Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių rinkos liberalizavimas Lietuvoje ir Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad iš Rygos į Peterburgą traukiniai per Daugpilį važiavo. Specialiai dėl LG traukinio. Dabar važiuoja trumpesniu maršrutu iš karto per Rezeknę.
    Ryga-Novosokolnikai-Peterburgas (dabartinis maršrutas) = 837km; Ryga-Daugpilis-Peterburgas = 750km.

    Comment


      Trumpesnis Latvijos teritorijoje, o ilgesnis Rusijoje, nes traukinys į Peterburgą ir Maskvą yra jungtinis.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Dabar važiuoja trumpesniu maršrutu iš karto per Rezeknę.
        Dabar važiuoja per Novosokolnikus kartu su traukiniu į Maskvą.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nereikia statyti arklio prieš vežimą. Wi-Fi visuose traukiniuose nėra net ir V. Europos šalyse. Kas dėl naktinio maršruto į Klaipėdą, tai paskutinės naujienos - DB žada atsisakyti naktinių traukinių su miegamomis vietomis, liks tik sėdimi. Naktinis traukinys turi būti miegamasis, o ne sėdimas.
          DB planuoja Wi-Fi visuose ICE-traukiniuose, bet tu teisingas, V. Europos šalyse tikrai nevisur veikia Wi-Fi, o tai man tikrai gaila.

          Dėl naktinių traukinių atsisakymo: aš tikrai nevaziuosiu sėdėdamas naktyje. Dėl to labai džiaugiuosi, kad ÖBB važiuos naktyse nuo gruodžio 11o Vokietijoje: Innsbruckas - Miunchenas - Hamburgas, Innsbruckas - Miunchenas - Diuseldorfas, Viena - Passau - Hamburgas, Viena - Passau - Diuseldorfas, šitais traukiniais galima irgi vėžti mašinas. Dar bus Ziurichas - Baselis - Berlynas - Hamburgas, Berlynas - Praha - Viena, Miunchenas - Viena - Budapeštas, Miunchenas - Salcburgas - Italija (Roma, Venezia, Milano), Miunchenas - Zagrebas/Rijeka. Man tai ypač įdomu nes atrodo, kad ÖBB gali važiuoti pelninga naktyse, o DB ne.

          Comment


            Bet ten tarptautiniai maršrutai, todėl tarifas kitas, kita kompanija (ÖBB) ir dėl to apsimoka. O DB matyt neapsimoka. Arba DB irgi užsiima sabotažu ir keleivių stumimu iš traukinių į kitą transportą. Nors kokia ten alternatyva naktinei kelionei? Praktiškai tik naktinis skrydis. Autobusu ar automobiliu ne tas komfortas, o automobiliu dar ir pačiam baranką sukioti reikia.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Bet ten tarptautiniai maršrutai, todėl tarifas kitas, kita kompanija (ÖBB) ir dėl to apsimoka. O DB matyt neapsimoka. Arba DB irgi užsiima sabotažu ir keleivių stumimu iš traukinių į kitą transportą. Nors kokia ten alternatyva naktinei kelionei? Praktiškai tik naktinis skrydis.
              Naktinis skrydis yra alternatyva ne naktinei, o kelių dienų kelionei. Naktiniam traukiniui alternatyva yra vakarinis/rytinis 1-2 valandų skrydis.

              Comment


                Tai kad ne būtinai. Viskas priklauso nuo atstumo.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai kad ne būtinai. Viskas priklauso nuo atstumo.
                  Normalus atstumas naktiniam traukiniui yra nuo 600 iki 1000km.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Normalus atstumas naktiniam traukiniui yra nuo 600 iki 1000km.
                    Taip.
                    Bet Lietuvoje yra tam tikros specifikos. Lėktuvams apsimoka "nakvoti" VNO ar KUN. Todėl ryte daug reisų išskrenda, o vakare parskrenda. Išskrendantiems reisams reikia būti kaip žinia prieš pusantros valandos.

                    Kita vertus, jei nėra rinkos, gal ir nereikia. Nors kelionė kupe pramiegant ant gulto - būdavo geras poilsis. Tai ne riboto laipsnio sėdynės autobuse

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      5. Pabradės pavyzdys netinkamas. Traukinių ten nemažai. Pabradėje kita problema - stotis yra pakraštyje miesto, o autobusų stotelė centre. Dabar žmonės visai tinginiai pasidarė. Per Pabradę važiuoja daug autobusų. Jei būtų normali transporto politika Lietuvoje, tai tiek jų nevažinėtų, būtų uždaryti. Nes visokie Meteoritturai ir Seknijos virto mikrobų firmomis. Kas dėl Visagino, tai stotis yra už miesto, normalaus susisiekimo su stotimi nėra, autobusai ne prie visų traukinių priderinti. Autobusų (tiksliau mikrobų) į Vilnių daug, traukinių tiek būti negali, nes nėra srautų net ir autobusams - juk tik nususę mikrobai važinėja, ir tik vos keli autobusai per dieną.
                      6. Trakų maršrutas iš tiesų turi potencialą. Bet vėlgi, stotis Trakuose yra už autobusų stoties į miesto pakraščio pusę. Žmonės, kartoju, šiais laikais yra tinginiai, jie nenori paeiti kelių šimtų metrų iki stoties, jei praeiti reikia pro autobusų stotį, iš kurios važiuoja į Vilnių autobusai. Vėlgi, transporto politikos nebuvimas. Autobusų per daug, keleivių nėra pakankamai, todėl apie pusę visų reisų atlieka mikrobai, įskaitant ir pravažiuojančius tarpmiestinius.
                      7. Ką tu iš viso čia painioji? Koks dar vandens transportas. Tai pramoginiai vasaros maršrutai už komercinę kainą, kuri priimtina pramogai, o ne kasdienėms kelionėms. Aš jau aviaciją minėjau - lėktuvais skraido "elitas", įskaitant ir valdžią, todėl jiems patiems tai aktualu. Važinėtų traukiniais, pats pamatytum, koks dėmesys jiems būtų.
                      8. Sankt Peterburgas nužudytas dėl valstybės politikos Rusijos atžvilgiu. Bilietai čia iš viso ne prie ko. Autobusai iš viso dempingu užsiėmė. Kontrabandinį kurą Rusijoje pilasi ir dar atsiveža, todėl ir gali pasiūlyti mažas kainas. Lygiai dėl to dar gyvuoja maršrutai į Baltarusiją, o štai į Latviją ar Lenkija (artimojo pasienio susisiekimo) iš viso nėra.
                      9. Taip, jei nežinai, tai geležinkelio stotis atidaro ir uždaro vyriausybė savo nutarimu. Aišku, kad SM, kaip už transporto sritį atsakinga, taria savo svarų žodį. Turbūt tas pats galioja ir linijoms. Taigi nereikia čia visko suversti ant LG. Aišku, kad LG išeidama iš savo vidinių interesų siūlo uždaryti kokį ruožą, bet galutinį sprendimą priima šalies valdžia. Taigi, ji atsako ne mažiau nei LG už tai, kas daroma su geležinkeliais.
                      10. Norint patenktinti visų vykstančių į darbą poreikius reikėtų dar daugiau traukinių. Vieni pradeda dirbti 7, kiti 8, treti 8.30, dar kiti 9. Todėl nereikia čia sekti pasakų, kad 6.47 netinka į darbą važiuoti. Taip, ne visiems tinka. Daliai tinka. Be to reikia turėti omenyje, kad ne visi dirba prie stoties, kitiems dar reikia važiuoti toliau nuo stoties miesto VT. Tarybiniais laikais buvo darbo laikai labai konkretūs, jokia įmonė negalėjo pradėti ar baigti tada, kada ji norėjo, viskas buvo derinama su valdžia, su transportininkais, todėl ir transportas buvo pridetintas prie nuvežimo ir parvežimo iš darbo.
                      Aš nesakau, kad viskas yra gerai, kad nereikia tobulinti tvarkaraščių.
                      5. Kas kad traukinių daug. 6.05, tada 6. 25, tada 7.23, 10.53. Kodėl negali būti 6.05, 25, 45, 7.05, 35, 8.10,40 ?
                      Ir kas ten tokie svarbūs, kad yra du reisai 20 minučių laike? ne LG darbuotojai?
                      Autotransporto Nemenčinės pl. srautas virsta į du ilgus kamščius - Kareivių ir Antakalnio g. Jei būtų normalus traukinys, tai centro pasiekimas Pabradės, Nemenčinės gyventojams būtų žymiai geresnis. Pabradė->Stotis->tada kokia Žemaitės g.
                      Jei Pabradės stotis už miestuko, tai galima saugomus dviračių stovus įrengti su stogais. Dabar neaišku ar ten išvis kur prirakinti jį yra.
                      Autobusai, beje, stovi bendram kamštyje.
                      6. Tarp Vilniaus ir Trakų daug visokių gyvenviečių. O dėl viso kito nenoriu kartotis. Tik įdomu, kaip Vilniaus gyventojas atvyksta į 4.28 traukinį? Oru (t.y, skraidančiu kilimu)? Ar visgi orą veža?
                      7. Taip, bet kažkas daroma šiose srityse.
                      LG galėtų turėti tiek pažintinių reisų, tiek komercinių. ASG turi.
                      8. Kokios dar valstybės politikos? Susisiekimas neuždarytas. Lėktuvas skrenda. Jei kaina - lektuvo, o patogumas - traukinio, tai kas kaltas?
                      9. Premjeras dieną naktį galvoja kur čia stotį atidaryti. Ką čia nusišnekate. Formaliai gal ir turi tvirtinti, bet sprendimas ateina iš apačios, t.y. iš LG. Jei nėra pasiūlymų iš LG, tai ir stagnuoja.
                      10. Čia ir yra didžiausia bėda.
                      Kad traukinys tinka atvykti į darbą, kas pradeda tarkime 9 val., o išvykti tinka kas baigia 16 val.
                      Iš to gaunasi, kad nevažiuoja nei 9-18 dirbantys, nei 7-16.
                      Važiuoja kartą į mėnesį pensininkas vienkartiniu reikalu - į Santariškes 10 val. pas III lygio gydytojus.
                      Bet kasdien dirbančių rinka apleista.

                      Comment


                        Parašė Felin Rodyti pranešimą
                        DB planuoja Wi-Fi visuose ICE-traukiniuose, bet tu teisingas, V. Europos šalyse tikrai nevisur veikia Wi-Fi,
                        Dar parašykite, kad V. Europos šalyse juodaodžius muša. Kam orientuotis į VISĄ Vakarų Europą pareiškiant, kad ne visur veikia wi-fi. Visuomet galima rasti bent vieną pavyzdį, ir šitas klišinis propagandistų išrastas teiginio formavimo principas bus teisus. "Lietuvoje autobusų parkai taip suvargo, kad ne visi autobusai dar turi stogą". Absoliučiai teisingas ir absoliučiai propagandinis.

                        LT eksploatuoja 50 traukinių. Penkiasdešimt. Wifi bus 2030 ? Valio.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Į Peterburgą per Rygą. Tai kad iš Rygos į Peterburgą traukiniai per Daugpilį važiavo. Specialiai dėl LG traukinio. Dabar važiuoja trumpesniu maršrutu iš karto per Rezeknę.
                          Lietuviškas ir latviškas Peterburgo traukiniai buvo jungiami Rėzeknėje, Ryga - Peterburgas per Daugpilį nevažiuodavo.
                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                          Comment


                            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                            Lietuviškas ir latviškas Peterburgo traukiniai buvo jungiami Rėzeknėje, Ryga - Peterburgas per Daugpilį nevažiuodavo.
                            Iš pradžių sujungimas buvo Rezeknėje, vėliau pakeitė į Daugpilį. Vagonai Ryga-Peterburgas važiavo iki Daugpilio kartu su vagonais Ryga-Minskas, ten juos atkabindavo nuo Minsko grupės ir sukabindavo su Vilniaus vagonais.

                            Comment


                              Galėtų būti Vilnius - Ryga...
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                5. Kas kad traukinių daug. 6.05, tada 6. 25, tada 7.23, 10.53. Kodėl negali būti 6.05, 25, 45, 7.05, 35, 8.10,40 ?
                                Ir kas ten tokie svarbūs, kad yra du reisai 20 minučių laike? ne LG darbuotojai?
                                Autotransporto Nemenčinės pl. srautas virsta į du ilgus kamščius - Kareivių ir Antakalnio g. Jei būtų normalus traukinys, tai centro pasiekimas Pabradės, Nemenčinės gyventojams būtų žymiai geresnis. Pabradė->Stotis->tada kokia Žemaitės g.
                                Jei Pabradės stotis už miestuko, tai galima saugomus dviračių stovus įrengti su stogais. Dabar neaišku ar ten išvis kur prirakinti jį yra.
                                Autobusai, beje, stovi bendram kamštyje.
                                6. Tarp Vilniaus ir Trakų daug visokių gyvenviečių. O dėl viso kito nenoriu kartotis. Tik įdomu, kaip Vilniaus gyventojas atvyksta į 4.28 traukinį? Oru (t.y, skraidančiu kilimu)? Ar visgi orą veža?
                                7. Taip, bet kažkas daroma šiose srityse.
                                LG galėtų turėti tiek pažintinių reisų, tiek komercinių. ASG turi.
                                8. Kokios dar valstybės politikos? Susisiekimas neuždarytas. Lėktuvas skrenda. Jei kaina - lektuvo, o patogumas - traukinio, tai kas kaltas?
                                9. Premjeras dieną naktį galvoja kur čia stotį atidaryti. Ką čia nusišnekate. Formaliai gal ir turi tvirtinti, bet sprendimas ateina iš apačios, t.y. iš LG. Jei nėra pasiūlymų iš LG, tai ir stagnuoja.
                                10. Čia ir yra didžiausia bėda.
                                Kad traukinys tinka atvykti į darbą, kas pradeda tarkime 9 val., o išvykti tinka kas baigia 16 val.
                                Iš to gaunasi, kad nevažiuoja nei 9-18 dirbantys, nei 7-16.
                                Važiuoja kartą į mėnesį pensininkas vienkartiniu reikalu - į Santariškes 10 val. pas III lygio gydytojus.
                                Bet kasdien dirbančių rinka apleista.
                                Aš sutinku, kad tvarkaraščius tobulinti yra kur ir tą reikia daryti. Tačiau tam nėra jokio reikalo užsiiminėti nesąmonėmis kaip įmonės išskaidymas. Galima kaltinti geležinkelius, kad jie netinkami važiuoti į darbą ar iš jo, bet su autobusais padėtis dar blogesnė. Rajonuose priemiestiniai autobusai, kurie ir turi atlikti pavežimo į ir iš darbo funkciją, yra pritaikyti tik moksleiviams pavežti. Dar kartais pasitaiko šeštadienio reisų apsipirkimui ar sekmadienio rytinių reisų į bažnyčias. Ir tik labai nedaug kuriuose rajonuose, faktiškai tik aplink didžiuosius miestus (5-6 didieji miestai) kai kuriomis kryptimis yra geras susisiekimas vykimui į darbą ir iš jo. Bet dar kartą kartoju, tik kai kuriomis kryptimis.
                                Nereikia nuimti valdžios atsakomybės. Ji taria galutinį žodį. Ir jei būtų atitinkama valstybės politika VT srityje, tai LG norams uždaryti stotis ar maršrutus būtų duodamas neigiamas atsakymas.

                                Comment


                                  Akivaizdu, kad išsikėlus tikslą „išardyti seną“, pirmiausia reikėtų turėti racionalaus permainų valdymo planą. Tikėtis, kad viską į vietas savaime sustatys konkurencinė rinka, labai pavojinga, nes laisvos tarptautinės konkurencijos aplinkos geležinkelių transporte, deja, neturime, ir dėl kaimyninių valstybių transporto politikos specifikos, vargu ar greitai turėsime. <...>
                                  Kad Lietuvos geležinkeliai netaptų kitų šalių (nesunku numanyti, kurių) politinių sprendimų įkaitais, gyvybiškai svarbu numatyti mūsų valstybės interesų patikimus saugiklius. Nepaisant geležinkelius gaubiančios romantikos aureolės, negalima pamiršti, kad Lietuvos geležinkelių sistema buvo suformuota kaip integrali Rusijos imperijos, o vėliau Sovietų sąjungos geležinkelių sistemos dalis.
                                  <...>
                                  Atsijungus nuo sovietinės geležinkelių sistemos, visas Lietuvos geležinkelių valdymo funkcijas atliekančią svertų visumą Vyriausybė patikėjo valstybinei akcinei bendrovei. Pastaroji užtikrina geležinkelio paslaugas valstybėje, numatant palaipsniui atskirti ir perduoti privačiai veiklai komercinę prigimtį turinčias funkcijas, tokias kaip keleivių bei krovinių vežimas, geležinkelių statyba, kelių ir riedmenų priežiūra, geležinkelių apželdinimas, apsauga. Susiformavo ydinga nuostata, kad visi tolesni geležinkelių sistemos tobulinimo veiksmai yra vien akcinės bendrovės reikalas, nors daugeliu atvejų bendrovei formaliai lyg ir buvo pavedami valstybės interesų atstovavimo klausimai, realiai nesuteikiant tam galių.
                                  Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ija-231-711269

                                  Dar vieni gelbėtojai. LG reikia evoliucijos, o ne revoliucijų. Kitaip viskas baigsis kaip su avialinijomis - lyg ir atkūrimu, tik ne nuo bazės, o iš nieko. Rezultatus [ne]matome.

                                  PS
                                  Tai nekeičia mano požiūrio, kad su keleivių vežimu yra krachas (trejetas dešimtabalėje).

                                  Comment


                                    Atkreipk demesi kad cia uzsakytas straipsnis:
                                    Turinio kontrolė – užsakovo rankose, redakcija neprisidėjo prie turinio kūrimo

                                    Comment


                                      Parašė jpou Rodyti pranešimą
                                      Atkreipk demesi kad cia uzsakytas straipsnis:
                                      Oho. Ūsuotieji bebrai meta visas pajėgas išlikimui?

                                      Comment


                                        Geriau į šituos "perlus" atkreipkite dėmesį:

                                        Pastaroji užtikrina geležinkelio paslaugas valstybėje, numatant palaipsniui atskirti ir perduoti privačiai veiklai komercinę prigimtį turinčias funkcijas, tokias kaip keleivių bei krovinių vežimas, geležinkelių statyba, kelių ir riedmenų priežiūra, geležinkelių apželdinimas, apsauga.
                                        Tai kas gi lieka iš geležinkelių? Tik konkursų organizavimas ir mokesčių už infrastruktūrą formaliai ją valdant rinkimas? Tai tuo užsiimti turi AB LG ar visgi tai valstybės funkcija?

                                        Dėl keleivių vežimo tai nėra jokio kracho. Priešingai, autobusų pervežimai Lietuvoje patyrė dalinį krachą.

                                        Comment


                                          Gal Vilniaus regione ir nėra, bet Klaipėdos regione nieko praktiškai neliko.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X