Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
Tikrai nekaip atrodo tas kalbų kratinys lokomotyvų prietaisų užrašuose, apgailėtina...
Komentuoti:
-
/\ nemazai ir angliskai... irgi nematau tame problemu kad keturiom kalbom parasyta...
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTraukinys vokiškas, priklauso Lietuvai - užrašai rusiški. "Lietuvos" geležinkeliai ...
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTraukinys vokiškas, priklauso Lietuvai - užrašai rusiški. "Lietuvos" geležinkeliai ...
Komentuoti:
-
Traukinys vokiškas, priklauso Lietuvai - užrašai rusiški. "Lietuvos" geležinkeliai ...
Komentuoti:
-
Siandien nufilmavau ER20-004 vaziuojanti is Draugystes stoties:
Paskutinis taisė 99; 2008.04.25, 19:35.
Komentuoti:
-
vakar pirmą kartą mačiau dirbantį eurorunerį, prasilenkėm su „bilduku“ Šateikių stotyje, variklio negirdėjau, ne kaip 2m62. Keista tokius gražuolius matyt Lietuvoje
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąMan šis pernelyg modernus ir... nuobodus.
Komentuoti:
-
Manau po 20-30 metų bus labai įprastas, kaip dabar M62, kuriuos ne viena karta jau mato.
Komentuoti:
-
Įdomiai žiūrisi pirmą kartą ER20 su sąstatu. Gal dėl to, kad nepratęs. Bet vistiek pasakysiu subjektyviai, kad 2M62 - "teplovoznaja klassika". Man šis pernelyg modernus ir... nuobodus.
Komentuoti:
-
Nu gražu. Būtų visai įdomu iš gelžinkeliečių sulaukti išsamaus reportažo apie Siemensų darbo pradžią Lietuvos geležinkeliuose.
Komentuoti:
-
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIr šiandien mačiau ER20 su krovininiu traukiniu iš Draugystės
Komentuoti:
-
Šiandien iki Draugystės buvo ER20 atvažiavęs su sąstatu, dar kartą įsitikinau, kad labai tylus aparatas.
Ir geros žinios dėl pajėgumo jo, nuo Radviliškio iki Klaipėdos vienas patempia 4000-4500 tonų svorio sąstatą. (2M62- 4000 t.; 2M62M-5000 t.).
Komentuoti:
Komentuoti: