Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Maršrutas Vilnius-Ryga
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje dauguma gyvena toje pusėje, kur A2 arba lengvai pasiekiamas per Vakarinį.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKas nors važiuoja su automobiliu nuo geležinkelio stoties iki Rygos stoties? Reiktų vertinti visą kelionės trukmę.
 Iki gel.stoties nusigrūsti reikia kokių 30min 2G nuo kokių Pašilaičių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, bet daug kas važiuoja į Rygos (arba, priešinga kryptimi, į Vilniaus) centrą, kur ir yra geležinkelio stotys.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Kas nors važiuoja su automobiliu nuo geležinkelio stoties iki Rygos stoties? Reiktų vertinti visą kelionės trukmę.ПТН ПНХ
 «Русский военный корабль, иди нахуй!»
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Faktai prieš akis:Parašė John Rodyti pranešimą
 Tai kad negreičiau nei autobusu, nei automobiliu.
 Automobiliu: 3,5h; autobusu: 3h 50min - 5h; traukiniu: 4h 10min.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar tos 20 minučių yra lemiama sąlyga nevažiuoti traukiniu?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąVisiškas minimumas turėtų būti 3 valandos, o siekiamybė turėtų būti 2-2,5h. Dabartinė 4h trukmė kvepia maršruto uždarymu dėl per mažo keleivių srauto.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne 20min, o 2 valandom. Nuvažiavimas 2x greičiau atpirktų VT naudojimą abiejuose galuose jei kelionės pradžia/pabaiga nėra prie stoties.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
 Ar tos 20 minučių yra lemiama sąlyga nevažiuoti traukiniu?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ch**aktai, o ne faktai. Per jokias 3,5h automobiliu nenuvažiuosi, nebent minsi gazą iki dugno visą kelią, nebus jokių kelio darbų ir eismo ribojimų, ir abiejuose galuose neužtaikysi ant piko meto, bei niekur nesustosi atsigerti kavos ar į tualetą. Tikimybė, kad taip nutiks yra labai nedidelė. Realybėje mašina važiuosi maždaug tas pačias 4 val. 15 min. arba ilgiau.Parašė ifl Rodyti pranešimą
 Faktai prieš akis:
 Automobiliu: 3,5h; autobusu: 3h 50min - 5h; traukiniu: 4h 10min.
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš apie tai, kad jei kursuoja daug autobusų, kodėl traukinys, vienareikšmiškai stipriai lenkiantis juos komfortu, ir esantis tik 10 min ilgiau važiuojantis už patį greičiausią autobusą, turėtų apskritai nevažinėti?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Ne 20min, o 2 valandom. Nuvažiavimas 2x greičiau atpirktų VT naudojimą abiejuose galuose jei kelionės pradžia/pabaiga nėra prie stoties.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Autobusams dotacijos rodos nėra, traukiniui yra. Kodėl visi mokesčių mokėtojai turi dengti kelių šiknų komfortą?Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
 Aš apie tai, kad jei kursuoja daug autobusų, kodėl traukinys, vienareikšmiškai stipriai lenkiantis juos komfortu, ir esantis tik 10 min ilgiau važiuojantis už patį greičiausią autobusą, turėtų apskritai nevažinėti?
 
 Suprasčiau jei tai būtų fundamentaliai kitas lygis pakeliantis Vilniaus ir Rygos susisiekimą į kitą lygį. Bet dabar visi draugiškai susimetam piaro straipsnių dekoracijoms.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Per dabartinį maršrutą ir su dabartine infrastruktūra realistiškai trumpiausias kelionės laikas galėtų būti 3,5 valandos, su sąlyga, kad Šiauliai-LT/LV siena greitis būtų padidintas iki 120km/h ir kitose atkarpose, kurios pritaikytos 120km/h, nesivilktų 80-100km/h, kaip yra dabar. Tai, be abejo, būtų labai geras ir konkurencingas kelionės laikas, kuris būtų gerokai trumpesnis, nei automobiliu ar autobusu. Žinoma, būtų galima sutrumpinti ir iki 3 valandų, jeigu linijos greitis būtų pakeltas iki 140km/h ar net 160km/h tiesesnėse atkarpose, kas civilizuotose šalyse kaip ir būtų savaime suprantamas dalykas, bet pas mus yra "kosTmosas", "Vasiukai" ir "nesąmonė", tai bijau, kad to nebus.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąVisiškas minimumas turėtų būti 3 valandos, o siekiamybė turėtų būti 2-2,5h. Dabartinė 4h trukmė kvepia maršruto uždarymu dėl per mažo keleivių srauto.
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kas kiekvienais metais susimeta po milijardą keliams ir jų priežiūrai? Bene autobusų kompanijos?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Autobusams dotacijos rodos nėra, traukiniui yra. Kodėl visi mokesčių mokėtojai turi dengti kelių šiknų komfortą?
 
 Suprasčiau jei tai būtų fundamentaliai kitas lygis pakeliantis Vilniaus ir Rygos susisiekimą į kitą lygį. Bet dabar visi draugiškai susimetam piaro straipsnių dekoracijoms.
 - 11 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Realioje realybėje, o ne traukiniofilų fantazijose 90% laiko taip ir bus (automobiliu nuvažiuosiu greičiau), jei ne su dar didesne tikimybe.Parašė John Rodyti pranešimą
 Ch**aktai, o ne faktai. Per jokias 3,5h automobiliu nenuvažiuosi, nebent minsi gazą iki dugno visą kelią, nebus jokių kelio darbų ir eismo ribojimų, ir abiejuose galuose neužtaikysi ant piko meto, bei niekur nesustosi atsigerti kavos ar į tualetą. Tikimybė, kad taip nutiks yra labai nedidelė. Realybėje mašina važiuosi maždaug tas pačias 4 val. 15 min. arba ilgiau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų labai geras ir konkurencingas laikas, bet LG už tokias investicijas paskaičiuotų kelionės kainą 100 eurų. Esant 3h ir 24 eurų kelionei išvis nebereiktų autobusų ir automobilis apsimokėtų tik vežant visą šeimą.Parašė John Rodyti pranešimą
 Per dabartinį maršrutą ir su dabartine infrastruktūra realistiškai trumpiausias kelionės laikas galėtų būti 3,5 valandos, su sąlyga, kad Šiauliai-LT/LV siena greitis būtų padidintas iki 120km/h ir kitose atkarpose, kurios pritaikytos 120km/h, nesivilktų 80-100km/h, kaip yra dabar. Tai, be abejo, būtų labai geras ir konkurencingas kelionės laikas, kuris būtų gerokai trumpesnis, nei automobiliu ar autobusu. Žinoma, būtų galima sutrumpinti ir iki 3 valandų, jeigu linijos greitis būtų pakeltas iki 140km/h ar net 160km/h tiesesnėse atkarpose, kas civilizuotose šalyse kaip ir būtų savaime suprantamas dalykas, bet pas mus yra "kosTmosas", "Vasiukai" ir "nesąmonė", tai bijau, kad to nebus.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 12:39.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė John Rodyti pranešimą
 Ch**aktai, o ne faktai. Per jokias 3,5h automobiliu nenuvažiuosi, nebent minsi gazą iki dugno visą kelią, nebus jokių kelio darbų ir eismo ribojimų, ir abiejuose galuose neužtaikysi ant piko meto, bei niekur nesustosi atsigerti kavos ar į tualetą. Tikimybė, kad taip nutiks yra labai nedidelė. Realybėje mašina važiuosi maždaug tas pačias 4 val. 15 min. arba ilgiau.
 Nesuprantu to noro save diskredituoti, jei faktai yra labai nesunkiai patikrinami ir jie paremti statistika, o ne tikėjimu.
 Mėgaukitės nemokamu analizės įrankiu: https://www.google.com/maps/dir/viln...0900?entry=ttu
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu taigi tiek, kiek aš sakiau ir rodo, ta "statistika". Tiesą sakant, kai kuriais laikais rodo gerokai daugiau - 5,5 valandas - automobiliu. Čia net nesustojant pailsėti ar išgerti kavos.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
 
 Nesuprantu to noro save diskredituoti, jei faktai yra labai nesunkiai patikrinami ir jie paremti statistika, o ne tikėjimu.
 Mėgaukitės nemokamu analizės įrankiu: https://www.google.com/maps/dir/viln...0900?entry=ttu
 
   
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reiktų dar nepamiršti ir mastelio ekonomikos. Vienas traukinys gali talpinti tiek žmonių, kiek ir koks 20 ar daugiau autobusų su praktiškai ta pačia infrastruktūra (ir dvidešimt ar daugiau kartų mažesnėmis išlaidoms vairuotojams). Sutvarkyti infrastruktūrą vienam traukiniui gali atrodyti brangu, bet srautų didinimas tuose ruožuose tampa itin paprastas.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Autobusai, automobiliai, fūros per akcizus, pvm ir kelių mokesčius. Traukinių keleivius anksčiau dotuodavo krovinių vežimas, bet dabar užsiraukė šitas šaltinis.Parašė John Rodyti pranešimą
 O kas kiekvienais metais susimeta po milijardą keliams ir jų priežiūrai? Bene autobusų kompanijos?Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.30, 12:57.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei čia apie Rygos maršrutą, tai dotacija važiavimui Latvijos teritorijoje nėra skiriama.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Autobusams dotacijos rodos nėra, traukiniui yra. Kodėl visi mokesčių mokėtojai turi dengti kelių šiknų komfortą?
 
 Suprasčiau jei tai būtų fundamentaliai kitas lygis pakeliantis Vilniaus ir Rygos susisiekimą į kitą lygį. Bet dabar visi draugiškai susimetam piaro straipsnių dekoracijoms.
 Comment



 
			
			
		




Comment