Taip senos M62 yra dvitaktciais varikliais
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Romas Rodyti pranešimąKlausykit, o kaip tema vadinasi?
Ko man tiek iverti sumažinai,nors ir taip jau apvalus nulis buvo,o dabar isvis.Sau susimažink,tai jeigu ir jau ne i tema,tai istrink pranesimus,gi tikriausiai toks darbas moderatorių.Žiūri,vienas aš iš tos temos nukentėjau,ko čia taip viską ant manęs?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nereikia pykti už tai, kad diskutuojama ne tam skirtoje temoje ir sulaukiama atitinkamos reakcijos.
Paprasčiau sujungti tas temas.Parašė Vytautas_LTReikia daryti tvarką temose apie Siemens lokomotyvus (...). Paskutiniai pranešimai nukrypo link bendro pobūdžio diskusijų apie traukos riedmenis...
Niekas neturi laiko kuopti šokinėjimus nuo temos prie temos. Aš ištryniau vieno siaurukų entuziasto pradėtus svarstymus (Siemenso temoje?) apie siaurųjų geležinkelių lokomotyvų technines charakteristikas.
Gal tegul patys specialistai išsiiškina, kas tinka Siemensų temai. Aišku, kad tai eilinis nušokimas nuo bėgių.
O gal LG "ekspertai" nori vėl grįžti į tuos laikus, kai viskas apie geležinkelius buvo vienoje temoje ir nieko nebuvo įmanoma surasti.
Prašom patiems prasitrinti savo pranešimus ne į temą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
tai , kad ant detaliu jau kaip ir 004Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątai gal jau paridens vezimelius??Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
na nera atsarginiu daliu ER lokomotyvams ,Parašė robertas Rodyti pranešimąKaip suprast?
kadangi 004 jau apie metus pakeltas stovi
tai trukstamas dalis nuo jo renka .
jam kaip ir garantinis panaikintasDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
o tai del ko garantini jam nueme, del eksplotavimo pazeidimu kokiu nors? O tai is fabriko neina uzsakyt reikiamu daliu, ir man labai keista kad jie jau byret pradejo budami nauji. O siaip del ko jis pakeltas jau metai laiko, kas jam nutike buvo?Parašė rakolioux Rodyti pranešimąna nera atsarginiu daliu ER lokomotyvams ,
kadangi 004 jau apie metus pakeltas stovi
tai trukstamas dalis nuo jo renka .
jam kaip ir garantinis panaikintas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Laikini garantiniai aptarnavimai (004 pagamintas 2007 metais).Parašė Darius555 Rodyti pranešimąo tai del ko garantini jam nueme, del eksplotavimo pazeidimu kokiu nors? O tai is fabriko neina uzsakyt reikiamu daliu, ir man labai keista kad jie jau byret pradejo budami nauji. O siaip del ko jis pakeltas jau metai laiko, kas jam nutike buvo?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O gal sutartis tokia, kad „tik tokias iš iš tų, tik iš kitų ir per tuos“? O Prezidentė dabar tokia pikta....Parašė osnas Rodyti pranešimąo kas cia per nesamone kad nera detaliu ? t.y. nera pinigu detalems, ar nera is ko ju pirkti ?Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	

"Lietuvos geležinkeliai" naujiems lokomotyvams pirkti pasiskolino 20 mln. EUR
Europos investicijų bankas AB „Lietuvos geležinkeliams“ skolina 20 mln. EUR (69,1 mln. Lt). Bendrovė už šiuos pinigus pirks 10 naujų lokomotyvų „Siemens“.
Stasys Dailydka , „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius, ir Eva Srejber, Europos investicijų banko (EIB ) viceprezidentė, pasirašė paskolos sutartį. Susitikimo metu svarstytos galimybės finansuoti kitus geležinkelio projektus.
Bendrovė yra įsigijusi 34 „Siemens“ lokomotyvus, kurių bendra vertė – 123 mln. EUR (424,73 mln. Lt). Jų pirkimą iš dalies finansavo EIB, suteikdamas 64 mln. EUR (221 mln. Lt) paskolą.
Pasak p. Dailydkos, vienas pagrindinių veiksnių, lėmusių sprendimą dėl papildomų lokomotyvų - žymiai sumažėjusios dyzelino sąnaudos. Naujieji „Siemens” lokomotyvai sunaudoja apie 40% mažiau dyzelino tam pačiam darbui atlikti nei kiti bendrovės naudojami lokomotyvai.
Comment
 
							
						




Comment