Šio mėnesio viduryje bus šioks toks jubiliejus. Atplauks paskutiniai (pirmosios partijos) ER20CF-033 ir ER20CF-034 lokomotyvai.
Kai lankysitės bare, nepamirškite už tai pakelti po bokalą alaus.
Deja, visi iki vieno keleiviniai silumveziai priklauso Vilniaus lokomotyvu depui (LT-1), sis savo ruoztu priklauso Kroviniu vezimo direkcijai (DK). Siu silumveziu paslaugas Keleiviu vezimo direkcija (VL) is DK perka.
kiekvieno durniaus pasakyti zodziai rimtu veidu , yra laikoma
asmenine nuomone. )
Tarybiniais laikais D ir D1 vazinejo, jei neklystu. Is Kauno i Klaipeda tai tikrai. Kokiu 6 vagonu modernus dyzelinis traukinys, isvystantys 120 km/h, gal ir butu neblogai. Vagonuose sedimos 1 klases vietos, baras, TV.
Bet artimiausiu metu tai negresia, nes krize pakoreguos ir LG planus...
Tarybiniais laikais ne kartą važiavau į Girulius iš Vilniaus mediniu D1. Kartasi būdavo net du sukabinti.
Kažkodėl sunkokai įsivaizduoju DR1A maršrute Vilnius-Klaipėda. Nebent jo komfortas prilygtų dviaukščio EJ575 pirmajai klasei. Ir vėlgi, kaip tą DR1A suformuoti iš 12 vagonų? Sezono metu po tiek tempia TEP70. Na gerai, tuos didžiuosius traukinius temptų TEP70, o DR1A gali būti iš 5-6 vagonų, jei reikia. Tokiu atveju reikalingi papildomi traukinių maršrutai. Tikiu, kad viskas įmanoma ir viską galima išspręsti, bet vis tiek man keistokai atrodo...
Tarybiniais laikais D ir D1 vazinejo, jei neklystu. Is Kauno i Klaipeda tai tikrai. Kokiu 6 vagonu modernus dyzelinis traukinys, isvystantys 120 km/h, gal ir butu neblogai. Vagonuose sedimos 1 klases vietos, baras, TV.
Bet artimiausiu metu tai negresia, nes krize pakoreguos ir LG planus...
Deja, visi iki vieno keleiviniai silumveziai priklauso Vilniaus lokomotyvu depui (LT-1), sis savo ruoztu priklauso Kroviniu vezimo direkcijai (DK). Siu silumveziu paslaugas Keleiviu vezimo direkcija (VL) is DK perka.
Pataisykit mane, jei suklysiu bet berods gerai pamenu, kad LG žadėjo maršrutui Vilnius - Klaipėda įsigyti paprastų keleivinių traukinių a la DR1A, tokiu atveju gal pakaktų turimų TEP70 (ir TEP70BS)?
Kažkodėl sunkokai įsivaizduoju DR1A maršrute Vilnius-Klaipėda. Nebent jo komfortas prilygtų dviaukščio EJ575 pirmajai klasei. Ir vėlgi, kaip tą DR1A suformuoti iš 12 vagonų? Sezono metu po tiek tempia TEP70. Na gerai, tuos didžiuosius traukinius temptų TEP70, o DR1A gali būti iš 5-6 vagonų, jei reikia. Tokiu atveju reikalingi papildomi traukinių maršrutai. Tikiu, kad viskas įmanoma ir viską galima išspręsti, bet vis tiek man keistokai atrodo...
na turbut keliu bukle cia maziausiai neigiamos reiksmes turetu.. Didziausias apkrovimas butu varikliui, generatoriui, traukos varikliams, va juos turbut pirmiausia ir butu galima "damusti". Pamenu pasakojo masinistai - kai nepriklausomybes laikais sugedusius dyzelinius traukinius tampydavo CME-3 ir TEM-2, ne vienas is ju (ypac TEM'ai) buvo gala gaves (generatorius sudege ar varilis neatlaike ir t.t.). O jiems kabink kad ir 2000-4000 tonu, letai vaziuojant jiems nekenkia, nes jie tokiam darbui sukurti yra. Panasiai ir su Siemensu, taciau tai visgi bent jau magistralinis silumvezis..
Pataisykit mane, jei suklysiu bet berods gerai pamenu, kad LG žadėjo maršrutui Vilnius - Klaipėda įsigyti paprastų keleivinių traukinių a la DR1A, tokiu atveju gal pakaktų turimų TEP70 (ir TEP70BS)?
na turbut keliu bukle cia maziausiai neigiamos reiksmes turetu.. Didziausias apkrovimas butu varikliui, generatoriui, traukos varikliams, va juos turbut pirmiausia ir butu galima "damusti". Pamenu pasakojo masinistai - kai nepriklausomybes laikais sugedusius dyzelinius traukinius tampydavo CME-3 ir TEM-2, ne vienas is ju (ypac TEM'ai) buvo gala gaves (generatorius sudege ar varilis neatlaike ir t.t.). O jiems kabink kad ir 2000-4000 tonu, letai vaziuojant jiems nekenkia, nes jie tokiam darbui sukurti yra. Panasiai ir su Siemensu, taciau tai visgi bent jau magistralinis silumvezis..
O kokiu greiciu manevriniai tada vaziuoja N.Vilnia-Turmantas ruoze nejaugi velkasi 40km/h?
Komentuoti: