Na bet sutikit, kad tą širšių lizdą ardyti reikia. LG jau seniai priėjo liepto galą, tik to dar nesuvokia.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių rinkos liberalizavimas Lietuvoje ir Europoje
Collapse
X
-
Bet laikosi gerai. Išvada - LG reikia išlaikyti valstybės rankose nekeičiant kompanijos vadovybės.Parašė John Rodyti pranešimąNa bet sutikit, kad tą širšių lizdą ardyti reikia. LG jau seniai priėjo liepto galą, tik to dar nesuvokia.
Comment
-
Taigi, matai, kaipgis. Tik kad ką tik pradėjo "reformuoti" Lietuvoje, sužlugo, prichvatizuota, sugriauta, uždaryta ir t.t.Parašė John Rodyti pranešimąNa bet sutikit, kad tą širšių lizdą ardyti reikia. LG jau seniai priėjo liepto galą, tik to dar nesuvokia.
Comment
-
Dėl demontavimo galima sakyti priekaištus tik dėl Mažeikiai-Rengė (bet ir tai buvo prieš 8 metus).Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŠita LG valdžia nuosekliai pjausto bėgius ir nekenčia keleivių
Comment
-
O privati nepjaustytų? T.y. nepasinaudotų savo monopoline situacija gauti daugiau pajamų? Jau Vilniaus energijos atveju matėm, kas darosi privatizavus monopolį, tik skirtumas tas, jog LG blogas ar geras bebūtų ne tik šiaip teikia paslaugą, bet dar ir į valstybės biudžetą moka milijonus. Norit, kad tie milijonai eitų MG ar bet kuriam kitam koncernui į kišenę?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŠita LG valdžia nuosekliai pjausto bėgius ir nekenčia keleivių
Jeigu to nebūtų, būtų galima palaikyti Al1.
Comment
-
Čia plačiau reiktų pažiūrėti. Visuomenei tie pinigai nelabai rūpi. Ar krovinių rūšys, kiekiai, Masiulis nieko nepadarė su LG, netgi gynėjas buvo stagnacijosParašė Lettered Rodyti pranešimąO privati nepjaustytų? T.y. nepasinaudotų savo monopoline situacija gauti daugiau pajamų? Jau Vilniaus energijos atveju matėm, kas darosi privatizavus monopolį, tik skirtumas tas, jog LG blogas ar geras bebūtų ne tik šiaip teikia paslaugą, bet dar ir į valstybės biudžetą moka milijonus. Norit, kad tie milijonai eitų MG ar bet kuriam kitam koncernui į kišenę?
Bet Masiulis išrado "greitkelis" ir padidino greitį A1. Tai jam davė gerą vardą. Nors su kelių statybomis vyko maklės. Už ką pagavo? Netgi šią vasarą - Vilnius Utena. Bet tuo metu jo įvaizdis buvo geras, nieks nekvaršino galvos dėl konkursų, nes primėtė mažų dovanėlių. Taip ir su LG. Skaičiukus supranta tik specialistai. Bet užžėlusius bėgius mato visi, kaip ir išnaikintus traukinius regionuose (-Rokiškis, -Šilutė). Traukinius, kurie per maži (Klaipėda), arba kurie neveža į darbą (Vilnius) - taip pat mato. Pridėkime nesąmones su wi-fi, kažkokią imitaciją su dviračiais, be gali ilgai strigusį internetinį bilietą. Idiotiškus tvarkaraščius, kurie skirti darbuotojams pavežioti į pamainas, o ne keleiviams plačiąja prasme. Žodžiu keleivių nekenčia kaip reikalas. Visuomenė per keleivių vežimą susidaro įspūdį apie LG.
O kai įvaizdis prastas - visi nori pakeisti valdžią.
O Turmantas-Gardinas? O Skuodas? Adutiškio galbūt ir buvo beviltiškas kaip ir Druskininkai.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDėl demontavimo galima sakyti priekaištus tik dėl Mažeikiai-Rengė (bet ir tai buvo prieš 8 metus).
Comment
-
Valstybės rankose palikti gal ir reikia. Bet reikia išmėžti Dailydką ir kitus korumpuotus padugnes, kurie šiuo metu uzurpavę tą kompaniją. Taip pat pradėti per amžius ten esančių specelystų valymą ir jų keitimą geriau apmokamais ir geriau apmokytais profesionalais.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet laikosi gerai. Išvada - LG reikia išlaikyti valstybės rankose nekeičiant kompanijos vadovybės.Paskutinis taisė John; 2016.10.11, 04:59.
Comment
-
Na žinai, vadovų rotacija(o taip pat ir kuo daugiau kvalifikuotų specialistų pritraukimas) mano galva visada yra neblogai,bet iš principo Gentvilas apie Dailydka kaip ir suprantu nieko blogo nesako. Tiesiog, nesu kažkoks sąmokslo teorijų ir plaukuotų rankų ieškotojas, bet tas ypatingas Liberalų (Gentvilo, Mikaičio, Masiulio) suinteresuotumas LG reikalais, nori - nenori tampa šiek tiek keistas.Parašė John Rodyti pranešimąValstybės rankose palikti gal ir reikia. Bet reikia išmėžti Dailydką ir kitus korumpuotus padugnes, kurie šiuo metu uzurpavę tą kompaniją. Taip pat pradėti per amžius ten esančių specelystų valymą ir jų keitimą geriau apmokamais ir geriau apmokytais profesionalais.
Comment
-
Linija į Turmantą veikia, linija į Skuodą yra, nors niekas ja krovinių ir neveža. Linija į Gardiną (t.y. dalis linijos į Druskininkus) nors ir užkonservuota, bet išliko. Kas liečia užžėlusius bėgius - jų nemažai ir kitose valstybėse.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąO Turmantas-Gardinas? O Skuodas? Adutiškio galbūt ir buvo beviltiškas kaip ir Druskininkai.
Esate įsitikinęs kad tie profesionalai padidins krovinių vežimo apimtis ir geležinkeliečių atlyginimus?Parašė John Rodyti pranešimąValstybės rankose palikti gal ir reikia. Bet reikia išmėžti Dailydką ir kitus korumpuotus padugnes, kurie šiuo metu uzurpavę tą kompaniją. Taip pat pradėti per amžius ten esančių specelystų valymą ir jų keitimą geriau apmokamais ir geriau apmokytais profesionalais.
Comment
-
Keistas yra nebent valdžios suinteresuotumo nebuvimas išvalyti LG mėšlidę paskutinius 26 metus. Kad kažkas nori tai daryti, yra sveikintina.Parašė Grillz Rodyti pranešimąNa žinai, vadovų rotacija(o taip pat ir kuo daugiau kvalifikuotų specialistų pritraukimas) mano galva visada yra neblogai,bet iš principo Gentvilas apie Dailydka kaip ir suprantu nieko blogo nesako. Tiesiog, nesu kažkoks sąmokslo teorijų ir plaukuotų rankų ieškotojas, bet tas ypatingas Liberalų (Gentvilo, Mikaičio, Masiulio) suinteresuotumas LG reikalais, nori - nenori tampa šiek tiek keistas.
Comment
-
Viskas daroma su valdžios, t.y. kaip minimum ministerijos pritarimu. LG pati neuždaro nei vienos linijos ir nepriima sprendimo dėl jos išardymo visam laikui. LG infrastruktūra formaliai yra valdoma patikėjimo teise ir tiesiogiai priklauso valstybei. Galbūt yra kitaip, bet nemažoje dalyje atveju, pavyzdžiui, NT daugelio valdiškų įmonių nėra jų nuosavybė, o valdoma tik patikėjimo teise.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŠita LG valdžia nuosekliai pjausto bėgius ir nekenčia keleivių
Jeigu to nebūtų, būtų galima palaikyti Al1.
Dėl keleivių - tai visiška nesąmonė. Ar Lietuvoje iš viso keleivinis transportas yra nors koks prioritetas visus 26 metus? Ne! Nėra valstybinės politikos, viskas palikta stebukladarei rinkai, o ji, matome prie ko priveda. Todėl ir turime prasčiausią VT visoje ES. Tik aviacijai skiriamas šioks toks dėmesys, nes gi ponai skraido. Autobusais, troleibusais ir traukiniais jie nevažinėja.
Masiulis, kaip rodo neseni įvykiai, moka tik imti ir liežuviu malti. Kadangi už atlyginimą (kokį gavo Masiulis) dirba tik kvailiai, jis ir nedirbo. O už kyšius ir otkatus juk dirbama tiems, kas juos duoda.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąČia plačiau reiktų pažiūrėti. Visuomenei tie pinigai nelabai rūpi. Ar krovinių rūšys, kiekiai, Masiulis nieko nepadarė su LG, netgi gynėjas buvo stagnacijos
Bet Masiulis išrado "greitkelis" ir padidino greitį A1. Tai jam davė gerą vardą. Nors su kelių statybomis vyko maklės. Už ką pagavo? Netgi šią vasarą - Vilnius Utena. Bet tuo metu jo įvaizdis buvo geras, nieks nekvaršino galvos dėl konkursų, nes primėtė mažų dovanėlių. Taip ir su LG. Skaičiukus supranta tik specialistai. Bet užžėlusius bėgius mato visi, kaip ir išnaikintus traukinius regionuose (-Rokiškis, -Šilutė). Traukinius, kurie per maži (Klaipėda), arba kurie neveža į darbą (Vilnius) - taip pat mato. Pridėkime nesąmones su wi-fi, kažkokią imitaciją su dviračiais, be gali ilgai strigusį internetinį bilietą. Idiotiškus tvarkaraščius, kurie skirti darbuotojams pavežioti į pamainas, o ne keleiviams plačiąja prasme. Žodžiu keleivių nekenčia kaip reikalas. Visuomenė per keleivių vežimą susidaro įspūdį apie LG.
O kai įvaizdis prastas - visi nori pakeisti valdžią.
O Turmantas-Gardinas? O Skuodas? Adutiškio galbūt ir buvo beviltiškas kaip ir Druskininkai.
Ir nereikia čia Masiulio nuopelnams priskirti greitkelių. Reikia prisiminti, kaip jis stengėsi stumti valstybinių kelius prižiūrinčių įmonių prichvatizavimą.
Apie keleivių nekentimą žiūrėti aukščiau.
Koks Turmantas - Gardinas? Druskininkai ir Adutiškis, Didžiasalis veikė tol, kol nebuvo rimtos sienų kontrolės. Kai tik buvo nutarta stoti į ES (valdžios kuluaruose) ir imta griežtinti kontrolę pagal ES reikalavimus, tos linijos tapo iš tiesų beviltiškom. Jos tapo pasmerktos kaip keleivinės jau tad, kai atsirado sienų kontrolė, dar nepriklausomybės pradžioje. Jei dar būtų kažkokie krovinių srautai per jas reikšmingesni, tai būtų veikusios. Bet tų krovinių ir anksčiau (taip pat ir tarybiniais laikais) ten buvo mažai.
Ar kai tavo išvaizda prasta, visų pirmiausia galva negražiai atrodo, keiti ją? O gal tik plaukus pasitvarkai, kitas vietas. Valdžios niekas dėl įvaizdžio šiaip jau nekeičia. Įvaizdis tik propagandos dalis. Realūs darbai iš esmės tenkina. O dėl keleivinio susisiekimo tai čia, kaip jau rašiau šiame pranešime, reikia valstybinės politikos VT srityje ir LG griežtesnės kontrolės bei mokėti dotacijas.
Kokie profesionalų? Kokių? Kur dar Lietuvoje yra geležinkelių profesionalai? Ar kažkokie tai ofisų chomiakai kažką tik perkantys ir parduodantys, spekuliuojantys ir nieko apie realią ekonomiką ir įmonių su tūkstančiais darbuotojų valdymą nenusimanantys, yra profesioanalai? Gal Maximos chebrytę, kuri perka ir parduoda ir valdo įmonę su didesniu darbuotojų skaičiumi nei LG yra tie profesionalai? Jau matėm kaip šie efektyvūs manageriai valdė elektros tinklus...Parašė John Rodyti pranešimąTaip pat pradėti per amžius ten esančių specelystų valymą ir jų keitimą geriau apmokamais ir geriau apmokytais profesionalais.
Ar gal reikia pasikviesti iš užsienio? Mokėti kelis šimtus tūkstančių per metus algas už tą patį efekta. LG, beje, jau ne vienus metus yra efektyviausiai dirbančių visoje ES geležinkelių įmonių sąraše.
Ypatingas suinteresuotumas tas, kad valstybėje praktiškai nebeliko stambių valstybinių įmonių, kurias dar galima būt gerai "patvarkyti" ir pasipelnyti.Parašė Grillz Rodyti pranešimąNa žinai, vadovų rotacija(o taip pat ir kuo daugiau kvalifikuotų specialistų pritraukimas) mano galva visada yra neblogai,bet iš principo Gentvilas apie Dailydka kaip ir suprantu nieko blogo nesako. Tiesiog, nesu kažkoks sąmokslo teorijų ir plaukuotų rankų ieškotojas, bet tas ypatingas Liberalų (Gentvilo, Mikaičio, Masiulio) suinteresuotumas LG reikalais, nori - nenori tampa šiek tiek keistas.
Comment
-
Galima ginti, galima žavėtis LG pasiekimais krovinių pervežimo srityje, tačiau nesugebėjimas susitvarkyti keleivių vežimo srities kelia rimtų abejonių šios įmonės kompetencija. O ir pasiekimai krovinių pervežime juk nėra tik LG įdirbis, bet nemaža, o ko gero didesne, dalimi nulemti Klaipėdos uosto krovos kompanijų pastangų. Tai leidžia iš esmės abejoti šios įmonės administracijos efektyvumu.
Comment
-
Klaipėdos uostas gali būti valdomas super-ekstra efektyviai, bet jeigu LT nepvežtų į jį tiek krovinių kiek jam reikia, uosto valdymo efektyvumas būtų daug prastesnis. O vežimų apimtis priklauso nuo visų LG darbuotojų - nuo direktorių iki tvarkdarių, inžinierių, mašinistų ir šaltklavių.Parašė Perfect Rodyti pranešimąO ir pasiekimai krovinių pervežime juk nėra tik LG įdirbis, bet nemaža, o ko gero didesne, dalimi nulemti Klaipėdos uosto krovos kompanijų pastangų. Tai leidžia iš esmės abejoti šios įmonės administracijos efektyvumu.
Comment
-
Nuo Darbėnų uždaryta, tai ir norint negalėsi vežti.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLinija į Turmantą veikia, linija į Skuodą yra, nors niekas ja krovinių ir neveža.
Comment
-
Labai teisingas Gentvilo poziuris. Reikia iskirstyti LG veiklas i astskiras imones. Infrastrukturos valdymo, kroviniu vezimo ir keleiviu vezimo. Nuvesti imones i birza parduodant 10 - 20proc. akciju, kur ju finansu apskaita bus vykdoma pagal tarptautinius standartus ir tuomet pasimatys kaip puikiai LG yra valdomi. Gautus pinigus uz investicijas panaudoti ivairiems infrastrukturos projektams.
Comment
-
O gal kaip tik atvirksciai?Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Tik tuomet keleivių vežimas daugumoje linijų bus galutinai "užlenktas".
Comment
Comment