Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vectron
    replied
    Vienoje iš nuotraukų matomas šilumvežis 2M62U-0284M - taip pat prezentacijoje dalyvaujantis eksponatas, siekiant pabrėžti "Lietuvos geležinkelių" technikos modernizaciją ir pažangą.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    ER20-001 prezentacija Vilniaus kl. stotyje.
    Nuotraukos R. Šalčiūno.





    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Gal kas į ER 20 prezentaciją nuėjot?
    Rytoj nuo 11 iki 12 val. stotyje.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Gal kas į ER 20 prezentaciją nuėjot?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Rodyti pranešimą
    /\ realu Kaune juos pamatyt? Turiu omeny, dirbančius.
    Gal kartais ir užklys, ir tai turbūt per bandymus. Šiaip juos dažniausiai bus galima pamatyti nuo Vilniaus iki Radviliškio, ir nuo Radviliškio iki Klaipėdos (tiesiai ir gal per Pagėgius).

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    NES:
    1.Pas mus elektrofikuotų kelių tik 121km ir tai ruožas, kuris nera labai apkrautas prekiniai traukiniais.
    2. Mūsų srovė yra kitokia - AC 27,5kV.
    Manau dar ir kaina turi įtakos.
    na elektrifikuota grubiai tariant Vilnius - Kaunas, o ir viduryje, Kaišiadoryse kelias skiriasi į Klaipėdą ir į Kaliningradą, o tai šiaip jau pagrindiniai Lg vežimų tikslai. taip kad pirmas teiginys atmestas. antras teiginys yra su paklaida. nominalas 25kV.

    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Matau, kad labai didele silmvezio mase - net 138 tonos. O tai kartu reiskia ir didele asies apkrova i begi. Kazin, ar nereikes modernizuoti gelezinkeliu liniju tokiai aprovai, kai taip buvo padaryta kazkada Estijoje isigijus amerikietisku silumveziu su didele apkrova?
    padalink iš ašių skaičiaus (138/6=23t) ir gausis visai normaliai. t.y. tiek kiek leidžiama (žiūr. www.litrail.lt toliau reikia nerti į infrastruktūra ir skaityti tinklo nuostatus)

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Matau, kad labai didele silmvezio mase - net 138 tonos. O tai kartu reiskia ir didele asies apkrova i begi. Kazin, ar nereikes modernizuoti gelezinkeliu liniju tokiai aprovai, kai taip buvo padaryta kazkada Estijoje isigijus amerikietisku silumveziu su didele apkrova?

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    NES:
    1.Pas mus elektrofikuotų kelių tik 121km ir tai ruožas, kuris nera labai apkrautas prekiniai traukiniais.
    2. Mūsų srovė yra kitokia - AC 27,5kV.
    Manau dar ir kaina turi įtakos.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Dabar pagalvojau, o kodėl tada LG nenusipirko hibridinių lokomotyvų, kurie būtų "maitinami" tiek dyzeliu, tiek elektra - elektrifikuotuose ruožuose? Ale tokio: http://references.transportation.sie...239&div=6&l=en

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B7

    http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_locomotive

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Viskas teisingai, šilumvėžiai veikia dyzelis-generatorius-el. variklis principu. Ir tai yra netgi našu.
    Tiesiogiai nuo dyzelio varomi tik dyzeliniai traukiniai: D1, DR1A per hidropavarą.
    Elektriniai traukiniai turi dinaminį stabdį, kuris dalį energijos kogeneruoja atgal.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė GNU Rodyti pranešimą
    Na kažkaip įdomiai. Ar neturėtų gautis mažesnės energijos sąnaudos tiesiogiai sukant visus ratus iš dyzelinio variklio? Juk papildomi mechanizmai reiškia ir papildomą energiją trinčiai, šilumai, padidėjusiam svoriui ir pan. Ar čia kaip hibridiniai automobiliai elektrą naudoja tik pradedant važiuoti?
    Ne, šilumvežiai visada taip veikia. Tokiu pat principu veikia ir laivų varikliai, kiek žinau. Gal Eimantas pataisytų, jei ka klystu. Iš principo nepadarysi tokio dydžio sankabos, kai reikėtų pavaras perjunginėti. Be to, pabandyk tu tokią masę iš vietos iš karto pajudinti - sankaba iš karto pradėtų degti arba variklis pradėtų užgesinėti.

    Komentuoti:


  • GNU
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Tai reiškia, kad lokomotyvai veikia dviem principais:
    1. Dyzelis suka generatorių, kuris gamina elektros srovę, ši atitinkamai soka elektros variklius, kurie suka ratus
    2. Dyzelis suka hidraulinį variklį, kuris suka ratus.

    Schema su pavarų dėže ya tik kai kuriuose siaurojo geležinkelio komotyvuose
    Na kažkaip įdomiai. Ar neturėtų gautis mažesnės energijos sąnaudos tiesiogiai sukant visus ratus iš dyzelinio variklio? Juk papildomi mechanizmai reiškia ir papildomą energiją trinčiai, šilumai, padidėjusiam svoriui ir pan. Ar čia kaip hibridiniai automobiliai elektrą naudoja tik pradedant važiuoti?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Ką reiškia "dyzelinis-elektrinis"? Juk turi tik dyzelinį variklį...
    Tai reiškia, kad lokomotyvai veikia dviem principais:
    1. Dyzelis suka generatorių, kuris gamina elektros srovę, ši atitinkamai soka elektros variklius, kurie suka ratus
    2. Dyzelis suka hidraulinį variklį, kuris suka ratus.

    Schema su pavarų dėže ya tik kai kuriuose siaurojo geležinkelio komotyvuose

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Ką reiškia "dyzelinis-elektrinis"? Juk turi tik dyzelinį variklį...

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Lietuvos geležinkeliai įsigijo moderniausią Europoje dyzelinį-elektrinį lokomotyvą

    Info: www.transp.lt

    Kaip panešė AB „Lietuvos geležinkeliai“, jų užsakymu pagamintas moderniausias Europoje šešių ašių dyzelinis-elektrinis „Siemens“ lokomotyvas „Eurorunner ER20 CF“. Šių metų rugsėjo 9 dieną keltu Mukranas – Klaipėda jis buvo atplukdytas į Lietuvą. 138 tonas sveriantis lokomotyvas iš Klaipėdos nugabentas į Radviliškio lokomotyvų depą, kur prieš pradedant eksploataciją bus atliekami jo bandymai.

    Pagal 2005 metų liepos 21 dieną AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir „Siemens“ AG Transporto sistemų grupės pasirašytą sutartį iki 2009 metų vidurio bus pagaminti ir pristatyti dar 33 nauji prekiniai lokomotyvai. Jų projektavimo ir gamybos darbai atliekami „Siemens“ lokomotyvų gamykloje Miunchene.

    “Siemens” 6 ašių dyzeliniai-elektriniai lokomotyvai galės vežti 6000 tonų sąstatą. Šių lokomotyvų konstrukcinis greitis – 120 km/h. Jie bus su valdymo kabinomis abiejuose galuose ir 2000 kW galios dyzeliniu varikliu. Lokomotyvą galės valdyti vienas mašinistas, kurio darbą palengvins bortinis kompiuteris ir diagnostikos sistema. Jos pagalba bus galima kontroliuoti visų sistemų darbą: variklio, traukos sistemos funkcionavimą. Vežant didelius sąstatus, bus galimybė iš vienos kabinos valdyti 3 lokomotyvus.

    Oficialus pirmo „Siemens“ lokomotyvo „Eurorunner ER20 CF“ pristatymas įvyks Vilniaus centrinėje geležinkelio stotyje spalio 5d.

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    vo cia tai daiktas

    Komentuoti:


  • Aš
    replied
    /\ realu Kaune juos pamatyt? Turiu omeny, dirbančius.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Pagaliau. Ilgai lauktas momentas
    Ir spalva graži.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Tikras gražuoliukas

    Komentuoti:

Working...
X