai-Augustavas-Gardinas. Tada trūkį padarė demarkacinė linija tarp Varėnos ir Artilerijos, kažkiek vėliau - tiltas per Nemuną Alytuje, po antrojo pasaulinio karo - tarp Šeštokų ir Suvalkų. Sovietmečiu dažnai matydavau žole apaugusius ir aprūdijusius bėgius iš Šešokų į Mockavą, kartais netgi pavykdavo pašokti už Mockavos, ir nesinorėjo tikėti, kad kažkada tais bėgiais važinės traukiiai. Ir šiandieną važinėja, nors ne tiek kiek norėtųsi (1992.07.07 Šetokuose pranašauti keleiviniai traukiniai į Berlyną, Paryžių...).
Taigi, matyt tu traukiniu i Berlyna, Paryziu niekada ir nebebus is Sestoku. RailBaltica Sestokus aplenks, galbut Marijampoles neaplenks?
Comment
-
Tustuma ir nykuma Alytaus stotyje, 2006 m.

Silumvezis TEM2-5114 Alytuje, 2006 m.

Senoji Alytaus gelezinkelio stotis Gardino gatveje, 2006 m. Per 9 metus (linija isardyta 1997 m.) perone uzaugo berzeliai. Gamta atsiima savo...
Paskutinis taisė Romas; 2009.10.17, 10:45. Priežastis: Kopija iš temos "Geležinkelių fotografavimas"
Comment
-
Važinėdavau vaikystėje ir vėliau medinuku tuo ruožu... Patys geriausi prisiminimaiParašė udrius Rodyti pranešimąJo... dabar tik peržiūrau filmuotą medžiagą tarp Alytaus ir Šeštokų... Balvonai Alytaus politikai, kokį ruožą prarado. Pagal grožį jis ne ką nenusileidžia saurukui...
Tikiuosi neišardė...
Comment
-
Tarp Alytaus ir Sestoku tai neisarde. Bet dabar tai privaziuojamasis kelias.Parašė railman Rodyti pranešimąVažinėdavau vaikystėje ir vėliau medinuku tuo ruožu... Patys geriausi prisiminimai
Tikiuosi neišardė...
Tiesa, ne visai i tema. Kaip budavo Sestokuose su garveziu (kai dar keleiviniai traukiniai vazinejo tempiami garveziu): keisdavo garvezi ar tas pats garvezys apsisukdavo trikampyje???
Comment
-
Taip, teisingai. Šeštokų stotyje yra garvežių apsisukimo trikampis, jame ir apsisukdavo patys garvežiai. Tas trikampis ir dabar dar yra neišardytas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarp Alytaus ir Sestoku tai neisarde. Bet dabar tai privaziuojamasis kelias.
Tiesa, ne visai i tema. Kaip budavo Sestokuose su garveziu (kai dar keleiviniai traukiniai vazinejo tempiami garveziu): keisdavo garvezi ar tas pats garvezys apsisukdavo trikampyje???
Comment
-
Kol vakarinis traukinys Kaunas-Alytus ir rytinis Alytus-Kaunas važinėdavo sudarytas iš garvežio (ne šilumvežio) ir kelių siauralangių vagonų, Šeštokuose stovėdavo apie pusvalandį.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąTaip, stovėdavo, kiek tiksliai laiko nežinau. Beje, ir dyzeliniai D1 "Kaunas-Alytus" Šeštokuose stovėdavo apie 10-15 min. iki pat tol, kol buvo nutrauktas keleivinis susisiekimas ruože Šeštokai - Alytus.
geležinkelis iš Šeštokų į Alytų neišardytas, bet tėra kaip privažiuojamasis kelias, o tokiu keleiviniai traukinaii važinėti negali (bent ne vienas forumo narys taip yra rašęs). O gaila, nes kažkada buvo taip patogu. Ir vaizdelis į Giluičio ežerą tarp Giluičių ir Simno stotelių yra ne ką nusileidžiantis nuo Kauno HES-o.
Comment
-
Užvakar važiavau mašina iš Marijampolės į Druskininkus, tai Krosnoje ir Simne matėsi sukrautos rietuvės naujų gelžbetoninių pabėgių. Gal ruošiamasi ruožą Šeštokai-Alytus atnaujinti?Parašė Vitas Rodyti pranešimąKol vakarinis traukinys Kaunas-Alytus ir rytinis Alytus-Kaunas važinėdavo sudarytas iš garvežio (ne šilumvežio) ir kelių siauralangių vagonų, Šeštokuose stovėdavo apie pusvalandį.
geležinkelis iš Šeštokų į Alytų neišardytas, bet tėra kaip privažiuojamasis kelias, o tokiu keleiviniai traukinaii važinėti negali (bent ne vienas forumo narys taip yra rašęs). O gaila, nes kažkada buvo taip patogu. Ir vaizdelis į Giluičio ežerą tarp Giluičių ir Simno stotelių yra ne ką nusileidžiantis nuo Kauno HES-o.
Comment
-
Savaitgalį važiuojant Alytaus - Kalvarijos - Marijampolės kryptimi nuo kelio Alytus - Simnas - Kalvarija teko matyti daug naujų gelžbetoninių pabėgių, sudėtų prie Šeštokų - Alytaus geležinkelio, nuo Šeštokų iki Krosnos. Ar tai tik eilinis remontas, kapitalinis remontas ar kelio rekonstrukcija? Ar planuojama ruožą remontuoti iki pat Alytaus? Gal kas turite daugiau duomenų?Paskutinis taisė 2Pack; 2008.11.03, 16:34.
Comment
-
Na va foto iš Šešotkų - Alytaus linijos:
Krosnos stotis:
http://www.parovoz.com/gallery/LT/20081111_167985.jpg
Mergalaukio stotis
http://www.parovoz.com/gallery/LT/20081111_167987.jpgPaskutinis taisė udrius; 2008.11.14, 10:48.
Comment
-
[QUOTE=udrius;300685]Na va foto iš Šešotkų - Alytaus linijos:
Labai ačiū, tikrai puikios nuotraukos. Tačiau turiu vieną klausimą žinantiems. Šių metų lapkričio 2 dieną važiuodamas per Krosnos viaduką į abi puses nuo jo kiek akys užmatė mačiau baltuojant naujus gelžbetoninius pabėgius. Atrodo, kad kelias bus atnaujinamas ištisai ? Nejaugi tokia rekonstrukcija bus atliekama privažiuojamajam keliui ? O gal bus vėl normalus ruožas ? Parašykit, jei kas žinot..
Comment











Comment