Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
Vienoje iš nuotraukų matomas šilumvežis 2M62U-0284M - taip pat prezentacijoje dalyvaujantis eksponatas, siekiant pabrėžti "Lietuvos geležinkelių" technikos modernizaciją ir pažangą.
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąGal kas į ER 20 prezentaciją nuėjot?
Komentuoti:
-
Parašė Aš Rodyti pranešimą/\ realu Kaune juos pamatyt? Turiu omeny, dirbančius.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąNES:
1.Pas mus elektrofikuotų kelių tik 121km ir tai ruožas, kuris nera labai apkrautas prekiniai traukiniais.
2. Mūsų srovė yra kitokia - AC 27,5kV.
Manau dar ir kaina turi įtakos.
Parašė robertas Rodyti pranešimąMatau, kad labai didele silmvezio mase - net 138 tonos. O tai kartu reiskia ir didele asies apkrova i begi. Kazin, ar nereikes modernizuoti gelezinkeliu liniju tokiai aprovai, kai taip buvo padaryta kazkada Estijoje isigijus amerikietisku silumveziu su didele apkrova?
Komentuoti:
-
Matau, kad labai didele silmvezio mase - net 138 tonos. O tai kartu reiskia ir didele asies apkrova i begi. Kazin, ar nereikes modernizuoti gelezinkeliu liniju tokiai aprovai, kai taip buvo padaryta kazkada Estijoje isigijus amerikietisku silumveziu su didele apkrova?
Komentuoti:
-
NES:
1.Pas mus elektrofikuotų kelių tik 121km ir tai ruožas, kuris nera labai apkrautas prekiniai traukiniais.
2. Mūsų srovė yra kitokia - AC 27,5kV.
Manau dar ir kaina turi įtakos.
Komentuoti:
-
Dabar pagalvojau, o kodėl tada LG nenusipirko hibridinių lokomotyvų, kurie būtų "maitinami" tiek dyzeliu, tiek elektra - elektrifikuotuose ruožuose? Ale tokio: http://references.transportation.sie...239&div=6&l=en
Komentuoti:
-
Viskas teisingai, šilumvėžiai veikia dyzelis-generatorius-el. variklis principu. Ir tai yra netgi našu.
Tiesiogiai nuo dyzelio varomi tik dyzeliniai traukiniai: D1, DR1A per hidropavarą.
Elektriniai traukiniai turi dinaminį stabdį, kuris dalį energijos kogeneruoja atgal.
Komentuoti:
-
Parašė GNU Rodyti pranešimąNa kažkaip įdomiai. Ar neturėtų gautis mažesnės energijos sąnaudos tiesiogiai sukant visus ratus iš dyzelinio variklio? Juk papildomi mechanizmai reiškia ir papildomą energiją trinčiai, šilumai, padidėjusiam svoriui ir pan. Ar čia kaip hibridiniai automobiliai elektrą naudoja tik pradedant važiuoti?
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai reiškia, kad lokomotyvai veikia dviem principais:
1. Dyzelis suka generatorių, kuris gamina elektros srovę, ši atitinkamai soka elektros variklius, kurie suka ratus
2. Dyzelis suka hidraulinį variklį, kuris suka ratus.
Schema su pavarų dėže ya tik kai kuriuose siaurojo geležinkelio komotyvuose
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąKą reiškia "dyzelinis-elektrinis"? Juk turi tik dyzelinį variklį...
1. Dyzelis suka generatorių, kuris gamina elektros srovę, ši atitinkamai soka elektros variklius, kurie suka ratus
2. Dyzelis suka hidraulinį variklį, kuris suka ratus.
Schema su pavarų dėže ya tik kai kuriuose siaurojo geležinkelio komotyvuose
Komentuoti:
-
Guest repliedLietuvos geležinkeliai įsigijo moderniausią Europoje dyzelinį-elektrinį lokomotyvą
Info: www.transp.lt
Kaip panešė AB „Lietuvos geležinkeliai“, jų užsakymu pagamintas moderniausias Europoje šešių ašių dyzelinis-elektrinis „Siemens“ lokomotyvas „Eurorunner ER20 CF“. Šių metų rugsėjo 9 dieną keltu Mukranas – Klaipėda jis buvo atplukdytas į Lietuvą. 138 tonas sveriantis lokomotyvas iš Klaipėdos nugabentas į Radviliškio lokomotyvų depą, kur prieš pradedant eksploataciją bus atliekami jo bandymai.
Pagal 2005 metų liepos 21 dieną AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir „Siemens“ AG Transporto sistemų grupės pasirašytą sutartį iki 2009 metų vidurio bus pagaminti ir pristatyti dar 33 nauji prekiniai lokomotyvai. Jų projektavimo ir gamybos darbai atliekami „Siemens“ lokomotyvų gamykloje Miunchene.
“Siemens” 6 ašių dyzeliniai-elektriniai lokomotyvai galės vežti 6000 tonų sąstatą. Šių lokomotyvų konstrukcinis greitis – 120 km/h. Jie bus su valdymo kabinomis abiejuose galuose ir 2000 kW galios dyzeliniu varikliu. Lokomotyvą galės valdyti vienas mašinistas, kurio darbą palengvins bortinis kompiuteris ir diagnostikos sistema. Jos pagalba bus galima kontroliuoti visų sistemų darbą: variklio, traukos sistemos funkcionavimą. Vežant didelius sąstatus, bus galimybė iš vienos kabinos valdyti 3 lokomotyvus.
Oficialus pirmo „Siemens“ lokomotyvo „Eurorunner ER20 CF“ pristatymas įvyks Vilniaus centrinėje geležinkelio stotyje spalio 5d.
Komentuoti:
Komentuoti: