Parašė robertas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
Taip, tu teisus, tie trys siemensai buvo tie patys esantys Lietuvoje.Pastebejau Rimku stotyje, vaziavo link Klaipedos nuo Pagegiu arba Draugystes stoties, tempesi kazkur 30-35 vagonu, siandiena buvau prie Radviliskio depo, maciau keturis siemensus, tai turbut 001, 002, 004, ir 006?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGal gali konkretizuoti? Kur matei, į kokią pusę važiavo?
Greičiausiai jau esantys Lietuvoje buvo, mano nuomone, gal bandė sukabintus į sistemą.Paskutinis taisė ivanivanov; 2008.03.02, 23:54.
Komentuoti:
-
Nematau nieko blogo, kai pirmiausia įeinama į tamburą, paskui iš tamburo į mašinisto kabiną ...Parašė K a J o t Rodyti pranešimą... atidarius SIEMENS lokomotyvo šonines duris iškart patenkama į mašinisto kabiną.
Ant kitų lokomotyvų pirmiausia įeinama į tamburą, paskui iš tamburo į mašinisto kabiną.
Žiemos sąlygomis dar geriau.
Prisimenu, įsižiūrėjęs į Lietuvoje važinėjančius M-62, TEP-60, TE-3 ir Maskvoje pamatęs čekišką keleivinį elektrovežį ČS-8 baisiai nustebau dėl nekokio komforto mašinistui ir jo padėjėjui: kai lyg sunkvežimio šonines dureles atsidarę patendavo iškart į erdve nepasižyminčią kabiną, ją tada sulyginau su GAZ-51 kabina. Tada ČS-8 keleivinį traukinį vežė nuo Maskvos iki Viazmos, kur jį pakeitė TEP-60. Trumpam išlipęs iš traukinio, pirmiausia sulyginau abiejų lokomotyvų kabinas.Paskutinis taisė Vitas; 2008.03.05, 19:54.
Komentuoti:
-
Sprendžian iš nuotraukos tai kaip ir dvigubi ratai, tačiau tiksliai negaliu pasakyti. Gal kas kitas pasakys kaip ištikrųjų yra.Parašė robertas Rodyti pranešimąO ratai, kaip matau, ne vientiso metalo, o dvigubi. T.y. ant metalinio rato užmauti žiedai, ar ne?
Komentuoti:
-
O ratai, kaip matau, ne vientiso metalo, o dvigubi. T.y. ant metalinio rato užmauti žiedai, ar ne?
Komentuoti:
-
Kelios SIEMENS lokomotyvo nuotraukos:[/IMG]
[/IMG]
Beje, atidarius SIEMENS lokomotyvo šonines duris iškart patenkama į mašinisto kabiną. Ant kitų lokomotyvų pirmiausia įeinama į tamburą, paskui iš tamburo į mašinisto kabiną.Paskutinis taisė K a J o t; 2008.03.01, 15:41.
Komentuoti:
-
Tiesiog vyko eilinis Siemensu bandymas. Yra galimybe valdyti visus 3 iš vienos kabinos, tad si galimybe ir buvo bandoma.Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąKatik pamaciau pro mano langus pravaziavo trys susikabine SIEMENSAI, Eimnatai ar zinojai apie juos kada atvyksta??Paskutinis taisė LT-1; 2008.03.01, 08:55.
Komentuoti:
-
Gal gali konkretizuoti? Kur matei, į kokią pusę važiavo?Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąKatik pamaciau pro mano langus pravaziavo trys susikabine SIEMENSAI, Eimnatai ar zinojai apie juos kada atvyksta??
Greičiausiai jau esantys Lietuvoje buvo, mano nuomone, gal bandė sukabintus į sistemą.
Komentuoti:
-
Katik pamaciau pro mano langus pravaziavo trys sukabinti SIEMENSAI. Eimantai, ar zinojai apie juos, kada atvyksta??Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.01.27, 19:04.
Komentuoti:
-
Reiškias 006 dar neatvyko, nes greičiausiai būčiau pastojęs kelią su fotoaparatu
per visą miestą pravažiuoja.
Apie krovininius vagonus naujus gal kas gali ką pasakyti? nes spaudoje labai mažai informacijos. Kiek ir kokių pernai nupirkta buvo? Kiek ir kokių pavyks šiemet įsigyti?
P.S. ar nesvarstoma galimybė Lietuvoje juos gaminti? Vežimėlius, pačius aširačius reikėtų importuoti (gal dar oro cilindrus), o pačias dėžes (statines) Lietuvoje lengvai suvirintų, ir ne vienoje vietoje.
Komentuoti:
-
Aišku, dėkui.Parašė Epass Rodyti pranešimąNa mintis yra tokia - du ER 20 CF lokomotyvai kartu trauks 6000 tonu. Sis "junginukas" vaziuos is Radvilisko i Klaipeda arba link Paneriu. O per Pagegius bus leidziamas ne sudvejintas Er 20 CF - trauks 3000 tonu. Atveztas ER 20 CF 006.
Komentuoti:
-
Na noriu tik pasakyti, kad LG turi labai ribota kieki pinigu investicijoms. Pirmiausia reikia krovininiu vagonu ir daug, antra - su kuo juos temti ir tik tada viskas kas susije su keleiviu pervezimu. Ministerija spaudzia, kad keleiviu pervezimas nebutu apleistas. Na pats keleiviu pervezimas nera ypac nuostolingas, bet yra kita problema - 'nusidevejimas". Jis nurasomas i nuostolius. Dabartiniai dyzeliai perkami tik del absoliutaus D1 nusidevejimo. Er 20 CF atvezami neiseiles, nes pvz 005 atsirado problemu surinkime ir jo paprasciausia neprieme musu specialistai. 006 - atvyko arba turi atvykti artimiausiomis savaitemis - tiksliai nezinau.
Komentuoti:
-
Ups...praleidau žodį keleivinių skaitydamas...Parašė Epass Rodyti pranešimąNenoriu cia per daug reikstis, nes kol nepasirasomos sutartis - "visko gali but". Taip pat manau as labai aiskiai parasiau - keleiviniu.
005 Vokietijoj? Kada atvežė 006?Parašė Epass Rodyti pranešimąAtveztas ER 20 CF 006.
Komentuoti:
-
Keleivinių?Parašė Epass Rodyti pranešimąDabar svarstoma ir, matyt, greitai bus paskelbtas konkursas pirkti 10 nauju lokomotyvu. Ju gamyba tikriausia truks apie 2 metus. Tad geriausiu atveju 3 metai iki nauju keleiviniu lokomotyvu pasirodymo.
Komentuoti:
-
Na mintis yra tokia - du ER 20 CF lokomotyvai kartu trauks 6000 tonu. Sis "junginukas" vaziuos is Radvilisko i Klaipeda arba link Paneriu. O per Pagegius bus leidziamas ne sudvejintas Er 20 CF - trauks 3000 tonu. Atveztas ER 20 CF 006.
Komentuoti:
-
Gerai, paimu gruodžio mėnesį išleistą žurnalą "Lietuvos geležinkeliai" atsiverčiu 8 puslapį, kur yra straipsnis "Naujas lokomotyvas - stipriausiems vežėjams". Cituoju: "Viename galingiausių Europoje Lietuvai pagamintame šešių ašių "ER20 CF" lokomotyve, sveriančiame 138 tonas, įmontuotas 2 tūkst. kilovatų dyzelinis variklis, kuris leidžia traukti 6 tūkst. tonų vagonų sąstatą ir pasiekti maksimalų 120 km per valandą greitį".Parašė Epass Rodyti pranešimąTaigi ER20 ir turi traukti 3000 tonu sastatus. Tad kabinant du siemens lokomotyvus gali traukti net 6000 tonu sastata. Del keleiviniu lokomotyvu - tep60 iki 2010 bus nurasyti, del tep70 bc - jie turi daug problemu. Dabar svarstoma ir, matyt, greitai bus paskelbtas konkursas pirkti 10 nauju lokomotyvu. Ju gamyba tikriausia truks apie 2 metus. Tad geriausiu atveju 3 metai iki nauju keleiviniu lokomotyvu pasirodymo. Kaip jau rasiau seniau, kad jau ruosiamasi pirkti dyzelinius traukinius- kaip matote jau nupirkti ir dabar bus ziurimas ju ekonomiskumas, patogumas ir t.t.. Jei pasiteisins - bus perkama daugiau PA2.
Kas čia? Redaktoriaus klaida ar žaidimas skaičiais?
Komentuoti:
-
Taigi ER20 ir turi traukti 3000 tonu sastatus. Tad kabinant du siemens lokomotyvus gali traukti net 6000 tonu sastata. Del keleiviniu lokomotyvu - tep60 iki 2010 bus nurasyti, del tep70 bc - jie turi daug problemu. Dabar svarstoma ir, matyt, greitai bus paskelbtas konkursas pirkti 10 nauju lokomotyvu. Ju gamyba tikriausia truks apie 2 metus. Tad geriausiu atveju 3 metai iki nauju keleiviniu lokomotyvu pasirodymo. Kaip jau rasiau seniau, kad jau ruosiamasi pirkti dyzelinius traukinius- kaip matote jau nupirkti ir dabar bus ziurimas ju ekonomiskumas, patogumas ir t.t.. Jei pasiteisins - bus perkama daugiau PA2.
Komentuoti:
Komentuoti: