Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gerai, tada vakarinis apie 18 val. Komfortas - 740ML lygio. Apie kitus traukinius nėra ko ir kalbėti. Į oro uostą tikrai ne visiems reikia. Lietuvoje traukinys vežtų ir iki Šiaulių ar iš Šiaulių (į Vilnių), taigi, dalis keleivių būtų vietiniai. Jokia RB nereikalinga, geležinkelis yra ir jis pilnai konkurencingas technine prasme su autobusais (kelionės trukme ir komfortu), tereikia tik normalaus organizavimo.
    Tai kad ir 18 val. trys autobusai į Rygą išvažiuoja.
    O į Šiaulius 17:45 traukinys yra.

    Esmė net ne RB. Tiesiog traukinys su 1-2 reisais per dieną nenukonkuruos autobusų, kurie išvyksta bemaž kas valandą. Ryga sąlyginai netolimas miestas, lankstumas čia yra svarbu.

    Pavyzdys - Minskas. Į Minską traukiniai išvyksta tik 3 kartus per dieną, bet jie akivaizdžiai laimi prieš 20 kartų per dieną išvykstančius autobusus greičiu (kelionės trukmė dvigubai mažesnė, nestovi pasienyje). O ką tokio Rygos kryptimi gali duoti traukinys, ko negali autobusas?
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.03.08, 10:45.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
      Vilnius-Ryga ekspresas nevažiuoja trumpiau 4 val. nebent vėlai vakare ar naktį.

      Dienos metu traukiniai turi visas galimybes konkuruoti su autobusais. Ypač jeigu jie nuvažiuotų greičiau nei per 4 val. O tam yra visos galimybės.
      Su autobusais turi galimybes konkuruoti, bet su lėktuvais, kurie per keliasdešimt min. atskrenda, nelabai.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Su autobusais turi galimybes konkuruoti, bet su lėktuvais, kurie per keliasdešimt min. atskrenda, nelabai.
        Na nežinau, nežinau, ar daug skraidančių (išskyrus verslininkus) lėktuvu iš Vilniaus į Rygą. Sakyčiau, daugiausia skraido tik tie, kas Rygoje perlipa į kitą airBaltic lėktuvą. Pats skrydis gal ir trunka mažiau nei 1 valandą, bet reikia dar pridėti laiką, sugaištamą Vilniuje nuvykimui iš centro į oro uostą, saugumo patikros praėjimui, o Rygoje - nuvykimui iš oro uosto į centrą. Kai važiuodamas autobusu įsėdi į jį Vilniaus centre ir po 4 valandų jau esi Rygos centre.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė alm Rodyti pranešimą
          O ar savikainos prasme traukinys konkurencingas lyginant su autobusais? Man atrodo, kad greičiausiai net lėktuvo kaštai mažesni gaunasi - LG sutaupytų išsinuomavę lėktuvą vietoje to, kad tą traukinį leistų.
          Jei LG sako, kad į Klaipėda maršrutas pelningas, į Minską pelningas, tai kodėl į Rygą negalėtų būti?

          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Tai kad ir 18 val. trys autobusai į Rygą išvažiuoja.
          O į Šiaulius 17:45 traukinys yra.

          Esmė net ne RB. Tiesiog traukinys su 1-2 reisais per dieną nenukonkuruos autobusų, kurie išvyksta bemaž kas valandą. Ryga sąlyginai netolimas miestas, lankstumas čia yra svarbu.

          Pavyzdys - Minskas. Į Minską traukiniai išvyksta tik 3 kartus per dieną, bet jie akivaizdžiai laimi prieš 20 kartų per dieną išvykstančius autobusus greičiu (kelionės trukmė dvigubai mažesnė, nestovi pasienyje). O ką tokio Rygos kryptimi gali duoti traukinys, ko negali autobusas?
          Tai kaip tik gerai, kai trys autobusai. Vadinasi srautas didelis ir galima nemažą dalį nugriebti į traukinį. Tai niekas ir nesako, kad turi autobusus visiškai nukonkuruoti. Tiesiog dalis keleivių turės galimybę rinktis. Ir užuot svaigus apie RB, galėjo seniausiai važinėti traukiniai. RB tik vienas privalumas - laikas. Kaina tikrai būtų neadekvati keleiviui arba jei adekvati keleiviui, tai su milžiniškomis dotacijomis iš valstybės kišenės.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            RB tik vienas privalumas - laikas.
            Neturi RB (nesvarbu RBI ar RBII) greičio privalumo. Traukiniui yra vienodai, kuo jis važiuoja - 1520 ar 1435.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Aš gi apie RB2, kuri žada būti iki 240 km/h.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Jei LG sako, kad į Klaipėda maršrutas pelningas, į Minską pelningas, tai kodėl į Rygą negalėtų būti?
                Į Klaipėdą traukinys pelningas, nes greičiu jis nenusileidžia autobusams, be to, ko gero tik pusė keleivių yra važiuojantys visą maršrutą tarp Vilniaus ir Klaipėdos. Likę yra važiuojantys iš/tarp tarpinių sustojimų, tikrai nemažai žmonių įlipa ir išlipa Šiauliuose, Telšiuose, Kėdainiuose.
                Jei neturėtų nei vieno tarpinio sustojimo tarp VLN ir KLP - toks pelningas tikrai nebūtų.
                Minsko traukinys nukonkuruoja autobusus dvigubai mažesne kelionės trukme ir tuo, kad nestoja pasienyje.
                O kuo Rygos traukinys būtų pranašesnis už autobusą?


                Tai kaip tik gerai, kai trys autobusai. Vadinasi srautas didelis ir galima nemažą dalį nugriebti į traukinį. Tai niekas ir nesako, kad turi autobusus visiškai nukonkuruoti. Tiesiog dalis keleivių turės galimybę rinktis. Ir užuot svaigus apie RB, galėjo seniausiai važinėti traukiniai. RB tik vienas privalumas - laikas. Kaina tikrai būtų neadekvati keleiviui arba jei adekvati keleiviui, tai su milžiniškomis dotacijomis iš valstybės kišenės.
                O kiek žmonių vietoje autobuso rinktųsi traukinį, kuris būtų be Wi-Fi (greičiausiai), be nemokamų gėrimų, nuvežtų ne greičiau nei autobusas, o bilieto kaina būtų tikrai ne mažesnė, jei ne didesnė nei autobuso bilieto kaina?
                Jei RB dėka būtų itin greitas traukinys, kuris iki Rygos nuvežtų per 2-2,5 val., tuomet iš jo būtų prasmės. O dabar - sakyčiau, jokios prasmės.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Žinant, kokias akcijas nuolat rengia autobusų bilietam Vilnius - Ryga - traukinys tikrai nepakonkuruos. O Vilnius - Talinas jau gal ir galėtų. Autobuse vis tiek mažiau erdvės nei traukinyje, tad naktinis reisas turėtų būti gana populiarus.

                  Comment


                    Parašė RoNNeR Rodyti pranešimą
                    Žinant, kokias akcijas nuolat rengia autobusų bilietam Vilnius - Ryga - traukinys tikrai nepakonkuruos. O Vilnius - Talinas jau gal ir galėtų. Autobuse vis tiek mažiau erdvės nei traukinyje, tad naktinis reisas turėtų būti gana populiarus.
                    Žinant, kad akcijiniai bilietai nepadengia autobusų kompanijų kaštų jos ilgai netemptų. Tos akcijos gali padėti autobusams tik skirtingoms kompanijoms konkuruojant tarpusavyje. Geležinkelių produktas yra visai kito segmento.

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Į Klaipėdą traukinys pelningas, nes greičiu jis nenusileidžia autobusams, be to, ko gero tik pusė keleivių yra važiuojantys visą maršrutą tarp Vilniaus ir Klaipėdos. Likę yra važiuojantys iš/tarp tarpinių sustojimų, tikrai nemažai žmonių įlipa ir išlipa Šiauliuose, Telšiuose, Kėdainiuose.
                      Jei neturėtų nei vieno tarpinio sustojimo tarp VLN ir KLP - toks pelningas tikrai nebūtų.
                      Minsko traukinys nukonkuruoja autobusus dvigubai mažesne kelionės trukme ir tuo, kad nestoja pasienyje.
                      O kuo Rygos traukinys būtų pranašesnis už autobusą?




                      O kiek žmonių vietoje autobuso rinktųsi traukinį, kuris būtų be Wi-Fi (greičiausiai), be nemokamų gėrimų, nuvežtų ne greičiau nei autobusas, o bilieto kaina būtų tikrai ne mažesnė, jei ne didesnė nei autobuso bilieto kaina?
                      Jei RB dėka būtų itin greitas traukinys, kuris iki Rygos nuvežtų per 2-2,5 val., tuomet iš jo būtų prasmės. O dabar - sakyčiau, jokios prasmės.
                      Parašė RoNNeR Rodyti pranešimą
                      Žinant, kokias akcijas nuolat rengia autobusų bilietam Vilnius - Ryga - traukinys tikrai nepakonkuruos. O Vilnius - Talinas jau gal ir galėtų. Autobuse vis tiek mažiau erdvės nei traukinyje, tad naktinis reisas turėtų būti gana populiarus.
                      Ryga - Vilnius atstumas kaip iki Klaipėdos. Taip, greitis kai kuriuose ruožuose už Šiaulių iki Rygos ne 120 km/h. Bet 4 val. 30 min pilnai įmanomas variantas. Dar kartą kartoju, kad keleivius galima vežti ir Lietuvos viduje - tarp Vilniaus ir Šiaulių. Dar reikėtų sustojimo Joniškyje ir Jelgavoje. Galbūt net ir Jonavoje bei Kėdainiuose. Juk ir į Klaipėdą traukinys važiuoja ilgiau nei autobusas.
                      Traukinys į Minską nestoja pasienyje, bet kontrolė vis tiek yra ir ją būtina įskaityti į kelionės trukmę. Nes į stotį reikia atvykti minimum prieš pusę valandos iki išvykimo. Ir tai nėra garantijos, kad spėsi praeiti patikrą. Realiai reikia anksčiau. Atvykus irgi užtrunkama. Be to autobusai veža šiek tiek pigiau. O ir kelionės autobusu kaina į Rygą ne vienoda. Yra brangesni, yra pigesni reisai. Taigi, dėl 2-3 eurų kainų skirtumo į didesnės pusę tikrai traukinys nebus nekonkurencingas. Jei net tokioje biednoje Ukrainoje traukiniu iš Kijevo į Varšuvą kainuoja apie 80-90 eurų, o autobusu apie 40-50 eurų, vis tiek keleivių yra.

                      Comment


                        Parašė RoNNeR Rodyti pranešimą
                        Žinant, kokias akcijas nuolat rengia autobusų bilietam Vilnius - Ryga - traukinys tikrai nepakonkuruos. O Vilnius - Talinas jau gal ir galėtų. Autobuse vis tiek mažiau erdvės nei traukinyje, tad naktinis reisas turėtų būti gana populiarus.
                        Į Taliną traukinys autobusų nenukonkuruotų, nes dėl geležinkelio tinklo subtilybių jis važiuos ne mažiau nei 12 valandų. Esmė, kad tarp Rygos ir Talino nėra tiesaus geležinkelio, šiuo metu kelionė traukiniu iš Rygos į Taliną trunka 8 valandas ir vyksta su persėdimu Valgoje. Autobusas gi per 4 valandas nuveža. Manote, daug yra taip važiuojančių?
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Ryga - Talinas įmanoma per 4.30-4.45 val. Dabar traukinys stoja daugelyje tarpinių stočių. Talinas - Tartu ekspresai važiuoja be kelių minučių 2 val. Tai yra 175 km. Ryga - Tartu 255 km. Iš viso 430 km. Vidutiniu 100 km/h greičiu galima nuvažiuoti per 4,5 val. Aišku, tarpiniai sustojimai turėtų būti tik keli: Sigulda, Cėsys, Valmiera, Valga, Tartu, Tapa...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ryga - Talinas įmanoma per 4.30-4.45 val. Dabar traukinys stoja daugelyje tarpinių stočių. Talinas - Tartu ekspresai važiuoja be kelių minučių 2 val. Tai yra 175 km. Ryga - Tartu 255 km. Iš viso 430 km. Vidutiniu 100 km/h greičiu galima nuvažiuoti per 4,5 val. Aišku, tarpiniai sustojimai turėtų būti tik keli: Sigulda, Cėsys, Valmiera, Valga, Tartu, Tapa...
                            Na, jei iš Vilniaus į Taliną būtų naktinis traukinys, važiuojantis 8-9 valandas ir su miegamosiomis kupė vietomis, jis galėtų nukonkuruoti autobusą. Bet jis turi būti tiesioginis - naktį persėdinėti niekas nenorės.

                            Turint omeny, kad naktiniai reisai į Taliną yra pakankamai populiarūs, tikrai bus tokių, kurie susivilios patogesne naktine kelione.
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.03.10, 10:42.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Ryga - Vilnius atstumas kaip iki Klaipėdos. Taip, greitis kai kuriuose ruožuose už Šiaulių iki Rygos ne 120 km/h. Bet 4 val. 30 min pilnai įmanomas variantas.
                              Pritardamas pastebėsiu, kad didelis privalumas- traukinys atveža ir Vilniuje, ir Rygoje į centrą. Lėktuvo skrydis ~50 min, bet +atvykimas+patikra+nusileidus procedūros (pvz. kol prikemša pilną autobusą)+vykimas iki centro. Apauga skrydis laiko sąnaudomis.

                              Be to, traukinys turi wi-fi

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Na, jei iš Vilniaus į Taliną būtų naktinis traukinys, važiuojantis 8-9 valandas ir su miegamosiomis kupė vietomis, jis galėtų nukonkuruoti autobusą. Bet jis turi būti tiesioginis - naktį persėdinėti niekas nenorės.

                                Turint omeny, kad naktiniai reisai į Taliną yra pakankamai populiarūs, tikrai bus tokių, kurie susivilios patogesne naktine kelione.
                                Naktiniam 2 papildomos valandos ne problema. Išvykimas iš Vilniaus apie 18.30 val. Rygoje apie 23.30-50, Taline apie 5.30 ryto pats tas. Atgal iš Talino irgi panašiai, tik Rygoje ilgesnis stovėjimas, kad į Vilnių atvykimas būtų ne anksčiau 5 val. Kartu Rygoje ir apsikeitimas lokomotyvais.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Pritardamas pastebėsiu, kad didelis privalumas- traukinys atveža ir Vilniuje, ir Rygoje į centrą. Lėktuvo skrydis ~50 min, bet +atvykimas+patikra+nusileidus procedūros (pvz. kol prikemša pilną autobusą)+vykimas iki centro. Apauga skrydis laiko sąnaudomis.

                                  Be to, traukinys turi wi-fi
                                  Autobusai turi visus šiuos privalumus ir netgi daugiau serviso + nuveža ne tik į pačią Rygą, bet ir į RIX oro uostą

                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Naktiniam 2 papildomos valandos ne problema. Išvykimas iš Vilniaus apie 18.30 val. Rygoje apie 23.30-50, Taline apie 5.30 ryto pats tas. Atgal iš Talino irgi panašiai, tik Rygoje ilgesnis stovėjimas, kad į Vilnių atvykimas būtų ne anksčiau 5 val. Kartu Rygoje ir apsikeitimas lokomotyvais.
                                  Gal visgi pernelyg ankstyvas išvykimas būtų, ne visi po darbų spėti į traukinį. Optimaliau būtų išvykti 20.30 iš Vilniaus 7.30 atvykti į Taliną. Stotų Kaišiadoryse (būtų suderintas persėdimas kauniečiams iš kito traukinio), Jonavoje, Kėdainiuose, Šiauliuose, Joniškyje, Jelgavoje, Rygoje, Valmieroje, Valgoje, Tartu. Sakyčiau, sustojimų užtektų.
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.03.10, 13:58.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Radau reklamą: "Jūsų patogumui, papildomi traukiniai iš Vilniaus į Rygą kursuos gruodžio 21, 23, 25 ir 27 dienomis". Pamėginau TraukinioBilietas.Lt - minėtomis dienomis traukinys į Rygą yra. Taip pat išsiaiškinau, kad tai ne papildomas traukinys iš Vilniaus... Pasirodo, šventiniame laikotarpyje traukinys Kijevas-Ryga kursiuoja kas antra diena. Kitaip sakant, paleidžiamas antras sąstatas. Kaip jis atrodys (ar kaip tas gražuolis kursuojantis nuolat), kol kas neaišku. Atvykti paspoksoti (ir pafotografuoti, pafilmuoti) galimybę turi nebent Radviliškio, Šiaulių, Joniškio gyventojai - per Kaišiadoris, Vievį, Vilnių traukinys abiem kryptimis važiuoja gilią naktį...

                                    Comment


                                      Traukinys Kijevas-Ryga:
                                      05:51 isvyksta is Šiauliu --> 08:08 atvyksta i Ryga -- keliones trukmė 02:17

                                      Traukinys Ryga-Kijevas:
                                      19:40 isvyksta is Rygos --> 21:58 atvyksta i Šiaulius -- keliones trukmė 02:18

                                      ___________________________________________
                                      Apie 12 euru lyg tai buvo pries pora menesiu uz bilieta.

                                      Comment


                                        Kažkaip forume nenusilaukė dėmesio PiaRinis "expresinio" traukinio reisas Talinas-Tartu-Ryga-Vilnius-Kaunas, kuris iki Vilniaus važiavo apie 10 valandų.
                                        Pažadėta, kad tokia kelionė kada nors truks 4 valandas, tik terminai kol kas skendi miglose

                                        LR SM 2021 09 21
                                        Baltijos šalių sostines sujungė specialiojo Europos geležinkelių metus žyminčio traukinio maršrutas
                                        https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/ba...inio-marsrutas

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Kažkaip forume nenusilaukė dėmesio PiaRinis "expresinio" traukinio reisas Talinas-Tartu-Ryga-Vilnius-Kaunas, kuris iki Vilniaus važiavo apie 10 valandų.
                                          Pažadėta, kad tokia kelionė kada nors truks 4 valandas, tik terminai kol kas skendi miglose

                                          LR SM 2021 09 21
                                          Baltijos šalių sostines sujungė specialiojo Europos geležinkelių metus žyminčio traukinio maršrutas
                                          https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/ba...inio-marsrutas
                                          Per TV sakė, kad buvo sustojimų Tartu ir pan. Tai klausimas kiek gryno važiavimo.
                                          Antras dalykas mašinistas gyrė LG infrastruktūrą lyginant su LV ir EE.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X