Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Carinio geležinkelio istorija - senose fotografijose

    http://www.lrytas.lt/-12043603051203...nuotraukos.htm

    Comment


      Ar yra Lietuvoje tokiu keliu (dvigubo standarto) kaip sitie?
      http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=55383&LNG=RU

      Comment


        Parašė x21 Rodyti pranešimą
        Ar yra Lietuvoje tokiu keliu (dvigubo standarto) kaip sitie?
        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=55383&LNG=RU
        Taip. Nuo Šeštokų į Lenkijos pusę. Foto

        Comment


          Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
          Vakar klaipedoje maciau idomu reiskini, mazdaug puse septyniu ryto, kai keleiviai jau buvo pradeti laipinti i "pajuri", kuris yra antrame kelyje, pirmu keliu pravaziavo trys sujungti ČME3, po dvieju minuciu dar du... kur ten jie galejo vaziuot? be to tik jiems pravaziavus atvaziavo klaipeda - radviliskis (D1)... tada kaip maciau jie vaziavo kitu keliu, dar trys ar keturi...
          Neretai galima pamatyti tokį vaizdą:
          http://www.railpictures.net/viewphot...=209701&nseq=0
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Valstybės valdoma bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" 2007m. žymiai pagerino apyvartos ir pelno rodiklius. Tačiau augant sąnaudoms ir daug investuojant, šiemet įmonės finansiniai rezultatai turėtų pagerėti minimaliai.
            Preliminariais duomenimis, 2007 m. "Lietuvos geležinkeliai" uždirbo 130 mln. litų grynojo pelno 25 proc. daugiau nei 2006 m., kai grynasis pelnas buvo 112 mln. litų.
            Bendrovės pajamos pernai, palyginti su 2006 m., išaugo 16,5 proc. iki 1,407 mlrd. litų, antradienį surengtoje spaudos konferencijoje pranešė "Lietuvos geležinkelių" generalinis direktorius S. Dailydka.
            "Šių metų biudžetą prognozavome pernai antrąjį pusmetį, tuomet mūsų požiūris buvo pesimistiškesnis. Pagal dabartines tendencijas manau, kad šių metų įmonės rezultatai tikrai nebus prastesni už pernykščius, o gal net ir šiek tiek geresni. Kiek, kol kas negaliu pasakyti - gal 5-6 proc.", - sakė "Lietuvos geležinkelių" vadovas.
            2007 m,. "Lietuvos geležinkeliai" investavo apie 419 mln. litų, arba 28 proc. daugiau negu užpernai, kai investicijos buvo 327 mln. litų. Krovinių, iš kurių gauna apie 90 proc. pajamų, "Lietuvos geležinkeliai" 2007 m. pervežė 53,5 mln. tonų - 6,6 proc. daugiau negu prieš metus. Tuo tarpu keleivių vežimas smuktelėjo 16 proc. iki 5,2 mln. žmonių. 2008 m. valstybė yra numačiusi apie 26 mln. litų kompensacijoms už nuostolingą keleivių vežimą.
            S.Dailydkos teigimu, šiemet "Lietuvos geležinkeliai" sieks, kad keleivių srautai padidėtų - bus atnaujinama infrastruktūra, traukinių parkas, dažninami maršrutai, jų daugės.

            BNS.2008.03.04
            Paskutinis taisė Metropolis; 2008.03.04, 13:29.

            Comment


              Šiandien delfi.lt rašo, kad dar šiemet LG planuoja paleisti 20 naujų keleivinių maršrutų. Gal kas žino konkrečiau kokių..? Na, jau neabejoju, kad bus atnaujintas keleivinių traukinių eismas Klaipėdos - Šilutės ruože, bet įdomu dėl kitų. Gal tai bus daugiau jau esamų maršrutų reisų tankinimas?

              Comment


                Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                Vakar klaipedoje maciau idomu reiskini, mazdaug puse septyniu ryto, kai keleiviai jau buvo pradeti laipinti i "Pajūrį", kuris yra antrame kelyje, pirmu keliu pravaziavo trys sujungti ČME3, po dvieju minuciu dar du... kur ten jie galejo vaziuot? be to tik jiems pravaziavus atvaziavo Klaipėda - Radviliškis (D1)... tada kaip maciau jie vaziavo kitu keliu, dar trys ar keturi...
                Dažnai sukabintų šilumvežių junginį pamatau geležinkelio linijoje Kaunas-Jiesia-Rokai-Palemonas.
                Uždarius Kauno tunelį, padidėjo apkrovimas linijoje Palemonas-Kauno hidroelektrinė-Rokai-Jiesia (per HES-ą).
                Bėgiai čia vieni, prasilenkimas - tik Rokų stotyje, tai šilumvežiams iš Kauno depo į Palemoną pavieniui važinėti galimybių mažiau negu buvo iki vasario 1 dienos, tai nestebina jų suskabinimas ir važiavimas kartu .
                Paskutinis taisė Vitas; 2008.03.06, 19:10.

                Comment


                  Jei tikėsime „Delfio“ straipsniu „Traukinių daugės, bilietai brangs“, AB "Lietuvos geležinkeliai mėgstantiems keliauti traukiniais šiemet žada 20 naujų vietinių maršrutų.

                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...16201589&com=1 )

                  20 naujų maršrutų išvardinti netaip lengva. Nebent sutrumpintą vieno maršruto reisą skaityti atskiru maršrutu (kaip iš Vilniaus link Gardino – iki Marcinkonių, Varėnos, Valkininkų, Rūdiškių).
                  Tai kokie gi tie straipsnyje minimi 20 naujų vietinių maršrutų keleiviniais traukiniais?

                  Comment


                    Norėčiau, kad nemaišytume dviejų dalykų. Maršrutas ir reisas.
                    Maršrutas tai yra transporto priemonės kelias nuo vieno taško iki kito, o reisas - maršrutu važiuojančių transporto priemonių skaičius.
                    Todėl ne veltui Vilniaus gelež. sortyje pranešant kai kurių traukinių išvykimo laiką sakoma, pvz.: "Traukinys nr.656 važiuojantis maršrutu Vilnius - Turmantas". Tuo pačiu maršrutu gali važiuoti ne vienas traukinio reisas.
                    Šiuo atveju, manau, kad LG šneka būtent apie 20 naujų reisų, ne maršrutų.

                    Comment


                      Jokiu naujienu, tiesiog radau kazkokios "transporto strategijas" internete :
                      http://www.cclt.eu/index.php?option=...d=60&Itemid=68
                      Geležinkelių transporto strategija

                      Iki 2006 metų:

                      pradėti Vilniaus - Kauno geležinkelio linijos modernizavimą, leisiantį išvystyti keleivinių traukinių greitį iki 160 km/h, prekinių traukinių - iki 120 km/h;
                      baigti tiesti šviesolaidines skaitmenines linijas IX B ir IX D Kretos transporto koridoriuose ir modernizuoti automatinį telefono ryšį, sujungiant šias linijas su kaimyninių šalių komunikacijų tinklais;
                      pradėti dviejų lygių pervažų įrengimą Vilniaus - Kauno linijoje (IX Europos transporto koridorius);
                      modernizuoti uosto ir geležinkelių transporto sąveiką (IX B koridoriaus jungtis su Kalipėdos valstybinių jūrų uostu) pertvarkant Klaipėdos valstybinio jūrų uosto šiaurinės ir pietinės dalies geležinkelius;
                      parengti svarbiausių geležinkelio ruožų elektrifikavimo koncepciją, o jos pagrindu - geležinkelių elektrifikavimo programą.
                      2006 - 2013 metais:

                      parengti geležinkelio linijos "Rail Baltica" nuo Kauno iki Lietuvos - Latvijos sienos europinio standarto projektą;
                      modernizuoti Kaišiadorių - Klaipėdos ir Kauno - Kybartų geležinkelio linijas, kad keleiviniai traukiniai pasiektų 160 km/h, o prekiniai traukiniai - 120 km/h greitį;
                      elektrifikuoti IX transporto koridoriaus linijas Kena - Vilnius ir Kaunas - Kybartai;
                      nutiesti europinio standarto geležinkelio liniją nuo Lietuvos - Lenkijos sienos iki I ir IX transporto koridorių sankirtos ir sukurti multimodalinio transporto mazgą.
                      Iki 2025 metų:

                      nutiesti europinio standarto geležinkelio liniją nuo Kauno iki Lietuvos - Latvijos sienos;
                      elektrifikuoti Kaišiadorių - Klaipėdos geležinkelio liniją (IX transporto koridorius).
                      http://ausis.gf.vu.lt/mg/nr/2000/10/10gel.html
                      Svarbus žingsnis taršos mažinimo kryptimi - geležinkelio elektrifikavimas. Tai labai svarbu saugant gamtą, einant į Europos Sąjungą. Jau dabar, gelbstint Europos valstybių investicijoms, tvarkoma signalizacija, telekomunikacijos sistema. Kitas žingsnis bus elektrifikacija. Šis darbas jau numatytas. Dabar elektrifikuotas tik 122 km geležinkelio ruožas. Kitas nusitęs iki Šiaulių. Pagerės ne tik gamtosauga. Elektrifikavimas išspręstų sanitarijos, vagonų išlaikymo klausimus.

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Jei tikėsime „Delfio“ straipsniu „Traukinių daugės, bilietai brangs“, AB "Lietuvos geležinkeliai mėgstantiems keliauti traukiniais šiemet žada 20 naujų vietinių maršrutų.

                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...16201589&com=1 )

                        20 naujų maršrutų išvardinti netaip lengva. Nebent sutrumpintą vieno maršruto reisą skaityti atskiru maršrutu (kaip iš Vilniaus link Gardino – iki Marcinkonių, Varėnos, Valkininkų, Rūdiškių).
                        Tai kokie gi tie straipsnyje minimi 20 naujų vietinių maršrutų keleiviniais traukiniais?
                        Speju, kad cia kaip panasiai kaip su Ryanair arba FlyLAL - pirma uzdaro marsruta, o po puses metu skalambija apie naujienas is pvz. Kauno i Liverpuli. Bullshitinis marketingas.

                        Comment


                          AB „Lietuvos geležinkeliai“, Mindaugo 12/14, 03603 Vilnius (įm. kodas 110053842) skelbia viešą 10 vnt. nenaudojamų manevrinių lokomotyvų TEM2 aukcioną
                          http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...202557F3II10O0

                          AB „Lietuvos geležinkeliai“ Mindaugo 12/14, 03603 Vilnius (įm. kodas 110053842) skelbia nenaudojamų keleivinių vagonų pardavimo viešą aukcioną. Parduodami nenaudojami 17 vnt. dyzelinių traukinių vagonų ir 4 kompl. vežimėlių KVZ-CNII-1M.
                          http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...202557F3II10O0
                          Paskutinis taisė Eimantas; 2008.03.07, 21:50.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                            Šiandien delfi.lt rašo, kad dar šiemet LG planuoja paleisti 20 naujų keleivinių maršrutų. Gal kas žino konkrečiau kokių..? Na, jau neabejoju, kad bus atnaujintas keleivinių traukinių eismas Klaipėdos - Šilutės ruože, bet įdomu dėl kitų. Gal tai bus daugiau jau esamų maršrutų reisų tankinimas?
                            Kol kas naujienu tiksliu nedaug, dar ruosiamas LG bukletas, reklamuosiantis naujus marsrutus nuo geguzes 25 d.
                            Patvirtintos kol kas tokios naujienos:
                            I Sankt Peterburga - kasdien
                            I Klaipeda - trecias, papildomas traukinys, vyksiantis dienos metu, suderintas persedimui i tarptautinius traukinius (ko gero skirtas pagerinti sveciu is NVS susisiekima su Palangos kurortu)
                            I Kijeva - prikabinami LG vagonai
                            I Simferopoli - LG formavimo traukinys
                            Del Rygos dar svarstoma.

                            Comment


                              Dėl geriausio maršruto dar svarsto...

                              Comment


                                Nežinau, kiek tiesa, kiek ne. Bet teko girdėti (iš neoficialių šaltinių), kad taip pat ketinama sutrumpinti kelis reisus (manau, ir taip aišku kokius). Įdomu, kiek tai yra tiesa..? Nes tuo teiginiu labai suabejojau, žinodamas, kad rinkimai netoli...
                                Tiesa, neseniai išgirdau, kad šiemet Susiekimo ministerija skyrė 25 mln. litų nuostolingų vietinių maršrutų kompensavimui. Tai jau pažanga, nes ankstesniais metais tekompensuodavo 4-8 mln. Lt.

                                Comment


                                  Parašė fow Rodyti pranešimą
                                  Kol kas naujienu tiksliu nedaug, dar ruosiamas LG bukletas, reklamuosiantis naujus marsrutus nuo geguzes 25 d.
                                  Patvirtintos kol kas tokios naujienos:
                                  I Sankt Peterburga - kasdien
                                  I Klaipeda - trecias, papildomas traukinys, vyksiantis dienos metu, suderintas persedimui i tarptautinius traukinius (ko gero skirtas pagerinti sveciu is NVS susisiekima su Palangos kurortu)
                                  I Kijeva - prikabinami LG vagonai
                                  I Simferopoli - LG formavimo traukinys
                                  Del Rygos dar svarstoma.
                                  Gerai, kad visgi yra ir pora traukinių į Ukrainą.

                                  Comment


                                    /\ blogai kad nera ne vieno i vakarus...

                                    Comment


                                      Tiesa, Dailydka interviu Lietuvos radijui (galėčiau jį prikabint, bet neišeina, per didelė apimtis turbūt) aiškiai pasakė - ketiname paleisti dvidešimt naujų VIETINIŲ maršrutų. Arba jis pats susvėlė...

                                      Comment


                                        skelbia viešą 10 vnt. nenaudojamų manevrinių lokomotyvų TEM2 aukcioną
                                        Tiksliau būtų nereikalingų, nes kiti dar prieš savaitę kitą užfiksuoti dirbantys...
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                          Gerai, kad visgi yra ir pora traukinių į Ukrainą.
                                          Būtų tikrai gerai, jei tie traukiniai iš Lietuvos į Ukrainą važiuotų per Lenkiją.
                                          Reikalinga tranzitinė Baltarusijos viza ir dar galimos problemos kertant Baltarusijos sieną - nieko gero.
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2008.03.10, 09:43.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X