Parašė 10.000
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Maršrutas Vilnius-Ryga
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 yra, per DaugpiliParašė 10.000 Rodyti pranešimąTai bet daugiau galimybių nuvažiuoti traukiniu iš Vilniaus į Rygą nėra nei tiesiai nei per aplinkui, tad situacijos nelabai palygintinos
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Arba traukinys galėtu važiuoti ratu Vilnius - Šiauliai - Ryga - Daugpilis ir atv.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Pro ten lankas gaunasi didesnis.
 
 Ir atstatyt liniją į Liepoją.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.
 
 Aišku pas mus labai trūksta Kretingos-Palangos, Marcinkonių-Druskininkų galiukų, nepakankamai išnaudojama Kauno-Jonavos-Šiaulių linija, pamiršta Utena (traukiniu iš Vilniaus galima nuvažiuoti į kažkokią šiknaskylę vadinamą Turmantu, o Utenon - ne), likviduota Rokiškio kryptis ...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.Parašė Tomas Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.
 
 -
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 Kas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važiuoti į Rygą kad skristi į Varšuvą tai panašiai kaip važiuoti į Rygą kad skristi į Vilnių,Parašė xvoss Rodyti pranešimą
 Nuo 12:30 ... Waršava.. .... . 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt 
 
 -
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes cariniais laikais ne tam statyti geležinkeliai.Parašė ifl Rodyti pranešimą
 O man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na taip, bet jei nėra skirtumo kur (dideliam ar mažam), kas lėmė jog buvo pasirenkamas mažesnis (Kaišiadorys, Radviliškis...) .Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Nes cariniais laikais ne tam statyti geležinkeliai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gyventojų tankis gelbėja.Parašė Tomas Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.
 
 Aišku pas mus labai trūksta Kretingos-Palangos, Marcinkonių-Druskininkų galiukų, nepakankamai išnaudojama Kauno-Jonavos-Šiaulių linija, pamiršta Utena (traukiniu iš Vilniaus galima nuvažiuoti į kažkokią šiknaskylę vadinamą Turmantu, o Utenon - ne), likviduota Rokiškio kryptis ...
 
 Su mūsų gyventojų tankiu Latvijoje nebūtų negyvos linijos Ryga-Ventspilis ir Ryga-Liepoja.
 
 Pats tinklas nėra ok. Labiausiai dėl geležinkelio išsidėstymo Kaišiadorys-Radviliškis, nėra jokių geležinkelių buv. Prūsijos pasienyje.
 
 Idealus geležinkelio tinklas būtų žiedinis Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Vilnius, atšakos Minskas, Karaliaučius, ir Rail Baltica Varšuva-Ryga-Helsinkis.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent. Toks žiedinis būtų idealus ir, tikiuosi, bus judama link jo nutiesiant Kaunas - Klaipėda ir Panevėžys - Vilnius jungtis kadanors.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
 Idealus geležinkelio tinklas būtų žiedinis Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Vilnius, atšakos Minskas, Karaliaučius, ir Rail Baltica Varšuva-Ryga-Helsinkis.
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal LTG susiprotės?Parašė Gorgon Rodyti pranešimąĮdomus tvarkaraščio sprendimas, norintiems į Rygą traukiniu keliauti iš Klaipėdos: traukinys iš Šiaulių pajuda viena minute anksčiau, nei atvyksta traukinys Klaipėda - Vilnius. Keleiviai dar spės pamatyti, kaip traukinys išvažiuoja tiesiai iš po nosies...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaunas - pasienis su Vokietija: pusbroliai pusbroliais, bet karas lieka karu. Vilniuje trūko vietos, nors įkurdintas garvežių depas. Ir, kaip teisingai pastebėta, carinėje rusijoje SPB - Varšuvos geležinkelis planuotas ne kroviniams.Parašė ifl Rodyti pranešimąO man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?
 Normaliam mazgui įrengti reikalinga didelė ir santykinai lygi aikštelė, kad būtų galima įrengti keliolikos 800 - 1200 m ilgio kelių parkus, jų jungtis, aptarnavimo kelius bei infrastruktūra. Jei apie mazgus, tai Lietuvoje yra 2 pagrindiniai mazgai: Vaidotai ir Radviliškis.Visa kita - didesnės ar mažesnės stotys.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Suprantu, jog tai ne specialiai piktybiškai padaryta. Komentaras labiau apie tai, kaip tokia smulkmena nesužiūrėta. Su labai minimaliu kelių minučių pakoregavimu, atsirastų nauja LTG jungtis.Parašė Gator Rodyti pranešimąNemanu, kad čia sprendimas, tiesiog sutapo. Jei būtų 15min vėliau net nebūtun pastebėjęs nieko 
 
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ELTA / BNS / Delfi / Lrytas / 15min
 Po beveik 20 metų išvyko pirmasis traukinys iš Vilniaus į Rygą
  
 
  
 
  
 
  
 https://www.diena.lt/naujienos/versl...-rygos-1154168
 https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...moniu-29760792
 https://www.delfi.lt/verslas/transpo...-ryga-95472271
 https://www.15min.lt/verslas/naujien...332852/9313408
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalbu ne apie "mazgą" technine prasme (su depais ir kita civiliams neįdomia infrastruktūra), o kaip vietą, kurioje gali vykti keleivių surinkimas ar persėdimas. Taip vertinant Kaunas ir Šiauliai turi žymiai didesnį potencialą nei Krustpils, Valga ir Tapa kartu paėmus.Parašė gerietis Rodyti pranešimąKas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.
 It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 Comment



 
							
						


Comment